Şimdi Ara

Tchibo Stok ve Ürün Paylaşım Konusu (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.412
Cevap
70
Favori
325.865
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi aradım müşteri hizmetlerini sesli mesaj bırakabilirsiniz uyarısı aldım sesli mesaj ücretli bir hizmet mi? bilgi@tchibo.com.tr ye mail attım bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle çamur bir firma olamaz ya. Yine kullandırtmıyor kuponları süre doldu diyip. Ulan daha kaç saat var gece yarısına

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    hocam sizin yine iyiymiş. kartlar ve pullar poşedindeyse iyi. bende de koli bandıyla tutturmuşlar. parçalar sıfır açılamamış ama içinde 6 stand olması gerekirken 3 stand var. 6 paket soru olması gerekirken 2 paket var. şaka gibi. içindekiler eksik yani .bi yere düşmüştür muhtemelen

    Alıntıları Göster
    Hocam bende tek eksik çıkartmalar yok. O yüzden de iade etmedim. Fiyatı uyguna geldi. Çıkartmaları kendim bastırmayı düşünüyorum. Bu şekilde de kullanırım en kötü.

    90 gün içinde iade imkanı var şehrinizdeki mağazalara sordurtun hocam. Var değiştirin. Ya da 90 gün içinde stoğa girerse değişiklik yaparsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben bugün müşteri hizmetleriyle görüştüm.
    Kodunu kullanamayan varsa servis@tchibo.com.tr ye kullanamadığı kodları mail atsın açıklayıcı bir bilgiyle.
    Ben öyle yaptım sonra müşteri hizmetlerini aradım.
    Geri dönüş yapılacak size dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tchibo Almanya saatine göre mi belirlemiş kullanım saatini anlamadım, 3 saat geriden geldiğimiz için sistem kulllandırmadı belki de

    Eğer böyle ayarlamışlarsa saçmalık, Türkiyede Türkiye saatine göre belirlemeleri gerekirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recplayer

    Tchibo Almanya saatine göre mi belirlemiş kullanım saatini anlamadım, 3 saat geriden geldiğimiz için sistem kulllandırmadı belki de

    Eğer böyle ayarlamışlarsa saçmalık, Türkiyede Türkiye saatine göre belirlemeleri gerekirdi
    tchibo almanya saati olsa gece 02 ye kadar kullanabiliriz
  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    Sensörü iptal etme durumumuz yok mu acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deaght -- 31 Aralık 2019; 23:37:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Melkor

    Kampanya absürt bir şekilde avantajlı olunca adamlar ne yaparsa yapsın trendyol 100/50 den sonra bence senenin en iyi kampanyasıydı. Hatta trendyol 100/50 den de iyi olabilir çünkü cebimden 5 kuruş para çıkmadı
    5 lira kodun fiyatı +7,5 lira kargo. Hiçbirşey almasan 5 lira bir şey alsan en az 12,5 lira para çıkıyor cepten.
  • Aldığım kodların %80 ini sattım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanılamayan kodların süresi uzatılır mı yoksa gönderim ücreti 7,5 TL olmak üzere soğuk su içme aparatı mı sipariş etmeliyiz
  • Senenin en verimli kampanyalarından bi tanesiydi.
    Yuvarlarsak 100 liraya 300 400 liralık ürün aldım.
    Özellikle boxerları çok iyi oldu h m 10 liralık 3lü boxerları satmayı bırakmasının ardından tchibo ile stok yeniledik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspiratör -- 1 Ocak 2020; 2:3:54 >
  • 60 kodla siparişimi tamamladım maşallahı vardı tchibonun dolapta yer kalmadı artık gelecek 3 sene alışveriş yapmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deaght

    Sensörü iptal etme durumumuz yok mu acaba
    bit bakayım ama sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realistspary

    Hocam bende tek eksik çıkartmalar yok. O yüzden de iade etmedim. Fiyatı uyguna geldi. Çıkartmaları kendim bastırmayı düşünüyorum. Bu şekilde de kullanırım en kötü.

    90 gün içinde iade imkanı var şehrinizdeki mağazalara sordurtun hocam. Var değiştirin. Ya da 90 gün içinde stoğa girerse değişiklik yaparsınız.

    Alıntıları Göster
    o zaman iyyiymiş. benim resmen içeriğin yarısı yok
  • bende biraz önce aradım kullanamadığım 1 kodu söyleyip kayıt oluşturdum. ilgili departmanın inceleyip geri dönüş sağlayacağını belirtti.
  • Perşembe günü dönüş yapılacak demişlerdi, dönüş yapılan oldu mu kodlarla ilgili?
  • Yanlış ürün göndermişler bana. Paspas almıştım kadın t shirt ü gelmiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recplayer

    Kullanılamayan kodların süresi uzatılır mı yoksa gönderim ücreti 7,5 TL olmak üzere soğuk su içme aparatı mı sipariş etmeliyiz
    Son gün indirim kuponumu kullanamadığım için e-posta ile iletişime geçmiştim. Bugün 3 Ocak son kullanma tarihli yeni bir kod tanımlanmış, kullandım. Sorun çıkmadı.@dextrr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NellieLovett -- 2 Ocak 2020; 14:41:26 >
  • NellieLovett kullanıcısına yanıt
    Sorun çıkarmıyorlar o zaman,
    Ben müşteri hizmetlerini arayıp söylemiştim, bi ara arayayım o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NellieLovett

    Son gün indirim kuponumu kullanamadığım için e-posta ile iletişime geçmiştim. Bugün 3 Ocak son kullanma tarihli yeni bir kod tanımlanmış, kullandım. Sorun çıkmadı.@dextrr

    Alıntıları Göster
    bana da bugün dönüş yapıp kod tanımladılar yarın geceye kadar süreli. deneme yaptım indirim oluyor sorun yok bende de.
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.