Şimdi Ara

TCT ŞANZIMANDA PARK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • AlmostFly kullanıcısına yanıt
    Evet hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sony Specialist

    Beyler merhaba,bir yakınım 1.4 turbo tct çift kavrama 6 ileri şanzımanlı araç sahibi.Arabayı park ederken (özellikle yokuşta) direk p ye alıyor.Ben önce n ye alıp el frenini çektikten sonra p ye almalısın dedim.Zaten p ye alınca el frenini çekiyor kendi dedi.Bu işin doğrusunu bilen varsa aydınlatırsa sevinirim.El freni elektronik.

    Önce el freni sonra P.

    Bu husus kullanım kılavuzunda da yazar. Akşam fotoğrafını eklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Araba tamamen durmuş vaziyette ve ayak frende iken ben de 2 tık tık R==>D ye veya D==>R ye alırım ve şanzımanda ki dişlilerin yerine oturduğunu hissettiğim anda ayağımı yavaşça frenden çekerim.
    Tam otomatik şanzımanda bir sıkıntısını görmedim...
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Benim araçta N de bırakıp anahtarı alabiliyorsun ve N de çalıştırabiliyorsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Benim araçta N de bırakıp anahtarı alabiliyorsun ve N de çalıştırabiliyorsun...

    Evet hocam. Bazı otomatiklerde maliyetten kaçmak için, vites/mandal/kontak kilidi ilişkisine son veriyorlar.

    2010 model tam otomatik 6 ileri almıştım, P pozisyonuna almadan kontak kilidini çözmüyordu. Zaten olması gereken de buydu...
    Aynı aracın 2012 HB modelini aldım, o da tam otomatik 6 ileri ama bir sorun var; P konumuna almasan dahi kontak çıkıyor.

    Öğrendim ki maliyetten kaçma.


    Böyle olması ne doğru ne de iyi.
    Kilit mekanizması otomatik bir aracın P pozisyonuna alınmasının ve unutulmasının önüne geçer. Doğrusu da odur.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Benim araçta Aisin şanzıman var düz zeminde kısa süreli park için N de anahtar çıkarmaya ve çalıştırmaya müsaade ediyor. P ye aldın mı mandal kilidi devreye giriyor frene basmadan kilit açılmıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Benim araçta Aisin şanzıman var düz zeminde kısa süreli park için N de anahtar çıkarmaya ve çalıştırmaya müsaade ediyor. P ye aldın mı mandal kilidi devreye giriyor frene basmadan kilit açılmıyor...

    Hocam, tamam anahtar çıkıyor da, doğrusu değil. Düz zemin dahi olsa N konumunda anahtarı çekmek ve çıkmak ne derece doğru?

    Ya P'ye alındığı sanılıp el freni çekmeden araç terk edilse, neler olur kim bilir!..
  •  TCT ŞANZIMANDA PARK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Araba tamamen durmuş vaziyette ve ayak frende iken ben de 2 tık tık R==>D ye veya D==>R ye alırım ve şanzımanda ki dişlilerin yerine oturduğunu hissettiğim anda ayağımı yavaşça frenden çekerim.
    Tam otomatik şanzımanda bir sıkıntısını görmedim...

    Olması gereken bu zaten abi de işte her insan dikkat etmiyor . Dediğim gibi ben ne kadar dikkatli isem babam o kadar dikkatsizdir ama Yine bir sorun gelir beni bulur . Elektronik işleri tamamen şans .
  • Nasıl yapmak lazım hocam o zaman :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlmostFly

    Nasıl yapmak lazım hocam o zaman :/

    N el freni P şeklinde biliyorum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlmostFly kullanıcısına yanıt
    Önemli değil hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayağın frende olacak şekilde direkt p ye al elfrenini çek freni bırak arabadan cık aynı mantık.
    n ye al el freni çek p ye al vs aynı şeye geliyor.
    Denemek isteyen varsa yokuşta bunu deneyip elfrenini bırakabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.