Şimdi Ara

** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER ** (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
27
Favori
30.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bu forumun eskilerindenim...Yukarıda bahsedilen sırf yazmış olmak için yazılan cevapların olduğu konusunda hemfikirim. Katılım tarihim 2 haziran 2003 ama şu ana kadar yazdığım mesaj 203.
    .Teknik yardım konusu altında alt başlıklar açılması konusunu destekliyorum. Bu üyelere zaman kazandıracaktır. Bazı arkadaşların cevap alamıyoruz şeklindeki ifadeleri ayrı bir konu..Hepsi için geçerli değil ama forumda şöyle sorular var: "ekran kartımın sürücüsünü yükleyemedim nasıl yükleyebilirim"
    Bu kişiye de şunu sormak lazım: ekran kartın ne harici mi, onboard mu? bilgisayarın ne dizüstü mü masa üstü mü? işletim sistemin ne 98 mi xp mi vista mı? Bunları yazmazsan sana kim nasıl yardımcı olacak?
  • Evet emeğe saygı duymak lazım,sonuçta sitede rahatça gezinebilmek için emek harcıyorsunuz...
  • bencede özellikle bu bölümde sorunlar o kadar uyarılara rağmen açık olarak belirtilmiyor,
    ataberke nin dediği gibi; sadece sorunu söylemekle çözüm bulunmaz,
    bilmeyebilirler,ancak biz bir şekilde yardım etmeye çalışıyoruz.

    diğer bi konu da,daha önce bahsettim,sorunlar giderildiğinde başlıkca çözüldü diye belirtilmemesi,
    bu sayede o konuya yardımcı olmak için girerek çözülmüş oldğunu anlayasıya kadar,başka bir soruna yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thunderwatcher


    Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.


    Evet katılıyorum sana @thunderwatcher bencede bu şekil bir bölüm olması lazım yığılmaları azaltmak için




  • teknik yardım bölümünde mesaj arası zamanın kalkmasını rica etsem abartmış olmam dimi
    çünkü
    sorunlara daha kısa zmanada karşılıklı seri konuşmalarla çözmek bize zaman kazandırır , uzun yazılan mesajlarda bu zaman dahada artıyor galiba ,

    kısaca teknik yardım bölümüne zaman aşımı kaldırılsın
    boşa laf yapmıyoruzmsj kirliliği yapmıyoruz amacmızı en kısa zamanda ihtiyacı olanların yardmına koşmak
    şimdiden ilginiz için teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SMTRSLN

    teknik yardım bölümünde mesaj arası zamanın kalkmasını rica etsem abartmış olmam dimi
    çünkü
    sorunlara daha kısa zmanada karşılıklı seri konuşmalarla çözmek bize zaman kazandırır , uzun yazılan mesajlarda bu zaman dahada artıyor galiba ,

    kısaca teknik yardım bölümüne zaman aşımı kaldırılsın
    boşa laf yapmıyoruzmsj kirliliği yapmıyoruz amacmızı en kısa zamanda ihtiyacı olanların yardmına koşmak
    şimdiden ilginiz için teşekkürler


    Biz üst yönetime bunu iletiriz. Görüşülür. Ancak çoğu zaman bu öneri üyelerden geliyor ancak pek olumlu bakılmıyor.




  • ilginiz için teşekkürler , forum geçmişime bakıldığında boş işler yapmadığım özellikle teknik yardımda neler yaptığım görülecektir , bu sebewplere dayanaraktan böyle bir istek hakkım olduğunu düşündüm kendimce , umarım olumlu yanıt alırız , amacım post kasmak değil amacım daha kısa zamanda daha çok sorun çözmek
  • Merhaba;

    Uzun zamandır "Teknik Yardım" bölümüne girmiyordum. Ama bugün girdim. Manzara pek de iyi değil. Ama düzelme var az da olsa. Neyse benim bazı önerilerim var. Bunları paylaşmak isterim.

    1- Öncelikle "Acil", "Yardım" gibi başlıklar için sansür uygulaması olmalı. Kişi başlığına öyle bir kelime yazdı ise kişiye "Kural dışı sözcük. Lütfen sorununuzu anlatan bir başlık kullanın." uyarısı verilmeli. Kişi düzgün yazana kadar o konuyu açamasın.

    2- @thunderwatcher arkadaşımızın yaptığı öneri ne durumda merak ediyorum. Eğer yapılırsa güncel sorunlara göre hazırlanmalı. Virüsle, Spyware gibi durumlar için bir bölüm, montaj yaparken karşılaşılan sorunlar için ("Bu nereye takılıyor?" vb) bir bölüm, sürücü yükleme veya bulma gibi işlemler için bir bölüm açılabilir. Bir de genel bölüm açılır.

    3- Konularımız açılıyor iyi güzel ama üye tam bilgi vermediği için zaman kaybı yaşanıyor. Bu zaman kaybını azaltmak ve sorunlara daha çabuk çözüm bulmak için yapılması gerekiyor. Teknik yardım bölümünde konu açılırken üyenin sisteminin özellikleri girmesini, kullandığı işletim sistemini, işletim sistemine ait servis paketi sürümünün numarası girmesi istenmeli. Biz bunlara cevap isterken zaman kaybı oluyor. Üye bu kutucukları doldurmadan konu açamasın. Hatta üye sisteminin hangi bileşenlerden oluştuğunu bilmiyorsa siz de şöyle yaparsınız açıklama kısmına. "Eğer sisteminizin bileşenlerini bilmiyorsanız alttaki programı indirerek(Everest Ultimate Edition vb) programından bakabilirsiniz." diye belirtebilirsiniz. Hatta Everest programından çıkartılan sistem özet raporunun çıkartıp konuya yükleyebilelim. Böylece daha detaylı olur. Mesela torrent'lardaki sunumlarda nfo dosyaları yükleniyor. nfo görüntüle denildiğinde kocaman yazılar çıkıyor. Aynısı bu rapor için yapılabilir. Raporlar zaten html dosyası olacağı sorun olmaz. Hatta ben nasıl rapor hazırlandığını resimli anlatabilirim. Yeterki siz onaylayın.

    4- Çoğu sitede, site içi Google Arama Motoru bulunuyor. O site içindeki Google moturunu kullanarak sitede açılan konulara daha çabuk ulaşılabiliyor. Zaten donanım haber içerik yönünden zengin. Bu özelliği forumda kullanarak aradığımız kriterler doğrultusunda daha çabuk sonuca ulaşabiliriz ki forumun arama moturunun pek iyi olmadığını eklemem gerekiyor.

    5- Ayrıca konular için şöyle yapılabilir. Üye konusu sayesinde sorununu çözdüyse ana mesajın değiştir, alıntı yazan yerine "Sorunumu Çözdüm" düğmesi konulabilir. Hatta o düğmeye tıkladıktan sonra bir pencere açılsın ve o pencere de "Sorununuzu nasıl çözdünüz?" sorusu olsun. Üye çözümü yazıp onayladığında tıpkı 2. el bölümündeki gibi konu başlığının yanına "Çözüldü" ibaresi eklensin. Konuya girildiğinde ana iletinin en alt kısmında üyenin yazdığı çözüm görüntülensin. [quote.][/quote.] tagları içinde.

    Şimdilik Teknik Yardım bölümü için önerilerim bunlardır. "Daha iyi bir Donanım Haber için el ele..."

    Düzenleme sebebi: 5. öneri eklendi ve kullanılan font düzenlendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RC-1138 -- 31 Temmuz 2009; 2:18:36 >




  • Önerileriniz için teşekkür ederiz.

    Ancak bu önerilerin hepsi bir anda gerçekleşemeyebilir.

    Sizden biraz daha sabır istiyoruz.
  • Teşekkür ederim yanıtınız için.
  • Teknik Yardımda Elimden geldiği ve bilgimin elverdiği kadar insanlara yardım etmeye çalışıyorum .
    Bazı üyeler saçma sapan sorularda bulunuyor yada sorununu dile getiremiyor bazen bunları şikayet ediyoruz bazen kendimiz uyarıyoruz ,
    birde usulune dikkat etmeyen insanlar oluyor beni rahatsız eden durum bu.

    örn: "ş*r*fsiz modem" die başlık açılıyor . en uyuz olduğum şey bu .

    bi önerim ve isteğim var sadece

    teknik yardimda işin ehli denilebicelek kişilere farklı bir rütbe verilsin ,

    veya farklı bir yıldız .
  • burada soru soranlar maalesef ne ilgili sistem ozelliklerini ne işletim sistemlerini belirtiyorlar, amaclarını duzgun belirtmiyorlar, soruya soruyla karsılık veriyorum. ##KONU AÇMADAN ÖNCE OKUYUN## TEKNİK YARDIM BÖLÜM KURALLARI # bolumune bunları eklerseniz iyi olacak.
  • Evet ubd haklısınız ama orada yazılı olan çok şey var. Bunlara uyulmuyor ki. Yani bunların yazılması ile çok şey değişmeyecek. Mesuthaksoyun söylediği gibi herşey insan faktörüne bağlı. Fakat şu da var, Donanımhabere diğer sitelere göre daha çok yeni üye kaydoluyor ama forumun kalitesi diğer sitelere bakınca çok iyi. Demek ki yeni üyelerin bunu farketmesini sağlayan şeyler var burada. En azından bunun farkında olan arkadaşlar forumdaki mesajlarında buna dikkat ederse bu diğer üyelere de yansıyacaktır.Niyazi Saral hocamızın da dediği gibi:
    quote:


    Bilgisayarın başına oturduğunuz Dünya'nın sizin etrafınızda döndüğü sanısına kapılmayın. Yazışmalarınızda önünüzdeki tuşlar ile sadece bilgisayarla konuştuğunuzu sanmayın. Bu mesajı okuyacak karşınızdaki bir insandır. Üstelik mimiklerinizi, yüzünüzdeki anlamı göremeyeceğinizden sizi anlaması da daha zordur. Öncelikle alçak gönüllü olun, hiçbir şekilde kendinizi abartmayın, mesaj gönderdiğiniz insanın okuyabileceği uzunlukta açık seçik ve net anlatın. İnternette hikâye anlatmanız belki sizi mutlu eder ama gerçekte mesajınızın değerinizi düşürür. Kesinlikle nazik olun ve karşınızdakini küçümsemeyin. Hakaret etmeyin; bir insanın yüzüne doğrudan söyleyemeyeceğiniz hiç bir şeyi yazmayın.

    (Niyazi Saral bunu Çizgi forum üyelerine 20 Temmuz 2009 tarihinde mail yoluyla göndermişti. Bilişim çağında asla yapılmayacaklar ve dikkatle yapılması gerekenler başlığı altında).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selcuk Igci -- 5 Kasım 2009; 13:51:41 >




  • Reklam niteliği taşıyan başlıklar firma yetkilileri tarafından sık sık güncellensin lütfen.. milyon dolarlık firmalara yakışmıyor.. tıklıyoruz ürün yok diyo.. şaka gibi ?

    Örnek:Fireball
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher


    Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.


    Driver istek mesajı açılmıştır :http://forum.donanimhaber.com/m_35862191/mpage_1/key_/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayati54 -- 15 Aralık 2009; 22:54:04 >




  • YARDIMA İHTİYACIM VAR.

    (freeartcle1.com) buna benzer bi sorunum vardı msn kapanıyordu, tavsiye edilen combofix uygulamasını yaptım, rapor aşağıda bundan sonra ne yapacağımı bildiriseniz sevinirim.




    ComboFix 10-02-22.07 - Administrator 23.02.2010 18:50:05.1.2 - x86
    Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.3.1254.90.1055.18.503.262 [GMT 2:00]
    Running from: c:\documents and settings\Administrator\Desktop\ComboFix.exe
    .

    ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Other Deletions )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    .

    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\win2k\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\win9x\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\winme\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\winx64\_desktop.ini
    c:\program files\Ovislink\AirLive WT-2000USB\Installer\winxp\_desktop.ini
    c:\windows\infocard.exe
    c:\windows\system32\Cache
    c:\windows\system32\scrrntr.dll
    d:\genel\SOSYAL\SLAYT VE EKRAN KORUYUCULAR\slaytlar\Desktop_.ini

    .
    ((((((((((((((((((((((((( Files Created from 2010-01-23 to 2010-02-23 )))))))))))))))))))))))))))))))
    .

    2010-02-23 13:02 . 2010-02-23 13:02 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab Setup Files
    2010-02-22 16:07 . 2009-08-05 20:48 54752 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\fssfltr_tdi.sys
    2010-02-22 16:05 . 2010-02-22 16:05 -------- d-----w- c:\program files\Windows Live SkyDrive
    2010-02-22 16:05 . 2010-02-22 16:07 -------- d-----w- c:\program files\Windows Live
    2010-02-22 15:22 . 2001-11-22 12:00 42577 -c--a-w- c:\windows\system32\dllcache\bckgzm.exe
    2010-02-22 15:22 . 2001-11-22 12:00 82501 -c--a-w- c:\windows\system32\dllcache\bckg.dll
    2010-02-22 15:22 . 2001-11-22 12:00 1817687 -c--a-w- c:\windows\system32\dllcache\bckgres.dll
    2010-02-21 15:05 . 2010-02-21 15:05 -------- d-----w- c:\windows\IIS Temporary Compressed Files
    2010-02-21 15:02 . 2001-11-22 12:00 9216 -c--a-w- c:\windows\system32\dllcache\wamps51.dll
    2010-02-21 13:32 . 2010-02-21 13:32 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft.NET
    2010-02-21 13:30 . 2010-02-21 13:30 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft Visual Studio 8
    2010-02-21 13:29 . 2010-02-21 13:33 -------- d--h--w- c:\windows\ShellNew
    2010-02-21 13:28 . 2010-02-21 13:28 -------- d-----r- C:\MSOCache
    2010-02-20 20:12 . 2010-02-20 20:12 -------- d-----w- c:\program files\Kelime Ezber
    2010-02-20 20:12 . 2010-02-20 20:13 249856 ------w- c:\windows\Setup1.exe
    2010-02-20 20:12 . 2010-02-20 20:12 73216 ----a-w- c:\windows\ST6UNST.EXE
    2010-02-18 20:05 . 2010-02-19 19:29 -------- d-----w- c:\program files\Charm Real Converter Pro
    2010-02-16 18:54 . 2010-02-16 18:54 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Zbshareware Lab
    2010-02-16 15:15 . 2010-02-16 15:15 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Local Settings\Application Data\ESET

    .
    (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Find3M Report ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    .
    2010-02-22 19:58 . 2009-12-21 19:04 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Microsoft Help
    2010-02-22 19:48 . 2009-12-21 19:13 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft Works
    2010-02-22 16:07 . 2009-12-01 20:35 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft
    2010-02-22 15:26 . 2009-11-21 21:39 72368 ----a-w- c:\documents and settings\Administrator\Local Settings\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
    2010-02-22 15:22 . 2001-11-22 12:00 95162 ----a-w- c:\windows\system32\perfc01F.dat
    2010-02-22 15:22 . 2001-11-22 12:00 466990 ----a-w- c:\windows\system32\perfh01F.dat
    2010-02-21 19:07 . 2009-12-03 17:24 -------- d-----w- c:\program files\GOLDSOFT YAZILIM
    2010-02-21 13:34 . 2009-12-02 20:35 -------- d-----w- c:\program files\MSBuild
    2010-02-20 15:59 . 2010-01-08 18:29 10 ----a-w- c:\windows\popcinfo.dat
    2010-02-20 15:44 . 2009-11-21 21:29 -------- d-----w- c:\program files\Total Video Converter
    2010-02-16 18:54 . 2010-01-06 12:18 -------- d-----w- c:\program files\USB Disk Security
    2010-02-16 14:37 . 2009-11-21 20:32 -------- d--h--w- c:\program files\InstallShield Installation Information
    2010-02-14 10:24 . 2009-11-21 21:38 699392 ---h--w- c:\windows\system32\wodfamoh.dll
    2010-01-21 08:03 . 2009-12-01 20:43 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft Silverlight
    2010-01-19 17:03 . 2010-01-16 18:34 -------- d-----w- c:\program files\Common Files\Ahead
    2010-01-19 14:06 . 2010-01-19 14:06 -------- d-----w- c:\program files\compedia
    2010-01-17 11:49 . 2010-01-17 11:49 -------- d-----w- c:\program files\Jacker3
    2010-01-17 09:10 . 2010-01-17 09:10 45056 ----a-w- c:\windows\NCUNINST.EXE
    2010-01-17 09:09 . 2010-01-17 09:09 -------- d-----w- c:\program files\Common Files\SWF Studio
    2010-01-16 18:34 . 2010-01-16 18:34 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Nero
    2010-01-16 15:51 . 2010-01-16 15:51 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\ESET
    2010-01-16 14:20 . 2010-01-08 19:11 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Wildfire
    2010-01-16 14:20 . 2010-01-16 14:20 4096 ----a-w- c:\windows\d3dx.dat
    2010-01-15 21:00 . 2009-11-30 11:01 -------- d---a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\TEMP
    2010-01-15 16:38 . 2010-01-15 16:38 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Trymedia
    2010-01-15 16:38 . 2010-01-15 16:38 -------- d-----w- c:\program files\PopCap Games
    2010-01-11 16:55 . 2009-12-02 13:39 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Nokia Multimedia Player
    2010-01-09 21:58 . 2009-11-21 21:24 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Ahead
    2010-01-08 18:27 . 2010-01-08 18:27 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Barbie Fashion Show
    2010-01-08 18:23 . 2010-01-08 18:23 43520 ----a-w- c:\windows\system32\CmdLineExt03.dll
    2010-01-06 12:16 . 2009-11-21 20:31 -------- d-----w- c:\program files\Network Associates
    2010-01-01 13:16 . 2010-01-01 13:16 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Office Genuine Advantage
    2010-01-01 13:16 . 2010-01-01 13:16 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Office Genuine Advantage
    2009-12-31 16:50 . 2004-08-03 20:14 353792 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\srv.sys
    2009-12-31 16:20 . 2009-12-31 16:20 -------- d-----w- c:\program files\MSXML 4.0
    2009-12-30 17:43 . 2009-11-21 21:11 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Nokia
    2009-12-30 17:41 . 2009-12-30 17:41 0 ---ha-w- c:\windows\system32\drivers\Msft_Kernel_ccdcmb_01007.Wdf
    2009-12-30 17:41 . 2009-12-30 17:41 0 ---ha-w- c:\windows\system32\drivers\MsftWdf_Kernel_01007_Coinstaller_Critical.Wdf
    2009-12-30 17:35 . 2009-12-30 17:35 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Nokia
    2009-12-30 17:33 . 2009-11-21 21:09 -------- d-----w- c:\program files\Nokia
    2009-12-30 17:30 . 2009-12-30 17:30 3351812 ----a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Installations\{4C911A61-39EA-41CC-AB3C-FE3BFFDB5F78}\Installer\CommonCustomActions\msxml6Exec.exe
    2009-12-30 17:30 . 2009-12-30 17:30 36864 ----a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Installations\{4C911A61-39EA-41CC-AB3C-FE3BFFDB5F78}\Installer\CommonCustomActions\Sleep.exe
    2009-12-30 17:30 . 2009-12-30 17:30 3203453 ----a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Installations\{4C911A61-39EA-41CC-AB3C-FE3BFFDB5F78}\Installer\CommonCustomActions\vcredistExec.exe
    2009-12-30 17:30 . 2009-12-30 17:31 24537184 ----a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Installations\{4C911A61-39EA-41CC-AB3C-FE3BFFDB5F78}\NokiaSoftwareUpdaterSetup_tr[1].exe
    2009-12-30 17:30 . 2009-11-21 21:08 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Installations
    2009-12-29 19:02 . 2009-12-29 19:01 -------- d-----w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\SSH
    2009-12-25 18:35 . 2009-12-25 18:35 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\Macrovision
    2009-12-21 19:06 . 2004-08-03 21:45 916480 ----a-w- c:\windows\system32\wininet.dll
    2009-12-17 07:41 . 2008-04-14 16:00 343552 ----a-w- c:\windows\system32\mspaint.exe
    2009-12-14 07:09 . 2004-08-03 21:45 33280 ----a-w- c:\windows\system32\csrsrv.dll
    2009-12-13 11:26 . 2009-12-03 20:20 81984 ----a-w- c:\windows\system32\bdod.bin
    2009-12-12 20:51 . 2009-12-12 20:51 1956528 ----a-w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\NOS\Adobe_Downloads\install_flash_player_ax.exe
    2009-12-09 10:08 . 2004-08-03 21:40 2147328 ----a-w- c:\windows\system32\ntoskrnl.exe
    2009-12-09 10:08 . 2004-08-04 00:40 2025984 ----a-w- c:\windows\system32\ntkrnlpa.exe
    2009-12-06 12:36 . 2009-12-06 12:36 21419 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\AegisP.sys
    2009-12-04 18:22 . 2004-08-03 20:15 455424 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\mrxsmb.sys
    2009-12-03 16:46 . 2009-11-21 20:27 86327 ----a-w- c:\windows\pchealth\helpctr\OfflineCache\index.dat
    2009-12-01 14:21 . 2009-12-01 14:08 152576 ----a-w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Sun\Java\jre1.6.0_17\lzma.dll
    2009-12-01 14:20 . 2009-12-01 14:07 79488 ----a-w- c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Sun\Java\jre1.6.0_17\gtapi.dll
    2009-12-01 14:08 . 2009-12-01 14:08 411368 ----a-w- c:\windows\system32\deploytk.dll
    2009-11-27 17:12 . 2004-08-04 00:45 17920 ----a-w- c:\windows\system32\msyuv.dll
    2009-11-27 17:12 . 2004-08-03 21:45 1291776 ----a-w- c:\windows\system32\quartz.dll
    2009-11-27 16:08 . 2004-08-04 00:45 48128 ----a-w- c:\windows\system32\iyuv_32.dll
    2009-11-27 16:08 . 2004-08-03 21:45 11264 ----a-w- c:\windows\system32\msrle32.dll
    2009-11-27 16:08 . 2004-08-03 21:45 84992 ----a-w- c:\windows\system32\avifil32.dll
    2009-11-27 16:08 . 2001-11-22 12:00 28672 ----a-w- c:\windows\system32\msvidc32.dll
    2009-11-27 16:08 . 2001-11-21 21:35 8704 ----a-w- c:\windows\system32\tsbyuv.dll
    2004-10-01 13:00 . 2009-11-21 21:54 40960 ----a-w- c:\program files\Uninstall_CDS.exe
    .

    ((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Reg Loading Points ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    .
    .
    *Note* empty entries & legit default entries are not shown
    REGEDIT4

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
    "PCSuiteTrayApplication"="c:\program files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe" [2007-06-18 271360]
    "GrooveMonitor"="c:\program files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe" [2008-10-25 31072]

    [HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
    "CTFMON.EXE"="c:\windows\system32\CTFMON.EXE" [2008-04-14 15360]
    "Nokia.PCSync"="c:\program files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" [2007-06-19 1241088]

    c:\documents and settings\Administrator\Start Menu\Programlar\BaŸlang‡\
    Kelime.LNK - c:\program files\Kelime Ezber\Kelime.exe [2003-9-22 344064]

    c:\documents and settings\All Users\Start Menu\Programlar\BaŸlang‡\
    AirLive Turbo-G Wireless Utility.lnk - c:\program files\Ovislink\Common\TurboG-UI.exe [2009-12-6 679936]

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys]
    @="Driver"

    [HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
    "%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
    "c:\\Program Files\\Nokia\\Nokia Software Updater\\nsu_ui_client.exe"=
    "c:\\Program Files\\Common Files\\Nokia\\Service Layer\\A\\nsl_host_process.exe"=
    "c:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\OUTLOOK.EXE"=
    "c:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\GROOVE.EXE"=
    "c:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\ONENOTE.EXE"=
    "c:\\Program Files\\Windows Live\\Messenger\\wlcsdk.exe"=
    "c:\\Program Files\\Windows Live\\Messenger\\msnmsgr.exe"=

    R2 AdobeActiveFileMonitor7.0;Adobe Active File Monitor V7;c:\program files\Adobe\Photoshop Elements 7.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe [16.09.2008 12:03 169312]
    R2 fssfltr;FssFltr;c:\windows\system32\drivers\fssfltr_tdi.sys [22.02.2010 18:07 54752]
    S3 fsssvc;Windows Live Aile Koruması Hizmeti;c:\program files\Windows Live\Family Safety\fsssvc.exe [05.08.2009 22:48 704864]
    S3 nmwcdnsu;Nokia USB Flashing Phone Parent;c:\windows\system32\drivers\nmwcdnsu.sys [30.12.2009 19:33 136704]
    S3 nmwcdnsuc;Nokia USB Flashing Generic;c:\windows\system32\drivers\nmwcdnsuc.sys [30.12.2009 19:33 8320]

    --- Other Services/Drivers In Memory ---

    *NewlyCreated* - WMIAPSRV
    .
    Contents of the 'Scheduled Tasks' folder

    2010-02-23 c:\windows\Tasks\User_Feed_Synchronization-{FB67A7CC-7B5E-4C1D-B0A9-DE90E9AF19C6}.job
    - c:\windows\system32\msfeedssync.exe [2009-03-08 02:31]
    .
    .
    ------- Supplementary Scan -------
    .
    uStart Page = hxxp://www.freeart1cile.com
    uSearchURL,(Default) = hxxp://g.msn.co.uk/0SEENWW/SAOS01?FORM=TOOLBR
    .
    - - - - ORPHANS REMOVED - - - -

    Toolbar-Locked - (no file)
    HKCU-Run-Firewall Administrating - c:\windows\infocard.exe



    **************************************************************************

    catchme 0.3.1398 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer,http://www.gmer.net
    Rootkit scan 2010-02-23 19:00
    Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

    scanning hidden processes ...

    scanning hidden autostart entries ...

    scanning hidden files ...

    scan completed successfully
    hidden files: 0

    **************************************************************************
    .
    --------------------- LOCKED REGISTRY KEYS ---------------------

    [HKEY_USERS\S-1-5-21-842925246-1532298954-682003330-500\Software\Microsoft\Internet Explorer\User Preferences]
    @Denied: (2) (Administrator)
    "88D7D0879DAB32E14DE5B3A805A34F98AFF34F5977"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,
    d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,00,00,75,9a,2b,4b,6b,da,e2,4b,98,01,94,\
    "2D53CFFC5C1A3DD2E97B7979AC2A92BD59BC839E81"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,
    d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,00,00,75,9a,2b,4b,6b,da,e2,4b,98,01,94,\
    "6256FFB019F8FDFBD36745B06F4540E9AEAF222A25"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,
    d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,00,00,75,9a,2b,4b,6b,da,e2,4b,98,01,94,\

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\software\zbshareware]
    @DACL=(02 0000)
    "times"="7"
    "lastcheck"="14"
    "Name"="BuddyKnox"
    "Code"="BIBGE18164"
    "autorun"="1"
    DUMPHIVE0.003 (REGF)
    .
    --------------------- DLLs Loaded Under Running Processes ---------------------

    - - - - - - - > 'explorer.exe'(3052)
    c:\windows\system32\WININET.dll
    c:\windows\system32\webcheck.dll
    .
    ------------------------ Other Running Processes ------------------------
    .
    c:\windows\system32\inetsrv\inetinfo.exe
    c:\program files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
    c:\program files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
    c:\windows\System32\snmp.exe
    c:\windows\system32\wdfmgr.exe
    c:\windows\system32\wscntfy.exe
    c:\program files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
    .
    **************************************************************************
    .
    Completion time: 2010-02-23 19:03:15 - machine was rebooted
    ComboFix-quarantined-files.txt 2010-02-23 17:03

    Pre-Run: 9.219.641.344 bayt boş
    Post-Run: 9.344.593.920 bayt boş

    WindowsXP-KB310994-SP2-Pro-BootDisk-ENU.exe
    [boot loader]
    timeout=2
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
    [operating systems]
    d:\cmdcons\BOOTSECT.DAT="Microsoft Windows Recovery Console" /cmdcons
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

    - - End Of File - - 6A14C37684C373E90CC31C760BDC1484




  • yazılım soruları ayıklanmalıdır
    zırt pırt araya giren reklamlara çözüm getirilmelidir
    mesajlar arasındaki süre kaldırılmalıdır

    daha iyi bir yardım için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errör

    yazılım soruları ayıklanmalıdır
    zırt pırt araya giren reklamlara çözüm getirilmelidir
    mesajlar arasındaki süre kaldırılmalıdır

    daha iyi bir yardım için..


    Öncelikle düşünceleriniz için teşekkür ederiz.

    Bölüm dışı konular , elden geldiğince uygun bölümlere taşınıyor.

    Reklamlar konusunda yönetimin yapabileceği bir şey yok maalesef.

    Mesaj arasındaki süre için :

    http://forum.donanimhaber.com/m_34726673/tm.htm

    2 dakika kuralı hakkında sorular:

    Foruma mesaj atarken 2 dakika kuralı vardır. Üyelerimiz 2 mesajı arasında en az 2 dakika beklemek durumundadır; daha kısa sürede mesaj atmaya çalışıldığında üyelerimiz bir uyarıyla karşılaşır.

    2 dakika kuralının amacı nedir?

    Foruma atılacak bir mesajın düşünülmesi, yazılması foruma yollanması gibi süreler dikkate alındığında 2 dakika süresi uzun bir süre değildir. Bu kural konurken 2 amacımız bulunmaktadır:
    Birisi üyelerimizin mesajlarına daha çok özen gösterip daha kaliteli mesajlar hazırlamaları, diğeri ise forumda kötü niyetle ard arda mesaj atımlarını engellemektir.
    Lütfen bu sürenin kısalması, kaldırılması, ya da farklı alternatif önerilerde bulunmayınız



    İyi forumlar...




  • bazı eksikler var ama genede çoğu mesj çok yardımcı oldu elnize sağlık *
  • Bence donanım haber yetkilileri tarafından bilgisayarı sağlıklı halde stabil tutmak için yazılımsal ve donanımsal olarak nelere dikkat edilmelidir, gibi bi üst konu hazırlanabilir.Alt yapısı sağlam bi konu hazırlanırsa bilgisayar açılmıyo yardımm gibi konuların açılma sayısının azalcağı kanaatindeyim. İçerik olarakta, dahili ve harici bileşenlerin ne işe yaradıkları alınırken dikkat edilmesi gereken hususlar,donanım nasıl sağlıklı çalışçağı, o/c hakkında bilgi ve yazılımsal oyun oynayan internette surf yapan insanların işletim sisteminde güvenlik ve kalite açısından ne tür programları bulundurması gerektiği gibi.Hatta çok daha fazla alt başlıklı fakat incelemelere görede yüzeysel bi konu çok güsel olur bence.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.