Arkadan çarptılar ne yapayım ? Clio Hilux | DonanımHaber Forum » Sayfa 2 (donanimhaber.com) Selamlar, Böyle bir konu açmıştım. Yetkili servise götürdüm ortalama 150-180k arası bir hasar kaydı çıkar dediler. Bagaj kapağı stop, iç havuz çektirilecek her şey değişim aslında. Birde ordaki usta farklı bir özel servis adı verdi, beraber iş yapıyolarmış. Orası da bagaj kapağını sadece boyayla düzeltiriz dedi. 50-60 arası bir tramer çıkar dedi. Tamponu onaracak, veya değişecek bana bıraktı, bagajı onaracak, iç saç yine çektirilecek. Arabayı ben satma düşüncesideyim tamir sonrası. 180k tramerle satmak çok zor olur gibi geliyor bana, o yüzden özel servise bugün bırakacağım. Sizce yanlış mı düşünüyorum ? |
Tamir konusunda yanlış mı yaptım ? Özel servis vs Yetkili
-
-
arkadan azda olsa hasarınız var,eğer düzgün yapılmazsa sorun teşkil eder su alma şikayetleri duymuştum,ben serviste yaparım bi şey olduğunda servisle muhattap olursunuz sanayi ustası ile değil,yaşı olan otomobil olsa sanayi otomatikmanda,yeni otomobilde servisi tercih ederdim ben
-
Sonuçta tramer çıkacak. Onun için kesinlikle yetkili servis derim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 50k tramer ile 180k tramer arasında fark çok ama
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sonuçta 50 k lı arabayı satsanız da alıcı önyargılı olacak 180 k li arabayı satsanız da. Elinizde foto var sonuçta. Kaldı ki ben alıcı olarak özel serviste yapılan araç yerine yetkili serviste yapışan aracı tercih ederim. Aracı satarken bile insanlar yetkili servis bakımlı neden diyorlar? Güven için.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
180 200 k gibi rakamlar milyonluk araçlar için çokta değil hocam. Her ne kadar diğer konuda özel servis dediysem de satma arefesindeyseniz yetkili servis daha mantıklı. Detaylı fotoğraf çekmeyi unutmayın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2021 model polo'su olan arkadaşım köpeğe çarpmamak için manevra sonrası aracın hem önü hem arkasından ciddi hasar aldı
kasko detayına dikkat etmediği için özel anlaşmalı servise çekmişler...
çok uğraştı aracı bir türlü toplayamadılar...yamalı bohça gibi geziyor...
boya rengi tutmadı, tekrar girdi... değişen mi dersin ne ararsan var
aracın içinden geçtiler...
forumdaşların dediği gibi her açıdan resimlerini çek, satarken göster ve alan arkadaşa yetkili servis dışında kimse dokunmadı dersen
güven vermiş bir şekilde aracı satarsın istersen 333bin ₺tutsun...
-
Benim clionun başına da benzer bir olay geldi geçen hafta, iki kapının ortasından vurdular. Yetkili serviste tamir süreleri çok uzun 3 ayı bulur dendi ama en azından satarken Yetkili serviste gerekli parçalar değişti derim. Mukavemeti azalıyor parçaların her darbede. Bunun yanında haklısınız tramer yüksek çıkacak ama kaza fotoğrafı var, alıcıya gösteririm tercih kendisinin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buradaki uzaydan gelme yorumlara aldirmayin, tamir sonrasi satmayi dusunuyorsaniz muhakkak ucuz tamir eden yerde yaptirin. 180k hasar kayitli araba elinizde patlar, pert parasina bile satamayabilirsiniz. Kurumsal alicilar teklif dahi vermez
Burada yazanlar da araba alacak olduklarinda 60k hasar kayitli uyduruk tamirliyi tercih ediyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 16 Temmuz 2024; 10:45:23 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Neidüğü belirsiz yerde tamir yerine yetkili serviste tamir daha tercih edilesi ve sorunsuz bir tamirat olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
servis + değer kaybı talebi gibi bir yol varken, maceralı seçeneği seçmişsiniz sanki. umarım sorunsuz ve süreci uzatmadan alırsınız aracınızı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sene 2022 aracımı yetkili servise bıraktım kaza sonrası 37 bin hasar kaydı girdi. 2024 şubat aracı satarken emsallerinden 40 bin ucuza satmak zorunda kaldım. Maalesef öyle bir durum ki ne kadar hasar kaydı girerse o kadar düşüğe satmak zorunda kalıyorsunuz gibi bir şey oluyor. O yüzden temiz yapılacağına inanıyorsanız özel servis iyi olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kazalı emsalleri mi temiz emsalleri mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence kimse aracın yetkili serviste mi yada dışarıda mı yapıldığıyla ilgilenmiyor. Yakın zamanda aracımı sattım. 2 kapı değişen 2 kapı boya vardı. Hiç kimse de nerede tamir edildi diye sormadı.
Herkes tramere bakıyor. O yüzden ben bundan sonra dışarda yaptıracağım.
Zaten araba birkaç el değiştirdikten sonra ortada ne resim kalıyor ne de servis kaydı
-
bir far olmuş 40k, yetkiliye veririm ben olsam. değer kaybı da alacaksınız zaten.
onarım düzgün yapılmazsa arkadan su alır. kaza fotoğrafları vs. de var zaten. yetkili tercih ederim
-
Ben olsam özel servise verirdim. Şimdi 180k artık büyük bir rakam değil fakat biraz ürkütücü satış işlemleri zaten çok yavaşladı ülkede satış esnasında problem çıkma ihtimali var. Karar senin.
-
satacaksan sanayi, bineceksen servis.
ama 50-60'a yapacak olan bagaj havuzunu buruşuk alüminyum folyoya çevirecekse durum değişir.
-
Yetkili servisin işlemlerini yapan bir yermiş hocam, servis zaten orayı önerdi. Bile bile lades demezler herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Temiz emsallerinden hocam. Aracım komple servis bakımlı hatasız bir araçtı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben böyle bir araç alacak olsam 50 bin hasar kayıtlıyı tercih ederdim. Yok serviste yapılmış yok fotoları varmış alıcı bunlarla ilgilenmez. O adamda o arabayı birgün satacak bir kazada kendisi yapsa 100 bin daha eklense oldu 280 bin tl hasar kaydı..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Buradaki uzaydan gelme yorumlara aldirmayin, tamir sonrasi satmayi dusunuyorsaniz muhakkak ucuz tamir eden yerde yaptirin. 180k hasar kayitli araba elinizde patlar, pert parasina bile satamayabilirsiniz. Kurumsal alicilar teklif dahi vermez
Burada yazanlar da araba alacak olduklarinda 60k hasar kayitli uyduruk tamirliyi tercih ediyor |
Hocam sonuçta 50 k lı arabayı satsanız da alıcı önyargılı olacak 180 k li arabayı satsanız da. Elinizde foto var sonuçta. Kaldı ki ben alıcı olarak özel serviste yapılan araç yerine yetkili serviste yapışan aracı tercih ederim. Aracı satarken bile insanlar yetkili servis bakımlı neden diyorlar? Güven için.
|
Benzer içerikler
- peugeot partner 1.9 kronik sorunlar
- renault zoe pil değişimi fiyatı
- togg kullanıcı yorumları 2024
- volvo s60 1.5 t3 kronik sorunlar
- toyota avensis 2.0
- paul walker kazası
- yangwang u9
- 2025 egea
- honda hornet 750 fiyat
- passat 2022 fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X