Şimdi Ara

TCL yerine Philips alarak hata mı edildi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28
Cevap
1
Favori
3.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • simsekmakkuin kullanıcısına yanıt

    Hocam yazım hatası oldu herhalde. Pus serisi Oled değil, Led.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Master kullanıcısına yanıt

    İkiside o fiyatın tv si değil, 10 güne kadar tcl uzun bir süre 35 hatta 32 ye bile satıldı.

    Madem Philips e o parayı verdiniz bence iade edip 65c845 alın derim pişman ettirmez...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt

    Evet yanlış olmuş, düzelttim şimdi

  • gecen mm da bu philips model tv yi gordum,kim bunu alir ki diye dusundum?cevabimi aldim ben.Samsung lg tcl gibi markalar tercih etmekte fayda var.En azindan amerikada tcl cok tutulan bir marka oldugunu biliyorum.
    ayrica bu videoyu izleyip de hala alinir mi bilemiyorum?
    Adem Helvacıyoutube
    PHILIPS TPV yi Şikayet Ettiğim Ticaret Bakanlığından Şikayetime Cevap Geldi
    https://www.youtube.com/watch?si=iFtLi94ZBesZ1y7x&v=iZ6B1d2-YR4&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popturceyn -- 16 Haziran 2024; 16:21:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • yillardir philips kullaniyorum tekrar alacak olsam yine alirim vunku ambilightin verdigi hissi hicbir tvde bulamazsiniz. hele bir de hue lamba eklerseniz olay iyice cosuyor.

  • TCL in teknik servis eksikliğini hep yüzüme vurdular. Markadan soğutmaya çalıştılar. İnat ettim araştırdım ve bulunduğum bölgedeki anlaşmalı teknik servisin hemen yan dükkandaki başka bir marka teknik servisi olduğunu öğrendim. Adama gittim konuştum. Komşumuzun söylediği son 6 senede kendisine dönüş yapan tv sayısı 5. İki tanesi elektriksel arıza (yıldırım düşmesi vs) kaynaklı dönmüş. Diğer sıkıntıların da hepsini tam değişim, tam tamir yapmışlar. Servislerin 5-6 ölü piksel olmadan almayız politikasının bile terk edildiğini, tek ölü piksele değişim yaptığını söyledi.


    Tabii bölgesel bir durum olabilir bilemiyorum. Yaklaşık 250-300 bin nüfuslu bir ilçede yaşıyorum. Belki de piyasada tutunmak içindir.


    Tek bildiğim 65c755 siparişini verdim. Fazladan 10-15 verip samsung almadım.

  • aywaz kullanıcısına yanıt

    Diğer marka bayileri kendi tv'lerini satabilmek için yalan söylüyorlar da ondan. Taşeron servis kullanıyorlar, ilerde muhatap bulamazsınız. Bizim markanın kendi servisi var. Kendi elemanlarımı geliyor. Dedikleri bu. Ama yıl olmuş 2024, TV'ler artık 3 parça ve normal servislerde hiçbir müdahale yapılamıyor, merkez servise gönderiliyor. TCL'nin merkez servisi Bilkom. Diğer markaların Türkiye servislerini 10 kere satın alır. Hep soruyorum TCL servisi sorunlu diyenlere, 3 yıldır kullanıyorum, garantisi bitti. Yarın TV'mde bir sorun olursa ne yaşarım? Tamir mi etmezler, parça mı getirmezler, telefonlarıma mı çıkmazlar, ne olacak söyleyin diyorum, cevap veren olmadı. Türk Ticaret Kanunu ve Tüketiciyi Koruma Kanununda garanti süresi, servis şartları, kaç yıl parça sağlanacağı falan ayrıntılı tarif edilmiş. İşin diğer tarafı TCL 2023'te Türkiyede 135.000 TV sattı. Bu yıl bu rakamı da geçecek. Bu kadar TV satan şirket (çoğu türkiye montaj) servis hizmeti vermez mi? ABD ve Dünyada en çok TV satan 2. marka.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.