Şimdi Ara

** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER ** (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
27
Favori
30.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ve en cok sinirlendigim konu... ve kesinlikle silinmesi taraftariyim...

    Bilgisayarcilarin buraya konu acmasi ve yardim istemesi yada teknik servislerin. ya arkadas sizin işiniz bu degil mi bilmek zorunda degil misiniz? bir laptopun diskini sokmeyi bilmeyen biri yapmasin arkadas o bilgisayarciligi...

    Konulara ben ters cevap veriyorum anlasinlar diye ama bazi sazan arkadaslar inatla dogruyu gosterecegim diye ugrasiyorlar. Yardim tamam karsiliksiz olan. adamin kendi bilgisayari olsun yardim alsin. Ama ben anlatcam o para alacak. biz iyilik ettigimizi dusunsek de bu arkadaslar para kazandiklari surece ben bu işte bir anlam bulamiyorum.
  • 1] Yeni konu açmadan önce forum içinde arama yapınız.

    birde bunun degismesi lazim. forumun search kismi calismamakta.
    yukaridan arama yapilabiliyor fakat üyelerin yanindaki arama calismamakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exeter

    Ve en cok sinirlendigim konu... ve kesinlikle silinmesi taraftariyim...

    Bilgisayarcilarin buraya konu acmasi ve yardim istemesi yada teknik servislerin. ya arkadas sizin işiniz bu degil mi bilmek zorunda degil misiniz? bir laptopun diskini sokmeyi bilmeyen biri yapmasin arkadas o bilgisayarciligi...

    Konulara ben ters cevap veriyorum anlasinlar diye ama bazi sazan arkadaslar inatla dogruyu gosterecegim diye ugrasiyorlar. Yardim tamam karsiliksiz olan. adamin kendi bilgisayari olsun yardim alsin. Ama ben anlatcam o para alacak. biz iyilik ettigimizi dusunsek de bu arkadaslar para kazandiklari surece ben bu işte bir anlam bulamiyorum.

    aynen katılıyorum;
    adam üye oluyor 2 cevap yazıyor sonra konu açıyor,
    bence konu açma kriterlerinin yükselmesi lazım mesela minimum 100 yada 200 cevap yazmamış kişi konu açamasın ki yorum yazacaklarda az çok kişinin yazdıklarına göre durumu hakkında bilgi sahibi olabilsin
    aynı konu başlıkları defalarca defalarca defalarca açılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin_KarayeL -- 17 Ocak 2012; 22:27:49 >




  • Gerçekten emek vererek yaptığınız belli her şey için teşekkürler
  • Konularınızı Lütfen Buraya Açmayınız !

    Konuları ##http://forum.donanimhaber.com/forumid_183/tt.htm ## buraya açınız !
  • konu tasıma hakkında bılgım yok .. yanlıs konu acımı ve bırden fazla aynı konu acımı cok oluyor .. bunlara sadece uyarı verebılıyorum ..konuyu yanlıs acanın yada bırden fazla konu acanın zaten ısteyerek yapmadıgından bılgısı olmuyor .. ve bolum kırlenıyor .. bu konuda acıklama bılgı mevcutmudur bılmıyorum bolumde ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa

    konu tasıma hakkında bılgım yok .. yanlıs konu acımı ve bırden fazla aynı konu acımı cok oluyor .. bunlara sadece uyarı verebılıyorum ..konuyu yanlıs acanın yada bırden fazla konu acanın zaten ısteyerek yapmadıgından bılgısı olmuyor .. ve bolum kırlenıyor .. bu konuda acıklama bılgı mevcutmudur bılmıyorum bolumde ..



    Birden fazla açılan her konu isteyerek ya da istemeyerek olsa da kural dışıdır. Bu tür konuları şikayet ederseniz gereken işlem yapılacaktır. Tabi ki art niyet sezilmesi halinde cezai işlemde uygulanabilir.

    Örn; Bir üye belirli aralıklarla konusunu yeniden açmaya devam ediyorsa uyarılır ve akabinde cezai işlemde uygulanabilir. Ancak yeni üyeler için herhangi bir işlem tabi ki yapılmamaktadır. Aynı şey eski üyeler içinde geçerli, bir anda forumdan da kaynaklanan bir sorundan dolayı, 1 dakika içerisinde 3-4 tane konu açılabilir, herhangi bir işlem yapılmamaktadır. Sadece şikayet etmeniz yeterli olacaktır.




  • Ben sizleri tebrik ediyorum bu kadar eleştiri geliyor ama insanlar bir de şu açıdan bakmıyorlar hanki konuda olursa olsun çok kısa sürede cevap alınan tek web adresi burası sizleri tebrik ediyorum emeniğinize gözünüze ve parmaklarınıza sağlık tabiki aklınızada ben sitenin sahiplerine seslenmek istiyorum sizlere aylık belirli bir ücret vermeleri gerekiyor. Bence hak ediyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RwN


    quote:

    Orjinalden alıntı: thunderwatcher


    Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.


    kesinlikle katiliyorum Teknik Destek bölümünde alt başlıklar olmalı neyin ne olduğu anlaşilmiyor. Örneğin ben az önce acil yardim diye bir topic actım böyle acmamin nedeni sorunu cözememiş olmam o yüzden isimlendiremedim Ama benim sorunum donanim parcalariyla ilgili.Ben donanim hakkinda teknik destek almak isiyorum. Suanda pek ilgi yok ve istedigim cevabi alamadim.Diger yazilardan dolayi arkadaslar acil yardim yazdigimdan bos yada gereksik görüp okumaya biliyorlar ama belki o okumayan arkadas benim sorunumu cözebilir.

    Alt başliklar kimin ne hakinda bilgi almak istediğini acikca belirteceğinden daha rahat iletisim sağlanir diye dusunuyorum.Belirlenemeyen bir soruna başlik atildiginda hiç degilse ne hakinda oldugunu virusmu, Donanimmi yoksa programmi hakkinda destek istendigi acıkca belli olur diye dusunuyorum.

    yuemrek arkadaşimada boyle bir başlikta bizimde fikirlerimizi sordugu icin tesekurediyorum

    +1 bende katılıyorum




  • Hocam Donanım Haber de çoğu sorunuma cevap buldum.

    Hocam bir de Forumda Rep gibi bir şey düşündünüz mü hiç ?
  • Forumumuzda REP sistemi olmayacaktır.
  • Teknik yardım kısmında konu açmadan önce konu dışı formunda olduğu gibi bölüm kuralları ve ""KONU AÇMADAN ÖNCE LÜTFEN ARAMA YAPINIZ"" gibi bir ibare olsa çok iyi olacak. Aynı sorunların konuları tekrar tekrar açılıyor. 3-4 gün önceydi. Forumda 2-3 defa chrome'da oluşan bir sorunun konusu açıldı. Boşuna host istrafı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba80

    Teknik yardım kısmında konu açmadan önce konu dışı formunda olduğu gibi bölüm kuralları ve ""KONU AÇMADAN ÖNCE LÜTFEN ARAMA YAPINIZ"" gibi bir ibare olsa çok iyi olacak. Aynı sorunların konuları tekrar tekrar açılıyor. 3-4 gün önceydi. Forumda 2-3 defa chrome'da oluşan bir sorunun konusu açıldı. Boşuna host istrafı.

    1] Yeni konu açmadan önce forum içinde arama yapınız.

    Kural zaten mevcut.




  • Vardır da ben bilmiyor olabilirim fakat, yardım isteyen arkadaşlara daha hızlı cevap verebilmek için son mesaj atılan konunun değil de son oluşturulan konunun üstte gözükmesini sağlayabilirmiyiz? hatta hiç cevaplanmamış konular için de özel bir işaret ayarlansa, "popüler konular"da olduğu gibi. Bu söylediğim bütün site için de geçerli olabilir.
    Tam bilmiyorum ama belki profil ayarları kısmında falan vardır bunlar ya da konulabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krstarica

    quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba80

    Teknik yardım kısmında konu açmadan önce konu dışı formunda olduğu gibi bölüm kuralları ve ""KONU AÇMADAN ÖNCE LÜTFEN ARAMA YAPINIZ"" gibi bir ibare olsa çok iyi olacak. Aynı sorunların konuları tekrar tekrar açılıyor. 3-4 gün önceydi. Forumda 2-3 defa chrome'da oluşan bir sorunun konusu açıldı. Boşuna host istrafı.

    1] Yeni konu açmadan önce forum içinde arama yapınız.

    Kural zaten mevcut.

    Kuralın mevcut olduğunu biliyorum. Benim önerim aynı konu dışı formunda konu açarken çıkan kural listesi gibi teknik yardım da da konu açarken kural listesinin çıkması.




  • merhaba bu bölümde çok konu açıldığından dolayı yetişmeye çalışıyoruz ancak mesaj süre sınırlamasından dolayı herkese yetişemiyoruz sadece teknik yardımda bu sürenin kısaltılması veya kaldırılmasını talep ediyorum
  • Maalesef, bu bölümdeki süre kısıtlaması post kasımı vb. nedenlerden dolayı kaldırılamaz.
  • tamam o zaman yanıt için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcProf.

    quote:

    Orijinalden alıntı: RwN


    quote:

    Orjinalden alıntı: thunderwatcher


    Driver ve program istekleri yazılım bölümüne değil, teknik yardıma geliyor. Teknik yardım en yoğun ilgi gören bölüm olduğu için burada bir yığılma oluyor ve arkadaşlar yeterince yardım alamadan konuları aşağı kayıyor. Dolayısıyla daha derli toplu olması açısından teknik yardım içinde "Sürücü sorunları ve istekleri" gibi bir alt başlık açılabilir. Bunu daha ileri götürürsek "açılma ve kapanma problemleri", "virüs ve spy problemleri" gibi çeşitli alt başlıklar oluşturulabilir. Böylece Teknik yardımın yükü azalır diye düşünüyorum.

    Ayrıca yine acil imdat oleeey gibi saçma başlıklarda bir artış görüyorum. Bununla ilgili görünür bir uyarı koyup yine de yapanların konularını direkt silmeyi düşünebilirsiniz.


    kesinlikle katiliyorum Teknik Destek bölümünde alt başlıklar olmalı neyin ne olduğu anlaşilmiyor. Örneğin ben az önce acil yardim diye bir topic actım böyle acmamin nedeni sorunu cözememiş olmam o yüzden isimlendiremedim Ama benim sorunum donanim parcalariyla ilgili.Ben donanim hakkinda teknik destek almak isiyorum. Suanda pek ilgi yok ve istedigim cevabi alamadim.Diger yazilardan dolayi arkadaslar acil yardim yazdigimdan bos yada gereksik görüp okumaya biliyorlar ama belki o okumayan arkadas benim sorunumu cözebilir.

    Alt başliklar kimin ne hakinda bilgi almak istediğini acikca belirteceğinden daha rahat iletisim sağlanir diye dusunuyorum.Belirlenemeyen bir soruna başlik atildiginda hiç degilse ne hakinda oldugunu virusmu, Donanimmi yoksa programmi hakkinda destek istendigi acıkca belli olur diye dusunuyorum.

    yuemrek arkadaşimada boyle bir başlikta bizimde fikirlerimizi sordugu icin tesekurediyorum

    +1 bende katılıyorum

    Alt kategoriler olmalı diye öneri yapmaya gelmiştim ki zaten yapılmış

    Kesinlikle gerekli birşey.




  • Burası teknik yardım kısmı. Birçok üye burayı genel yardım kısmı olarak görüyor. Örneğin excel'de şunu nasıl yaparım diyor. Bu tip konuları şikayet ediyorum, ama moderatörlerden biri konuyu taşımıyor. Galiba oda burayı genel yardım kısmı olarak görüyor.

    Burası teknik yardım yeri mi? Genel yardım yeri mi?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.