Teknosa'dan aldığım Sony xperia miro cep telefonum arızalandı. Teknosa'ya gönderdim, onlarda ilgili servise gönderdiler. 20 iş gününün dolmasının ve cihazımın arızasının giderilmemesinin ardından 21.gün Teknosa'dan paramın iadesini istedim. Para iade talebimi aldılar ancak bana 48 iş saati beklemem gerektiğini söylüyorlar. Başka da bir şey demiyorlar. Araştırıyoruz, arkadaşlar sizi arayacak diyorlar. Neden bekliyorum, neyi araştırıyorsunuz, cihazımın arızası ile ilgili yetkili servis size bilgi vermiyor mu? gibi sorularıma cevap vermiyorlar.
Bu 48 saat meselesi nedir arkadaşlar bir bilen ya da benzer şeyleri yaşayan arkadaşlar varmı acaba. Hakem heyetine başvuracağım acaba başvuru süre sınırı falanmı varda beni 48 iş saati kadar oyalıyorlar. Ya da para iadesi yapılan arkadaşlar varmı?
Yardımlarınızı bekliyorum, Saygılar...
Yeni yildirma taktikleri belli ki.. 20 iş günü dolduysa söz artik sizdedir, ne derseniz yapmak zorundalar.. Cihaz hatasiz bile olsa size 20 is günü içinde dönüp bildirmeliydiler, haklarini kaybettiler..
Büyük ihtimalle zaman kazanmaya calisiyorlar, cihazinizi hizlica onarir gibi yapip geri gönderip oldu bittiye getirmeye çalışacaklar muhtemelen.. Bence tüketici hakem heyetine durumu bildirin, sonra da para iadenizi isteyin ve hakem heyetine gittiğinizi söyleyin.. Blöf yapıp sert oynamaya kalksalar da hakli sizsiniz unutmayin.. Paranizi zorla geri alin, ders olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Yok hakem heyetine gideceğim zaten ancak nedir meselenin aslı onu anlayamadım. Bir mantığı varmı 6 günün? 6 günlük süre, 2 gün sonra dolacak o zaman ne diyecek bu adamlar? Bu tarz olayları yaşayanlar vardır mutlaka. Merak ediyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme