Şimdi Ara

TCDD tren similatörü (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.298
Cevap
2
Favori
468.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • De 24 339 Halkalı İstasyon

     TCDD tren similatörü
  • saol makinist benim için DE 24000 çok önemli keşki daha iyi bakılsalarda daha uzun süre TCDD ye hizmet etseler
  • De 24 339 Halkalı İstasyon

     TCDD tren similatörü
  • peki çok güzel de 24000 likler artık eskidi devamlı arıza veriyor yag harareti makinistler diyorki şu 24000 liklerden bir kurtulsak diyorlar benim tek makinam DE 22000 liktir

     TCDD tren similatörü
  • Aslında haklısın ama De 24000 yapı ve motor bakımından kuvvetli sadece dediğim gibi bakım yok tabi De 22000 de bi sesi var yer gök inliyor spr bir loko
  • De 22081__De 22042 Çiğli

     TCDD tren similatörü
  • BU DE 24000 MOTOR GÜCÜ BİLGİLERİ

     TCDD tren similatörü
  • Hemen bakıyorum
  • BUDA DE 22000 MOTOR GÜCÜ BİLGİLERİ BUNA GÖRE DE 22000 DAHA GÜCLÜ GÖZÜKÜYOR

     TCDD tren similatörü
  • Ewt kalkıştaki azami cer kuvveti de 22000 de daha yüksek de 24000 de daha alçak bide hız farkı var haklısın ama de 2200 in beygir gücü 2200HP dizel motor devri dk 900 De 24 000 ise 2400HP ve devir dk 1500
  • DE 24000 Tipi DİZEL ELEKTRİK ANAHAT LOKOMOTİFİ

    Ana Karakteristikler
    Lokomotif Ağırlığı 113 t
    Aks Tertibatı Co - Co ( 6 Akslı )
    Aks Yükü 18,8 t
    Hız 119 km/h
    Ray Açıklığı 1435 mm
    Boji Tekerlekleri Arası 1850 - 1750 mm
    Tekerlek Çapı (Yeni) 1100 mm
    Tahrik Sistemi Dizel Motor + Alternatör +Redresör + Cer Motorları

    Dizel Motor Tipi Pielstick 16PA4V185ı
    Dizel Motor Gücü 2400 HP
    Dizel Motor Devri 1500 d/dak
    Cer Motoru Tipi TC 107 4 DC
    Alternatör Tipi AST – 108.30.5 -12T
    Lisans MTE / FRANSA
    Üretim TÜLOMSAŞ









    DE 22000 Tipi DİZEL ELEKTRİK ANAHAT LOKOMOTİFİ

    Ana Karakteristikler
    Lokomotif Ağırlığı 118 t
    Aks Tertibatı Co - Co ( 6 Akslı )
    Aks Yükü 19,6 t
    Hız 120 km/h
    Ray Açıklığı 1435 mm
    Tampondan Tampona Uzunluk 18942 mm
    Boji Tekerlekleri Arası 1816 mm
    Boji Pivoları arası 11582 mm
    Tekerlek Çapı (Yeni) 1016 mm
    Tahrik Sistemi Dizel Motor + Alternatör +Redresör + Cer Motorları
    Dizel Motor Tipi GM 16 - 645-E
    Dizel Motor Gücü 1642 kW, 2200 HP
    Dizel Motor Devri 900 d/dak
    Cer Motoru Tipi D77 - DC
    Alternatör Tipi AR10 / D 18
    Lisans General Motors - EMD / ABD
    Üretim TÜLOMSAŞ




  • evet kalkıştaki azami cer 440kn bu cok önemli çünkü bizim burda rampada de 24000 likler cok kalıyor durdugu zaman kalkamıyor imdatlarına de 22000 geliyor.
  • neyse de 22000 lik ve de 24000 liklerde bizlerin ve tcdd nin göz bebekleri güzel makinalar ama de 33000 likleri unutmayalım o baş makina
  • ewt haklısın senin oturduğun yer neresi kardeşim
  • KIRIKKALE SEN NERDE OTURUYORSUN
  • ewt 33000 canavar gibi makina kalkışını gördünmü hiç spr kalkıyo fazla gürültüde çıkarmıyo
  • İstanbul bizim burada yok DE 22000 keşki Sirkeci Kapıkule hattınada verseler bu lokodan
  • evet de 33000 süper makina 1500 ton agırlıgındaki diziyi tek başına cıkarıyor.
  • bizim bura dizel lokomotif cenneti
  • ya bişey sorucam dh9500 görmüşsündür nasıl bi loko ben hiç göremedim de
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.