Şimdi Ara

Teknoloji neden doğa olamaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Doğa beklenti beslemez.Teknoloji besler.Doğa veriliyken teknoloji değil.Ancak doğa artık bir çözüm olamayacaktır.Teknolojiyi herkes geliştiremediği için erdem konusudur;uygulanışı belli kimselerin elindedir.Bu sahte mülkiyet hissi beklentiye,ahite neden olarak türevi yani şer kuvvetlerini arttırır.Ve kaderi kader olmayan kaderle gizler.Artık şuursuz baldırı çıplak ensan diğerleri hakkında belirleyicidir.Küstahlık !



  • ölle mi
  • Buna günah kefaret yanılgısı diyelim.
    Ben annemi öldürmüşsem kefareti adına tevbe aradım diyelim. Veya onu cehennemde yeniden yaratma istendi.

    Peki gayet kaygısız zoru bilmeyen ve taraf olmayan biri bunun kefareti yine aynısını yap andır dese idi keffar olan kişi günahın kefaretle olan ilişkisi ile birlikte günahın sevaba olan diktomisine de cevap üretebilir mi?

    .......

    Adamın biri bi kadına veya çocuğa veya erile farketmez tecavüz etti kadın ya da biri öyle bi feryat etti ki sanki bu işi ona öz babası veya kardeşi annesi yapmış gibi.

    Doğa verili olanı açıklamak bakımından anne baba tanımını yapamaz. Yaşamsallık baba anne denen şeyi ileri sürünce ortaya çıkan artık değer ebeveyn duygusu olur. Şimdi oluşan bu boşluktan tanıma geçince İnsanımsının yapabileceği öz anne baba tabiri görülür.

    .............

    Günahın kefaret yanılgısı mürecaviz olanın yine aynı fiili göstermesi olunca bu kez evlendiği kadının da onu doğurduğu görülür.

    Seni karnında taşıyıp da derde katlanana denmekte. Beni üst soy taşıdı sonra beni karım diyeceğim de taşıdı.

    Kitaptaki kavram sana süt veren dememiş o esasen nemletundan bi mübarek inek keçi koyun vs olabilir. Seni karnında taşıyan ve devamla ey nutfe sende iman olmazsa ne kıymetin var.

    Mevlevilikteki hamlık pişmişlik ve yanmışlık ve kulluk denen şeyde bi hamur var.

    ...........

    Sperm anne denen döller ve sonra vucut kazanır yine bir rahme girer ve anne yok uğraşma der. Tanımı yukarıdaki feryat yapar sen kimsin de anneyi tanımlayacak veya vasıl olacak.

    Kişi üst soy daki tavrını yine devam ettirin e pişmemiş yumurta (alaga) ile tavır alınca yaratıcının taraf olmayan gadrine uğrar.

    ............

    Cin ayet nedir?

    Dokunmasam da annem diye tanımlanan la münasebetle girsem anlarım ki münasebet anında o ölür.

    Bu bir katil davasına sonra boşanma davasına sonra idamlık hükmüne döner. (bi ton iş var aslında da millette para yok anlaşılan)

    Problematik olan ise teoriyi açıklama bakımından öznelliği ileri süredir. Kromozom gereği dişil görünen erili doğurmaz o halde erkek erkeğe evlat olur. Dişilin hukuku askıdadır.

    Kitap erkek erkeğe kadın kadına abd abde köle köleye derken bi şeyden haber veriyor.

    ..........

    Günaha kefareti algısı sevabı anlama bakımından aynı şeyin mesela türemenin kutsallığına vurgu dur. Genesis... Cinesis.... Cin e sis(ter)

    Kardeş bireyler arasındaki türeme İslami değil isevi yortudaki israilayat olarak adem havva dahil kitabi olmayan bütün hikayelerin israilayat kökenine net gösterisine döner.

    .................

    Günahın keffarı aynı zamanda sevabı açıklarken Müslüman olan Faraza isevi kişi incildeki Meryem ruhunu neden taşımıyor?

    İslami olana neden fraksiyon ekleyip sonradan mezhep ya da tarikat çatışmasına gidiyor.

    Her eril adem ve her dişil havva ya da İsa ve Meryem değil mi?

    ............

    Öyle din değiştirecek demekle türemeyi kutsallaştırma İn ötesinde Dine freaktif ayrımı sokmaya gelen arabica lawrence olmak görülebilir bir hata.

    ............

    Bilinenin muhakkak anlamdaki örüntüsüne gönderi adına yasaklanmış olanın ifadesi bize guranın hakimin mevcutken kuzumu olmadığını incilin yeterli olduğunu yani Allahu teala inancının tartışma konusu edilemeyeceğini netçe göstermiyor mu?

    Ben türemediği sürece üst soyun doğumu iken ben daha doğmadım demek yaradanın varlığına ve benim ilk insan olduğuma delil niteliğinde ike n dişilin havva ya da Meryem yasasına tabiiyeti aynı zamanda ben rüremedikçe ona neden kızım ya da anne demem gerektiği sorunsalını da gerektirmekte.

    Hakkaten ben ademken veya İsa gibi iken neden ebeveyni (mütecavizlik sonucu anlam kazananı) tanımlamak zorundayım!

    İlginç sorular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.