Şimdi Ara

Teknolojipazar.com Güvenilir midir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
25.902
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Foruma birkaç kez sorulmuş ama yanıtlanmamış, hortlatmak istemediğimden yeni konu açıyorum.

    Bu siteden alışveriş yapmış olan var mı? Güvenilir bir site midir acaba? N11 ve Hepsiburada mağazaları yüksek oranda olumlu yorumlanmış ama bazı satıcılar iş kendi sitelerine gelince kötü hizmet verebiliyorlar, o yüzden soruyorum...



  • Ben yorumumu geri alıyorum.

    Ekran kartı siparişi verdim. Ödemeyi geçersem bugün kargo olur mu dedim, tabi efendim, 15:30'a kadar çıkışını yaparız dediler. Neyse aradan 5dk geçmedi, stokta yokmuş dediler. Halbuki vardı ki ben sipariş verebildim.

    Dedim nasıl iş yapıyorsunuz. Ödemeyi geçseydim ne olacaktı? Hem şu saatte kargo olur diyorlar hem de sonra yokmuş diyorlar. Çocuk oyuncağı mı bu dedim. E ödemenizi geri gönderirdik. Kardeşim, oyun mu oynuyoruz burada anlamıyorum satıcıları. Ben ürün istiyorum, ödemeyi geri yollarız diyor. E ben sizden bir daha sipariş geçer miyim? Ödemeyi geri göndermeniz sizin güvenilir olduğunuzu göstermez dedim.

    İşin daha kötü yanı ise benim bu cevaplarımdan sonra artık bana iletişim bölümünden hiçbir yanıt gelmemesi. Yani müşteriyi iplemiyorlar. Size tavsiyem, burada uygun fiyatlı bir ürün gördüğünüzde KESİNLİKLE sipariş GEÇMEYİN.

    Tabi yine son karar size ait, ama ben buradan alışveriş yapmam. Geçen de güç kaynağı + kasa siparişi verenlere, fiyatta hata olmuş, sadece kasa fiyatı denmiş ve ücret iadesi yapmışlar.
    1) Yönetmelik kapsamı yazılı, görsel ve elektronik ortamda veya diğer iletişim araçları kullanılarak ve tüketicilerle karşı karşıya gelinmeksizin yapılan, malın veya hizmetin tüketiciye anında veya sonradan teslimi ya da ifası kararlaştırılan sözleşmeleri içine alır.
    2) Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.
    3) Biz tüketiciler, hiçbir sebep göstermeden ve cezai durumla karşılaşmadan ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyoruz. Bu süreçte yazılı olarak ya da sürekli bir veri taşıyıcısıyla ürün iadesi konusunda bildirmemiz yeterli.
    4) 2. maddede bir kısmını belirttiğimiz koşullara uymayan e-ticaret siteleri için cayma hakkı süresi 3 aydır.
    5) Ambalajı açılmış ses ve görüntü kayıtlarını, bilgisayar yazılım ve sarf malzemelerini geri iade edemiyoruz.
    6) Kullanılıp kullanılmadığı kesin belli olamayan dergi ve gazete gibi ürünlerde cayma hakkını kullanamıyoruz.
    7) Elektronik alanlarda paylaşımı mümkün olan ve anında teslim edilen ürünler (müzik satın alımı gibi) ile fiyatı borsa ya da diğer piyasalarda belirlenen ürünleri de online mağazaya geri yollayamıyoruz.
    Bütün bu haklara ek, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne sitelerinde yer veren mağazaların, bu hakları kabul etmiş olduğunu hatırlatalım. Tüm tüketicilerine adaletli davranmak şirketlerin bir yükümlülüğü olmakla birlikte, tüketicilerin kendi haklarını bilerek hareket etmesi müşteri-mağaza ve sektör üçgeninde faydadan başka bir şey getirmez.
    Örneğin satıcının ürünü satarken iade kabul edilmediğine veya sadece değişim yapılabildiğine ilişkin söylemlerinin kanuna açık muhalefet teşkil ettiğinden herhangi bir geçerliliği yoktur.


    Ki bu türkiyede açılmış her e-ticaret sitesi için satış sözleşmeri maddelerinde yazan şeylerdir bu kanunda yer aldığı için uymama gibi herhangi bir durum söz konusu değildir.
    Yok ürünü siz açmışsınız biz iade alırsak kime satıcaz diye bir şey söz konusu değildir.
    502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesine bakabilirsin detay görmek isterseniz.
    o yüzden ne olduğu belli olmayan referansları eksik bu tarz siteler her türlü sizi mağdur etmek için elinden geleni yapıcaktır her butik e-ticaret sitesi için söyleyemem bu durumu işlerini çok iyi yapan siteler var ama bahsi geçen site gibi siteler insanları mağdur etmek adına kurulmuş sitelerdir.
  • Alışverişim olmadı ama görüşmelerim sonucu güvenilir buluyorum. Yani sitelerinden sipariş geçerim. Ama genelde n11 kuponlu fiyatı ile sitelerindeki fiyat yakın oluyor. O yüzden n11'den taksitli almak daha uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Alışverişim olmadı ama görüşmelerim sonucu güvenilir buluyorum. Yani sitelerinden sipariş geçerim. Ama genelde n11 kuponlu fiyatı ile sitelerindeki fiyat yakın oluyor. O yüzden n11'den taksitli almak daha uygun.

    Teşekkürler Ahmet hocam, alacağım ürün dediğiniz gibi N11'de kuponla, sitesindeki fiyattan 10TL civarı pahalıya geliyor, en iyisi sizin dediğiniz gibi almak
  • Bende bu siteden -Teknolojipazarı- alışveriş yapanların yorumlarını aradım detaylı bir fikir edinemedim ama yinede buradan brother 2840 faks ve fotokopi makinesini almak için birazda sitenin tam tanınmamasından korkarak sipariş verdim ancak şunu buraya ekleyeyim kalsın yarın bir gün benim gibi bir bilgi arayanlara fikir olsun.
    İlgili Satıcı
    En Uygun Fiyat
    Hızlı Kargo
    Sorunsuz Teslimat...
    Kısacası gönül rahatlığı ile alış veriş yapılabilir ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Bende bu siteden -Teknolojipazarı- alışveriş yapanların yorumlarını aradım detaylı bir fikir edinemedim ama yinede buradan brother 2840 faks ve fotokopi makinesini almak için birazda sitenin tam tanınmamasından korkarak sipariş verdim ancak şunu buraya ekleyeyim kalsın yarın bir gün benim gibi bir bilgi arayanlara fikir olsun.
    İlgili Satıcı
    En Uygun Fiyat
    Hızlı Kargo
    Sorunsuz Teslimat...
    Kısacası gönül rahatlığı ile alış veriş yapılabilir ...

    Teşekkürler cevap verdiğiniz için. İnternette yorum olmaması ve alacağım ürünün (işlemci) nispeten pahalı olmasından dolayı çekinmiştim ama mesajınızı görünce bundan sonra muhakkak bakacağım bir site oldu, fiyatları oldukça uygun.
  • Dün Ryzen 5 1600 siparişi verdim, en ucuz bu sitedeydi 892 TL'ye. Antalya'dan Yurtiçi Kargo ile bugün İstanbul'a ulaştırdılar. Ayrıca adınıza Cerebral Palsy'li çocuklar için Türkiye Spastik Çocuklar Vakfı'na bağış da yapıyorlar alışveriş tutarınıza göre.



    Son olarak Canlı Destek gerçekten canlı, yazıp dakikalarca beklemiyorsunuz, hızlıca cevap aldım 2 yazışımda da, kesinlikle tavsiye ederim
  • Bir ekran kartı siparişimi önce onayladılar sonra iptal etmem için aradılar. Ben iptal edince ciddi miktarda kupon zaiyatım oldu açıkçası. Ellerinde olmayan ürün satıyorlar belli ki. Emsal ürün falan verin dedim onda da mırın kırın ettiler bir hayli. Çok profesyonel değiller gördüğüm kadarıyla sorunlu alışverişte başlarından savmaya müsaitler.
  • Fiziksel bir mağazaları yok sipariş alınca tedarikçiden alıp satıyorlar. İade ve değişimleri bu yüzden sıkıntılı.
  • Garip Bedevi G kullanıcısına yanıt
    Konuyu hortlatcam ama siparişinizde sorun yaşadınız mı ben de ryzen 3 1300x alcam fiyati uygun
  • Bende hp omen sırt laptop çantasını en uygun bu sitede buldum vatan bilgisayarın yarı fiyatı neredeyse ama çok şüphe uyandırdı. Sizce alınır mı 300 liraya vatan da satılan çanta burada 168 tl ? Konu biraz ölü farkındayım ancak görüpte cevap veren olursa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselktu

    Bende hp omen sırt laptop çantasını en uygun bu sitede buldum vatan bilgisayarın yarı fiyatı neredeyse ama çok şüphe uyandırdı. Sizce alınır mı 300 liraya vatan da satılan çanta burada 168 tl ? Konu biraz ölü farkındayım ancak görüpte cevap veren olursa sevinirim.

    Aynen hocam ben de aynı ürün sebebiyle siteyi araştırıyordum. Geçtiniz mi siparişinizi siz ?
  • Ben yorumumu geri alıyorum.

    Ekran kartı siparişi verdim. Ödemeyi geçersem bugün kargo olur mu dedim, tabi efendim, 15:30'a kadar çıkışını yaparız dediler. Neyse aradan 5dk geçmedi, stokta yokmuş dediler. Halbuki vardı ki ben sipariş verebildim.

    Dedim nasıl iş yapıyorsunuz. Ödemeyi geçseydim ne olacaktı? Hem şu saatte kargo olur diyorlar hem de sonra yokmuş diyorlar. Çocuk oyuncağı mı bu dedim. E ödemenizi geri gönderirdik. Kardeşim, oyun mu oynuyoruz burada anlamıyorum satıcıları. Ben ürün istiyorum, ödemeyi geri yollarız diyor. E ben sizden bir daha sipariş geçer miyim? Ödemeyi geri göndermeniz sizin güvenilir olduğunuzu göstermez dedim.

    İşin daha kötü yanı ise benim bu cevaplarımdan sonra artık bana iletişim bölümünden hiçbir yanıt gelmemesi. Yani müşteriyi iplemiyorlar. Size tavsiyem, burada uygun fiyatlı bir ürün gördüğünüzde KESİNLİKLE sipariş GEÇMEYİN.

    Tabi yine son karar size ait, ama ben buradan alışveriş yapmam. Geçen de güç kaynağı + kasa siparişi verenlere, fiyatta hata olmuş, sadece kasa fiyatı denmiş ve ücret iadesi yapmışlar.




  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:7:45 >
  • Yaklaşık olarak 7.000 TL Civarında sipariş geçtim , yazıcı , ram , kartuş ve telefon hepsi söylenilen zamanda kargoya verildi ve fiyat olarakta en az 2.000 TL Kara geçtim. Ben memnunum hızlı gönderi ekonomik fiyat tavsiye ederim.
  • ürün alıcaktım canlı desteğine beğenmez isem ürünü iade edebiliyormuyum yazdım.
    sadce ayıplı ve kusurlu ürün iade alıyoruz dedi.
    bulaşmayın arkadaşlar böyle firmalara daha kanunlardan haberleri yok ayrıca alışveriş yapmaya kalktığınızda son adımda satış sözleşmesi kısmında 14 gün şartsız koşulsuz iade maddeleri var daha kendilerinden haberleri yok 50-100 lira fazla verin bilindik siteleri kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: söny

    ürün alıcaktım canlı desteğine beğenmez isem ürünü iade edebiliyormuyum yazdım.
    sadce ayıplı ve kusurlu ürün iade alıyoruz dedi.
    bulaşmayın arkadaşlar böyle firmalara daha kanunlardan haberleri yok ayrıca alışveriş yapmaya kalktığınızda son adımda satış sözleşmesi kısmında 14 gün şartsız koşulsuz iade maddeleri var daha kendilerinden haberleri yok 50-100 lira fazla verin bilindik siteleri kullanın.
    hocam bu kanunda nerede yazıyor, herkes böyle söylüyor ama kanunda ben bir ürünün sıfır ambalajını açıp 14 gün kullanıp hiç bir şart belirtmeden iade edilebileceğine dair bir ibare bulamadım. ambalajı açılmamış ürünü iade edebiliyorsunuz diye biliyorum ?
  • 1) Yönetmelik kapsamı yazılı, görsel ve elektronik ortamda veya diğer iletişim araçları kullanılarak ve tüketicilerle karşı karşıya gelinmeksizin yapılan, malın veya hizmetin tüketiciye anında veya sonradan teslimi ya da ifası kararlaştırılan sözleşmeleri içine alır.
    2) Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.
    3) Biz tüketiciler, hiçbir sebep göstermeden ve cezai durumla karşılaşmadan ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyoruz. Bu süreçte yazılı olarak ya da sürekli bir veri taşıyıcısıyla ürün iadesi konusunda bildirmemiz yeterli.
    4) 2. maddede bir kısmını belirttiğimiz koşullara uymayan e-ticaret siteleri için cayma hakkı süresi 3 aydır.
    5) Ambalajı açılmış ses ve görüntü kayıtlarını, bilgisayar yazılım ve sarf malzemelerini geri iade edemiyoruz.
    6) Kullanılıp kullanılmadığı kesin belli olamayan dergi ve gazete gibi ürünlerde cayma hakkını kullanamıyoruz.
    7) Elektronik alanlarda paylaşımı mümkün olan ve anında teslim edilen ürünler (müzik satın alımı gibi) ile fiyatı borsa ya da diğer piyasalarda belirlenen ürünleri de online mağazaya geri yollayamıyoruz.
    Bütün bu haklara ek, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne sitelerinde yer veren mağazaların, bu hakları kabul etmiş olduğunu hatırlatalım. Tüm tüketicilerine adaletli davranmak şirketlerin bir yükümlülüğü olmakla birlikte, tüketicilerin kendi haklarını bilerek hareket etmesi müşteri-mağaza ve sektör üçgeninde faydadan başka bir şey getirmez.
    Örneğin satıcının ürünü satarken iade kabul edilmediğine veya sadece değişim yapılabildiğine ilişkin söylemlerinin kanuna açık muhalefet teşkil ettiğinden herhangi bir geçerliliği yoktur.


    Ki bu türkiyede açılmış her e-ticaret sitesi için satış sözleşmeri maddelerinde yazan şeylerdir bu kanunda yer aldığı için uymama gibi herhangi bir durum söz konusu değildir.
    Yok ürünü siz açmışsınız biz iade alırsak kime satıcaz diye bir şey söz konusu değildir.
    502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesine bakabilirsin detay görmek isterseniz.
    o yüzden ne olduğu belli olmayan referansları eksik bu tarz siteler her türlü sizi mağdur etmek için elinden geleni yapıcaktır her butik e-ticaret sitesi için söyleyemem bu durumu işlerini çok iyi yapan siteler var ama bahsi geçen site gibi siteler insanları mağdur etmek adına kurulmuş sitelerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 10 Nisan 2018; 14:8:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: söny

    1) Yönetmelik kapsamı yazılı, görsel ve elektronik ortamda veya diğer iletişim araçları kullanılarak ve tüketicilerle karşı karşıya gelinmeksizin yapılan, malın veya hizmetin tüketiciye anında veya sonradan teslimi ya da ifası kararlaştırılan sözleşmeleri içine alır.
    2) Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.
    3) Biz tüketiciler, hiçbir sebep göstermeden ve cezai durumla karşılaşmadan ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyoruz. Bu süreçte yazılı olarak ya da sürekli bir veri taşıyıcısıyla ürün iadesi konusunda bildirmemiz yeterli.
    4) 2. maddede bir kısmını belirttiğimiz koşullara uymayan e-ticaret siteleri için cayma hakkı süresi 3 aydır.
    5) Ambalajı açılmış ses ve görüntü kayıtlarını, bilgisayar yazılım ve sarf malzemelerini geri iade edemiyoruz.
    6) Kullanılıp kullanılmadığı kesin belli olamayan dergi ve gazete gibi ürünlerde cayma hakkını kullanamıyoruz.
    7) Elektronik alanlarda paylaşımı mümkün olan ve anında teslim edilen ürünler (müzik satın alımı gibi) ile fiyatı borsa ya da diğer piyasalarda belirlenen ürünleri de online mağazaya geri yollayamıyoruz.
    Bütün bu haklara ek, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne sitelerinde yer veren mağazaların, bu hakları kabul etmiş olduğunu hatırlatalım. Tüm tüketicilerine adaletli davranmak şirketlerin bir yükümlülüğü olmakla birlikte, tüketicilerin kendi haklarını bilerek hareket etmesi müşteri-mağaza ve sektör üçgeninde faydadan başka bir şey getirmez.
    Örneğin satıcının ürünü satarken iade kabul edilmediğine veya sadece değişim yapılabildiğine ilişkin söylemlerinin kanuna açık muhalefet teşkil ettiğinden herhangi bir geçerliliği yoktur.


    Ki bu türkiyede açılmış her e-ticaret sitesi için satış sözleşmeri maddelerinde yazan şeylerdir bu kanunda yer aldığı için uymama gibi herhangi bir durum söz konusu değildir.
    Yok ürünü siz açmışsınız biz iade alırsak kime satıcaz diye bir şey söz konusu değildir.
    502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesine bakabilirsin detay görmek isterseniz.
    o yüzden ne olduğu belli olmayan referansları eksik bu tarz siteler her türlü sizi mağdur etmek için elinden geleni yapıcaktır her butik e-ticaret sitesi için söyleyemem bu durumu işlerini çok iyi yapan siteler var ama bahsi geçen site gibi siteler insanları mağdur etmek adına kurulmuş sitelerdir.
    çok iyiymiş.

    Peki iade kabul etmeyince yaptırım konusunda nereye nasıl başvurmak gerekiyor acaba ? THH ilgileniyor sanırım ?




  • Zamanında 259 tl olan xbox one s kolunu aynı o zamanda 179 tl ye almıştım. Hiç bir sorun çıkmadı sipariş sırasında. Kesinlikle tavsiye ederim.
  • "Sizin sipariş verdiğiniz GTX1080Ti, 8GB belleğe sahip." gibi saçma sapan açıklama yapan. Ödemem durumunda muhtemelen GTX1080 gönderecek ve beni uğraştıracak firma. Ödeme yapana kadar gönderecek gibi davranırlar. Misal ben soruyorum GTX1080Ti mi gelecek diye, cevap Evet. Açık açık yazdım bu sefer. Kesin dedim ödeme yaptıktan sonra türlü bahanelerle iptal edip uğraştıracaksınız.

    Sipariş geçerken iki kez değil, hiç düşünmeyin, vazgeçin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.