Şimdi Ara

Teknosa Ayıplı Ürün İade Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ocak ayının altısında, tam hatırlamıyorum günü ama overclock yaparken bir anda klavyem bozuldu ve BIOS'da overclock'un ortasında kalakaldım. Etrafımda idarelik klavye alabileceğim kimse yoktu. Ben de Teknosa'ya gidip bir klavye almaya karar verdim. Şunu da belirtmeliyim; Kırklareli'de yaşıyorum ve Teknosa'dan başka teknoloji mağazası maalesef yok. Elimde de 100 lira param vardı. Şansıma ki mağazada ki en ucuz klavye 99 lira, direkt aldım. Hangi akla hizmetse artık, düşünmek veya araştırmak yok. Klavye Preo myKeyMouse diye bir klavye, yanında mouse da var anlayacağınız. Aldıktan birkaç gün sonra klavyede gecikmeler yaşanmaya başladı, yazarken takılmalar vs. Gittim götürdüm böyle böyle diye, hiç tereddüt etmeden ve düşünmeden yenisini verdiler. Onun da ikinci gününde aynı olay yaşandı. Yine tuşlara bastığımda gecikmeler ve takılmalar olmaya başladı, kullanım sürem arttıkça onların şiddeti de arttı. Cinnet getirdim evde resmen. Neyse, gittim yine aynı şekilde adam daha ben gider gitmez oraya klavyeyi elimden aldı noldu dedi, daha cümleyi kurmaya başladığım an yenisini elime sıkıştırdı. İade istediğimi belirttim ancak iade olmadığını, sadece ve sadece aynı ürünle değişim yapabildiklerini söylediler. Mecburi olarak belki bir şans bu sefer kader bana güler diyerekten eve gittim. Eve geldiğimde kutunun açık olduğunu fark ettim. Neyse dedim, açtım ve kullanmaya başladıktan yarım saat sonra yine aynı sorun baş gösterdi ve şu an 3. klavyeden yazıyorum. Değişime de götürmedim çünkü hep aynı şey yaşanıyor. Sorunun bilgisayarımdan kaynaklı olabileceğini düşünerek zar zor başka bir klavye bularak bir gün boyunca onu da denedim ancak hiçbir sorun çıkmadı. genellikle pil takılan yerlerin kapağında da boşluk kalıyor pil ile arasında. Acaba pil mi tutmuyor destek koydum gene aynı sorunlar baş göstermeye devam etti.

    Ürünün faturası elimde ancak bana 3 kere değişim yapıldığına dair bir şey vermediler. Vermeleri gerekir mi onuda bilmiyorum zaten.

    Biraz uzun oldu ama biraz daha detaylı anlatırsam daha iyi yardımcı olabileceğinizi düşündüm.

    Şimdi ben ne yapabilirim, hakkımı nasıl arayabilirim? Bana yardım edin lütfen. Ciddi anlamda çıkmaza girdim ve bir öğrenci olarak "amaaan 100 lira be" diyip geçemiyorum da.







  • İade hakkınız var. Israrcı olun. Vermezlerse hakem heyetine başvurun. Ürünü teslim aldıklarında talebinizi mutlaka iade olarak yazsınlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesele 100 lira değil, hakkını arayabilmen, hakkını alabilmen. Ürünü iade ederek bedel iadesi talep ettiğini bildir
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Sorun da orada gidip iade istediğimde mağaza sorumlusuna soruyor o bedel iadesi kesinlikle almıyoruz diyor ve bana yenisini veriyorlar. Geçip o şekilde yazın diyip ısrar etmek de istemiyorum açıkçası. Yani bir tartışma çıkmasını isteyen bir insan değilim. Orada ters bir şey söylerler. Bende üstüne giderim. Bu tür bir şeyle uğraşmak istemiyorum. Tüketici hakem heyetine başvursam bu tarz bir şeyle uğraşmama gerek kalmaz diye umuyorum. Bir daha geçip de bu şekilde uğraşmam gerekir mi? @sertosman
  • https://www.facebook.com/groups/tuketicibasvurumerkezi/
    grubumuza sorununuzu yazın yardımcı olalım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TEŞHİR ÜRÜN GERİ İADESİ
    4 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.