Şimdi Ara

Tanix TX5 Max. (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
840
Cevap
14
Favori
38.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ugur1706 U kullanıcısına yanıt
    Bellek temizlemek için clean master iş görür.
  • ugur1706 U kullanıcısına yanıt
    all in one toolbox kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bugün netflixi açınca güncelleme var dedi, güncelleme yapayım deyince cihazınız uyumlu değil dedi...
  • 🤔🤔🤔🤔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdKo -- 30 Kasım 2019; 20:58:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fabrika ayarlarına dönüp deneyin bakalım gene reset atacak mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdKo

    🤔🤔🤔🤔
    Sorun büyük bir ihtimalle adaptörden kaynaklanıyordur. Amper düşük geldiği için resetliyor olabilir.

    Bunun dışında başka bir HDMI kablo denemek işe yarayabilir.
  • Limanyakan L kullanıcısına yanıt
    Farklı hdmı kullandığım da şikayetler arttı , hdmı dan kaynaklanması bana biraz saçma gibi geldi makinenin sevdiği hdmı mi bulacağız illa 😁😁😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Bu cihazlarda kullanılan malzemenin kaliteli olması çok önemli. Kalitesiz bir HDMI kablo ya da adaptör sorunların kaynağı olabiliyor.
  • Aliekspress hesabim geçici olarak kilitlendi. Hesabıma giriş yapamıyorum. Dolayısıyla siparişlerimi de göremiyorum. Ne yapmam lazim? Müşteri hizmetlerine mail attım ama geri dönüş yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouTube da yeşil ekran olma olayı ikinci hdmı kablo da da oldu .neden oluyor acaba sadece Youtube da olması da enteresan ve bazı şarkılarda oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • android telefonda irplus uygulamasında beelink-gt1 ultimate cihazını ekleyin cihazın kumandasıyla birebir uyumlu aç kapa menü her işlevi yapıyor
  • Hocalarım, üstadlarım iyi akşamlar.
    Tanix Tx5 max cihazım var. bu zamana kadar herhangi bir sorunum yoktu ama bugün hdmi den bir türlü görüntü aktaramadım. ne yaptıysam olmadı. yeni kablo farklı tv denedim ama görüntüyü aktaramadım. böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
    bir de reset atmayı beceremedim bir türlü..
    Cihaz elimde kalmaz umarım...
  • salihtaha S kullanıcısına yanıt
    Fişi tak çek. Reset işte.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yasin_kaya kullanıcısına yanıt
    Keşke olsa hocam. Kaç kere denedim olmadı. Yazılım atabilir miyiz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihtaha

    Keşke olsa hocam. Kaç kere denedim olmadı. Yazılım atabilir miyiz acaba?
    Önce fabrika ayarlarına döndürüp deneyin olmazsa yazılım yüklemeyi denersiniz. Her iki işlemde de yüklenen uygulamalar, yapılan ayarlar silinir.
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun tam olarak nedir? Aynı cihazı 3 haftadır kullanıyorum maşallah hiç sorun yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • theburakx kullanıcısına yanıt
    👏👏👏



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdKo -- 30 Kasım 2019; 20:54:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Ben de marttan beri kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Sadece a arada donuyor. Bazen birgün hiç yaşamıyorum. Bazen günde iki üç kez oluyor. Ama sonuç olarak memnunum. Hızlı bir cihaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hogir12 H kullanıcısına yanıt
    💪💪💪💪



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdKo -- 30 Kasım 2019; 20:55:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.