Merhaba arkadaşlar, Pazartesi günü Bursa Carrefour/Teknosa bayisinden Samsung Galaxy A33 5G satın aldım. Cihaz ellerinde olmadığı için Alanya'daki bir bayiden getirteceklerini söylediler. Bende ödemeyi yapıp kabul ettim. Çarşamba günü cihazı almaya gittim ama güvenlik bandı yırtılmış kutu açık bir şekilde cihazı teslim etmek istediler. "Kargoda açılmış olabileceğini bir sakınca olmadığını" söyleyerek ikna etmeye çalıştılar ama ben kabul etmedim. Çok uzatmak istemiyorum kısaca kredi kartı slip'ini kaybettiğim için ücret iadesi yapmıyorlar. Teknosa'nın yaptığı "hatanın" cezasını niye ben çekiyorum ? 40 yılda bir zar zor telefon alıyorum onun da hevesini bırakmadı bu işgüzarlar. Teknosa'dan bir şey satın almadan önce 3 kere düşünmenizi tavsiye ediyorum. Not: Şikayetvar'a yazdım müşteri hizmetleri ile görüştüm hiç yardımcı olmuyorlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legaLAlien -- 25 Ağustos 2022; 10:52:28 > |
Bildirim