Şimdi Ara

** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER **

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
27
Favori
30.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER


    Sevgili Donanım Haber üyeleri;

    Teknik yardım bölümü ilgili her türlü öneri ve şikayetlerinizi bu konu altında bizlere bildirebilirsiniz.

    Bu bölümde açılan konular hakkında,
    Bölümün işleyişi hakkında,
    Eksik gördükleriniz hakkında,
    Olması gerekenler, yapılması gerekenler hakkında görüşlerinizi buraya yazarak görüşlerinizi sunarsanız bu bölümün daha iyi bir noktaya gelmesini sağlayabilirsiniz.

    Lütfen kişilerle ilgili olan şikayetlerinizi buraya yazmayınız. Bunun için şikayet et butonunu kullanınız.

    Forumun genel işleyiş ve yapısı ile ilgili görüşleriniz için de Forumla ilgili önerileriniz, eleştirileriniz, şikayetleriniz... konusunu kullanınız.

    İlginiz için teşekkürler.

    >> SORUNLARINIZI BU KONUYA YAZIP CEVAP BEKLEMEYİN, SİLİNECEKTİR. SORUN TÜRÜNE GÖRE TEKNİK YARDIM YADA ALT DONANIM/YAZILIM BAŞLIKLARINA KONU AÇINIZ <<
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Uzun zamandır, daha doğrusu sen ve dejaay'ın teknik yardım yada Donanım bölümünde yönetici olmanızla beaber çoğu sorun ortadan kalktı. Şu sıralar herhangi bi sorun yok gibi.

    Konuya gelince oldukça mantıklı. Kişilerin bölüm hakkındaki sorunlarını paylaşmasını istemeniz.. Hoş.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Dün akşam Aytürk arkadaşımız bir başlık açmıştı.Herhalde o size ilham kaynağı oldu, böyle bir konu açtınız.
    Ama sizden ricam Aytürk arkadaşımızın yorumlarını buraya koyun ki size bu başlığı açmanızda ilham kaynağı olan yorumları okuyabilelim..
  • Hocam faydalı programlar diye bir üst konu yapalım,buraya kullanabileceğimiz her türlü programı açıklamaları ve linkiyle beraber koyalım.Bence tutar :)
  • Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thunderwatcher


    Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.


    kesinlikle katiliyorum Teknik Destek bölümünde alt başlıklar olmalı neyin ne olduğu anlaşilmiyor. Örneğin ben az önce acil yardim diye bir topic actım böyle acmamin nedeni sorunu cözememiş olmam o yüzden isimlendiremedim Ama benim sorunum donanim parcalariyla ilgili.Ben donanim hakkinda teknik destek almak isiyorum. Suanda pek ilgi yok ve istedigim cevabi alamadim.Diger yazilardan dolayi arkadaslar acil yardim yazdigimdan bos yada gereksik görüp okumaya biliyorlar ama belki o okumayan arkadas benim sorunumu cözebilir.

    Alt başliklar kimin ne hakinda bilgi almak istediğini acikca belirteceğinden daha rahat iletisim sağlanir diye dusunuyorum.Belirlenemeyen bir soruna başlik atildiginda hiç degilse ne hakinda oldugunu virusmu, Donanimmi yoksa programmi hakkinda destek istendigi acıkca belli olur diye dusunuyorum.

    yuemrek arkadaşimada boyle bir başlikta bizimde fikirlerimizi sordugu icin tesekurediyorum




  • üstadım yüzbinlerce üyesi bulunan forumumuzda "online depolama" diye soru baslığı actım sadece iki arkadas yardımcı oldu sorularımızla biraz ilgilenseniz iyi olacak ,tesekkürler
  • @farukaan Güzel hazırlanmış bir konunun üst konu olmasında bir sakınca yok ama o konuyu hazırlayacak bir gönüllü lazım

    @thunderwatcher Evet teknik yardım forumun en yoğun olduğu bölümlerden biri. Çok çok fazla konu açılıyor ve bu açılan konulara yetişilemiyor.
    Bölüm altında alt başlıklar oluşturmak düşünülüyordu ancak bu başlıkların kesin ve net bir şekilde belirlenmesi gerekir. Belirlenen alt başlıkların da diğer bölümdeki alt başlıklarla karıştırılmaması gerekir ki kişiler konularını doğru yere açsınlar. Önerdiğiniz alt başlıklar da dikkate alınacaktır.

    Başlık meselesini bi anda kesip atmak çok zor. Yeni üyeleri bi şekilde hoş karşılayabiliyoruz ancak yüzbaşı rütbesine gelmiş bir kişinin, "çok acillll, yardım, bugün halletmem lazım.." gibi konu ile ilgisiz başlıklar kullanması hem kötü bir örnek oluyor hem de o tür başlıklı konuları kimse okumuyor ya da okuyup geçiyor. Bununla ilgili kurallar bölümünde ayrı bir uyarı var ama okuyan ya da okyup da uygulayan yok.

    @Darkcavalry acil yardım başlıklı konulara ben dahil birçok arkadaş bakmıyor zaten. Hatta bakanlarda direk silineceği için ayrıntılı cevap yazmıyor. Sizin gibi bir yüzbaşının da bu tür başlık kullanması hoş değil. Bölüm altında alt başlıklar düşünülüyor ancak somut önerileri bekliyoruz.

    @Netkom Bu bir ilgi meselesi. Sizin sorununuzla ilgisi olan kişiler mutlaka cevap verecektir. Ancak konu hakkında bilgisi olmayanlardan cevap bekleyemezsiniz. Evet forumun yüzbinlerce üyesi var ancak sizin konunuzla ilgili bilgisi olan kaç kişi var, önemli olan o. Bir de konuyu eğer internet bölümüne açsaydınız daha fazla cevap alacağınız muhtemeldi.

    Bu arada görüşlerini belirten arkadaşlara teşekkürler. Benim de bir ricam olacak. Lütfen konu ile ilgisiz başlık kullanan arkdaşların konularına yazmayın çünkü emek verip yazıyorsunuz sonra konu kural dışı olduğu için siliniyor ve o kadar yazdığınız boşa gidiyor. Bunun dışında lütfen kural dışı konuları şikayet edin.

    İlginiz için teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: farukaan

    Hocam faydalı programlar diye bir üst konu yapalım,buraya kullanabileceğimiz her türlü programı açıklamaları ve linkiyle beraber koyalım.Bence tutar :)

    Böyle bir konu Yazılım Genel bölümünde üst konu olarak mevcut zaten

    Donanım Haber Dev Yazılım Arşivi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kénan -- 30 Ocak 2009; 23:28:47 >
  • Başlığı açanlara öncelikle teşekkkür ederim.nasıl deyim bilgisayarla ilgili ne öğrendimse bu forumdan öğrendim.yardımcı olmuş arkadaşlara tek tek teşekkür ederim.
    donanımhaber diğer forumlara göre daha ciddi. üyelerin çok olmasıyla aynı konuyla ilgili farklı fikirler yazılır.buda doğruyu bulmakta kolaylık yaratıyor.
    1.benim şöyle bir teklifim olacak .forumda her ay içinde en iyi yadımcı olmuş.ve ya teknik sorunla en iyi çöüm yolu bulmuş arkadaşlarala ilgili oylama yapılabilr.en azından onlar da düşünsün ki,emeklerini değerlendirenler var.

    2.bazı teknik sorunlar var ki onun net yanıtını ya kimse veremiyor ya da böyle diyelim meslek sırrı.sonuçta burası paylaşım forumu yanıt verenler de vermeyenle rde sağ olsun.
    örneyin "MAVİ EKRAN HATASI"her gün onlarca yazılır.ama bunun net bir yanıtı yok mu?

    3.neden teknik serviste fazla yığılma olur?.bu çok normal.şimdi burası eğlence forumu değil.üyelrin fazla yığılmasını görünce de inşallah birisi belki bir şey yazar düşüncesi hakimdir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mesuthaksoy

    Dün akşam Aytürk arkadaşımız bir başlık açmıştı.Herhalde o size ilham kaynağı oldu, böyle bir konu açtınız.
    Ama sizden ricam Aytürk arkadaşımızın yorumlarını buraya koyun ki size bu başlığı açmanızda ilham kaynağı olan yorumları okuyabilelim..



    aytürkün yorumu nerde ?sana zahmet linki koyabilrmisin
  • @alia 1.önerinizin uygulaması zor. Bu tür bir anket ya da oylama işinin ayarlanması, isimlerin belirlenmesi falan karışık olur düşüncesindeyim. Zaten yardımsever üyeler ilgili kullanıcılar tarafından takdir ediliyor.

    2.önerinizde ise bilmiyorum acaba "teknik bir sır diye açıklama yapmayan arkadaş var mı". Olabilir de ancak bazı konuları da kimse net olarak bilmiyor. Mavi ekran sorunu da kanser hastalığı gibi bişey. Nasıl, ne zaman hangi süreçte oluştuğu bilinmiyor ve bir çok nedenden ötürü oluşabiliyor. Benim bildiğim mavi ekran çözümünün açıklanmayan bir çözümü yok

    Teknikde de bi yığılma olduğu doğru. Çok fazla konu açılıyor. Ben genelde tecrübe ettiğim konulara yazmaya çalışırım. Bazı konulara da üste taşımak, ilgi görmesini sağlamak maksadıyla çözümü bilmesemde çözüme yönelik öneriler yazıyorum. Bu şekilde konu ilgili görüyor ve soruna çözüm üreten arkadaşlar da çıkıyor. Yani bütün konulara yetişmek zor ama elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyoruz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alia
    quote:

    Orjinalden alıntı: mesuthaksoy

    Dün akşam Aytürk arkadaşımız bir başlık açmıştı.Herhalde o size ilham kaynağı oldu, böyle bir konu açtınız.
    Ama sizden ricam Aytürk arkadaşımızın yorumlarını buraya koyun ki size bu başlığı açmanızda ilham kaynağı olan yorumları okuyabilelim..

    aytürkün yorumu nerde ?sana zahmet linki koyabilrmisin


    quote:

    Orjinalden alıntı: Aytürk

    Arkadaşlar,ben bu foruma 2005 yılında girdim,fakat nerden baksanız bir yıllık bir üyelik olmaksızın takılmışlığım da vardır.Ardından bilgisayar konusunda ciddi gelişimlerde bulunup buradaki dostlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım.Uzun bir süre forumun teknik destek bölümüne uğramamıştım;fakat bir iki gündür burda resmen yardım yerine faciaya destek çıkılıyor.

    Ülkenin en büyük donanım forumu olan DonanımHaber'de ülkenin en değerli,en bilgili üstadları sizlere yardımcı olmaya çalışıyordu ama zamanla onları yitirdik ve görüyorum ki,forumun teknik yardım bölümü çorbaya dönmüş.

    Burada ileti sayısını arttırmak uğruna insanlara doğruluğundan emin olmadığınız,eksik bilgilerinizle yönlendirmelerde bulunmayın.Birinizin güdük tavsiyesiyle Q6600 alan birisi,anakartı bu işlemciyi çalıştırmayınca ya da diğer bileşenleriyle birlikte güç kaynakları (PSU) bunu kaldırmayınca kulağınızı çok çınlatacaktır.Bu tür örnekler ilgili bölümün ilk üç sayfasında fazlasıyla var ve inanın bu tavsiyelerin belli bir sorumluluğu vardır.İnsanların bilgisayarları sizin ileti sayınızı arttırma hırsınızdan çok daha değerlidir.

    Elbette yaşadıklarından ve edindikleri bilgilerden tecrübe edinip gerçekten de yardım etme amacı güden dostları bu insanlardan ayırarak konuşuyorum. Gerçekten bilmediğiniz bir konu varsa ne olur bu konu hakkında yorum yapmayın.Eğer ileti sayınızı arttırmak istiyorsanız ya da konuyu takip etmek istiyorsanız konuyu merak ettiğinize dair bir ileti yollayın,inanın bu daha faydalıdır.

    Temiz bir forum istiyorsak,bu konulara dikkat etmemiz gerekir diye düşünüyorum.Yöneticilerimiz bu konuyu bir süre üstkonu yapabilirlerse sevinirim.

    Sevgiler,
    Aytürk.





  • Aranan konuların rahatlıkla bulunup bir sorunla karşılaştığımızda birdaha cevap vs bekleme sorununu ortadan kaldırmak için foruma bir arama sistemi kurulmalı. Bukadar büyük bir forumuz ve bu eksik hoş olmuyor. Arama motoruylaherkez aradığı sorunu ilk önce arattırarak çözmeye çalışşsın eğer bulamassa tekrar sorsun. Bu tip bir sistem tasarımcılar tarafından kurulabilirse çok iyi olur ve forumun kalitesi had safaya ulaşır.
  • yuemrek & dejaay üstadlarım konuyu sabit etsenize faydalı
  • BENCE :):)
    öncelikle şunu söylemek istiyorum ; bu forum mükemmel.. EMEĞİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..... başka bir siteye ihtiyaç duymaksızın saatlerimi geçirebildiğim bir forum.ama bunun başlıca sebebi sizde takdir edersinizki üye sayısının çok olması ve bu sayede sayfaların inanılmaz bir hızla güncellenmesidir. düşünsenize siz bir sayfayı bitirdiğinizde 2.sayfaya gecmenize gerek kalmıyor sayfayı yenilemeniz bile yetiyor.sorduğunuz soruya 3 gün sonra cevap alırsanız o forumu kullanmazzsınız.uzun lafın kısası forumu forum yapan bilgi akışıdır .
    bazı arkadaşlar sürekli önce arama yapmayı öneriyorlar . hernekadar aynı soruları 50 kez görünce zaman zaman bende hemfikir olsamda genel anlamda bu görüşe yukarıdaki nedenlerden dolayı katılmıyorum. çünkü artık internet öyle bir hale geldiki yazdığınız her kelime yada cümleyi googleda aradığınızda zaten bulabiliyorsunuz.yani bizler biraz vakit ayırarak her türlü sorunumuza zaten cevap bulabiliriz.ama o zaman forumdaki akışı yavaşlatmış ve forumun cazibesini azaltmış oluruz.
    amaç yardım değilmi arkadaşlar başkasının yerine biz arayalım konuyu , verelim linki. elimize mi yapışacak.

    FORUMDAKİ BÜTÜN HERKESİ SELAMLIYORUM......




  • @ulutashus
    Evet forum içi arama motorunun biraz daha geliştirilmesi lazım. Benim düşüncem teknik yardım bölümüne önemli konular indexi yapılmalı. Mesela bakın internet bölümünde bu tür bir konu mevcut ve oldukça da faydalı.
    donanımhaber forum
    Network, İnternet ve Güvenlik Bölümü Önemli Konular İndeksi » Sayfa 1 - 1
    http://forum.donanimhaber.com/m_26444854/tm.htm


    Teknik yardım bölümü için bu tür bir konu hazırlamak isteyen arkadaşlar benimle iletişeme geçerse yardımcı olabilirim. Konu aynı zamanda üst konu yapılacaktır.

    @Leidenschaft
    Aslında sabitdi ama ilgi çekmesi açısından arada üst konudan alıyoruz. Bu şekilde kullanıcıların dikkatini çekmek istiyoruz. Nitekim de başarılı oluyor.

    @hokayi
    Size katılıyorum




  • arkdaşlar bu çok karşılaşdığım bir sorun,
    açılan konularda:
    probleminiz çözüldüğünde başlıkta belirtirseniz yardımcı olmak isteyen arkadaşların zaman kaybını önlemiş olursunuz.,
    dikkate alınmasını rica ediyorum
    teşekürler...
  • Abi herşey "İNSAN" faktörüne bağlı.O buton çalışmıyor,bu güzel olmamış.Bunlar önemsiz ve kolay şeyler halledilir.
    Ama bizim insanımızla uğraşması gerçekten çok zor.
    Geçen gün işten geç çıktım metroyla eve gidiyorum.Metro iş çıkış saati,balık istifi.
    İstasyona gelindiğinde millet daha inmeden dallamalar kapıdan içeri girmeye çalışıyo.Lan olm,durun bir!Şu adamlar insin, kovalayan mı var?Metroya binmek süreyle mi?Adam bakıyor aynadan,görevli işaret ediyor da kalkıyor makine.Niye hödüklük yapıyorsunuz?
    Bir gün acelem var,merdivenlerden iniyorum,merdivenler iki bölüm.sağ iniş sol çıkış [bana göre tabi] (öyle olması gerekmez mi?)Bırakın onu,normalde kaldırımda bile sağdan yürünür.İniyorum merdivenlerden, 3 tane kütük çıktı karşıma.Sağ sol manevra derken istasyondaki metroyu kaçırdım.
    Döndüm arkama
    bravo size dedim,bravo.Yani şu memlekette merdivenlerden çıkmasını bile beceremiyoruz tebrik ediyorum sizi dedim.

    Şimdi foruma geliyorum..
    Geliyor vatandaş;
    Acilll,öldüm bittim ben,yardım edin,halletmem lazım,şöyle oldu böyle oldu yan yattı çamura batıı..
    Açıyor başlığını..
    Yardım ediyoruz.Niçin?
    Bir çıkarımız mı var?Hayır.Sırf yardım,güzellik,yeşillik olsun diye.İnsanlar sorunlarını halletsin diye.
    Tüm samimiyetimle söylüyorum, 2 gün burada hiç tanımadığım birisinin sorununu halletmek için araştırma yaptığımı biliyorum.
    Peki sorunu hallolan vatandaşlar ne yapıyor?
    % 1 i başlığa ÇÖZÜLDÜ ibaresini ekleyip teşekkürünü edip gidiyor.
    % 49 u teşekkürünü edip gidiyor.
    % 50si sadece gidiyor

    E ayıp değil mi yani?Ayıp

    Şimdi bunlar varken şu başlık şurda olsun falan hepsi hikaye..Önce kendimizi düzelteceğiz..Gerisi yalan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuthaksoy -- 12 Şubat 2009; 22:32:46 >




  • Mesut abi, agzina saglik. bunlarin yazmak icin girdim konuya daha once. ama insanlara ne soylesen bos dedim ve ciktim. sen iyi yazmissin..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.