2011 nisanda aldığım motorola milestone telefonum 5 ay geçtikten sonra arızalandı
Capitol teknosa'ya gittim ve durumu izah ettim. Garanti kısmındaki arkadaş "teleservice hemen AVM'nin karşısında isterseniz oraya bırakın daha çabuk yapılır çünkü sıra beklemezsiniz biz verince sıraya koyuyorlar" dedi ben de inandım ve götürdüm
20 gün geçti tamir edemedi teleservice ben de üsküdar hakem heyetine dilekçe verdim 2 aylık bir periyot takip etti bunu işlemler savunma yazıları vs.
bu gün heyetten lehime kararımı aldım ve okudum
müşterinin şikayeti: 20 gün olmasına rağmen telefon tamir edilemedi. ürünün yenisini ya da para iadesini talep ediyor.
satıcının savunması: müşteri arızalı telefonu doğrudan teleservice'e götürdüğü için Teknosa şubesi sorumlu değildir, yetkili teleservice'tir.
karar: ürünün yenisinin iadesine veya fatura bedelince para iadesi yapılmasına karar verilmiştir
anlayacağınız böyle birşey yaparlarsa sakın olaki iyi niyetli davranıp kanmayın. kardeşim ben senden alırım seni bilirim diyip bırakın. bugün gittiğimde de aynı muameleyi yaptılar yarın sizi merkezden arayıp telefonu nerden alacağınızı söyleyecekler dedi ben de lütfen oraya not düşün telefonu bu şubeden aldım o telefon da bu şubeden teslim alınacak dedim kadın sert çıktığımı görünce kabul etti. bunlara karşı yumuşak başlı olmayın dikkatli olun derim.
teknosa da ender doğru laf edenlerden birine denk gelmişsin ve doğrusunu söylemiş, teknosaya bıraksan o cihazın servise ulaşması bile en az 1 hafta sürüyor ve denen de doğru cihazın sorumlusu teknosa değil servisidir, tamirini de yenileme işlemini de onlar yapar teknosa değil, ben de birçok cihaz aldım bu zamana kadar teknosa olsun vatan olsun bimeks olsun garantide tamir de oldu yenisi de verildi ve hiçbir zaman bu teknoloji marketlerle bir işim olmadı, burada da ürünün yenisini verecek olan teknosa değil distribütör firmadır, teknosa nın vermesi kararı bile alınsa bunu da teknosa o firmadan bu şekilde temin edecektir, ben burada teknosanın suçlanacağı birşey görmüyorum açıkçası
bence yanlış düşünüyorsun
ticari kanunlara göre ürünün sorumlusu parayı teslim alan kişi/kurumdur. aksi olsaydı gidip teknik servisten alırdık ürünümüzü parasını da oraya verirdik
kaldı ki ürünün servis süresi alındığı yere verildiği tarihte başlar teknosanın servise 1 hafta sonra vermesi müşteriyi bağlamaz. sen ürününü teslim edersin 20 iş günü süren akmaya başlar. ayrıca bu teknosanın teknik servislerine de bir kazığıdır diye düşünüyorum. parayı alacaksın (ki meblağ 860 lira) ürünü satacaksın sonra aradan çekileceksin. biz bile yeni parça taktığımız makinalara 6 ay parça garantisi veriyoruz
quote:
Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç
teknosa da ender doğru laf edenlerden birine denk gelmişsin ve doğrusunu söylemiş, teknosaya bıraksan o cihazın servise ulaşması bile en az 1 hafta sürüyor ve denen de doğru cihazın sorumlusu teknosa değil servisidir, tamirini de yenileme işlemini de onlar yapar teknosa değil, ben de birçok cihaz aldım bu zamana kadar teknosa olsun vatan olsun bimeks olsun garantide tamir de oldu yenisi de verildi ve hiçbir zaman bu teknoloji marketlerle bir işim olmadı, burada da ürünün yenisini verecek olan teknosa değil distribütör firmadır, teknosa nın vermesi kararı bile alınsa bunu da teknosa o firmadan bu şekilde temin edecektir, ben burada teknosanın suçlanacağı birşey görmüyorum açıkçası
çok sevgili Teknosa destekçileri sizlere yeni gelişmeleri aktarmak istiyorum
dün teknosa müşteri hizmetlerini aradın ve durumu anlattım dedim 27.12.2011de karar çıkmış ben aramasam arayacağınız yok icra yoluna gideceğim dedim. beyfendi muhattabınız teleservice'tir biz bişey yapamayız diyor. kardeşim dedim kararda teknosa yazıyor telefonun yenisi verilecektir yazıyor sen bana biz muhattap değiliz diyorsunuz, 860 lira para ödedim size simdi aradan sıyrıldınız 1 yıl garanti varsa ben para verdiğim yeri bilirim gerisi beni ilgilendirmez dedim. yok işte teleservice'in kararını bekliyoruz da mırındı kırındı dedim karar marar yok karar zaten verilmiş ben bu telefonun yenisini alacağım ve gelip sizin şubenizden alacağım teleservice'e gitmeyeceğim dedim haktı hukuktu bisürü saçmalık anlatırken dellendim ve telefonu kapattım.
ardından teknosa capitol şubesine gittim; telefonu satarken iyi bozulunca beni bağlamaz diyosunuz ayrıca arıza yapınca da servise götürürsen daha hızlı çözülür diyip ucuz bi numara yapıyosun savunmana da telefonu bana getirmemiş yazıyosun biz de makina satıyoruz ama bozulunca kardeşim servisi almanya diyip işin içinden çıkmıyoruz bu ticari kanunlara aykırıdır diye çemkirince geri adım attılar numaramı aldılar ve en geç pazartesi gününe kadar durumu netleştireceklerini belirttiler
hala diyosunuz ki teknosada dürüst çalışana denk gelmişsin bu mu dürüstlük? dürüstlükten anladığınız servise yönlendirip bize getirmedi telefonu banane ben anlamam demek mi? kusura bakmayın bilmiyorum satışçı olarak hiç çalıştınız mı ama biz makina satarken böyle bir muhabbet yapsak bi tarafımızdan şırıngayla çekerler o parayı. Teknosa gibi bi kurumun itibarını ayaklar altına aldığını andır bu.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme