Şimdi Ara

TELEFLEX GFI TAKTIRIP MEMNUN OLMAYAN VAR MI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
4
Favori
53.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Var. Enjektorlerin basıncı Astra Gtc turbo'ya yetmiyor. Çözüm sunamiyorlar, o kadar para verip sorun yasamaktansa prins takın geçin derim ben.
  • Peki sitelerinde bahsettikleri "Beş Garanti" konusunda ne diyorlar?
    Hani garanti ediyorlardı bazı şeyleri? Bu konudaki tutumlarını merak ettim.
    Siz direkt Tunalı ile mi muhatab oldunuz acaba?

    Saygılar...
  • Durumu bilerek taktılar Ankara'dan usta gelecekmis bir o kaldı. Araç arkadaşımın, usta da gelse muhtemelen bir çözüm sunamayacak ama bekliyoruz iste. Vialle uygulama yapmiyormuş bu motora yapsa parasına bakmadan onu yaptıracaktı.
  • Bu durum bütün iddialarına gölge düşürür firmanın.
    Lütfen sonucu bizle buradan paylaşmaya devam edin.
    Bu arada aracınız kaç beygir gücünde acaba?
    Standartı 180 BG diye biliyorum.
    Bende 190 BG'lik bir araç var.
    Acaba yanlış enjektör mü takıldı. 2.75 denen enjektörlerin takılı olması gerekiyor sanırım.
    Tam olarak neyle karşılaşıyorsunuz? Sıkıntı nedir?

    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Axtrew
    Teleflex sistem olarak bana da iyi gelmişti muadili markaları incelemedim ,
    1 yıl olmadan 10 defa servise gitmişimdir, gaz ayarı bir türlü tutmadı ayar yapılıyor max 2 hafta sonra yine motor sesli çalışmaya başlıyor,
    gaz göstergede sorun oldu güya yaptılar ama saçma sapan miktarlar gösteriyor,
    Servise gittiğimde bana ağız birliği yapıp her sorunum için "OLUR ÖYLE" dediler,
    İşte teleflexin diğerlerinden farkı bu durumda yaşanıyor, Türkiye Distrübütörü firma bunu diyince başka gidecek yer bulamıyorsun.
    Kaderine razı oluyorsun, 500tl fazla fiyatı verdim ama hiçbir olumlu özelliğini görmedim BRC taktırsaydım diyorum..

    Yine de müsait bir zamanımda gidip tekrar şansımı deneyeceğim, umarım ben yanlış anlamışımdır.


    "Araç bir daha ayar için gelmeyecek" taahhütleri var sitelerinde.
    Bence para iadesi talebinde bulunun.
    Ve lütfen sorunu burada güncel olarak paylaşmaya devam edin!..

    Saygılar...




  • 180 bg standardı, şu an 210 bg falan sanırım. 4000 devir civarında turbo peak yapınca silkeleyerek benzine geçiyor araç ki sollamalarda falan kullanılan devir sonuçta. Çift regulatör var araçta birde. Baştan uyardık dediğim gibi buna uygun olarak döşemesi gerekirdi. 8lik boru çekildi falan ama sonuç yok. Söylendiğine göre sistem 1.5bar üzerine çıkamıyormuş. Ne olması gerekir ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Axtrew

    Teleflex sistem olarak bana da iyi gelmişti muadili markaları incelemedim ,
    1 yıl olmadan 10 defa servise gitmişimdir, gaz ayarı bir türlü tutmadı ayar yapılıyor max 2 hafta sonra yine motor sesli çalışmaya başlıyor,
    gaz göstergede sorun oldu güya yaptılar ama saçma sapan miktarlar gösteriyor,
    Servise gittiğimde bana ağız birliği yapıp her sorunum için "OLUR ÖYLE" dediler,
    İşte teleflexin diğerlerinden farkı bu durumda yaşanıyor, Türkiye Distrübütörü firma bunu diyince başka gidecek yer bulamıyorsun.
    Kaderine razı oluyorsun, 500tl fazla fiyatı verdim ama hiçbir olumlu özelliğini görmedim BRC taktırsaydım diyorum..

    Yine de müsait bir zamanımda gidip tekrar şansımı deneyeceğim, umarım ben yanlış anlamışımdır.


    hadi ya geçmiş olsun ben öyle arızalar yaşarsam araçtan soğuyabilirim 96 yılında bir aracıma lpg bağlatmıştım o zaman düzen tutmadı arabayı uçurumdan yuvarlamayı bile düşünmüştüm en sonunda satıp kurtulmuştum biraz daha araştırmam gerekiyormuş demekki...




  • Ben de zamanında Teleflex, Prins ve BRC arasında kalıp Teleflexi tercih etmiştim.

    Sonra 6 araca daha yine Tunalı Motorlu araçlarda Teleflex taktırdık.

    Benim araç dahil hiçbir araçta tek bir problem bile yaşanmadı.


    Arıza ışığı da yanmadı.

    Sadece 15 bin km de bir (şimdi salak katkılı otogaz yüzünden 10 binde bir) filtre değişimine gittim.


    Yeniden benzinli bir araç alsam Teleflex taktırırdım.

    İlgilenenler için link burası:

    http://www.teleflexgfiturkiye.com/Makaleler/2-37/Montaj-Sonrasi-Verilen-5-Taahhut.html

    Bir sıkıntınız olursa teknik patron ve de aynı zamanda Tunalının ortağı Veli bey ile görüşünüz.

    Sorun yaşayan arkadaşlar bizleri de haberdar edin.

    Gerekiyorsa bizler de soralım işin içyüzü neymiş öğrenmeye çalışalım.



    Haluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 18 Nisan 2011; 15:21:14 >




  • Bu başlığı Teleflex GFI Ana başlığına çevirsek daha iyi olmazmı.. Şuan piyasadaki en iyi sayılabilicek bir kit Çünki.. Taktırmak isteyenler daha çok bilgi sahibi olsun.
  • merhaba arkadaşımın bahsettiği teleflexle sorun yaşayan astra gtc benim aracım. izmirde tanıdığım işçiliğinden şüphe etmediğim bir usta teleflexin tek bayisi olduğu için ve aracımın 1.6 lt ve turbo motora sahip olmasından dolayı sorun yaşamamak adına teleflex taktırdım. takılmadan önce araçta chip tuning olduğunu belirttim. yaklaşık 210 hp olduğunu söyledim. bu yüzden çift kafa takıldı ve 8 lik boru çekildi. ancak sorun yılbaşından bu yana devam ediyor bende araştırmaya devam ediyorum :D

    aracımın turbosu 4000 devirlerde maximum basınç veriyor ki anlık olarak 1.5 bar civarlarına çıkıyor. tam bu esnada göstergeden ses gelmeden benzinden yardım alıyor. bu yardım alma bazen silkeleyerek ki motora giden yakıt kesiliyor ve ara ara veriyor buda kol çıkarmasına sebep olacak türden bir kesilme. öne arkaya sallanıyor araç. bazende yine gösterge ötmeden sessiz sedasız gerçekleşiyor. fakat her ne olursa olsun o anlık geçişlerden veya silkeleyerek geçişlerden ben çok rahatsızım. olmadık yerde devir saatine bakmak zorunda kalıyorum ve her an birşey olacak korkusu yaşıyorum.

    benim siz değerli ustalardan öğrenmek istediğim bi kaç şey var; manifolda giden yani regülatörden çıkan gazın basıncı ne olmalı? aracımda gördüğüm 1.2 bar civarı bir basınç var sanırım. yanlış anlamadıysam bu basınç turbonun max basıncından düşük olduğu için yapıyor bu sorunu. bu basınç değeri kaç olmalı?
    montaj yapılan ustaya bu konuda gittiğimde basıncı regülatör üstünden açmasını rica ettim fakat pek bir basınç yükselmesi olmadı. bu basınç normalden azsa nasıl yükseltilecek?


    tunalıdan bir yetkiliye mail atıp sorunumu anlattım fakat aldığım cevap beni hem üzdü hem şaşırttı. yazılımlı araçlarda bunlar normalmiş...
    gelen mail :
    Aracınızda yaşamış olduğunuz benzine atma problemi sizin tahmin ettiğiniz gibi Teleflex-Gfi lpg kitinin yetersizliğinden kaynaklanmamaktadır.Biz bu güne kadarki deneyimlerimizde standarttan 300 hp ye kadar 4 silindirli turbolu araçlara montaj yaptık.Hatta ve hatta yeni gelecek regülatörümüz sayesinde bu 350-400 hp lere ulaşacak.Ama sizin aracınızdaki sorun tamamen sonradan yapılan yazılım değişikliğinden kaynaklanmaktadır.Bunu size en kolay şöyle tarih edebilirim, sizinde söylediğiniz gibi aracınızda yazılım değişikliğinden sonra ani yüklenmeleredeki tork değişim farklılaştı yani araç artık gaz pedalına ani yüklenme yapıldığında gösterdiği tepki daha hızlı bunu elbetteki programsal olarak arac uzerindeki sensörlerin ve enjektörlerin yardımıyla yapmaktadır.Lpg kitleri yazılımsal olarak aracın benzinli halinden veri aktarımı yapar ve buna uygun olarak aldığı sinyallerle araca lpg enjektörlerinde n yakıt göndremeye çalışır.normal koşullarda 4000 devirde bir araç benzinde benzin enjektörü 3ms acık kalıyorsa lpg ecu su bunun hesabını kalibrasyon esnasında yapar ve aynı mıktarda yakıt göndermek için 4ms acık kalır.Normal kosullarda bu standardı yakalamak özellikle Teleflex-GFI lpg kiti için yazılımının kalitesinden dolayı zor değildir.Ama araçta yapılan yazılım değişikliklerinden sonra aracın hangi devirde enjektörünün ne kadar acık kalacağı konusu tamamen değişir yani lpg ecu su normal koşullarda kopyaladığı yazılımın hızına yetişemez çünkü bu benzin ecusunun orjinalinde yoktur.Bu olaya birçok etken vardır.Sadece Teleflex-Gfi olarak değil hiç bir lpg sistemi bunu başaramaz.aracınızın o noktada benzine atması aslında aracınızda o tarz hızlanmalarda lpg nin eksik yakıt göndermesinden dolayı kaynaklanacak problemleride ortadan kaldırmış oluyor.Sizde takdir edersinizki hem performans hem ekonomi dünyanın hiç bir yerinde yanyana düşünülecek konular değil.Arkadışınızın arac ı orjinal yazılımla yürüyor ise her türlü yardımcı olabilirim ama chi p yapılmış bir araç ise zaten bizim o tarz araçlara montajımız söz konusu değil.saygılar
    Teleflex-Gfi Teknik Sorumlusu

    ben montajı yapan ustayla aramı bozmamak adına şuanlık bişey yapmıyorum böyle kullanıyorum ve ankaradan bu arkadaşların yakın zamanda izmire geliceklerini duydum. geldiklerinde usta beni çağıracak bende gidicem sorun çözülmesse sistemi komple söktürmeyi düşünüyorum. ister geri alsınlar paramı versinler ister almasınlar farketmez. motorun piston kırmasından yada kol çıkarmasındansa ben 2000 tl daha veririm gerekirse ve prins taktırırım sorun değil. prins tek regülatörle hiç sıkıntısız yıllarca kullanabilmeyi ve sorun olurda çözülemezse anında para iadesini vaad ediyor.


    konunuzu biraz kirlettik gibi kusura bakmayın amacım marka kötülemek değil sadece sorunuma çözüm bulmak. gözden kaçan unutulan atlanan bir şey varsa onu öğrenmek ve bu sorundan bir an önce kurtulmak.

    sizin aracınıza teleflex gayet güzel uyabilir. ileride doğalgaza dönüşümüde mümkün olduğu için bence taktırabilirsiniz. benim sorunumu yaşamayacağınızdan eminim benim aracın turbo olmasından ve yazılımla güçlendirilmiş olmasından kaynaklı sanırım ama çözülene kadar uğraşıcam çözülmesse son çare söktürücem.
    iyi günler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winner87

    merhaba arkadaşımın bahsettiği teleflexle sorun yaşayan astra gtc benim aracım. izmirde tanıdığım işçiliğinden şüphe etmediğim bir usta teleflexin tek bayisi olduğu için ve aracımın 1.6 lt ve turbo motora sahip olmasından dolayı sorun yaşamamak adına teleflex taktırdım. takılmadan önce araçta chip tuning olduğunu belirttim. yaklaşık 210 hp olduğunu söyledim. bu yüzden çift kafa takıldı ve 8 lik boru çekildi. ancak sorun yılbaşından bu yana devam ediyor bende araştırmaya devam ediyorum :D

    aracımın turbosu 4000 devirlerde maximum basınç veriyor ki anlık olarak 1.5 bar civarlarına çıkıyor. tam bu esnada göstergeden ses gelmeden benzinden yardım alıyor. bu yardım alma bazen silkeleyerek ki motora giden yakıt kesiliyor ve ara ara veriyor buda kol çıkarmasına sebep olacak türden bir kesilme. öne arkaya sallanıyor araç. bazende yine gösterge ötmeden sessiz sedasız gerçekleşiyor. fakat her ne olursa olsun o anlık geçişlerden veya silkeleyerek geçişlerden ben çok rahatsızım. olmadık yerde devir saatine bakmak zorunda kalıyorum ve her an birşey olacak korkusu yaşıyorum.

    benim siz değerli ustalardan öğrenmek istediğim bi kaç şey var; manifolda giden yani regülatörden çıkan gazın basıncı ne olmalı? aracımda gördüğüm 1.2 bar civarı bir basınç var sanırım. yanlış anlamadıysam bu basınç turbonun max basıncından düşük olduğu için yapıyor bu sorunu. bu basınç değeri kaç olmalı?
    montaj yapılan ustaya bu konuda gittiğimde basıncı regülatör üstünden açmasını rica ettim fakat pek bir basınç yükselmesi olmadı. bu basınç normalden azsa nasıl yükseltilecek?


    tunalıdan bir yetkiliye mail atıp sorunumu anlattım fakat aldığım cevap beni hem üzdü hem şaşırttı. yazılımlı araçlarda bunlar normalmiş...
    gelen mail :
    Aracınızda yaşamış olduğunuz benzine atma problemi sizin tahmin ettiğiniz gibi Teleflex-Gfi lpg kitinin yetersizliğinden kaynaklanmamaktadır.Biz bu güne kadarki deneyimlerimizde standarttan 300 hp ye kadar 4 silindirli turbolu araçlara montaj yaptık.Hatta ve hatta yeni gelecek regülatörümüz sayesinde bu 350-400 hp lere ulaşacak.Ama sizin aracınızdaki sorun tamamen sonradan yapılan yazılım değişikliğinden kaynaklanmaktadır.Bunu size en kolay şöyle tarih edebilirim, sizinde söylediğiniz gibi aracınızda yazılım değişikliğinden sonra ani yüklenmeleredeki tork değişim farklılaştı yani araç artık gaz pedalına ani yüklenme yapıldığında gösterdiği tepki daha hızlı bunu elbetteki programsal olarak arac uzerindeki sensörlerin ve enjektörlerin yardımıyla yapmaktadır.Lpg kitleri yazılımsal olarak aracın benzinli halinden veri aktarımı yapar ve buna uygun olarak aldığı sinyallerle araca lpg enjektörlerinde n yakıt göndremeye çalışır.normal koşullarda 4000 devirde bir araç benzinde benzin enjektörü 3ms acık kalıyorsa lpg ecu su bunun hesabını kalibrasyon esnasında yapar ve aynı mıktarda yakıt göndermek için 4ms acık kalır.Normal kosullarda bu standardı yakalamak özellikle Teleflex-GFI lpg kiti için yazılımının kalitesinden dolayı zor değildir.Ama araçta yapılan yazılım değişikliklerinden sonra aracın hangi devirde enjektörünün ne kadar acık kalacağı konusu tamamen değişir yani lpg ecu su normal koşullarda kopyaladığı yazılımın hızına yetişemez çünkü bu benzin ecusunun orjinalinde yoktur.Bu olaya birçok etken vardır.Sadece Teleflex-Gfi olarak değil hiç bir lpg sistemi bunu başaramaz.aracınızın o noktada benzine atması aslında aracınızda o tarz hızlanmalarda lpg nin eksik yakıt göndermesinden dolayı kaynaklanacak problemleride ortadan kaldırmış oluyor.Sizde takdir edersinizki hem performans hem ekonomi dünyanın hiç bir yerinde yanyana düşünülecek konular değil.Arkadışınızın arac ı orjinal yazılımla yürüyor ise her türlü yardımcı olabilirim ama chi p yapılmış bir araç ise zaten bizim o tarz araçlara montajımız söz konusu değil.saygılar
    Teleflex-Gfi Teknik Sorumlusu

    ben montajı yapan ustayla aramı bozmamak adına şuanlık bişey yapmıyorum böyle kullanıyorum ve ankaradan bu arkadaşların yakın zamanda izmire geliceklerini duydum. geldiklerinde usta beni çağıracak bende gidicem sorun çözülmesse sistemi komple söktürmeyi düşünüyorum. ister geri alsınlar paramı versinler ister almasınlar farketmez. motorun piston kırmasından yada kol çıkarmasındansa ben 2000 tl daha veririm gerekirse ve prins taktırırım sorun değil. prins tek regülatörle hiç sıkıntısız yıllarca kullanabilmeyi ve sorun olurda çözülemezse anında para iadesini vaad ediyor.


    konunuzu biraz kirlettik gibi kusura bakmayın amacım marka kötülemek değil sadece sorunuma çözüm bulmak. gözden kaçan unutulan atlanan bir şey varsa onu öğrenmek ve bu sorundan bir an önce kurtulmak.

    sizin aracınıza teleflex gayet güzel uyabilir. ileride doğalgaza dönüşümüde mümkün olduğu için bence taktırabilirsiniz. benim sorunumu yaşamayacağınızdan eminim benim aracın turbo olmasından ve yazılımla güçlendirilmiş olmasından kaynaklı sanırım ama çözülene kadar uğraşıcam çözülmesse son çare söktürücem.
    iyi günler...


    http://forum.donanimhaber.com/m_45095996/tm.htm burada da sizin soruna benzer bir problem var gibi. İsterseniz bir göz atın.




  • Benzer sorun olması değil burada problem. Teleflex'i satan adamın sizin aracınızda chip tuning işlemi var aracınız orjinal değil o yüzden normal bunlar demesi.

    Vialle bu motor sıfır bile olsa kit uygulamıyor. Araç benimki olsa ve problem bu şekilde olsa linkteki kitapla birlikte ziyarete giderim ustayı. Sonuçta araca montaj yaparken aracın modifiyeli bir yazılıma sahip olduğu bilgisine sahipti.

    http://www.ilknokta.com/urun/66630/Yiyemeyecegin-Muzu-Soyma.html
  • Arkadaşlar 2010 Focus ti-vct 115 ps için Ankarada Tunalıyımı tavsiye ediyosunuz Başer otoyumu ? Performans kaybı olmadığını söyledikleri için Teleflex düşünüyoruz,ne dersiniz prins dahamı iyidir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Arkadaşlar 2010 Focus ti-vct 115 ps için Ankarada Tunalıyımı tavsiye ediyosunuz Başer otoyumu ? Performans kaybı olmadığını söyledikleri için Teleflex düşünüyoruz,ne dersiniz prins dahamı iyidir ?


    Tunalı oto Teleflex distribütörü ve de montaj en iyi orada yapılıyor.

    Bir de Teleflexin 3 yıl 100.000 km yazılı garantisi var.

    Prinsi bilmiyorum.
  • DODGE, CHRYSLER ve JEEP (Grand Cherokee) gibi araçların yüksek hacimli, yüksek güç üreten turbo motorları olduğunu bilmeyen yoktur heralde.
    Hollanda DODGE, CHRYSELER ve JEEP (Grand Cherokee)'nin 1990'dan beri araçlarında LPG sistemi olarak PRINS'i tercih ettikleri ve
    2002-2004 arasında 350 aracına PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için BURAYA TIKLAYINIZ !

     TELEFLEX GFI TAKTIRIP MEMNUN OLMAYAN VAR MI?




    Bu da TOYOTA'nın araçlarında LPG sistemi olarak PRINS-VSI'i tercih ettiğini ve
    Polonya'da yüzlerce değişik TOYOTA modeline,
    AYRICA amiral gemisi olan TOYOTA Land Cruiser'ın düzinelercesine PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için BURAYA TIKLAYINIZ !

     TELEFLEX GFI TAKTIRIP MEMNUN OLMAYAN VAR MI?


    NOT: Kendi halinde bir PRINS-VSI kullanıcısı olarak, sadece paylaşmak ve dikkatinize sunmak istedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 19 Nisan 2011; 15:43:56 >




  • arkadaşlar merhabalar;
    daha önce lpg li 3 araç kullandım,hepsindede birtakım problemler yaşadım,tekleme marş basmama,silkeleme,devir düşmesi-yükselmesi-bir ara vaktimin çoğu sanayide geçti,lpg ye töbe ettim.taki o benzim istasyonlarında 4.21 yazana kadar:)tekrar araştırmalara başladım,teleflex ve prins kaldı önümde 2 seçenekten biri olacaktı.teleflex in tabiki taahütleri çok cezbetti,kullananlarıda buldum sordum soruşturdum ve 2 ay önce taktırdım,şu an 5 bin km civarı yaptım ve inanılmaz memnunum,hastalık derecesinde bazen arabayı dinleyen bir kullanıcıyım,motorda en ufak titreme devir oynaması,ses,ilk çalıştırmada marş alma,stop ederken titreme hepsine çok dikkat ederim.teleflex de hiç bir sorunla karşılaşmadım,aracım alfa 156 1.6 2005.mükemmel bir uyum oldu.şu an aracımdan inanılmaz keyif alıyorum.tunalıda takdırdım tavsiye ederim...
    bir özellik daha bütün kullandığım lpg sistemlerinde araç marş basmadan bir önceki konuma geldiğinde lpg göstergesinde ışıklar yanardıteleflexte araç çalıştıktan sonra yanıyor,
    buda montaj sırasında arabanın elektrik aksamından faydalanmıyoruz demişlerdi sanırım doğruluyor....ordan burdan kablo kesip elektrik almıyoruz,arabanın ecu siyle beraber hareket ediyor demişlerdi,yanlış olabilir ama bir tespit benimki.....




  • GFI kalite olarak tartışmaya bile gerek olmayan bir marka. fuarda veli beyle birebir görüşme şansım oldu. bir takım sorular beyan ettim aslında. kendi yerlerinde kendi yaptıkları montajlarda çok başarılılar.

    ama söz konusu turbo, kompressür olunca bence iş değişir. orda PRİNS devreye girer. redüktörün pistonlu olması aracın turbolu olması bile yakıtı dengelemesi açısından çok büyük rol oynuyor. gaz pedalına yüklendiğimiz zaman basınc emişe göre yükselmesi bunun açık ıspatıdır. bu gün sıfır mercedes c180 komp. aracın ayarını yolda sürüş halindeyken denedim. sonuç mükemmel. ancak chip takılı bir araca hiç montaj yapmadım. yapmışsamda bilmiyorum ama tahminimce böyle bir araçta bile kesinlikle benzine atlamaz araç. ne kadar yüke binerse binsin redöktür kendini şekillendiriyor. bide dünyanın en hızlı enjektörü keihin enjektör için bazıncın önemi bile olmadan püskürtmesini gerçekleştirir.

    gfı nin bence tek sorunu redüktör. yüksek beygirli araçlarda turbolu araçlarda herzaman 2. bir redöktör kullanılıyor. daha düzgün bir redöktörle bu sorun hal olur bence. saygılar




  • redüktör dediğiniz regülatör denen buharlaştırıcıysa eğer 2 tane mevcut aracımda.teleflexte regülatör çeşitleri varmı yoksa tek tip mi? map denen alet kaç çeşit uyumsuzunun takılmış olma ihtimali varmıdır? sistemdeki gaz basıncı turbolu bir araçta kaç olmalı?
  • Bildiğim kadarıyla Teleflex te orjinal turbolu araçlara -oynanmamış olacak- sorunsuzca takılabiliyor.
  • lpg montajı tunalıda yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Axtrew -- 13 Aralık 2016; 15:20:20 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.