Şimdi Ara

TCL MT42X meşgul sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
16.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Çocuk için TCL MT42X modelinden aldım. Tüm ayarları yapıldı. Kişileri ekledim, saat normal bir şekilde listedeki kişilerden çağrı gelince çalıyor ama bir süre sonra sanki listeye ekli olmayan kullanıcılar da olduğu gibi sesli aramalarda meşgul çalıyor. Görüntülü aramada sorun olmuyor ama.Saati yeniden başlatınca bir süre olması gerektiği gibi çalışıyor sonra yine meşgul çalmaya başlıyor. Saate ekli kişilerin numaralarında +90'ı kaldırdım o da işe yaramadı. Daha önce böyle bir sorun yaşayan var mı? Sorun saatten mi kaynaklı olabilir yoksa operatörden mi?




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TCL Akıllı Saat Meşgul Çalıyor Sorunu

    TCL akıllı saat kullanıcıları arasında, saatlerinin sürekli veya uygunsuz zamanlarda meşgul çaldığına dair yaygın bir sorun bildirilmektedir. Bu sorun, hem TCL MT42X hem de TCL MT40X akıllı saatleri etkilemektedir.

    Sorunun Nedenleri

    TCL akıllı saatlerin meşgul çalmasının birkaç nedeni olabilir:

    • Eşleştirilmiş Cihazlarla Çakışma: Saat, eşleştirilmiş akıllı telefon veya başka bir cihazla çakışan aynı Bluetooth bağlantısını kullanıyor olabilir.
    • Bildirim Ayarları: Saat, belirli uygulamalar veya bildirimler için yanlış ayarlanmış bildirim ayarlarına sahip olabilir.
    • Yazılım Hataları: Saatin yazılımında, meşgul sesinin yanlış tetiklenmesine neden olan bir hata olabilir.

    Çözümler

    TCL akıllı saatinizin meşgul çalma sorununu çözmek için şu adımları deneyebilirsiniz:

    • Eşleştirilmiş Cihazları Kontrol Edin: Saatin eşleştirilmiş tüm cihazlardan bağlantısını kesin ve ardından tekrar bağlayın.
    • Bildirim Ayarlarını Denetleyin: Saatınızın bildirim ayarlarını gözden geçirin ve meşgul sesi için yanlış ayarlanmış olanları düzeltin.
    • Yazılım Güncellemelerini Kontrol Edin: Saatinizin en son yazılım sürümüne güncellendiğinden emin olun. Güncellemeler genellikle hata düzeltmeleri içerir.
    • Saati Sıfırlayın: Sorun devam ederse, saati fabrika ayarlarına sıfırlamayı deneyin. Bu, tüm ayarları ve verileri silecektir.
    • Müşteri Desteği ile İletişime Geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, TCL müşteri desteği ile iletişime geçin.

    Önemli Not: Saatinizi sıfırlamadan önce tüm önemli verileri yedeklediğinizden emin olun.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sonuç alabildiniz mi ? Aynı sorun bizde de mevcut.

  • Bende aynı problemi yaşıyordum, çözümü telefonda saati kayıt ederken çocuğun numarasının başına 0 koyarak çözdüm bu şekilde sizde de çözüm olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuhleep -- 19 Temmuz 2023; 13:35:49 >
  • Merhaba, ben de aynı sorunu yaşadım. Saatte VoLTE özelliğini kapatınca çözüldü.

    Ana ekranda sola kaydırın > Daha fazla (en altta) > Ayarlar (en altta) > VOLTE


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun bizde de mevcut. Yukarıdaki 2 yöntem çözdü mü sorunu, başka çözüm önerisi var mı?

  • Bende de aynı sorun var servise mi yollasak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmetinm M kullanıcısına yanıt

    Bu sorunumu çözdü teşekkürler. Umarım tekrarlamaz. Sizde de saatte VOLTE açık görünüyorsa kapatıp tekrar başlatın deneyin çözülüyor.  

  • mt42 bizde yeni aldık. 2 nunara ekli. 3. vü numarayı ekledim ancak son eklediğim nunaradan ne zaman arasak saat meşgül oluyor çalmıyor. neden güzel bir aöıklayıco anlatımı yok bu saatin anlamıyorum. wifi bağlamasını yapabilen oldumu? hiç bir ağı görmüyor tcl proğramı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aresmar kullanıcısına yanıt

    Hocam volte kapatacaksak ne anlamı kaldı bu özelliğin saatte olmasına, aynı sorun bizdede var volte açınca telefon meşgul çalıyor, kapatınca aranabiliyor. Hd kalitesinde konuşma imkanı var volte ile ama kullanamıyoruz. İlginç…


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben soyle bir cozum buldum kisileri adres defterinden degil, elle yazdigimda volte acik olsada arama gelmekte


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki defa Onuo servise gönderdim, ikisinde de herhangi bir problem yoktur ve yazılım güncellenmiştir diye geri verdiler. Rehberden yazmayıp elle numara ekleme vs yöntemleri de denedim gene de volte açıkken ulaşılamıyor saate. Ucuza bir sürü saat varken iyisi diye bunu aldık kullanmaktan çok servisle uğraşıyoruz. Hayır sorunlu olmasından ziyade servisin sorun yok demesine uyuz olmaya başladım.

  • Bu sorunu çözen var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde de MT40x modeli var VoLTE açıkken meşgule düşme problemi var. Ama ilginç şekilde Vodafone da problem yokken Turkcell de oluyor. Turkcell müşteri hizmetlerini aradım 4.5G yi kapatarak çözmeye çalıştı denedik oldu ama ben kabul etmedim geri aldırdım. Sonuçta cihaz konum bilgisi için internet kullanıyor. VoLTE kapatınca düzeliyor. TCL saatlerde kronik bir sorun mu yoksa Turkcell kaynaklı mı bilemedim. Ama bu şekilde çözmekten hiç memnun değilim. Vodafone'da problem yokken Turkcell de olunca ben de Turkcell'e şikayet mesajı yazdım, sonuçta bayilerinde bu cihazı satıyorlar ve destekliyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelihTR -- 27 Kasım 2023; 0:13:50 >
  • arfyilmaz kullanıcısına yanıt

    +1

    Aynı sorun bizde de var ve volteyi açıp,kapamak sorunu düzeltmedi,saçmalık tamamen!

    Yahu iyisi olsun dedik,bi dünya para verdik arama yapamıyoruz,ne anladık bu işten 🤬

    Teknosa dan almıştık götürüp gösterelim bakalım ne diyecekler!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılanları denedik ama çözüm bulamadık. Sorunu yaşayıp başka çözüm yolu bulan var mı acaba?

  • Bizim çocuğun başka marka akıllı saatinde bir türlü gelen aramayı alamıyorduk hep meşguldü.Saatteki ayarlar menüsünden Mobil ağ ayarlarından VOLTE'yi kapatınca saat kendini yeniden başlattı ve oldu direkt...Hiç bir sorun kalmadı.Bu bilgiyi diğer sayfalarda da yayın lütfen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.