Şimdi Ara

Teknik Servis Parça Bilmecesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. ayın 18 inde Acer yetkili servisi olan Datapro ya notebook teslim ettim, şikayetlerim saymakla bitmez 4-5 kalem şikayet bildirdim. bunlardan birincisi lcd ekranda bağlı olduğu kapağın çeşitli açılı duruşlarında yatay çizgiler beliriyor renkler iç içe giriyor kapağın konumu değiştirilince düzeliyor, makine aşırı ısınıyor işlemciyi iyi kullanan işlemlerde kendini kapatıyor, web cam açıkken ses akendi kendine açılıp kapanıyor, batarya şarj olmuyor, touchpad in altındaki sol mouse tuşu tam almıyor. adamlar bugün bana bir teklif fişi göndermişler bir parça için 46 euro+kdv istiyorlar ama parça hakkında açıklayıcı bilgi vermemişler bu parçanın ne olduğunu merak ediyorum. aranızka konuya hakim arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim zira sikayetvar.com da acer ve datapro yazarsanız servisin ne halde olduğunu görürsünüz cevap alamıyorsunuz sorularınıza kesinlikle.

    PARÇA/HİZMET TANIM MİKTAR BİRİM BİRİM FİYAT TUTAR
    60.AHP01.002 COVER.UPPER.W/S PK 1 Adet 46,00 46,00







  • LCD Ekran Arka Kapagi, Notebook'un ust kapagi Wide/Screen yaziyor gibi gozukuyor
  • servisi telefonla arayarak gerekli bilgileri öğren verilen bilgiler yetersiz olduğundan belirli bir tavsiyede bulunmak zor garanti kapsamında olan ürünün sorunu kullanıcıdan kaynaklanan proglem nedeni ile değişen parçanin fiyatınımı istiyorlar yoksa ürünü başka üst modelle değişiyorlarda aradaki fiyat farkınmı istiyorlar yada başka bilmediğmiz bir sorunmu anlamak mümkün değil. 90 (212) 331 0 400 telefonu arayarak iletişimi geçebilirsin
  • Garanti kapsamında değerlendirilmeyen hata olarak benden 46 euro + kdv istiyorlar , telefonla aramam bir kere arama gafletinde bulundum 10 dk bekletip sonra suratıma kapadılar yazık değilmi şehir dışından arıyoruz çözüm bulamıyorlar. Derin araştırmalar sonucu %90 touchpad sorunuyla alakalı olduğunun ipuçlarına ulaştım. Hayatımda gördüğüm en kötü servis kullanıcı hatası çıkarmış sorunu, düğme hafif içine göçtü bunun sebebide basmamasından takılmasından kaynaklı biraz kuvvetli düğmeye basmaktı. e düğme basmıyor takılıyor ne yapacaksın işimiz var o anda halletmek gereken. birşey değil şimdi birde garanti kapsamı dışında bu eğer yaptırmazsanızda 15 euro + kdv problem tespit bedeli alıcaz diyorlar. Bir ürün alıeken servis hizmeti veren firmayı öğrenip iyi incelemek lazım, sikayetvar.com da firmayı aratmak lazım onu öğrendim. Allah kimseyi datapronun eline düşürmesin. Ankaraya teslim ettim herhangi bir bilgi almak için istanbulu aramam gerekiyor. bi tane email adresi var 2 kere msj attım aylardır sorularıma cvp gelmedi. istanbulu arıyorsun ortalama bekleme süren 10 dk. teslim alırken ürünü teknik servis gerekli açıklamalar yapmıyor sadece bunu bunu imzalayın gibisinden bir muamele var. hata bende okumadım adamların nerden bileyim garanti kapsamı dışında bu diyeceklerini...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtayC -- 29 Aralık 2009; 18:51:17 >




  • işte bende dediğin gibi sorunlarını butür forum sitelerinde belir şikayetişm var tüketici hakları gibi aklına glen bütün şikayer yerlerine mail at forunmlaraına konu aç ve şikayetde bulun inan vereceğin zarar senden alıcakları 46eurodan fazla olacaktır 2 mail atmışsın cevap gelmediya günde 2 maile çıkart olmadı 5 maile olmadı 10 mail devamlı at. şu konun bile benim artık bu şirketle herhangi bir işyapma olasılığımı sıfıra düşürdü yineden geçmiş olsun işte alırken biraz daha pahalıya güvenilir firmalardan almanın kaerı bu sanırsam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.