Şimdi Ara

Tamir konusunda yanlış mı yaptım ? Özel servis vs Yetkili (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    yetkili servis dışarda mı kaporta işini yaptırıyor,yoksa servisin içindeki çalışan ustamı burda yaptırmayın hasar kaydı fazla olur,bizim dışarda yerimiz var ordamı yapalım diyor ?

  • UltimateRs U kullanıcısına yanıt

    Bagaj kapağını biz değiştiririz dedi ama dışarıda çok rahat düzeltilir dedi. Önerdiğiniz bir yer var mı dedim, burası xxx yer çiçek gibi yapar. Sonra oraya gittim, dedi yetkiliye versen de bazı işlemler için bize gelecek zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    Yanlış anlamayın ben ilk defa dışarda kaporta olarak fason iş yapan yetkili servis gördüm,ya da yoğunlar bahane uydurdular,hadi öneri verebilir dışarda düzelebilir diyede,adres vermezler normalde




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 17 Temmuz 2024; 7:22:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada yorum yazanlar gerçekten de ne kaportadan ne arabadan nede piyasadan anlıyor. Yetkili serviste iyi usta olmayan veya dükkan açacak parası olmayan kişiler sabit maaşa gidiyor. İyi ustaların %90'ı kendi dükkanını işletiyor. Size daha fenasını söyleyeyim? Siz akafam rahat olsun diye yetkili servise şanzıman revize ettiriyorsumuz ya. Yetkili serviste şanzımancı mı var sanıyorsunuz? O şanzıman sanayide şanzımancıya götürülüp revize ettiriliyor. Şanzıman dağıtacak babayiğit gidip maaşlı zaten çalışmaz.

    Boya ve kaporta konusunda kendini aşmış bir çok usta var. Renk tutturmama olayı 20 yıldır bitti. Adam kodunda boyuyor. Stendox boya atan var. Servisteki boyadan üç gömlek yukarıda. Kötüsü de oluyor tabii dükkan açmak için kimseden yeterlilik sorulmaz.

    Parça değişecekse servise vermek zaten saçmalık. Sanayide sigorta ile daha ucuza birebir aynı işlemi yaptırırdınız. Siz servisin sahibini zengin ettiniz. Kimseyi değil. Servisin ustası yine 20-30 maaşını alır geçer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonel teletabi -- 17 Temmuz 2024; 9:22:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rasyonel teletabi

    Burada yorum yazanlar gerçekten de ne kaportadan ne arabadan nede piyasadan anlıyor. Yetkili serviste iyi usta olmayan veya dükkan açacak parası olmayan kişiler sabit maaşa gidiyor. İyi ustaların %90'ı kendi dükkanını işletiyor. Size daha fenasını söyleyeyim? Siz akafam rahat olsun diye yetkili servise şanzıman revize ettiriyorsumuz ya. Yetkili serviste şanzımancı mı var sanıyorsunuz? O şanzıman sanayide şanzımancıya götürülüp revize ettiriliyor. Şanzıman dağıtacak babayiğit gidip maaşlı zaten çalışmaz.

    Boya ve kaporta konusunda kendini aşmış bir çok usta var. Renk tutturmama olayı 20 yıldır bitti. Adam kodunda boyuyor. Stendox boya atan var. Servisteki boyadan üç gömlek yukarıda. Kötüsü de oluyor tabii dükkan açmak için kimseden yeterlilik sorulmaz.

    Parça değişecekse servise vermek zaten saçmalık. Sanayide sigorta ile daha ucuza birebir aynı işlemi yaptırırdınız. Siz servisin sahibini zengin ettiniz. Kimseyi değil. Servisin ustası yine 20-30 maaşını alır geçer.
    Sanziman dagitacak adama babayigit denilmeye baslanmis. Ogrenmesi 30 gun bile surmeyecek isler bu ulkede nitelik olarak anilmaya baslanmis

    Vah vah halimize

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Özele bırak yetkilide işlem yaptırırsan değer kaybını sigortadan tam alamazsın 180k tramer olursa 20k teminat limiti bakiyesi kalıyor. Araçta bagaj kapağı arka panel vs işlemli olacaksa 80-100k değer kaybı oluşur. Kalan için dava açıp uğraşmam gerekir vs...

    Özelden yaptır direkt paranı sigortadan tam olarak al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rasyonel teletabi R kullanıcısına yanıt
    Senin anlayamadığın ne biliyor musun? İşte o bahsettiğin ustayı bulmak mesele. Önüne gelen dükkan açıyor çünkü senin mantığınla. Adam maaşlı çalışmak yerine iki üç kişi tokatlarım fazla fazla kazanırım diye düşünüyor. Sonra da müşteri ağlıyor, kime şikayet edeceğim bunu diye. Ve adam gibi ustayı da bul (bulabilirsen tabii) sana yetkili servisten daha düşük fiyat çıkarıyor mu bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    Senin anlayamadığın ne biliyor musun? İşte o bahsettiğin ustayı bulmak mesele. Önüne gelen dükkan açıyor çünkü senin mantığınla. Adam maaşlı çalışmak yerine iki üç kişi tokatlarım fazla fazla kazanırım diye düşünüyor. Sonra da müşteri ağlıyor, kime şikayet edeceğim bunu diye. Ve adam gibi ustayı da bul (bulabilirsen tabii) sana yetkili servisten daha düşük fiyat çıkarıyor mu bakalım.
    Usta musta kalmadi, azicik isi buyuten patron rolune burunup dukkana birsuru ilkokul cocugu cirak dolduruyor. Tecrubeli bildigin adama arabayi yaptiracagini sanarken, ciragin elinden cikma arabayi teslim aliyorsun


    Yetkili serviste en azindan cirakligin da bir adabi var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Eli anahtar tutan herkes ustayım diye geçiniyor. Sonra motoru eline alıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de yaşıyoruz. Kimse 180k'lık hasar kaydı plakasında olsun istemez.

    Güvenilir bir özel serviste yaptırmak daha mantıklı. Özel servisi iyi seçtiysen için rahat olsun. Hatta yapılan işten memnun kalıp satmaktan bile vazgeçebilirsin.


    Ayrıca yukarıda bir arkadaş bahsetmiş. Siz yetkili servise bıraksanız bile, yetkili servis bazen kendini aşan durumlarda aracı gidip dışarıda yaptırabiliyor.

    Mercedes yetkili servisinin aracı dışarıda yaptırdığını yakalamıştık. Araç üstünde takip cihazı vardı, bir baktık araç sanayide.  

  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt

    ben yazdım o yorumu,

    opelde çalıştım,bmwde çalıştım,fiatta çalıştım kaporta hasarının dışarı çıktığını görmedim hiç,

    fiatta iken mekanik ve yazılım desteği alınıyordu o ayrı.


    eğer o onarım düzgün yapılmazsa sanayide başı ağrıyacak,en azından yetkilide düzgün olmadı diyelim önüne atabilecek muhattabı olur ama kendi kararı,hasar kaydı konusunda ise kasko bunlar için var,arabanın değerine göre endeks yapmak lazım


    kişiden kişiye değişir en son aldığım arabanın bagaj kapağı ve havuzu değişikti,ama serviste değişmişti gram sorun yaşamadım satarkende avantajıma oldu buda bir gerçek

  • beyler kaskolarımızı neden yaptırıyoruz öyleyse? serviste yapılan bütün işlemler kayıt altında olur ve muhatabınız olur en nihayetinde. tramer korkusu yüzünden rastgele kaportacılara bıraktığımız araçlar sizce gerçek işlem bedelinden mi faturalandırılacak sigorta şirketine? şişirip yazılıyor.
    ben her durumda, 2. el araç alacak olsam, servis bakımlı ve serviste işlem yapılmış aracı seçerdim bu ikilemde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    yetkili servis dışarıda torna işi yaptırır, taşlama yaptırır, kumlama yaptırır, motor rektefiye yaptırır da kaporta yaptırmaz, orası sallamasyon.


    kaldı ki onlara iyi iş yapıyor diye sana da iyi iş yapacak diye bir şart yok.


    ben şahsen dışarıda yaptıracak olsam bile kendi yediği kaba pisleyen ustanın tavsiye ettiği yere gitmem. adam gibi birinin tavsiyesini ararım.

  • 2 ucu bklu değnek, ama ben yine de servise yaptirmazdim, parca degistirmeden onarilmasi icin ugrasirdim. Yarin yine baska bir baslik acacaksin ama olsun, oraya da yazariz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zor durum, kesinlikle yetkili servis taraftarı olmama karşın rakam korkunç. Yeterli değer kaybı alacak isem yine servisten devam ederdim sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.