Şimdi Ara

Teknobiyotik para iade sorunu ve yaşadıklarım. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
7.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
110 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ve bunun gibi satıcılar Türkiye’de hak aramanın ve haklarını kullanmanın ne kadar yavaş işlediğini ve bu yüzden vatandaşın bununla uğraşmayacağını bildiği için kanunları bildikleri halde bunları uygulamıyorlar ancak yukarıdaki arkadaşın dediği gibi hakkını savunan ve kanunlaru bilen insanlardan her zaman çekinirler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REDSTONE

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-akortek-rezilligi-sancili-surec--145147871#145147871

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-yabancilara-da-giderli--144855591#144855591

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-pismanliktir--133568282#133568282

    https://forum.donanimhaber.com/akortek-teknobiyotik-alisveris-yapmayin--144476802#144476802

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-web-skimmer-sorunu-kart-bilgileriniz-tehlikede-olabilir-sorun-cozuldu--144209264

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotikden-alinan-bozuk-gigabyte-anakart-ve-sonrasi--144320743#144320743

    https://forum.donanimhaber.com/akortek-teknobiyotik-bu-firmada-calisanlar-bence-bilgisayar-konusunda-bilgisiz--144066646#144149694

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-sacmaligi--143314387#143314387

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-6502-kanuna-binayen-cayma-hakkimi-kullandirmiyor-mi-ku--144011603#144012568

    https://forum.donanimhaber.com/ben-yandim-siz-yanmayin-dark-kasa-almayin-teknobiyotik-icerir--143820699#143820699

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-akortek-eksik-para-iadesi-ve-diger-vukuatlar--143539197#143539197

    https://forum.donanimhaber.com/bi-teknobiyotik-faciasi-da-benden--143339892#143339892

    https://forum.donanimhaber.com/teknobiyotik-com-dan-alisveris-yapmadan-once--143303072#143303072

    *Forumda basit bir arama işlemiyle karşımıza çıkan konular. Daha fazla geriye gitmedim, gidilirse devamı da olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Epirus kullanıcısına yanıt
    yok o kadar da değil ama sıralar epey seyreldi.
  • sahafiec kullanıcısına yanıt
    Olası iade, servis ve garanti süreçlerinde sorun yaşamamanız dileğiyle..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler iade edilebilecek ürünleri sinerjidende almayın bence az önce ekran kartı hakkında aradım dedim kartın kronik bir sorunu varsa iade edebilirmiyiz hayır efendim keyifi iadeye girdiğinden iade alamıyoruz diyorlar.

    Pw color red dragon sordum dedim bazı incelemelerde kart 90C ye çıkıyor bunu gördüğümde iade edebilirmiyiz dedim, teslim almayız dediler sizinde bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MogoLKhan -- 27 Ağustos 2020; 14:43:2 >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Red Dragon

    Satın alıyorum, cayma hakkı sürecini geçirmeden 7-10 gün kullanıp iade ediyorum. Sonra,

    Bu kart başka birine satılıyor. O da 7-10 gün kullanıp iade ediyor. Sonra

    Bu kart başka birine satılıyor. O da 7-10 gün kullanıp iade ediyor. Sonra

    Bu kart başka birine satılıyor. O da 7-10 gün kullanıp iade ediyor. Sonra

    ...
    ...
    ...

    Atıyorum 3 ay 4 gün sonra:

    Bu kart size satılıyor. Açıp bakıyorsunuz bu kart bariz kullanılmış.

    Arıyorsunuz ilgili firmayı. Onlar da artık bu döngüye son verelim deyip şimdilik iade almayız ama kartınızı servise yollarız, gelen cevaba göre para iadesi yaparız vd. diyorlar.

    ***

    Abartılı örnek gibi gelebilir ama kullanılıp iade edilen kartlar bariz hataları yoksa başkalarına satılıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epirus kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla sinerji iade konusunda teknobiyoktikden de kötü :) düşünsenize bir kart gelmiş 100 derece çalışıyor adamlara gönderiyorsunuz bu keyifi iade kardeşim alamayız diyorlar :)

    Siparişi iptal ettim oradand a en iyisi 200₺, 300₺ fazla verip normal bilindik yerden almak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MogoLKhan -- 27 Ağustos 2020; 14:49:32 >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Görünüşe göre mesajımı dikkatli okumamışsınız!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epirus kullanıcısına yanıt
    usta ben keyifi iade ürün etmem etmedimde normal çalışan ürünü neden iade edeyim ? keyifi ürün iade edenlere firmalar yaptırım uygulasın.

    Eğer biostarı dediyseniz onu hiç kullanmadım bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MogoLKhan -- 27 Ağustos 2020; 14:53:16 >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Red Dragon mevzusunda kimi ararsanız arayın size benzer cevap verirler. Problem olmaz diyen çıksa bile iade etme durumunda çok büyük ihtimalle yan çizer.

    Forumda veya başka yerlerde kart hakkında yazılanları okuduktan ve emin
    olduktan sonra zaten sizin normalde o kartı almamanız gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Epirus -- 27 Ağustos 2020; 15:2:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epirus

    Red Dragon mevzusunda kimi ararsanız arayın size benzer cevap verirler. Problem olmaz diyen çıksa bile iade etme durumunda çok büyük ihtimalle yan çizer.

    Forumda veya başka yerlerde kart hakkında yazılanları okuduktan ve emin
    olduktan sonra zaten sizin normalde o kartı almamanız gerekiyor.
    ama burada üst seviye ekran kartı olanlarda da kronik ısınma sorunu olabiliyor bunuda belirteyim , mesala rtx 2080ti strix aldınız normalde 65C çalışacak kart 85C çalışıyor vaziyette sizde şimdi iade edermisiniz etmezmisiniz ? peki iade ettiniz adamlar kardeşim kartda sorun yok dediler ne yaparsınız ?
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Daha önce de yazdım. Bahsettiğiniz durumda kartı servise gönderirler. Servisin diyeceği şu:

    Bu kart 95-100 derede bile çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Aynen geriye, size.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epirus kullanıcısına yanıt
    evet öyle diyecekler zaten :) ondan sonra uğraş dur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scerit

    Çok kalitesiz bir firma kesinlikle alışveriş yapılmamalı.

    Bende başımda geçen 2 olayı anlatayım.

    ryzen 1700x aldım ilk çıktığı hafta. ürün geldi kullanılmış. kutusu açık ve üzerinde termal macun var. iade ettim. kargo bedelini kestiler.
    mesaj ve birkaç aramadan sonra hiçbir suçum yokken zorla iade ettiler.

    diğerinde 4 temmuzda cumartesi gece ekran kartı aldım. 5 temmuz pazar sabahı sitelerinde iade için direkt kısım olmadığı için sitenin müsteri destek ve kendi maillerinden iptal için mesaj attım. buna rağmen pazartesi kargoyu yaptıklerına istinaden mail geldi. olur dikkat etmemişlerdir deyip gelen maile satış iptali için cevap yazıp tekrar telefonla arayıp iptal ettiğimi ve ücret iadesi istediğimi müsteri hizmetleri telefonundan belirttim. kargo iadesi takip numarasında takip ettim zaten 1 haftada iade oldu.
    bu hafta paramı yatırırlar diye düşünürken birkaç gün sonra telefonuma kargo kodu geldi. baktım teknobiyotikten yeniden kargo gelmiş. eşime kargoyu kesinlikle almamalarını söyledim. sağolsun kargoyu getiren arkadaş komşuya bırakmış. neyse kargoyu subeye götürdüm. biraz da kargoculara fırça kaydım. iade ettim.. Müşteri hizmetleriyle yeniden konuştum. tama bir yanlışlık olmuş dediler. uyarıyoruz dediler. kargo iadesi takip numarasında takip ettim yine 1 haftada iade oldu.yine bu hafta paramı yatırırlar diye düşünürken birkaç gün sonra telefonuma kargo kodu geldi yine teknobiyotikten kargo gelmiş. yinemüşteri hizmetleriyle görüşme iade süreci tam 1.5 ayda parayı iade ettiler.
    birde baktım kargo ücretini kesip(17,35TL) parayı iade etmişler. mesaj attım müşter destekten mesaj attım cevap aşağıdaki gibi.

    "Merhaba Serkan Bey,
    Ücret iadesinde kargo bedelleri kesilmektedir iyi günler dileriz."





    KESİNLİKLE ÜRÜN ALINACAK BİR FİRMA DEĞİL. madem şikayet varı dikkate alıyorlar hemen orayada yazayım




    Selam arkadaşlar. Dün gece şikayet vara yazmam sebeiyle sabah erkenden aradılar. iadenin siparişi nezaman verdim nezaman iptal ettim haakında sorular sordular. bende bilgi verdim.

    Ama şunu dedim kim haklı kim haksız onun için soruyorsanız iptali geç yapsamda kargoyu kesemeyeceklerini söyledim.

    Sonra 17,35tl kargo ücretini iade ederiz dediler . bende tamam iade edin şikayeti kaldırırım dedim. ama önce şikayeti kaldırmanız gerekiyor diye emrivaki konuştular bende ozaman şikayet kalsın ben bir şekilde tüketici hakem heyeti ve icra yoluyla alırım o parayı şikayet kalsın ozaman dedim. Sonrada sizi maliyeye şikayet edeceğim kargo ücretini kesiyorsunuz ama bana fatura etmediniz dedim. kapattım telefonu




  • scerit S kullanıcısına yanıt
    Süreç sonunda parayı aldıktan sonra, yine aynı yerde şikayeti güncelleyip eklenebilyorsa paranın eksantrik bir fotosunu da eklerseniz dört dörtlük olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epirus kullanıcısına yanıt


    Biraz önce de Gelir İdaresi Başkanlığından Şikayette bulundum. Kargo ücretini iade etmediler banada faturalandırmadılar diye artık onlar uğraşsın bundan sonra
  • scerit S kullanıcısına yanıt
    Hakem Heyeti'nden yırtamazlar ama kargo süreçlerinde Maliye zaten KDV'sini çoktan aldı. Muhasebecileri de işi kılıfına uydurmuştur (mu acaba).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence donanım parçalarını direk mağazadan görüp almak en mantıklısı daha pahalı olabilir ama kafa rahat olur
  • Epirus kullanıcısına yanıt
    hiç bir türlü yırtamıyor. benden para almış bana fatura kesmesi gerekiyor. bunuda parayı aldıktan 7 gün içinde yapması gerekiyor. mali olarak o parayı kullanması bile sıkıntılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scerit -- 27 Ağustos 2020; 18:19:36 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.