Şimdi Ara

teknik servis hakkinda yardim lazim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle konunun yeri muhtemelen yanlis, bunun icin ozur diliyorum.
    2.5 yil once teknosadan aldigim bi lg telefon var, dolayisiyla garantisi yok. Telefonu yanlislikla brick ettim, ne yaptiysam duzeltemedim. Son care ucreti mukabilinde teknosa uzerinden servisine yollattim. Urun yetkili servise ulasmistir mesaji 30 eylulde elime geldi. Bugun 27 ekim tam 23 is gunu gecti. Ve hala urunun tamir tutari su kadar diye bi bilgilendirme bile olmadi. Simdi ben garanti kapsanindaki azami surenin 20 is gunu oldugunu biliyorum. Ama benim cihazim garanti suresi dolmus bi cihaz, ustelik servise teknosa uzerinden gitti yani ben gidip servisine yollamadim. Magazadan yollattim. Bu durumda nasil bir yol izlemeliyim? Urun yenileme veya para iadesi gibi bi durum soz konusu olabilir mi? Ayrica 1 hafta once teknosadaki yetkiliye sordugumda urununuzu bulamamislar henuz dedi banaUzun oldu, kusura bakmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yok mu bilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.