Şimdi Ara

Elektrikli hiç bir araç A LIN MAZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
2
Favori
8.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alınmaz arkadaşlar.

    3-5 seneye çatır çatır batarya ömürleri düşünce ne halt yiyeceğiz

    batarya değiştirmek zorunda kalacaksın

    bi araba parası geçirecekler…


    hepiniz bir sayın kaç telefon çöp ettiniz bataryası şarj tutmuyor artık diye


    kapitalizm de bunu istiyor koskoca arabalar çöp olacak göreceksiniz




  • Hemen hemen her marka zaten bataryaya 8 sene garanti veriyor. Hayır bilgin yok bari cehaletini saçma, aç araştır oku öğren sonra konuş. 0 bilgiyle boş boş konuşuyosunuz 3-5 senede dandik 12v akü anca ölüyor koskoca batarya nasıl ölsün? Zerre akıl yok gerçekten. Gerizekalılar için amme hizmeti: Bjorn Nyland, belkide tek takip etmen gereken kaynak. 2014 model kıytırık e-golf bile yalnızca %11.5 batarya aşınmasına sahip. Çok daha gelişmiş batarya yönetimine sahip daha iyi üretilmiş doğuştan elektrikli platforma sahip araçlar ise çok daha iyi. Şu konuyu açıp zırvalayana kadar 3 dk araştırmıyor, bu zekayla nası hayatta kalıyosunuz anlamak güç.

    Bjørn Nylandyoutube
    2019 Tesla Model 3 Long Range degradation test after 165k km/3 years
    https://www.youtube.com/watch?si=U4aGiuDTUPtWLOxi&v=eUP_uR1lsEY&feature=youtu.be


    Bjørn Nylandyoutube
    Borrowing 24 kWh VW e-Golf from Elbilmek
    https://www.youtube.com/watch?si=Ow7xoycvP3xDwqxx&v=HuDbxTel1bM&feature=youtu.be


    Bjørn Nylandyoutube
    2013 Model S P85 Signature degradation test after 7 years
    https://www.youtube.com/watch?si=WcHdNDR0he23T9WJ&v=m9VxDzr7prc&feature=youtu.be

    Merhaba hocam benim benzinli aracın yanında elektrikli aracım var dediğiniz gibi. Eğer evde şarj imkanınız varsa resmen bedavaya biniyorsunuz. sürme zevki dinamikleri klasik araçlardan oldukça farklı ve bence hoş.


    Konu maalesef bir şey bildiğini sanan cahil fanboylar akınına uğradı. çoğuna tenezzül edip cevap vermedim. ben hem benzinli hem elektrikli araç sahibi olarak deneyimleme şansına sahibim.

    geçenlerde elektirkli aracımla uzun yol deneyimleyim dedim, uzun yol dediğim de istanbul ankara maalsef fiyasko ile sonuçlandı. fabrika menziline asla ulaşamıyorsunuz özellikle bolu mevziisine gelince hava sıcaklığının düşmesi ile batayanın patır patır inişi nabzınızı yükseltiyor.

    güzergah üzerinde hızlı şarj istasyonları yetersiz. bayram seyran zamanı sıra beklersin belkide saatlerce. kaldı ki cihazlar yeterince verimli de değil yeterince hız alamıyorsun. 4 saatlik yolu 7 saatte gitmen işten bile değil. kaldı ki hızlı şarja verdiğin para düşünülünce benzinliye kıyasla devasa farklar da olmuyor. 500-600 fazla veririm şarjım kaç stresi rezilliiğini yaşamam.


    birden fazla aracın vardır, evde şarj imkanın vardır, şehir içi kullanım istiyorsundur elektrikli araç kesinlikle öneririm.


    fakat tüm paranızı yatırdığınız tek aracınız olacaksa bana sorarsanız elektrikli olmasın.

  • Oyun böyük yegen
  • Tesla y’nin batarya değiştirme maliyeti 390 bin lira imiş. Motor rektefiyesi gibi birşey. Elektrikli araçlar şimdilik pahalı birer oyuncak gibi görünüyorlar. Daha kat etmeleri gereken çok yol var.
  • Daha dur 2.0 tfsi alacağız son kalanlardan, ne elektriklisi!
  • HA K LI SIN GAR DA ŞIM RE Pİ Nİ WER DİM

  • sadece bataryada değil sorun ben 2 dk da yakıtımı doldurup gidebilirken neden 30dk bekleyeyim ki hele araçlar yaygınlaştıkça sırada oluşursa al başına belayı. devletler zorunlu hale getirene kadar geçmem bi 10 yıl daha rahat rahat benzinle takılırım 

  • TavukMemesi kullanıcısına yanıt

    Avrupa'da bile 10 yıl sonra zorunlu olmaz, bizde rahat 50 yılı var. :)

  • E içten yanmalı motorlar ölümsüzmü.
  • Elektrikli hiç bir araç A LIN MAZ
  • mantigina kullanimina uyan gayet alabilir.

    2018den once de elektrikli araba satiliyordu.

  • rakamın doğru olduğuna emin misin reno zoe için bile daha yüksekti bu rakam diye hatırlıyorum ben. batarya değişim ücretini çok yüksek bulup aracını dinamitle havaya uçuran adamın araç tesla olunca çok düşük geldi o rakam bana tesla vampiri için. bir lastiği 11 bin lira o aracın, kuzende var.

  • Hemen hemen her marka zaten bataryaya 8 sene garanti veriyor. Hayır bilgin yok bari cehaletini saçma, aç araştır oku öğren sonra konuş. 0 bilgiyle boş boş konuşuyosunuz 3-5 senede dandik 12v akü anca ölüyor koskoca batarya nasıl ölsün? Zerre akıl yok gerçekten. Gerizekalılar için amme hizmeti: Bjorn Nyland, belkide tek takip etmen gereken kaynak. 2014 model kıytırık e-golf bile yalnızca %11.5 batarya aşınmasına sahip. Çok daha gelişmiş batarya yönetimine sahip daha iyi üretilmiş doğuştan elektrikli platforma sahip araçlar ise çok daha iyi. Şu konuyu açıp zırvalayana kadar 3 dk araştırmıyor, bu zekayla nası hayatta kalıyosunuz anlamak güç.

    Bjørn Nylandyoutube
    2019 Tesla Model 3 Long Range degradation test after 165k km/3 years
    https://www.youtube.com/watch?si=U4aGiuDTUPtWLOxi&v=eUP_uR1lsEY&feature=youtu.be


    Bjørn Nylandyoutube
    Borrowing 24 kWh VW e-Golf from Elbilmek
    https://www.youtube.com/watch?si=Ow7xoycvP3xDwqxx&v=HuDbxTel1bM&feature=youtu.be


    Bjørn Nylandyoutube
    2013 Model S P85 Signature degradation test after 7 years
    https://www.youtube.com/watch?si=WcHdNDR0he23T9WJ&v=m9VxDzr7prc&feature=youtu.be




  • Jake Lockley kullanıcısına yanıt

    Hocam markalar bazen parça stoğu bulundurmamak/uğraşmamak için yüksek fiyat çekip müşteriyi başından bilerek savıyor. Zoe nin pili etse etse 200 bin lira eder. Lityumun fiyatı, bataryaların fiyatı her geçen gün düşüyor ve düşmeye devam edecek.

    https://www.youtube.com/watch?si=FJgmF7sGyNJmLaMh&v=XEqn0bh1tKk&feature=youtu.be

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    evet gayet makul bu dediğiniz. yabancı bir yer değil burada gördüm mais bu fiyatı çekti kafayı yedik araba kaç para ki sanki şeklinde bir yorumdu. maliyet düşük bile olsa apple tesla gibi firmaların kullanıcısına hiç acımadığı da bir gerçek. iphone telefonum için 400 küsür liraya yüksek mah batarya varken orijinal diye artık lityum değil gümüş herhalde içeriği 5 katına satıyor apple yine yanlış bilmiyorsam. fark olarak da pil kısmında uyarı vermiyor orijinal ürün değil diye yani deneyen memnun kalan çok ucuz olanı ama bunun gibi firmalar üç kağıt uzmanı olunca insan güvenip de alamıyor orijinal olmayan parçayı bunlar kesin bir şeyler düşünmüştür buna diye.Elektrikli hiç bir araç A LIN MAZ 

  • Elektrikli otomobillerin ana bileşeni olan piller günden güne gelişme kaydetmesine rağmen halen içten yanmalı bir motora sahip otomobil kadar menzil sunamıyor. Bu elektrikli otomobillerin en büyük handikaplarından bir tanesi, ancak hiçbir elektrikli otomobilin bataryası da üç yıl, beş yıl içerisinde ömrünü tamamlamaz. Cep telefonu bataryası ile otomotiv endüstrisinde kullanılan bataryayı kıyaslamak yanlış. Kaldı ki günümüzdeki cep telefonlarının batarya ömürleri bile doğru kullanımda 4-5 sene boyunca kullanıcısını yarı yolda bırakmıyor. Bizim evde artık kullanmadığımız iPhone 7 cihazımız var. Onun bataryası bile tam şarj edildiğinde oyun vs oynadığınız taktirde net 24 saat idere ediyor.
  • 2024 enerji krizi var. elektrikliler yolda kalacak. bizim memlekette elektrik doğru düzgün sağlanamıyor stabil olarak. bi avuç rezidans tayfası güzelleme yapıyor.

  • 390 batarya maliyeti. Değişim ücreti ile birlikte 490 bin TL tutuyor hayırlı işler. Elektrikli araç alan adam 3 4 yılda bir mutlaka yenilemesi gerekiyor. 8 10 yıllık elektrikli araç alan adam da düpedüz enayidir.

  • Çin'de şimdiden elektrikli araç mezarlıkları oluşmaya başladı.

    Başlığı açan arkadaş işaret fişeğini yakmış.

    Bir işe girişmeden önce mutlaka iyice araştırmak gerek.

  • Bataryası termal şoka karşı korumalı olan hiçbir modern elektrikli aracın pili 8-10 sene sonra ölmeyecektir.. kademe kademe ömrü azalıyor ama 10 yıllık Model s'lerin bile %75-85 aralığında.. piller kendilerini çok iyi koruyorlar artık.


    pili ölen araçlar ilk Nissan leaf'ler, renault fluence Ze veya chevrolet bolt'lar mesela.. veya bir ara zibil gibi çoğalmış eski çinli elektrikli araçlar. pillerde termal koruma yok, çok sıcakta kullanılan, sık sık sıcakta şarj edilen araçların pilleri gerçekten öldü. değişen piller 3-4 yıl sonra yine gitti, araç sahipleri Dıy çözümler falan ürettiler..


    bunlar emekleme araçları idi, ilk ürünler her zaman böyle patlar.. şimdi gelişme gösteriliyor özellikle pil ömrü ve yazılımları konusunda büyük ilerleme var.. daha da aşılacak bir çok sorun, 5-6 seneye çok daha farklı ve olmuş çözümler göreceksiniz, 10 sene ve sonrasında da tam oturacak herşey.. sizin şimdi aldığınız aracın pili 10 sene sonra iyiden zayıflamaya başlayınca da çözümü bugünkü gibi pahalı ve zorlu olmayacak merak etmeyin.. hemen herşey anında çözülsün istiyor karşı çıkanlar, öyle olmaz o işler.





  • Arabanızı her yıl değiştirirseniz bu sorunların hiçbiri sizi ilgilendirmez.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.