|
Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
bak dostum bu tek şifre olayını ne telekom mudurlukleri,ne ofisleri,ne çagrı merkezleri biliyor.yuzlerce defa denedim.aldım laptopu telekoma göturdum..
bu telekom,cuları ben patron olsam 1 saat bile çalıştırmam. -
ilavaten cep telefonundan androıd olandan girdim ama orada da detay görunmüyor.sözleşmeler,imzaladıgım belgeler falan gibi.. -
Beyler az önce böyle saçma bir SMS geldi. Bu salak Tekşifre zaten hiçbir yerde kullanılmıyor artık doğru düzgün. Sadece mobil uygulamada internet hizmetinin Online İşlemler hesabına girerken soruluyor. Ne yapmamız lazım? Güncelleme derken neyi kastediyor?
Gelen mesaj aynen şu şekilde:
Degerli Evde Internet musterimiz, tek bir kullanici adi ve sifre olusturarak Turk Telekom internet hizmetlerinden yararlanabildiginiz TekSifre kullanici adinizi, 15.01.2021 tarihine kadar sistemlerimizde kayitli irtibat numaranizi kullanarak
https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden guncellemenizi rica ederiz. Belirtilen tarihe kadar guncelleme yapmamaniz durumunda, hesabinizi
https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden irtibat numarasi bilgilerinizle yeniden olusturabilirsiniz. Bilgilerinize sunariz. B001
Edit: Tekşifre sayfasına ve hesabına girdim, Ad Soyad, doğum tarihi ve cinsiyet bilgisi dışında güncelleme yapacak bir alan yok. Onları güncelleyip çıktım? Kullanıcı adım zaten eskiden beri mail adresim ve girip baktığımda da aynı şekilde duruyor.
Neyin güncellemesini istiyor bunlar kullanıcı adı diyerek? İfade hatası var gibi duruyor.
Ne vasıfsız, bela bir kurumdur arkadaş şu Telekom.
Size de böyle bir SMS geldi mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Aralık 2020; 20:5:58 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu tarz bir sms gelmedi hocam. -
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
Beyler az önce böyle saçma bir SMS geldi. Bu salak Tekşifre zaten hiçbir yerde kullanılmıyor artık doğru düzgün. Sadece mobil uygulamada internet hizmetinin Online İşlemler hesabına girerken soruluyor. Ne yapmamız lazım? Güncelleme derken neyi kastediyor?
Gelen mesaj aynen şu şekilde:
Degerli Evde Internet musterimiz, tek bir kullanici adi ve sifre olusturarak Turk Telekom internet hizmetlerinden yararlanabildiginiz TekSifre kullanici adinizi, 15.01.2021 tarihine kadar sistemlerimizde kayitli irtibat numaranizi kullanarak
https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden guncellemenizi rica ederiz. Belirtilen tarihe kadar guncelleme yapmamaniz durumunda, hesabinizi
https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden irtibat numarasi bilgilerinizle yeniden olusturabilirsiniz. Bilgilerinize sunariz. B001
Edit: Tekşifre sayfasına ve hesabına girdim, Ad Soyad, doğum tarihi ve cinsiyet bilgisi dışında güncelleme yapacak bir alan yok. Onları güncelleyip çıktım? Kullanıcı adım zaten eskiden beri mail adresim ve girip baktığımda da aynı şekilde duruyor.
Neyin güncellemesini istiyor bunlar kullanıcı adı diyerek? İfade hatası var gibi duruyor.
Ne vasıfsız, bela bir kurumdur arkadaş şu Telekom.
Size de böyle bir SMS geldi mi?Bende de yok hocam SMS.
-
Online İşlem uygulamasına girerken kullanıcı adınız olarak mail adresi değilde cep numaranızı mı kullanıyorsunuz peki arkadaşlar?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur
Online İşlem uygulamasına girerken kullanıcı adınız olarak mail adresi değilde cep numaranızı mı kullanıyorsunuz peki arkadaşlar?Ben kullanamıyorum desem yeridir. Eski telefon numarası kayıtlı ben de, değiştirmek için de müşteri hizmetlerini falan aramam lazım, şimdilik uğraşmadım. Ama TekŞifre için yıllar önce ben kullanırken telefon gerekiyordu. Sonrasın da mail de geldi galiba.
-
Yanıtın için teşekkürler dostum. İyice karıştırmışlar. Mail ile giriş olayını mobil uyglamanın son versiyonlarında kaldırmışlar. Zaten Web üzerinden de uzun zamandır TC Kimlik + Mobil Onay SMS kodu ile giriliyor. Bana gelen SMS'de de ifade edilen şeyi tam anlayamamakla birlikte Tekşifre gerektiren servisleri ilgilendiriyor sanırım artık ve hiçbirini kullanmıyorum zaten (Tivibu, Muud, TT Wifi vs.).quote:
Orijinalden alıntı: FultonBen kullanamıyorum desem yeridir. Eski telefon numarası kayıtlı ben de, değiştirmek için de müşteri hizmetlerini falan aramam lazım, şimdilik uğraşmadım. Ama TekŞifre için yıllar önce ben kullanırken telefon gerekiyordu. Sonrasın da mail de geldi galiba.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Aralık 2020; 23:8:23 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben fotoğraflı girişi kullanıyorum, şifre vb sormuyor. -
Eyvallah :) Müşteri Hizmetleri robot cevap vermek dışında yardımcı olamadı. Ben hayatımda bu kadar boş kafa çalışanın bir araya geldiği başka bir kurum görmedim.quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Ben fotoğraflı girişi kullanıyorum, şifre vb sormuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Aralık 2020; 15:48:55 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz de fotoğraflı giriş kullanın veya parmak izi ile kullanın ne diye şifre ile vb uğraşıyorsunuz ki? -
Android'de TC Kimlik + Mobil onay kodu (SMS) ile giriş ve parmak izi giriş seçenekleri var zaten. Başka yok benim gördüğüm. Aslında ben mesajın anlamını yorumlamaya çalıştım sadece. Hiçbir mantık bulamadım. TekŞifre denilen zımbırtı bugün için eskiden farklı olarak Online İşlemlere giriş için gereken birşey değil. Sadece Play Store, TT Wifi, Muud, Tivibu vb. çöp servisler için falan lazım sanırım.quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Siz de fotoğraflı giriş kullanın veya parmak izi ile kullanın ne diye şifre ile vb uğraşıyorsunuz ki?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Aralık 2020; 15:53:30 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben android de fotoğraflı girişi kullanıyorum. Siz de öyle yapın hocam uğraşmazsınız kullanıcı adı şifre yazmak ile. -
Hayırlı günler/akşamlar,
Bana da mesaj geldi.Sonrasına bırakmıştım ki bugün mail de geldi.
Tekşifremi güncellememi istediler."Kullanıcı adını cep telefonu ile değiştirin" linkine tıkladım ve Evde interenet müşterisiyim linkine tııklayıp çıkan ekranda tc kimlik numaram ve cep telefonum kayıtlıydı bende ileri butonuna bastım ekranda "Sistemsel bir hatadan dolayı işleminiz gerçekleştirilemedi.Lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz."mesajıyla birlikte ceptelefonuma "HESAP GÜNCELLEMESİ İÇİN ONAY KODU" geldi.Bu işemi 2 kez tekrarladım"bende mi hata var diye"her defasında -Hata ve yeni bir güncelleme kodu- geldi.
Yarın tekrardan deneyeceğim,baktım yine hata verip kod gönderiyor,bırakırım.
-
Hocam size gelen İLK SMS görselini benimle paylaşmanız mümkün mü? Hani benim yazılı olarak paylaştığım (başka başlıkta görseli de paylaştım) gibi size gelen İLK mesaj görselini ekran görüntüsü olarak rica ediyorum sizden. Bir detaya bakacağım. Ona göre yine haberleşiriz.quote:
Orijinalden alıntı: QuardHayırlı günler/akşamlar,
Bana da mesaj geldi.Sonrasına bırakmıştım ki bugün mail de geldi.
Tekşifremi güncellememi istediler."Kullanıcı adını cep telefonu ile değiştirin" linkine tıkladım ve Evde interenet müşterisiyim linkine tııklayıp çıkan ekranda tc kimlik numaram ve cep telefonum kayıtlıydı bende ileri butonuna bastım ekranda "Sistemsel bir hatadan dolayı işleminiz gerçekleştirilemedi.Lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz."mesajıyla birlikte ceptelefonuma "HESAP GÜNCELLEMESİ İÇİN ONAY KODU" geldi.Bu işemi 2 kez tekrarladım"bende mi hata var diye"her defasında -Hata ve yeni bir güncelleme kodu- geldi.
Yarın tekrardan deneyeceğim,baktım yine hata verip kod gönderiyor,bırakırım.
Ben bu uygulamanın ultra-saçma ve mantıksız olduğunu düşündüğüm için henüz bir işlem yapmadım. Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 22 Aralık 2020; 23:32:12 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
bu mesaj silindi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Ocak 2021; 19:21:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer içerikler
- türk telekom cayma bedeli ödememek için
- hgw modem nedir
- hipernet nedir
- evimde mobil wifi
- internet altyapısı yok ne yapmalıyım
- kapanan hat nasıl açılır
- türk telekom e-sim ücretli mi
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- hat takılı ama şebeke yok
- statik ip öğrenme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X