Şimdi Ara

TCT ŞANZIMANDA PARK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler merhaba,bir yakınım 1.4 turbo tct çift kavrama 6 ileri şanzımanlı araç sahibi.Arabayı park ederken (özellikle yokuşta) direk p ye alıyor.Ben önce n ye alıp el frenini çektikten sonra p ye almalısın dedim.Zaten p ye alınca el frenini çekiyor kendi dedi.Bu işin doğrusunu bilen varsa aydınlatırsa sevinirim.El freni elektronik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sony Specialist -- 31 Ağustos 2016; 12:42:40 >



  • Sony Specialist S kullanıcısına yanıt
    Standart araçlarda yani el freni otomatik olmayanlarda ben her zaman önce el freninin çekilip sonra P'ye alınması taraftarıyım. Veyahut P'ye almadan önce frene sonuna kadar basın sonra P'ye alın sonra el frenini çekip ayağınızı frenden de çekebilirsiniz. Her ikisinde de aracı el freni tutmuş olur P değil.

    Fakat eğer elektronikse durum farklı olur mu bilemiyorum.

    Araç Alfa mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 31 Ağustos 2016; 12:48:48 >
  • Valla bindigim her aracta siralama su sekilde

    N el freni P

    Ama easytronic gibilerde P yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Valla bindigim her aracta siralama su sekilde

    N el freni P

    Ama easytronic gibilerde P yok



    P olmayan araçlarda da; N/el freni/D yada R(eğimin yönüne göre)
  • Normalde park ederken bosa alirsin. Sonra el frenini cekersin. Daha sonra pye alirsin. Belki otomatik olarak kendisi freni cekiyor olabilir
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Yani hani duz viteste egime gore ileri veya geri vitese takiyoruz. Otomatikte de ayni sekilde oyle mi? Oyle yapiyorum normalde. Ama kesin oyledir diyemiyordum?
  • İ30 çift kavrama var 6 ileri. Direk p ye aldıktan sonra elektronik freni çekiyorum. Hata mı ediyorum ben de :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Valla bindigim her aracta siralama su sekilde

    N el freni P

    Ama easytronic gibilerde P yok



    P olmayan araçlarda da; N/el freni/D yada R(eğimin yönüne göre)

    Easytronic de kendi kendine N ye alıyordu yine öyle yapınca . Belki de aracın beyni D veya R diye işliyordu bilemem ama Dashboard da N de kalıyordu
  • Ben de önce N sonra el freni daha sonra P şekilde diye biliyorum, tabiki teorik olarak, otomatik araç kullanmayalı uzun oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Ben de önce N sonra el freni daha sonra P şekilde diye biliyorum, tabiki teorik olarak, otomatik araç kullanmayalı uzun oldu

    Ya aslında hep kendimizi kandırmalar işte . DSG var diye .

    Babam milyon Km yapmış adam hala durmadan D den R ye alır , R den D ye alır . Şanzıman sıkıntısı görmedi daha ama DSG kullanmadı hiç

    1-2 kere söyledim geç bu işleri geç dedi .


    Bu arada DSG de aracı N de bırakınca kontak çıkmıyor . Kötü bir şekilde de olsa öğrendim zamanında




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Anahtar elinizde mi kaldı hocam, geçmiş olsun?

    Bayadır kendime ait otomatik aracım yok, Allah nasip eder de Suv alırsam Vitara'nın otomatiğini dusunuyorum. Biraz takip edelim de bilgilerimizi tazeleriz hem de

    Benim peder de en son otomatik R9 kullanmıştı ondan beri tanıdıkların otomatikleri kullanınca eli vitese Gidiyor sürekli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Anahtar elinizde mi kaldı hocam, geçmiş olsun?

    Bayadır kendime ait otomatik aracım yok, Allah nasip eder de Suv alırsam Vitara'nın otomatiğini dusunuyorum. Biraz takip edelim de bilgilerimizi tazeleriz hem de

    Benim peder de en son otomatik R9 kullanmıştı ondan beri tanıdıkların otomatikleri kullanınca eli vitese Gidiyor sürekli

    Yok ama kalıyordu . 5 Dakika falan uğraştım anahtar çıkmadı . En son pes edip tam babamı arıyordum ki kadrana bakarken dolu gözlerle N işaretini gördüm .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Valla bindigim her aracta siralama su sekilde

    N el freni P

    Ama easytronic gibilerde P yok



    P olmayan araçlarda da; N/el freni/D yada R(eğimin yönüne göre)

    Easytronic de kendi kendine N ye alıyordu yine öyle yapınca . Belki de aracın beyni D veya R diye işliyordu bilemem ama Dashboard da N de kalıyordu

    Hatırladığım kadarı ile almıyor, ekranda son durum ne oluyordu gözümde canlandıramadım.

    Ama almış olsa ilk çalıştırmada tekrar boşa(N ye) atmamızı/almamızı istemez, direkt fren/kontak ile çalışırdı.
    Pozisyon D yada R olsa ve ekranda son durum N olsa da vites kolunu D/R den çıkartıp N ye almamızı istiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Yani hani duz viteste egime gore ileri veya geri vitese takiyoruz. Otomatikte de ayni sekilde oyle mi? Oyle yapiyorum normalde. Ama kesin oyledir diyemiyordum?

    Netice de; manuelden devşirme yarı otomatik şanzıman.
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Araç Fiat hocam multiair motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Yani hani duz viteste egime gore ileri veya geri vitese takiyoruz. Otomatikte de ayni sekilde oyle mi? Oyle yapiyorum normalde. Ama kesin oyledir diyemiyordum?

    Netice de; manuelden devşirme yarı otomatik şanzıman.

    Evet hocam tork koventörlü değil çift kavramalı.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Tam otomatikte sormak istedim aslinda. Onda da mi ayni sekilde olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Tam otomatikte sormak istedim aslinda. Onda da mi ayni sekilde olur

    Tam otomatiklerde Park pozisyonu olduğu için D yada R de bırakılmaz/bırakılamaz, zaten P'ye almadan anahtar da çıkmaz.
  • Yaw hadi yuruyun gidin kim ugrasir bunlarla p ye al in git kardesim p yoksa cek elfrenini kapat git
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma hocam dogru. Sacma bir soru oldu. Araba arkadasin. Alisacak kadar surmedim dogrusu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.