Şimdi Ara

Peugeot Partner 1.9 yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
71
Cevap
2
Favori
154.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot Partner 1.9 motor ömrü ne kadardır?

    Arkadaşlar bugun 2007 peugeot partner 1.9 baktım 100000km araç temiz binilmiş fakat km yüksek olması kafa karıştırdı.

    Daha önceden formda okuduğum bazı düz dizel motorlar 100bin civarı motor istediğin falan bahsedilmiş.

    Gerçekten bu araçlar bu kmlerde motor bitermi?

    Peugeot partner 2.0 HDI common-rail dizel motorın ömrü 1.9 düzlere göre dahamı uzun.

    Yoksa düz dizel bir araca hiçmi yanaşmayıp, binek bir otomobile bakmalıyım.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot Partner 1.9: Bilgilendirme

    Peugeot Partner 1.9 modeli, [peugeot partner 1.9 neden tutulmuyor] ve [peugeot partner 1.9 alınır mı] gibi soruları beraberinde getiren bir araçtır. Araştırmamıza dayanarak, [peugeot partner 1.9 yorumları] ve [peugeot partner 1.9 kronik sorunlar] hakkında bazı bilgiler sunacağız.

    [Peugeot partner 2003 1.9 dizel yorumlar], aracın yakıt verimliliği ve geniş iç hacmini övmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar uzun vadeli güvenilirlik sorunları yaşadığını bildirmektedir.

    Partner 1.9'un bilinen bazı sorunları şunlardır:

    • Enjektör Sorunları: Bazı modellerde enjektörlerde tıkanma meydana gelebilir.
    • Turbo Arızaları: Turboşarj, aşırı kullanıma veya bakım eksikliğine bağlı olarak arızalanabilir.
    • EGR Valfi Sorunları: EGR valfi, egzoz gazlarının tekrar motora yönlendirilmesini düzenler ve arızalandığında performans sorunlarına neden olabilir.

    Bu sorunların yaygınlığı modele, yılına ve bakım geçmişine göre değişebilir. Satın almadan önce, araç geçmişini iyice araştırmak ve güvenilir bir mekanikten kapsamlı bir inceleme yaptırmak önemlidir.

    Sonuç olarak, Peugeot Partner 1.9, yakıt verimliliği ve pratikliği ile bilinen bir araçtır. Ancak, [peugeot partner 1.9 alınır mı] sorusunun cevabı, bireysel ihtiyaçlara ve aracın bakım geçmişine bağlıdır. Bu faktörleri dikkatlice değerlendirerek bilinçli bir karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • turbosuz
    70-120 bin arası gidiyor genelde.
    temizse motor yaptırır binersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    turbosuz
    70-120 bin arası gidiyor genelde.
    temizse motor yaptırır binersin.
    Eğer 70-120binse iç hacim genişliği yakıttan kar yapmayı unutup(yapacağım kar ,motor tamirine gidecekse) binek bir otomobilemi bakmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Eğer 70-120binse iç hacim genişliği yakıttan kar yapmayı unutup(yapacağım kar ,motor tamirine gidecekse) binek bir otomobilemi bakmak gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Peugeot Partner 2.0HDI ların motor ömürleri nekadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Peugeot Partner 2.0HDI ların motor ömürleri nekadar?

    Alıntıları Göster
    hocam hdi motor eger söylediginiz gibi hdi ise turbo dizeldir.
    yalnız sanırım o farklı vergi dilimine giriyor.(2.0 icin bahsediyorum)
    kurallara uygun kullanırsanız minimum 300-500 bin km arası götürür.

    bu tip bir arac alacaksanız kesinlikle yeni partner tepee öneririm.
    binek konforunu fazlasıyla veren mükemmele yakın bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    hocam hdi motor eger söylediginiz gibi hdi ise turbo dizeldir.
    yalnız sanırım o farklı vergi dilimine giriyor.(2.0 icin bahsediyorum)
    kurallara uygun kullanırsanız minimum 300-500 bin km arası götürür.

    bu tip bir arac alacaksanız kesinlikle yeni partner tepee öneririm.
    binek konforunu fazlasıyla veren mükemmele yakın bir araç.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar satıcı Peugeot Partner 1.9 düz dizel için periyodik bakımları düzenli yapılırsa motoru 300-400bin götürür dedi!!!
    Bir tanıdıkta 1.9 düz dizel var iç hacimi yakıtı cezvettirdi şehir içi bir depoyla 700-750km yapıyormuş.
    Bütçe tepee ye yetmiyor.
    Binek otomobil düşünsem ikinci eli iyi,yakıtı,yedek parçası,ne olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Arkadaşlar satıcı Peugeot Partner 1.9 düz dizel için periyodik bakımları düzenli yapılırsa motoru 300-400bin götürür dedi!!!
    Bir tanıdıkta 1.9 düz dizel var iç hacimi yakıtı cezvettirdi şehir içi bir depoyla 700-750km yapıyormuş.
    Bütçe tepee ye yetmiyor.
    Binek otomobil düşünsem ikinci eli iyi,yakıtı,yedek parçası,ne olabilir.

    Alıntıları Göster
    Hocam yok öyle birşey.
    40 binde motor inderen biliyorum.
    100 bini geçen cok nadirdir.
    Turbosuz dizel motoru kullanmanında zaten kamyondan farkı yoktur.
    biraz sonra detaylı bilgi sahibi arkadaşlar gelir bilgi verirler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Arkadaşlar satıcı Peugeot Partner 1.9 düz dizel için periyodik bakımları düzenli yapılırsa motoru 300-400bin götürür dedi!!!
    Bir tanıdıkta 1.9 düz dizel var iç hacimi yakıtı cezvettirdi şehir içi bir depoyla 700-750km yapıyormuş.
    Bütçe tepee ye yetmiyor.
    Binek otomobil düşünsem ikinci eli iyi,yakıtı,yedek parçası,ne olabilir.

    Alıntıları Göster
    ilk çıkan modellerinde(çekik göz farlar) yakıt deposu şamandıra arızası neticesinde göstergenin sapıtması,debriyaj pedalının takılı kalması,arka sürgülü kapı kollarının arızalanması,100bini devirdikten sonra son demlerini yaşayan motoru,v.s. gibi problemleri mevcut.. ikinci versiyonda(hatta tepe de bile) da aynı debriyaj mekanizması kullanılmış,debriyaja basıyorsun,"cırt"diye bir ses,dipte takılı kalıyor,saç baş yolduran bi durum,çözümü de debriyaj teli değişimi ve pedal mekanizmasını elden geçirilmesi.. 2003 model (ilk jenerasyon) partner 1.9d eski iş yerimde kullandım,150bin kmde idi,biraz da hor kullanılmıştı,motora haftada bir 100gr yağ ekliyordum,soğutma suyu da takviye ediyorum bazen,çok yoğun trafikte hararet ibresi orta seviyeyi bir kademe geçiyordu,çok geç marş alıyordu,düzde 130u geçmek peygamber sabrı istiyordu,bazı rampalarda felan dönüş yaparken arka tekerleklerden biri de havada kalabiliyordu,yakıtı da öyle az değildi,50şer 50şer lira normal mazot alıyordum 3lirayken litresi ama kaç km gittiğini hatırlamıyorum,aynı iş yerinde kullandığım mitsubishi L300den az daha düşüktü sarfiyatı..bildiğim kadarıyla benim kullandığım arabada manifold problemi de varmış.. atmosferik dizel sağlamlığı bu araca pek uğramamış açıkçası..avantajı ise alt devirlerde atmosferik olduğu için turbo boşluğu yoktu ama motor genel olarak sakin karakterliydi,kamyon gibi devirsiz kullanıyordum ben de,el freni de her şartta çok iyi tutardı,yol tutuş da sınıfına göre iyiydi,normal motorine uyumlu,kadranda yanlışlık yoksa 6000devir çevirmiştim rampa aşağı,limitör yok rölantide alır götürür,gaza basmadan rampa bile çıkılabilirdi.. falan filan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Hocam yok öyle birşey.
    40 binde motor inderen biliyorum.
    100 bini geçen cok nadirdir.
    Turbosuz dizel motoru kullanmanında zaten kamyondan farkı yoktur.
    biraz sonra detaylı bilgi sahibi arkadaşlar gelir bilgi verirler.


    Alıntıları Göster
    Teşekkürler , bilmiyordum bu denli olduğunu.
    Şaşırdım doğrusu , 1.9 düz motoru yıllardır ürettiğini biliyordum ama motor ömrünün bu kadar az olduğunu bilmiyordum ; Heleki Turbolu 2.0 HDI common-rail dizel in düz dizele göre motor ömrünün neredeyse 2-3 kat daha fazla olduğunu hiç bilmiyordum bu kadar farkı yaratan ne acaba blok yapısımı , motor teknolojisimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Teşekkürler , bilmiyordum bu denli olduğunu.
    Şaşırdım doğrusu , 1.9 düz motoru yıllardır ürettiğini biliyordum ama motor ömrünün bu kadar az olduğunu bilmiyordum ; Heleki Turbolu 2.0 HDI common-rail dizel in düz dizele göre motor ömrünün neredeyse 2-3 kat daha fazla olduğunu hiç bilmiyordum bu kadar farkı yaratan ne acaba blok yapısımı , motor teknolojisimi

    Alıntıları Göster
    vala bizde 2004 partner 2.0 hdi var 170.000 de canavar gib. maşallahı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    vala bizde 2004 partner 2.0 hdi var 170.000 de canavar gib. maşallahı var

    Alıntıları Göster
    bende iş için kullandığım peugeot partner 1.9 D kapalı kasa kamyonet diye geçen tipten var. az önce 157521 km de parkettim. bugun 2.0 HDİ olan tipini de kullandım. bendeki araç kağnı o roket gibi geldi. 3000 devirde 110 yapan 1.9D 2500 devirde 110 yapan 2.0 HDİ... fark bu daha az devirle gidiyor.

    motor ömrünü bilmem ama ben memnunum. yazdığım km günceldir. daha bir motor arızasıyla karşılaşmadım. debriyaj halatım koptu. ben sert bastım biraz galiba önüme adam çıkmıştıda falan ..10 bin km bakımını yetkili serviste konya'da düzenli yaptırırım. iş yeri anlaşmalı km si gelince götürür yaptırırım. devamlı yolda olurum . ortalama 90 km ile 1lt eurodizel ile 15 km yol gider aracım. köy-kasaba-taşlı yol patika traktör yolu gitmeyeceği yol yok gibi biraz dikkat istiyor . karter muhafazası olduğu için altı bayağı yere yaklaşıyor. bugun kullandığım 2.0 hdi araç 220119 km de idi. 350000 km de satılan peuget partner 2001 model vardı . motor yarıma yaklaştı dedilerdi.. satılmış hemen .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇUMRALI -- 14 Temmuz 2010; 22:25:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    bende iş için kullandığım peugeot partner 1.9 D kapalı kasa kamyonet diye geçen tipten var. az önce 157521 km de parkettim. bugun 2.0 HDİ olan tipini de kullandım. bendeki araç kağnı o roket gibi geldi. 3000 devirde 110 yapan 1.9D 2500 devirde 110 yapan 2.0 HDİ... fark bu daha az devirle gidiyor.

    motor ömrünü bilmem ama ben memnunum. yazdığım km günceldir. daha bir motor arızasıyla karşılaşmadım. debriyaj halatım koptu. ben sert bastım biraz galiba önüme adam çıkmıştıda falan ..10 bin km bakımını yetkili serviste konya'da düzenli yaptırırım. iş yeri anlaşmalı km si gelince götürür yaptırırım. devamlı yolda olurum . ortalama 90 km ile 1lt eurodizel ile 15 km yol gider aracım. köy-kasaba-taşlı yol patika traktör yolu gitmeyeceği yol yok gibi biraz dikkat istiyor . karter muhafazası olduğu için altı bayağı yere yaklaşıyor. bugun kullandığım 2.0 hdi araç 220119 km de idi. 350000 km de satılan peuget partner 2001 model vardı . motor yarıma yaklaştı dedilerdi.. satılmış hemen .

    Alıntıları Göster
    Bu araçta bizi cezbettiren taraf arka koltukta 3kişi sıkışmadan ferah bir şekilde yolculuk saylayan tasarım, iç hacimin sunduğu ferahlık , yakıtta benzine göre daha tasarruflu olması , rklimanın iç hacime göre iyi soğutuyor olması v.b. unsular ; fakat 1.9 düz dizelin motor ömrünün bu denli kısa olduğunun söylenmesi kafa karıştırıcı eğer 70-120 bin gidiyorsa bu motor , yeni bir motor rektefiyesi yapıldığında az bir paraya mal olmaz gibi.

    Düzgün kullanıldığı taktirde Turbolu 2.0 HDI common-rail dizel , Düz 1.9 dizele göre daha uzun km yaptığı söylenen motor ömrünü, turbonun sağladığı güçmü yoksa motordaki teknolojimi sağlıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Bu araçta bizi cezbettiren taraf arka koltukta 3kişi sıkışmadan ferah bir şekilde yolculuk saylayan tasarım, iç hacimin sunduğu ferahlık , yakıtta benzine göre daha tasarruflu olması , rklimanın iç hacime göre iyi soğutuyor olması v.b. unsular ; fakat 1.9 düz dizelin motor ömrünün bu denli kısa olduğunun söylenmesi kafa karıştırıcı eğer 70-120 bin gidiyorsa bu motor , yeni bir motor rektefiyesi yapıldığında az bir paraya mal olmaz gibi.

    Düzgün kullanıldığı taktirde Turbolu 2.0 HDI common-rail dizel , Düz 1.9 dizele göre daha uzun km yaptığı söylenen motor ömrünü, turbonun sağladığı güçmü yoksa motordaki teknolojimi sağlıyor?

    Alıntıları Göster
    2000 model 1.9d berlingomuz vardı.150 binde rektefiyesiz sattık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Bu araçta bizi cezbettiren taraf arka koltukta 3kişi sıkışmadan ferah bir şekilde yolculuk saylayan tasarım, iç hacimin sunduğu ferahlık , yakıtta benzine göre daha tasarruflu olması , rklimanın iç hacime göre iyi soğutuyor olması v.b. unsular ; fakat 1.9 düz dizelin motor ömrünün bu denli kısa olduğunun söylenmesi kafa karıştırıcı eğer 70-120 bin gidiyorsa bu motor , yeni bir motor rektefiyesi yapıldığında az bir paraya mal olmaz gibi.

    Düzgün kullanıldığı taktirde Turbolu 2.0 HDI common-rail dizel , Düz 1.9 dizele göre daha uzun km yaptığı söylenen motor ömrünü, turbonun sağladığı güçmü yoksa motordaki teknolojimi sağlıyor?

    Alıntıları Göster
    bence teknoloji;zira turbo beslemeli motorların pistonları,segmanları,silindir kolları,manifoldları,bloğu,v.s. gibi birçok parçası bu gücü (hatta toleransı da var;mesela chiptuningle +20hp+%30nm değerleri ile bakımları aksatılmazsa sorunsuzca kullanılabiliyor) kaldırabilecek sağlamlıkta oluyor,en önemlisi de elektronik motor kontrol ünitesiyle çalışıyor olması(sensörler aracılığıyla avans-rötar v.s. anlık müdahaleler yapıyor,tork-devir-yakıt gibi değerlerde limitasyon yapabiliyor).. bence alınacaksa 2.0hdi düşünülmeli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    bence teknoloji;zira turbo beslemeli motorların pistonları,segmanları,silindir kolları,manifoldları,bloğu,v.s. gibi birçok parçası bu gücü (hatta toleransı da var;mesela chiptuningle +20hp+%30nm değerleri ile bakımları aksatılmazsa sorunsuzca kullanılabiliyor) kaldırabilecek sağlamlıkta oluyor,en önemlisi de elektronik motor kontrol ünitesiyle çalışıyor olması(sensörler aracılığıyla avans-rötar v.s. anlık müdahaleler yapıyor,tork-devir-yakıt gibi değerlerde limitasyon yapabiliyor).. bence alınacaksa 2.0hdi düşünülmeli..

    Alıntıları Göster
    2.0 HDI motor ömrünü teknolojisi sayesindeyse , periyodik masrafları 1.9 düz dizele göre maliyeti nasıl olur. vergi dilimi galiba 1.9 düz dizelden fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Hocam yok öyle birşey.
    40 binde motor inderen biliyorum.
    100 bini geçen cok nadirdir.
    Turbosuz dizel motoru kullanmanında zaten kamyondan farkı yoktur.
    biraz sonra detaylı bilgi sahibi arkadaşlar gelir bilgi verirler.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: AviatoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Hocam yok öyle birşey.
    40 binde motor inderen biliyorum.
    100 bini geçen cok nadirdir.
    Turbosuz dizel motoru kullanmanında zaten kamyondan farkı yoktur.
    biraz sonra detaylı bilgi sahibi arkadaşlar gelir bilgi verirler.





    Alıntıları Göster
    1,9 u var şirkette.2 motoru ne yazık ki yetkili servis olan Efe Peugeotun radyatörü değişim ertesi suyu eksik koyması ve akabindeki hararetle motoru yedik.Motorun durumu iyiydi ancak yetkili servis mi aman aman.Şimdi maslakta bir özel servis buldukta öyle rahatız ki.Biz demeden yapıyorlar 2 aracı da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    1,9 u var şirkette.2 motoru ne yazık ki yetkili servis olan Efe Peugeotun radyatörü değişim ertesi suyu eksik koyması ve akabindeki hararetle motoru yedik.Motorun durumu iyiydi ancak yetkili servis mi aman aman.Şimdi maslakta bir özel servis buldukta öyle rahatız ki.Biz demeden yapıyorlar 2 aracı da.

    Alıntıları Göster
    hiç bulaşma derim binek otomobil bak derimm Peugeot Partner 1.9 motor akrabalarda var araba 120 binde ve çok sorun açıyor ama onların arabayı kullanımıyla senin kullanımın farklı olursa bilemem yani ama Peugeot Partner 1.9 motor'lar 2 el gittikce düşüyor hiç bulaşma derim... vede arabaya harcadığın parayla kalırsın binek otomobil bak araştır derim.. kesinlikle ama senin fikrin tabiki




  • Arkadaşlar sanırım binek otomobil bakacağım ama ikinci eli iyi, yedek parça sıkıntısı olmayan, ne marka olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Arkadaşlar sanırım binek otomobil bakacağım ama ikinci eli iyi, yedek parça sıkıntısı olmayan, ne marka olabilir
    Motorda problem yaşayıpta bi okadarda masraf yapmamak için yorumlara göre benzinli binek otomobil ön plana çıkıyor.Ama bu bütçeyle ne alınabilir.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.