Şimdi Ara

[Tavsiye Sizce Hangisi] Abra v15.2.1 V Excalibur B5H0X V Acer Nitro AN515-54 [Tavsiye]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    6000TL yakınlarında bi bütçem var ve oyuncu bilgisayarı denebilecek bi bilgisayar almak istiyorum.
    Fiyat olarak birbirine en yakın bilgisayarlar Monster Abra A5 v15.2.1 , Casper Excalibur G770.9750.B5H0X ve Acer Nitro AN515-54-734M
    modelleri cihazları incelediğim zaman üçü de aynı işlemci ve ekran kartı modellerini barındırıyor (CPU i7 9750H, GPU GTX1650) bu nedenle bu iki şeye değinmeyeceğim ancak Ram olaral Casper ve Acer 16GB Ram Monster ise 8GB ram değerine sahip bundan farklı olarak Monster model cihazda 500GB SSD hafıza alanı bulunurken Casper model cihazda 1TB HDD + 240GB SSD , Acer Model cihazda 1TB HDD + 256GB SSD bulunmakta açıkçası 240GB lik bir SSD genel manada işimi göreceği ve Ram değeri daha yüksek olduğu için Casper yada Acer model cihaz'a biraz daha sıcak bakıyorum ancak geçmişte Casper cihazların aşırı ısınma ve benzeri kronik sorunları bulunuyordu şu anda bu sorunların devam edip etmediği konusunda herhangi bir bilgiye sahip değilim Acer marka cihazlarla alakalı herhangi bir bilgim yok ancak Monster markasını da sadece reklamlarından biliyorum o yüzden bunla alakalı da bir deneyimim yok bu nedenle sizce hangi cihazı almalıyım hem servis hem kullanılabilirlik durumları ve ürün kalitesi önemli. Cihazların özelliklerini aşağıya ekledim. Bunların dışında sizin de önerebileceğiniz farklı bilgisayar marka modelleri de bulunuyorsa yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.


    Monster
    Model : Abra A5 v15.2.1
    Ram : 8GB 2666 MHz
    CPU : Intel Core i7 9750H
    GPU : NVIDIA GTX 1650
    HDD : Yok
    SSD : 480GB

    Casper
    Model : G770.9750.B5H0X
    Ram : 16GB 2666 MHz
    CPU : Intel Core i7 9750H
    GPU : NVIDIA GTX 1650
    HDD : 1TB
    SSD : 240GB

    Acer
    Model : Nitro AN515-54-734M
    Ram : 16GB 2133 MHz
    CPU : Intel Core i7 9750H
    GPU : NVIDIA GTX 1650
    HDD : 1TB
    SSD : 256GB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yunuskafe -- 6 Şubat 2020; 4:55:57 >







  • Ürünlerle alakalı herhangi bir bilgisi olup cevap verecek kimse yok mu :(
  • Ne yalan söyleyeyim kendim gibi birini görmek beni mutlu etti. :)
    Aynı 3 PC arasında ben de kaldım.
    ACER marka olarak öne çıkıyor. Artı olarak Hard diski ve fazladan 8 gb rami var. Güven veriyor ama ekran TN.
    Diğerleri de özellik ve fiyat açısından aşırı avantajlı.
    Ram mhz leri fazla ekran ips.
    Excalibur ile ilgili youtubeda bir kaç inceleme videosu izledim cpu en yüksek ayarlarda max 77 gördü. GPU da 70 ler civarı. Bu açıdan excaliburda ısı açısından pek bir şüphem kalmadı. Evde dolu harddisk var. Birini takarım diye düşündüm n11den sordum takabilirsin garantiye bir şey olmaz dediler. Bu gün de biri kalktı dedi ki garanti dışına çıkıyormuş.
    Monster ile alakalı servis ve donanım ekleme konusunda bir sıkıntı yok ama ondada adam gibi bir inceleme bulamadım.
    Ha keza acerde de bu konfigürasyonun incelemesi yok. Farklı konfigürasyonlarda fanlar deli dehşet çalışıyor ısınmaz diye düşünüyorum ama bu da i7 9750H yani belli de olmaz. Fan sesi zerre kadar umrumda değil parçalar soğusun zarar görmesin de isterse elektrik süpürgesi gibi ses yapsın(abarttım).
    Fiyatlar eksileri artıları toplayınca hemen hemen aynı.
    O kadar yazdım sonuç. YOK.
    Siz aldıysanız ne aldınız? İlk izlenim nasıl? Fikir verirseniz müteşekkir olurum. :)




  • "Caspersa Uzak durun." bugün gittiğim mediamarkt görevlisi adeta casperlarda yasadıkları sikayetler yuzunden elinden gelse pc yi raftan kaldiracak durumdaydı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı donanıma sahip dell'in g315 modeli ile monster arasında kaldım ben de . dell'e daha yakınım bakalım .
  • Hem donanımsal hemde yazılımsal olarak monster hepsinden daha iyi ondaki ekran kartı kalitesini başka hiçbişeyde bulamazsın tavsiyem monster net

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • greenn41 G kullanıcısına yanıt
    Dell de aynı direk aynı donanım yok. 8GB RAM li model var 6100 lira. Ayrıca youtube da izlediğim incelemelere göre soğutma performansı diğerlerine göre iyi değil.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer Nitro 5 AN515-58-544K alınır mı?
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben hepsiburadadan Acer Nitro olan modeli aldım. Ürün geldi. Windows kurdum. Sürücüleri kurdum. Pc yi kapattım ertesi gün bir açtım mavi ekran. Güç tuşuna basıyorsun marka logosu çıkmadan önce mi sonra mı tam hatırlamıyorum aygıta bağlanılamıyor diye bir hata veriyor. esc ile bios menüye geçip hiç bir şeyi ellemeden kaydet çık diyorsun Pc açılıyor. Değişik bir hata. Daha bismillah bir gün oldu. Aradım hepsiburadayı geri gönder 2 iş gününde döneriz dediler. Cuma gönderdim. Cumartesi teslim aldılar. Normalde bu gün döneceklerdi ama ne arayan var ne soran. Birazdan aramayı düşünüyorum. Ürünü satışa da kapatmışlar. Acer markasına güvenerek aldım. İnternetteki incelemelerde de güzel görünüyordu. Sorun bendeki ürüne mi özel yoksa bu modelde olan bir şey mi bilmiyorum. Hepsiburadadan öğreneceğiz. Fiyat olarak monster hem daha pahalı hem de acer daha güvenilir gelmişti. Şimdi ne olacak bilmiyorum. Hayırlısı. İade olursa monster alabilirim. Bir de excaliburdan uzak durun diyenler sebep yazabilir mi. 4 Marka arasında en serin çalışan PC excalibur donanmımlar da aynı. Dolayısıyla sıkıntı olma yada olamama ihtimalleri de aynı. Servis desen bütün markalar sıkıntı zaten. Hele acer aldıktan sonra öğrendim servisi aramak ücretliymiş. Mail atmıştım hala dönmediler. Biraz da o yüzden tereddütlüyüm zaten. Biraz ordan biraz burdan karışık yazdım kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskafe

    Ürünlerle alakalı herhangi bir bilgisi olup cevap verecek kimse yok mu :(
    Excalibur G770 kullanan iki kullanıcı ile uzun sohbetim oldu gayet herşeyinden memnunlar,6 ay kullanımdan beri hiçbir olumsuzlukla karşılaşmamışlar.Mediamarkttaki çalışanlar Casper'ın hala eski modellerini satmakta çünkü Excalibur G770 internette 5500 TL ise Teknosa veya Mediamarkt ta 7000-8000 TL.İnsanlarda haliyle 3500-5000 TL lik eski bilgisayarlardan alıyorlar.(İnternette 2500TL olanlardan.)

    Casper'ın eskiden çok sorunlu bilgisayarları varmış evet, fakat şu an düzeltti kendini diyebiliriz.Ayrica ömür boyu ücretsiz bakım hizmeti de sunuyorlar.Excalibur G770'i Haziran ayı gibi bende almayı planlıyorum.Şimdiden hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scaletta1200 -- 18 Şubat 2020; 22:50:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Acer alma gerisi sana kalmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Caspee ve monster'a sakin bulasma. ACER notebook u kullandim ve harika bir makina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardea monster son derwce dandik malzemw kullanir. Anakartlari piyasada yoktur çinden bir firnaya urettirir ve garanti sonrasi tamiri zordur. Garantide bir notebook parasi ister. Baktigin zaman en cok sikayet monsterdan vardir. Garanti servisi cok hizli ve ilgili zaten oyle olmasa onca sikayete batarlar. Casper halk tarafindan hep dandik bilinsede en saglam kullandigim notebook casperdi fakat son serileri asiri sorunlu. ACER nitro serisi canavar. İsinma yok ses yok ve asiri saglam. BİSEYİ BELİRTİYİM. ACER avrupa ve diger ulkelerde servis olarak onde gelenlerden fakat turkiye servisi biraz yavas isliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barisbozkir3 B kullanıcısına yanıt
    Acer ile ilgili bir kaç şey söylemem lazım. Yukarıya da yazdım Acer aldım sorun çıktı iade ettim. F/P açısından muhteşem bir makina kabul ediyorum ama teknik servisi aramak sitesinde yazılana göre ücretli. Sorun çıktığında sorun ile ilgili mail attım (13 şubat) pc iade oldu hala maile dönüş yapılmadı Ben bir arıza olduğunda teknik servisi aramak için para ödeyemem. Mail attığımda geri dönüş yapılır mı kaygısı çekemem. Şikayetvar'daki servis yorumları ayrı rezalet. Ürünü kaybolanlar mı dersin, eksik parçayla geri gelenler mi dersin, neler neler. Sırf bu yüzden hepsiburada paramı iade ettiğinde ürün değişimi için diretmedim. Hatta ve hatta almadan önce bu yorumları okumadığıma pişman oldum. Daha önce acer de kullandım. Makina bırak servisi kasası açılmadan 7 sene sıkıntısız çalıştı. Yani demem o ki sağlam cihaz gelirse servise işin düşmezse sıkıntı yok. Biraz şans yani.

    Dell kullandım makinenin başına neler neler(yere fırlatıldı)geldi defalarca yere düştü. Ekrandaki gölgelenmeyi ve hdd nin bozulmasını ve kozmetik sıkıntıları saymazsak makine bana mısın demeden 6 yıl çalıştı. En son performans testi yaparken(niye böyle bir işe girdim bilmiyorum) ekran kartı fişi çekti. Mesela aynı makineyi 1 ay boyunca kullanmadığım için pili öldü. Arena bilgisayardı sanırım adamlar sorgusuz sualsiz 0 pil gönderdi. Hangi marka yapar bunu.

    Aslında dediğim gibi hepsi biraz şans işi. Denk geldiğiniz müşteri temsilcisi, teknik eleman, aldığınız makinenin sorunsuz üretilmiş olması vs. hepsi bir etken. Neyse hem fazla uzattım hem konudan çok bağımsız oldu. Bu arada hala pc arıyorum tavsiye olursa memnun olurum:)




  • Dediğim gibi ömür boyu ücretsiz bakım sağlayan Casperı öneririm.Teknoloji birde şans işi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapışkan Tuş Y kullanıcısına yanıt
    Hocam Acer markasını iyi yapan nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni etiketlemişsiniz ama ben ACER iyidir demedim. En azından yukarıda da yazdığım son deneyimimden sonraki görüşüm bu. HB bana sormadan iade aldı. Normalde ben ACER ile ilgili iyi düşünsem o işin peşini bırakmaz birebir değişim için zorlardım çünkü fiyat/fayda oranı çok iyiydi ama servisi aramanın ücretli olduğunu, Şikayetvardaki servis şikayetlerini falan okuduktan sonra hiç bulaşmadım. Hatta ürün HB de incelemedeyken her ihtimale karşı(iade/değişim yapılmazsa diye) forumlarda arızanın çözümüyle ilgili dolaşırken aynı dönemde HB den aynı PC alan ve aynı hatayı alan birini buldum. Burdan da şu anlaşılıyor ki kronikleşmeye giden bir durum var.

    Benim kafamdaki ACER İYİDİR olgusu da şundan kaynaklanıyor. 2009 da aldığımız Acerin dandik diyebileceğimiz segmentteki laptopu daha geçen seneye kadar cayır cayır çalışıyordu. Bu laptop ne termal macun gördü ne servis ne de temizlik.

    Aslında son bir ayda araştırmalarımdan çıkardığım sonuç tam da üstte yazdığım şey. Eğer bir laptop fabrikadan 0 hata ile çıkar ve servis görmezse sıkıntı yok. Eğer servise işin düşerse hele de Türkiye'de marka çok da mühim değil. O aşamada iş tamamen hukuk sisteminde. Her şeyi yazılı ve görsel olarak belgeleyeceksin. İyi niyetli değil sağlamcı olmayacaksın. Haklıysan da sonuna kadar gideceksin.

    Hazır gelmişken şunu da belirteyim linkteki MSI laptopu aldım (Her konunun altına MSI linki bırakan arkadaşlar mutlu olabilir.). Ya bunu alacaktım yada 500-600 lira daha verip i7 li monster yada game garaj diye bir şey çıkmış onu alacaktım. Piyasaya baktım 6600(gereksiz pahalı) civarında bana kupon + kart puanıyla 5635 liraya (Muadil excaliburlar 5200-5300, HP pavilion larda 5600 idi. MSI bu fiyata normal geldi.) geliyordu PC meselesinden de sıkıldığım için aldım. Yine de iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum. Aldıktan sonra MSI servisi ile ilgili yorumlara bakayım dedim yine içim karardı :) . Alanlar memnun. Her yerde 5 yıldız ama servisle muhattap olanlar memnun değil. Gerçi daha bugün kargoya verildi. Derseniz ki alma şu açıdan kötü bu açıdan kötü kapıdan geri gönderirim yani. :)
    urun.n11.com
    Msı Gl65 9sc-041xtr I5-9300h 8gb Ddr4 Gtx1650 Gddr5 4gb 256gb Ssd - n11.com
    https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/msi-gl65-9sc-041xtr-i5-9300h-8gb-ddr4-gtx1650-gddr5-4gb-256gb-ssd-P401289005


    Yine uzattım alakasız yerlere geldi. Dediğim gibi bunun bildiğiniz bir sıkıntısı yada markanın bir sıkıntısı varsa uyarın yani. bu piyasaya çok hakim değilim. Miadı doldukça PC alıyoruz. Mağdur olmayalım.




  • Yapışkan Tuş Y kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Bence eğer uzun ömürlü olması isteniyorsa ve kısıtlı bütçe varsa dikkat edilmesi gereken 1. husus kasa sağlamlığı ve ürünün kronik bir sorununun olup olmadığı. Ardından işlemci ve ekran kartı. Daha sonra SSD ve RAM kapasitesi çünkü daha sonra rahatlıkla kapasitelerini artırabilirsiniz (yeterli slot olmalı). MSI kalitesini belli etmiş bir marka bence iyi bir tercih yapmışsınız. RAM ve SSD yetmediği taktirde ilerde artırırsınız.
    Edit: n11'deki fiyatı neden bu kadar ucuz acaba? Diğer sitelerde 7k civarına satılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheFourBarMechanism -- 17 Mart 2020; 12:41:7 >
  • Fiyat ucuz değil aslında. Bu özelliklerde bir laptopa göre makul düzeye düşmüş denilebilir. Akakçede fiyat grafiği var daha önce de bu fiyatlara inmişliği var. Zaten edindiğim izlenim kampanya harici MSI alınmaz çünkü fiyatları çok uçuk.

    İşin diğer boyutuna gelirsek bugün ürün geldi. Kutunun etrafına baloncuklu naylon + streç sarmışlar. Aldım kargoyu kargocu kaçar gibi gitti tabi. Hoş kalsa da bir işe yaramayacak zaten. Dış pakette hasar yok. Ben de son 1 yıldır internetten çöp alsam kargo paketini video ile açarım belgeleme açısından. Streci açtım, baloncuklu naylonu açtım bir baktım paketin üstündeki MSI bandı yanlardan kopuk. Üstünü de inceledim ikinci kat şeffaf bant atılmış. Yer mi anadolu çocuğu. Aradım satıcıyı(tekra market), böyle böyle dedim. Size ürünü direk tedarikçi göndermiş. Siz bize gönderin değiştirelim dediler. N11 den değişim talebi oluşturdum kurye talep ettim yarın gelip alacak. Kutuda pentadan tekra markete gidiş için 12.03.2020 tarihinde saat 20.00 civarlarında kesilmiş etiket vardı. Bu biz göndermedik tedarikçi gönderdi olayına pek inanasım gelmedi ama bunu yaşadıktan sonra artık çok daha dikkat ederim bu bant işine. Es kaza yanlar bantlı olsa üstteki 2. Kat şeffaf bant farkedilmeyecek. Öyle sanıyorum ki cayma hakkından yada farklı sebepten iade edilmiş bir pc geldi bana. Gelecek ürün ne olacak bakalım. MSI dedik bağrımıza bastık satıcı yüzünden olana bak. Biz yine kaldık 4-5 gün laptopsuz. Ben artık laptop alamayacağıma inanmaya başladım.
    Şu kurye çağırma işinden de tam içim rahat değil geçen bir konu vardı. Telefon sırra kadem basmıştı Yurtiçi kargoda. Bizimki de yurtiçi. Gerçi ambar tesellüm fişi verilecek dediler ama bakalım... Neyse konu yine nereye geldi. Hayırlısı bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yapışkan Tuş

    Fiyat ucuz değil aslında. Bu özelliklerde bir laptopa göre makul düzeye düşmüş denilebilir. Akakçede fiyat grafiği var daha önce de bu fiyatlara inmişliği var. Zaten edindiğim izlenim kampanya harici MSI alınmaz çünkü fiyatları çok uçuk.

    İşin diğer boyutuna gelirsek bugün ürün geldi. Kutunun etrafına baloncuklu naylon + streç sarmışlar. Aldım kargoyu kargocu kaçar gibi gitti tabi. Hoş kalsa da bir işe yaramayacak zaten. Dış pakette hasar yok. Ben de son 1 yıldır internetten çöp alsam kargo paketini video ile açarım belgeleme açısından. Streci açtım, baloncuklu naylonu açtım bir baktım paketin üstündeki MSI bandı yanlardan kopuk. Üstünü de inceledim ikinci kat şeffaf bant atılmış. Yer mi anadolu çocuğu. Aradım satıcıyı(tekra market), böyle böyle dedim. Size ürünü direk tedarikçi göndermiş. Siz bize gönderin değiştirelim dediler. N11 den değişim talebi oluşturdum kurye talep ettim yarın gelip alacak. Kutuda pentadan tekra markete gidiş için 12.03.2020 tarihinde saat 20.00 civarlarında kesilmiş etiket vardı. Bu biz göndermedik tedarikçi gönderdi olayına pek inanasım gelmedi ama bunu yaşadıktan sonra artık çok daha dikkat ederim bu bant işine. Es kaza yanlar bantlı olsa üstteki 2. Kat şeffaf bant farkedilmeyecek. Öyle sanıyorum ki cayma hakkından yada farklı sebepten iade edilmiş bir pc geldi bana. Gelecek ürün ne olacak bakalım. MSI dedik bağrımıza bastık satıcı yüzünden olana bak. Biz yine kaldık 4-5 gün laptopsuz. Ben artık laptop alamayacağıma inanmaya başladım.
    Şu kurye çağırma işinden de tam içim rahat değil geçen bir konu vardı. Telefon sırra kadem basmıştı Yurtiçi kargoda. Bizimki de yurtiçi. Gerçi ambar tesellüm fişi verilecek dediler ama bakalım... Neyse konu yine nereye geldi. Hayırlısı bakalım.
    aynı satıcı ıle az once gorustum kapalı kutu msi turkıye garantılı dedı, bakıyorum n11 de 5800TL kalan son 1 urundu alıp almama arasında sanıyeler gectı resmen, sızın bu olayı gorunce vazgectım cunku bu satıcı sabah bu urun ıcın 2 adet stok var dıyordu sonra oglen stok kalmadı az once de tekrar 2 stok gorundu, acıkcası yasadıgınız olay ıle bırlestırınce almaktan vazgectım su an, sız de surecı yazarsanız cok sevınırım.




  • jackhammer kullanıcısına yanıt
    Şöyle ki, ben ürünü bugün kargolayabildim. Değişim talep ettim. Ürün biterse ne yapacaklar bilmiyorum. Ben şahsen sorun olacağını düşünmüyorum telefonda olumlu yaklaştılar ama tabi net sonucu yarın göreceğiz. Gelen ürüne de ekstra dikkat edeceğiz. Ben böyle şeylerden yılmam gerekirse bir daha değişime gönderirim.

    Süreci buraya yazarım ama iş işten geçmiş olabilir çünkü kampanya bugün sona erecek diyor ürün sayfasında.

    Bu arada özel mesajı okumak ve cevap yazmak için tel no istiyor ben de vermek istemiyorum özelden yazdığınızı buraya yazabilirseniz memnuniyetle cevap veririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.