Şimdi Ara

Tarife tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar,
    Yazlıkçı biri kampanyasından aldığım hizmet dün kesildi. Henüz kasım başı başlamış olmasına rağmen bugün 3. defa aradığımda, açıklayamadıkları bir sebepten dolayı tekrar başvuruda bulunmam gerektiğini söylediler. Ben de teşekkür ederek düşüneceğimi söyledim. 1 ay interneti bedava kullanmış oldum sanırım, çünkü 1 ay olmasına rağmen hala fatura kesilmemiş.
    Şimdi 3 aylık 8Mbit'e kadar 50GB akn sınırsız 135tl tarifesine geri mi dönsem yoksa daha avantajlı tarifeler çıktı mı diye araştırmaya başladım.
    Üstüne bir de bunu görünce -Vodem- kafam iyice karıştı. Liste fiyatı 79.9 tl yazan modem sayfaya girince 9.90 tl görünüyor. taahütnameye bakınca birşey anlamadım ancak, herhangi bir taahütte de bulunmuyoruz sanırım.

    Bu arada işlerimi internet üzerinden hallettiğim için bir an önce internetimin açılması gerekiyor. Ancak biri adsl ancak bu hafta içi açılabileceğini taahüt ediyor, ki bir önceki başvurumda açılması 5günü bulmuştu

    Deneyim en büyük yolgöstericimizdir diyerek mesajımı burada sonlandırıyorum arkadaşlar

    edit: sistemde bilgilerimi kontrol ettiğimde kullandığım hizmer DUMMY PACKAGE olarak görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kvl -- 5 Aralık 2012; 13:28:17 >







  • Bende arastırıyorum kardeş, 3 aylık 135 tl olan paket avantajlı duruyor ttnet'in mi o? link verebilir misin?
  • Biri adsl'in. ilk kullandığımda memnun kaldığım için tekrar tercih ettim ama şimdi anlamadığım bir şekilde problem çıktı. Aboneliğim iptal olmuş. Yeniden abonelik başlatmak istediler ancak iptal işlemleri tamamlanmadığı için sistem yeni aboneliğe izin vermedi. sonuç: 2 gündür internetsizim. daha da devam edecek

    Yazlıkçı Biri
  • Biri hangi altyapıyı kullanıyor kardeş benım bulunduğum yerde sadece ttnet altyapısı var? Birde bu yazlıkçı biri tarifelerinde sabit hat ücreti var mı yoksa yalın internet mi?
  • yanlız sebebini nasıl açıklayamadılar ya çok merak ettim
  • sistemde problem olmuş, kaydınızı yeniden yapmamız gerekiyor dediler.
    ilk aradığımda port değişikliği olmuş falan gibi birşey söylediler.

    yalın internet değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.