Şimdi Ara

TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA! N11-> Newport-GG->Cepport-HB->MYS İLETİŞİM-İNTELLİCELL (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
36
Favori
46.196
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xianomi mi 5 aldığım satıcısi hepsiburada olan ürünüm kapanıp açılmadı. 20 is günü sonunda evobt teknik servisi tarafından para iadesi yapacaz diye arandim kabul ettim fakat hesabıma para iadesi beklerken sözde cihazım tamir edilip tarafıma geri yollandı. Ürünü kargodan aldığımda cihazım açılmadığıni gördüm. Hepsiburada 1 haftadan uzun süre boyunca gündelik aramama rağmen geri dönüş yapmadılar üstelik aradık ama ulaşamadik diye mail attılar. Teknik servisi aradığımda tarafımızdan sizi hiç aramadık lütfen ürününüzü tekrar yollayıp yasal süreyi bekleyin dediler, ısrar edince yanlış anlaşılmadir dediler. Lütfen uzak durun arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkes sormuş firmaların puanı neden yüksek?



    Ürünü alıyorsunuz kargolama hızında, kargoda, ilk iletişimde problem yok. Ürün eve geliyor açıyorsunuz çalışıyor sağlam ohh ucuza telefon aldık diyorsunuz basıyorsunuz 5 yıldızı, olumlu yorumda bulunuyorsunuz.



    4-5 ay sonra telefon patlayıp işiniz servise düştüğü zaman bu satıcıların gerçek yüzü ortaya çıkıyor. Siz de satın aldığınız ürün için gg, n11 gibi platformlarda ek geribildirimde bulunamayıp yaşadığınız sıkıntıları anlatamadığınızda adamların puanları düimüyor yaptıkları yanına kar kalmış oluyor. N11, gg tez zamanda aliexpress gibi ürünü alıp siparişi tamamladıktan sonra bile alıcının yorum yapabilmesini, yaşadıkları sıkıntıları dile getirebilmesini en az 3 ay içinde ek geribildirimde bulunulmasını sağlayacak bir sistem kurmalılar çünkü bu sistemleriyle böyle kalitesiz satıcaların ekmeklerine yağ sürmüş oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kurumsal firmalar dışında alışveriş yapmayın.
    20-50 tl veya herneyse 100tl ucuza alacağım diye mevcut paranızı riske atmayın.

    Bu ülkeden electroworld darty best buy çekilince bir sürü arkasından forumda defolsunlar yazıları dönüyordu.
    Bu tarz firmalar ülkemize hep lazım. Gitmesinden üzüntü duyun. Bu tarz firmaları destekleyin.
    Cebinizdeki parayı akıllıca kullanın. Konuları yasal zemine taşımadan uzlaşı ile çözebileceğiniz yerler ile alışverişinizi yapın.
    Yasal zemin maddi manevi sizlerin yıpranmasına neden olur.

    En son düğün yüzüğümü Altınbaş tan aldım. Alırkende biraz pahalıya almayı göze aldım. Sadece fiyatını no name bir kuyumcu ve ürününe yakın fiyata getirmek için pazrlık ettim. Süreç içerisinde bir çok sorunuma ilgi ile çözüm ürettiler.
    Geçen ay çalıştığım firmada baymak klima olmasına rağmen media markttan aldım. 100TL pahalıya.

    100tl fazla paran varki alabiliyorsun demeyin. Daha fazlasını bazen harcadığınızı görün. Ya iyi ürünü iyi bir firmadan alırım yada hiç almam. Mesela şu an nokia tuşlu telefon kullanıyorum.(2 aydır eskisi bozuldu ) Param yoksa bunu kullanmaya devam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kms2007


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II


    quote:

    Orijinalden alıntı: kms2007


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II


    quote:

    Orijinalden alıntı: kms2007

    Benzer durum benimde başıma geldi geçen sene ağustos ayında gittidigiyor "cepport" isimli mağazadan LG G4 aldım.. Her şey iyi güzeldi yaklaşık 10 ay kullandım 11.ay gelmeden telefon 30.06.2016 tarihinde bootloop oldu servise yolladım malum intellicel'e. 20 iş günü geçmesine rağmen ne bilgi verildi ne de yapacağız yapıyoruz uğraşıyoruz denildi. Tabi bu iş günü süresince en az 100 kez aramışımdır genelde telefonları açmıyorlar açarsa bile yardımcı olmuyorlar mağdur edebiyatı yapıyorlar bizde mağdur olduk LG bize parça getirmedi parçalar yurt dışından geliyor da bilmem ne! Benim gözümde hepsi yalan-dolan! 20 iş günü geçince hakem heyetine şikayette bulundum ücret iadesi için. yaklaşık 75 günde heyet tarafından lehime karar çıktı. Bu arada tarih 25 ekim oldu ortalama 4 ay oldu. Neyse ben heyetin verdiği karara istinaden ödeme beklerken adamlar sanki kendileri haklıymış veya mağdurmuş gibi falan karara itiraz edeceklerini parayı ödemeyeceklerini söylediler. İyi peki dedim gittim bende icra takibi başlattım 2 hafta önce, şuanda beklemeye geçtim bakalım neler olacak...

    İnsanları bu kadar mağdur eden kanun tanımaz üç kağıtçı bir firmadan kesinlikle ama kesinlikle alışveriş yapmayın ve hiç kimseye de yaptırmayın!!!!

    MYS-İntellicel-newport-cepport vs. hepsi aynı firma bunu bilesiniz.

    hocam icra kac ayda sonuclandi? Para banka hesabiniza mi yatti yoksa icra mudurlugunden mi aldiniz?

    Para hesabıma aktarıldı çünkü hesap numaramı icra müdürlüğüne vermiştim. İcra firmanın adresine tebliğ edilemediği için uzun sürdü 4 ay falan.

    Ben de mayisin 3'unde baslattim icra takibini,ibanimi da talep formuna yazmistim zaten.Teblig edilemeyince ne oluyor? Benim telefonu aldigim firmanin iki adresi var.Adamlar ankarada ankara ticaret odasi kayitlarinda farkli faturada farkli adres yaziyordu.Faturadaki adresi verdim ben de bakalim ne olacak.Tebligat gitti buyuk ihtimal cunku az once 2 aydir degisim yapicaz diyen Delta,cihazinizin islemleri tamamlanmistir alabilirsiniz diye mesaj atti.Delta kadar cakal bi firma gormedim.

    Tebligat yapılamayınca parayı da alamıyorsun bekliyorsun. Benim firma bildiğiniz gibi cepporttu faturada yazan adrese yolladık bir türlü tabligat yapılamadı geri döndü tebligat bu sürede 1 ayı yedik. Daha sonra İst.ticaret sicil müdürlüğünden firmanın adresini talep ettik resmi yazı ile ancak icra müdürlüğü eksik bir işlem yapmışlar, işlemi 1 ay 40 gün sonra tekrar ettik zaten oradan cevap gelmesi de 1 ay sürüyor. Öyle böyle derken yaklaşık 4 ayı geçti toplamda. İnşallah paranızı alırsınız en kısa sürede. 1699 TL talebim vardı. 1797 lira olarak icra müdürlüğü hesabıma göndermiş ancak icra müdürlüğüne sık sık sorun ayda 2 defa falan. Çünkü ben e-devletten kontrol ettim tesadüfen baktım dosya kapanmış icra müd. aradım dosyanız infaz dedi 2 gün olmuş dedi yani haber vermiyorlar.

    merhabalar. ben de THH'ye başvurdum ama sonuç sizin yazdığınız yöne doğru evriliyor. büyük ihtimal para iadesi çıkacak. adres olarak nereyi yazdınız icra için ve size ito'dan gelen resmi yazıyı(mys iletişim adresi) buraya yükleyebilir misiniz? bende fatura adresi ile ticaret sicil odasında online yaptığım adres farklı çıkıyor.


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=126232781




  • Şubat ayında başlayan delta maceram bitmiş bulunmakta.Hakem heyetinin "ürün değişimi veya para iadesi" kararı süreci çok uzattı.Delta tamir edilmiş g2 vermeye kalktı.Mayıs ayında ilamlı icra takibi başlattım,satıcı firma başka bir adrese taşındığından dolayı tebligat yapılamadı.İkinci tebligatı yeni adresi öğrenerek gönderdim.Nihayet tebligat yapıldı ve paramı alabildim.
  • Aslında 100 lira ucuz diye böyle şeylere bulaşıyoruz geçen internetten almayayım gidip telefonuncudan alayım dedim. Ortalık şerefsiz kaynıyor delta garantiliyi Türkiye garantili diye satmalar, telefon alınca fatura kesmemeler, 2 bin üzeri olursa vergi öderim diye karttan dahi çekim yapmamalar vs vs bir sürü şerefsizlik var tabi içlerinde adam gibi olanları da var ama 15 20 tane gezdim 2 3 tanesi iyi çıktı. Siz siz olun 100 150 fazla verin media markt Teknosa vatan dan alın onlar kazanacağına büyük şirketler kazansın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gittigidiyor teknosa mağazasından telefon almıştım.arızalanınca teknosaya götürdüm.servis kaydı için bakınca başkasının üzerine kayıtlı çıktı.fatura elimde olduğu için sıkıntı olmadı ama kimse işini düzgün yapmıyor.faturayı kaybetseydim garantiden faydalanamayacaktım.

    gerçi yine faydalanamadım.sıvı teması varmış telefon faturası kadar fiyat çıkardılar.servisteki eleman sıvıyı silmeden haftalarca bekletip toplamış.telefoncuya götürdüğümde geç kalmıştım.teleservis garantisi hiçbir işe yaramıyor,çok ark niyetli davranıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 22 Ağustos 2017; 10:15:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar icra takibinin yapılması ve tüketici hakem heyetine başvurulması için yardımcı olabilirim hali hazırda elimde intellicel aleyhinde bir karar bir de icra takibi var tahsil edince buraya yazarım.
  • hikayesiz kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Sizinle görüşmek isterim. Tüketici hakem heyeti kararı elime 1 aydan fazla oldu geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 3 mart 2017 de telefonumu İntellicel MYS nederseniz artık servise yolladım fakat herhangibir geri dönüş olmadı.30 martta THH başvurdum karar 14 ağustosta elime ulaştı tabiki lehime fatura bedelinin ödenmesi yönünde karar çıktı. Araya bayram girdi bekledim eylülün 10 unda firmayı aradım gayet kibar karşıladılar. Fakat karara bir üst mahkemeye başvurarak itiraz ettiklerini itiraz gerekçelerinin ise telefonu aldığım günden servise göndermiş olduğum süreye kadar kullanılmış olduğundan amortisman kaybının olduğunu, bu kaybın ise fatura bedelinden düşmesini yani buda 200-300 TL gibi bir rakam olur şeklinde bana firma bilgi verdi. Kararın 20 eylüle kadar elimde olabileceğini iletti firmadaki yetkili. Fakat bana herhangibir tebligat gelmediği gibi itiraz gerekçelerininde mantıksız olarak kendince karşıladım. Bu durumda ne yapmalıyım. 1- Avukat tutsam ve gerçekten bunlar yasal süre içinde itiraz ettilerse Sonucu avukatta bekleyelim diyecek avukat masrafı haliyle benden çıkacak.2- böyle beklesem bu adamların ne malum itiraz ettikleri

    3- Tebligat nezaman elime geçer itiraz ettiyse bu adamlar karar bunların lehine çıkar mı? Bir üst mahkeme amortisman kaybını onların lehine verir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Battal2635 B kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine dava açılıp açılmadığını e-devlet üzerinden kontrol edebilirsiniz.
  • Geçen sene telefonuma Sandisk 16GB micro sd kart almıştım 23-TL'ye. Bir ay sonra arızalandı.

    Sandisk müşteri hizmetlerini aradım, yarım yamalak türkçe konuşan bir bayan çıktı, internet sitesi üzerinden nasıl değişim başvurusu yapacağımı anlattı. Ürün resimlerini ekleyerek başvurumu yaptım.

    Ertesi gün mail ile değişim formu ve ups kargo kodu gönderdiler, formu doldurup bu kodla arızalı ürünü kargoya teslim edin, hiçbir ücret ödemeyin dediler.

    Şimdi sıkı durun, kodu kargo görevlisine verince o da şaşırdı; ürünün değişime gideceği yer Çek Cumhuriyeti! Kargo masrafı ne yapar yaklaşık dedim, görevli 20 dolar civarı dedi! Yani aldığım ürünün yaklaşık 3 katı!

    Neyse, teslim ettik; dedim heralde 3-5 ay bekleriz artık gelmesini. 11 gün sonra Çek Cumhuriyetinden kargom geldi, tabi yeni bir micro sd kart ile

    Demem o ki, bizim tacirlerimizin adam olması için daha bir değil, on bin fırın ekmek yemesi lazım...




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    E-devlet daha benim tüketici hakem heyetinden dahi bi haber.. Onların başvurusuda haliyle görünmüyor varsa bile.. Benim aklıma yatmayan şu; kanun var 20 iş günü içinde tamirini gerçekleştiremeyen firma , tüketiciye fatura bedelini tüketicinin isteği doğrultusunda öder. Amortisman nedir ne saçmalıktır , mahkeme kanunu yok sayıp böyle birşeye karar niye versin ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Battal2635 B kullanıcısına yanıt
    Siz cayma hakkı değil ayıplı mal kapsamında para iadesi istiyorsunuz. Öyle birşey olamaz. Herifler sırf işi yokuşa sürmek için hakem heyeti kararına itiraz etmişler. Tüketici mahkemesinin bunu yememesi lazım.
  • Battal2635 B kullanıcısına yanıt
    Firma kesinlikle haksız. Kaybedeceklerini bile bile mahkemeye itiraz edeceklerini sanmıyorum. Oyalamaya çalışıyorlar gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slitheen kullanıcısına yanıt
    Ne yapmalıyım ozaman tavsiyeniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Battal2635 B kullanıcısına yanıt
    Aynı bahaneyi herkese ileri sürüyorlar. Unutturmaya ya da itiraz ettik diye korkutarak hakkınızı aramanızın önüne geçmeye çalışıyorlar. İtiraz hakem heyeti kararının icrasını durdurmaz bu nedenle icra takibi açtık tahsil ettiğimiz de haberdar ederim buradan. Masraflı olmasın diye daha hacze gitmedik son yol onu da deneyeceğiz tabiki. Detaylı bilgi ve özel durumlar için pm gönderebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikayesiz -- 24 Eylül 2017; 14:24:45 >
  • Kesinlikle araştırdığım gibi cevap vermişsiniz. Sizinle görüşmek istiyorum fakat pm gönderdim size, sanırım sıkıntı var ulaşmadı. Görüşürsek sevinirim. Bende avukat tutup uğraşmak istemiyorum fakat detaylar konusunda bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ongunbey kullanıcısına yanıt
    eskiden dükkanlarda "satılan mal geri alınmaz" levhaları vardı , bu kafa hala tam değişemedi bu ülkede
    tabi yaptırımların da yeterli gelmemesi nedeniyle sorun tam çözülemiyor
    hepsinden ötesi thh. sizi haklı bulsa dahi yine sizin ,hem zaman hemde moral bozulması nedeniyle olan kaybınız telefi edilmiyor
    bu gibi durumlarda mutlaka tazminat da ödenmesi şart, böyle olursa firmalar gık diyemez
  • Battal2635 B kullanıcısına yanıt
    bende size pm attım ama ulaşmadı sanırım izleveringari(at)gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikayesiz -- 24 Eylül 2017; 19:18:51 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.