philips w536 telefonumu şarj olmadığı için Ankara'daki başarı teknik servise gönderdim. Garanti kapsamına girmemesi ihtimaline karşı da arızayla ilgili bilgilendirme rica ettiğimi belirten bir not yazdım telefonumla birlikte gönderdim. Daha önce Adana'daki teknik serviste ekranı değişmişti telefonun ve arka kapağın tırnağını kırmışlardı. Son defasında, telefon 5 gün sonra geldi. Hani beni bilgilendireceklerdi? Telefonun ana kartı arızalı ve 245 lira masrafı varmış. Onlar da hiç aramadan sormadan benim adıma karar vermişler ve geri göndermişler telefonu. Üstelik kapağın tırnakları yine kırılmış ve iç kısımda bir vida eksik. Şimdi sim kartları da taktığımda gördüm ki sim kartları da görmüyor telefon. Bu maduriyeti yaşadıktan sonra garantinin ne anlamı kaldı?
Telefonun şarj olmaması ve sonrasında simleri tanımaması kesinlikle anakart arızası mıdır? Anakart arızası garanti kapsamına girmez mi? Ya da bu yaşadığım sorunlarla ilgili bir sonuca ulaşabilir miyim üstadlarım?