Şimdi Ara

Tekşifre Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar , daha öncesinde ttnet adsl aboneliğim mevcuttu bu aboneliğe bağlı bulunan bir tekşifre uyeliğimde vardı daha sonrasında ttnet üyeliğimi iptal ettirdim şimdi iste ttnete geri döndüm aynı tekşifre hesabımla giriş yaptığımda
    quote:

    "Bu hizmetten sadece Türk Telekom İnternet müşterileri faydalanabilmektedir. İşleminize devam etmek istiyorsanız lütfen ‘Üyelik Bilgilerim’den ADSL Kullanıcı Adı ve şifrenizi güncelleyin. ADSL Kullanıcı bilgileriniz ile ilgili destek almak için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
    "diye uyarı alıyorum bilgilerimi güncellemek için TC kimlik bilgimi giriyorum bu seferde
    quote:

    Girdiğiniz T.C. Kimlik Numarası TekŞifre alımına uygun değildir. Bu TC Kimlik Numarasına ait zaten tanımlı bir TekŞifre’niz olabilir. şifrenizi unuttuysanız tıklayınız. Bu TC Kimlik Numarasına ait Türk Telekom evde internet müşteri kaydınız olmayabilir. Lütfen Türk Telekom evde internet müşteri kaydınız esnasında bildirilen TC Kimlik No ile işlemlerinizi gerçekleştiriniz. TC Kimlik numaranız doğru ancak TekŞifre almada sorun yaşıyorsanız lütfen tıklayınız.
    diyor müşteri hizmetlerinden kaç kez kayıt oluşturdum bilmiyorum üyeliğimi sildiler yeniden oluşturdular başka eposta ile kayıt oldum gene olmadı daha önce böyle sorun yaşayıp çözüme ulaşan oldu mu ?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.