Şimdi Ara

TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA! N11-> Newport-GG->Cepport-HB->MYS İLETİŞİM-İNTELLİCELL (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
36
Favori
46.196
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iş sadece telefon degıl ahlaksız her yerde aynı.. onemlı olan zemin sağlayacılar adamlara uygulama yapacaklar

    sen musterımı mağdur mu edıyorsun havuzda duran parandan kesip musterıme verıyorum diyecek

    hadı bakalım musterıye tuttuğun kafayı ust sağlayacıya da yap.. avukat ordusuyla girişsin sana

    ama nerde.. herkes komisyonuna dalgasına bakıyor

    n11 de gecen gun basıma gelene bakın.. adam 5 dk sonra kargo da diye aldırdı bana araç paspası

    5 gun gectı eee nerde dedım.. depoya baktım yokmuş meğerse dedı.. ama hala satışta urun

    n11 mh ye yazdım adamı savunuyor..1 ay sonra yollayacakmış dedıler.. 100 lıralık paspas yurtdusundan ben mevzuu yapınca ithal etme kararı almış.. kı cınden bıle 4-5 günde geliyor cogu kargo

    29 kasımda n11 75 bonusumun tarıgı doldu.. n11 e dıyorum ne olacak bu keyfı durumun sonucu.. puan gıttı dıyorum tık yok

    ha benı yoldan cevırıp gasp etmıssın bıçak zoruyla ha bu ıslem.. ne farkı oldu bunun

    ....................................

    ^^^^n11 den sık işlem yapanlar bakabilir mi arkadaşlar^^^^^^

    satıcı urun yok dıyor.. urunu ıptal etmek gerek.. 75 n11 bonus tarihi geçti 29 kasımdı skt

    acaba puan geri gelir mi

    bu duruma dusen mağdur çıkar mı ben gibi




  • unutanlara hatırlatalım uzak dursun arkadaslar.
  • beyler miui türkiye yetkili satıcısı cepport gözüküyor.
    yani xiaomi de en güvenilir cepporttur diye düşündüm.lakin burda herkes kötü sakın almayın diyor
    bu yorumları okuduktan sonra bilemedim

    xiaomi mi note 3 alacaktım sizce cepporttan kvk garantili ürünlerinden mi alsam gene sıkıntı cıkarmı yoksa teknosadan vs turkiye garantili ürünlere mi yönelsem nedir tavsiyeniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babywolf -- 8 Şubat 2018; 23:51:24 >
  • Uplayalyım da gözden kaçmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam da MI6 bakıyordum ve GG deki satıcılardan biri buydu. Yankesicilere para kaptırmamak adına iyi ki gördüm bu başlığı.
  • Unutturmamak gerekir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziksel olarak hiçbir sıkıntısı olmayan mi5 Telefonumu ekranda donma oluyur diye DELTA Servise gönderdim. Anakartı değişen(önce ekran değişecek dediler) telefon 1 ay sonra ekranı kırık kasası tam oturmamış şekilde işyerime gelmiş yerimde olmadığım için arkadaşım kontrol etmeden teslim almış telefonu geri gönderdim kullanıcı hatası diye 280 TL para istediler kabul etmedim Telefon geri geldi napalım o şekilde kullanalım dedik sim kartı taktık şebeke yok telefon hiç çekmiyor sinir oldum 2 aydır telefonsuz kaldım tekrar göndermemek için açtım telefonu baktım anteni takmamışlar, telefonda bir çok vida eksik
    anteni taktık şebek geldi fiziksel olarak sağlam telefonu pert ettiler.

    DELTA SERVİS PİŞMANLIKTIR.
  • Unutanlar olurwsa diye hatırlatalım.
  • ben e-devlet ile Thh 15-11-2017'de başvurdum, savunması istendi yazıyor. 3 aydan fazla oldu. durum aynı ne yapmak lazım .
  • Ulen LG Bütün suç senin yapıyorsun dandik bir cihaz bari geri topla.
  • Benimde zamanında sony telefonumun ekranı yandan açılma yapmıştı, sonra ekranı bozulmuştu! Yaptırmaya götürdüm, bırakın garantiyi parasıyla bile yapamayız dediler. Başka bir kaç yer de yapamadı. Sonra Kadıköydeki GSM İletişim'e götürdüm yaptılar. Aman uzuk durun derim kesinlikle, 50TL fazla verip başka yerden alın, pişman olmayın.
  • Arkadaşlar başına gelen varmı diye soruyorum. Note 2 telefonumu ag bağlantısı hatası ile popüler iletisim adindaki servise gonderdim telefon geldikten sonra eleman beni arayarak sarj soketinin degistigini ve 50 tl gondermem gerektiğini benimle ayni durumda olan 6 kisi olduğunu maasindan kesilecegini söyledi söyledikleri bana inandirici gelmedi internette sarj soket fiyatı 15-20 tl abaca kandiriliyormuyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BÜNYANLI38 kullanıcısına yanıt
    Ücret ile bir işlem yapacakları zaman sizin onayınızı almaları gerekiyor öyle bir saçmalık olur mu? Yollamayın bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamam sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam ben bu tarz firmadan çöp bile almam . Kvk garanti der , baska garanti cıkar , yok tamirli tel gelir sıfır diye satarlar , değişim cihazı gelir ,herşey olur.Normal şartlarda kvk garantili bile olsa diyelim geldi tel , genel kullanımını engellemeyecek ama ufak bir kusuru cıktı.İade etmek istiyorsun , normalde büyük kurumsal yerlerde internet alışverişlerinde 14 gün iade hakkı filan oluyor.Fakat böyle lanet firmalar ne hak ne hukuk hiç birşey dinlemez ,sıfır diye aldığın cihazı garantilerde tamir ettirmekle uğraşabilirsin.

    Yinede taktir senindir.Konuyu biraz okursan daha sağlıklı karar verebilirsin
  • BÜNYANLI38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba BÜNYANLI38,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba BÜNYANLI38,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Arkadaşım hayırdır, burdan yardımcı ol, biz de öğrenelim. Adam benden 50 TL para istiyorlar diye yazmış, ne yardımcısı olacaksınız, onun yerine 50 TL'yi mi göndereceksin? Yoksa 50 TL'yi niye istediklerini mi açıklayacaksın?
  • Beyler sakın bunlara bulaşmayın. Adamların üzerine bişey yok bir araç görünüyor onada herkes haciz koydurmuş. Bende haciz işlemini başlattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KVK falan olmasına bakmayın her zaman önemli olan satıcıdır. KVK 20 iş gününde ürünü tamir edemedi diyelim, para iadesi alacaksınız. Para iadesini servisten değil satıcıdan tahsil etmeniz gerekiyor. Yine aynı şekilde bir ürün aynı sorundan dolayı 3 defa servise giderse para iadesi hakkınız var, yine satıcı sorun çıkabilir. Kullandığınız üründe hiçbir sorun çıkmayabilir. Bunlarla uğraşmaya gerek de kalmayabilir. Ama yine de çok sayıda insanın kanuni hakkı olan iadesini vermeyen bir firmadan alışveriş yapmamak gerek. Edit: İmla ve noktalama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uacellat_62 -- 28 Mart 2018; 22:5:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gooogle96 G kullanıcısına yanıt
    Kime bulasmayalim, kime haciz koydurttun? Neden? Firma adi verseydin? Bu basliktaki hicbir firmadan da telefon almayalim mi yani? Hepsine de mi haciz koydurttun ki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.