Şimdi Ara

Tdi kullanicilarina sesleniyorum!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracim golf 6 1.6 tdi 105hp manuel.
    Yol bilgisayarinda vites yükseltmemi çok erkenden sölüyor. Örneğin:
    Düz yolda 4. Vites devir 1600 hiz 70. Yol bilgisayarinda 5 e at işareti çıkıyor.
    Yol bilgisayari olan diğer tdi kullanicilari sizde de durum ayni mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza Baba52 -- 28 Ekim 2018; 19:8:20 >



  • 5. vites 80 km hız ile hafif rampa çıkıyorum, ben 4e mi düşsem derken ekranda 6 işareti çıkıyor.

    Hayatta uymam o işarete yolun durumu motorun sesi devri belli eder vites seçimini

    Zaten baygın çalışan motorun yakıt tasarrufu yapacağına da inanmıyorum ne akla hizmet anlamıyorum.

    Araç Tdci motor
  • Eğer o esnada hızlanma yapmıyorsan atmanı söyler, vites aralığını tam bilmiyorum atımca devir kaça düşüyor?
  • Gktupc G kullanıcısına yanıt
    Evet sabit hizdayken yükseltmemi sölüo.
    Vitesi 5 e atinca devire bakmadim ama araç gitmioki, istop etmio ama işkence çekio resmen.
    80 üstünü anca kaldirio 5. Vites
  • Aracın dsg tdi olsaydı ne kadar erken vites değiştirdiğine çok şaşırırdın...



    Bende tdi yok ama tsi dsg var örneğin düz yolda yumuşak kullanımda 65 km hıza gelince 7. Vitese atıyor... manuel olsa ben 65 km hızda iken 3 bilemedin 4. Viteste olurum...



    Ama ekonomi adına var bi bildiği sonuçta arabanın...



    Hatta araba direk ikinci vitesle kalkıyor... çok dik rampalarda 1. Vitesle kalkıyor...
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    manuel tsi kullaniyorum ayni sekilde bende de öyle. 60-65 6. vitese atıyorum , her 10 km/s olunca vites arttırıyorum. Arabanin kendisi öneriyor ve gayette rahat kaldırıyor yakit tasarrufu ile ilgili
  • ferrari091 kullanıcısına yanıt
    Tsi kullanmadim ama erken vites önerileri kaldırmıo benim araçta, heleki 5. Vites
    Bu arada arabanin ilk sahibiyim, aldigimdan beri böle.
  • Motoru tır tır titrettikten sonra ne anladim o vites geçişinden:)
  • O işareti koyan mühendisin dediğini yapın hocam
  • Dci duster da öyle. 70 için 5. vitese at diyor. Daha az yakıyor herhalde öyle
  • otobilge kullanıcısına yanıt
    1300 devirde gidim, dizel motoru boğim diyosunuz yani:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rıza Baba52

    1300 devirde gidim, dizel motoru boğim diyosunuz yani:)
    hafif eğimli yolda 5.viteste 1300 devirde git birşey olmuyor. yokuşa doğru 1300 devirde ısrar etme,çek dörde, üçe..duruma göre..bi gözlemlesene,bi üst vitesi istediği zaman araç hafif rampa iniyor olabilir mi?
  • fluminense kullanıcısına yanıt
    Yok hocam 1500 den aşşagida kullanmiyorum zaten. 2000 devir veya üstünde atarim vitesi genelde, bazende 1900 de.
    Düz,hafif eğim yada rampa farketmio ne zaman bi viteste gaza ayagimin ucuyla dokunarak rahat gitsem hemen vites yükselt ibaresi cikio.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza Baba52 -- 25 Ekim 2018; 23:3:11 >
  • 5. Vites 2000 devirde 110 km hizla gidio zaten bu araba,
    Yol bilgisayari gelmiş 70 de 5 a at dio. Yaw computer computer birakda 70 de 4.vites gitsin diyesim gelio :)
  • 5. vites 80 km hız ile hafif rampa çıkıyorum, ben 4e mi düşsem derken ekranda 6 işareti çıkıyor.

    Hayatta uymam o işarete yolun durumu motorun sesi devri belli eder vites seçimini

    Zaten baygın çalışan motorun yakıt tasarrufu yapacağına da inanmıyorum ne akla hizmet anlamıyorum.

    Araç Tdci motor
  • Hocam benim araç da dizel bende de durum aynı. Ben ciddiye almıyorum bilgisayarı 1500 ün altına pek düşmüyorum . 75 de 6 ya at diyor bazen atıyorum ölüyor araba resmen yokuş aşağı değilse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Aracın dsg tdi olsaydı ne kadar erken vites değiştirdiğine çok şaşırırdın...



    Bende tdi yok ama tsi dsg var örneğin düz yolda yumuşak kullanımda 65 km hıza gelince 7. Vitese atıyor... manuel olsa ben 65 km hızda iken 3 bilemedin 4. Viteste olurum...



    Ama ekonomi adına var bi bildiği sonuçta arabanın...



    Hatta araba direk ikinci vitesle kalkıyor... çok dik rampalarda 1. Vitesle kalkıyor...
    İşte mekatronik arızaları ve baskı balatasının çabuk bitmesinin sebebi de bu :”Araç 2. Viteste kalkıyor. “
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    İşte mekatronik arızaları ve baskı balatasının çabuk bitmesinin sebebi de bu :”Araç 2. Viteste kalkıyor. “

    Alıntıları Göster
    Eğer dediğiniz gibi yapıyorsa kesinlikle katılıyorum arıza yapar hele hele tsi in torku da dizel kadar yüksek değil nasıl bi mantık çözemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    İşte mekatronik arızaları ve baskı balatasının çabuk bitmesinin sebebi de bu :”Araç 2. Viteste kalkıyor. “

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle. Dsg kullanıyorum ama her şeyi 2yle yapmaya çalışmasından çok sıkıldım.

    Garantisi var ama ya bitince?
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    Bu 2. viteste kalkması sizce de bir sorun değil mi?

    Ben dsg çok kullanmadım ama ilk kullandığımda çok çabuk vites atışı beni şaşırtmıştı cidden. Araç 40a geldiğine 4. viteste oluyor. Bu kadar sık değişim yapması bence pek iyi değil.

    Yakıttan tasarruf edip şanzımandan çıkaracakmış gibi görünüyor.
  • Hatta bazen şu durum geliyor başima...
    Eğimi biraz fazla olan bi yol var diyelim, atiyorum 3 e 3000 devir yapip güçlü bi şekilde tırmanıyorum. Yine yol bilgisyayari ne desin 5 e gec diyor:D
    O bayirda eminim 4 kurtarir ama 5 de mümkün değil.
    Biraz büyük konuşucam belkide eleştirilcem ama bu esmen yol bilgisyarinin baştan savma üretimi...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.