Şimdi Ara

Tdi kullanicilarina sesleniyorum!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arabaları 1-2-3-4-5-6 diye kullanmamak lazım. Aracın kullanıcı kitabında da atlamalı vites değişimi önerilir zaten . Ben 1.2 105 tsi de 1-2-4-6 veya 1-3-5 gibi kullanmayı öğrenmiştim. İlk aldığımda 6 vites çok zor gelmişti sonuç olarak performans değil ekonomi odaklı bir 6 vitesti ama atlamalı vites değişimine çok kolay alışmıştım. Şimdi evde 5 ileri 1.2 tsi 90 bg polo var. Onu niye 6 ileri yapmamışlar diye kızıp duruyorum VW ye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rıza Baba52

    Hatta bazen şu durum geliyor başima...
    Eğimi biraz fazla olan bi yol var diyelim, atiyorum 3 e 3000 devir yapip güçlü bi şekilde tırmanıyorum. Yine yol bilgisyayari ne desin 5 e gec diyor:D
    O bayirda eminim 4 kurtarir ama 5 de mümkün değil.
    Biraz büyük konuşucam belkide eleştirilcem ama bu esmen yol bilgisyarinin baştan savma üretimi...
    Çok merak ediyorum vites değişimlerinizi göstergedeki işarete göre mi yapıyorsunuz? Neden??? O işaretler sadece size öneri yapar, illaki uyacaksınız diye bir şart yok. Gösterge de işaret olmadığı zamanlarda ne yapıyordunuz doğrusu çok merak ettim
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Ben birak göstergeyi devire bile bakmiyorum vites atarken..
    8 senelik aracim ezbere biliorum nerde vites atacagimi:)
    Burda ben yol bilgisayarini böle üretenleri eleştiriyorum o kadar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Atlamali vites işi 5 vites tdi da zor biraz
    Olurda yakit tuketimi artar baya yüksek devirden dolayi..ki konu bu diil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza Baba52 -- 26 Ekim 2018; 9:52:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Saçmalama abi en az 3 bine çıkarman lazım, ben olsam yakarım o arabayı işime karışıyo diye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Çok merak ediyorum vites değişimlerinizi göstergedeki işarete göre mi yapıyorsunuz? Neden??? O işaretler sadece size öneri yapar, illaki uyacaksınız diye bir şart yok. Gösterge de işaret olmadığı zamanlarda ne yapıyordunuz doğrusu çok merak ettim

    Alıntıları Göster
    o kadar eski şoför değildir belki.




  • Bilgisayara bakmamak lazım bende de 1750 devirde başlıyor değiştir demeye 2000 üstü yokuş çıkma diyor sürekli ama fabrika verisi altında geziyorum 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Ben sorun olarak görmüyorum... Zaten tam olarak 2. Vitesle kalkmıyor ama kalkışta çok hızlı ikiye atıyor ekranı okumazsan farketmiyorsun bile... daha bir metre gitmeden ikiye atıyor...



    Şanzuman ve onu yöneten sistemin ona göre tasarlandığını düşünüyorum...



    Mesela isuzu ya da mitsubishi fuso canter gibi kamyonetlerde de araç yük altında ya da rampa yukarı değilse daima ikinci vitesle kalkılır... Senelerce kullanıp ne şanzumana bi şey olduğunu gördüm ne de motora...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites yükseltme tavsiyesi tamamen ekonomi odaklı çalışır. Rampa çıkmıyorsanız, sakin sürüşte düz yolda harfiyen uyduğunuzda komik tüketimler yakalayabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İşarete,gaza çok yüklenmediğiniz durumlarda uyun.Mesela 80-100 arası yavaş tempoda gidiyorsanız yani gaza ufak ufak motoru titretmeyecek şekilde basıyorsanız alın 5. Vitese gitsin,yokuş geldiğinde de alın 4'e kendi gider.Tork 1500-2500 devirde olduğu için,yokuşlarda 1700-1800 devrin altına düşmeseniz yeter fazlasına gerek yok.Düz yolda 1200 devirle bile gitse birşey olmaz hatta yakıt tasarrufu bile yaparsınız ki gösterge de bunu yapmanızı söyler.Sadece arada bir motoru(ayda 1-2) 3000-4000 devir arası kullanın ki kurum bağlamasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rıza Baba52 kullanıcısına yanıt
    Türkçe öğren ben sana anlatıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol bilgisayarlarındaki vites arttırma ikazları genelde olması gerekenden düşük devirlerde ikazı verir.Yani ikaza bakmayın o sizi yanıltır.
  • Gktupc G kullanıcısına yanıt
    Türk dili edebiyatı forumundamıyız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dsg 2de kalkar 1. Vites takviye gibi 2 si bile 1 sayılır
    debriyajı geç bırakır biraz,, şanzımann oranı baya yakın 7 vites olunca

    tdi dsgde düz yolda 70e kadar 7-55 kadar 6-48kadarda 5 ile gider. 1300 devir altına düşme 4000 devir üstünede çıkma yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 28 Ekim 2018; 14:25:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rıza Baba52 kullanıcısına yanıt
    Hayır ama yazdığın dilin kurallarına az da olsa uy. En azından okurken anlayabilelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim iş yerinde de 1.4 polo var. Yokuşta o viteste zar zor giderken üst vites işareti çıkıyor. Düşük hızda üst vites göstermesi tasarruf amaçlı ama sadece düz yolda doğru gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 28 Ekim 2018; 21:1:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2bin devir vites atmak için ideal geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Araba kullanmayi bilmek tdi motoru 65 km hizda son vitese atip motordan garip sesler cikmasina neden olup iskence cektirmekse ben araba kullanmayı bilmoyurum o zaman kabul...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.