Şimdi Ara

telefon hattım cat 6 kabloyla degiştirdim degerler. yardım pls

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar 2 adet modem var bırısı airtes 5442 digeri zyxel 660 hnuf1z ikisindede aynı sorun var sorun su modemı resetleyınce modem ip almıyor dsl ışıgım sabit yanıyor ama ınternet ışığım modemde yanmıyor. yanı ip almıyor ama modemı kapatıp 3 dk bekleyınde 2 adet modemde ip alıyor telekom ev içi tesisat sorun dedi. dısardan özel cat 6 kablo alıp direk modeme baglantı yaptırdım sorun yıne aynı yardımcı olurmusunuz modem degerlrım su sekılde:

    DSL Up 16383 kbps / 799 kbps

    noise margin upstream: 21 db
    output power downstream: 14 db
    attenuation upstream: 2 db

    noise margin downstream: 9 db
    output power upstream: 11 db
    attenuation downstream: 1 db

    16mb sorunsuz almaktayım modem 7/24 acık ve 2 veya 3 gunde bır modemden ınternet dusuyor ve ınternet gelmıyor ben modemı kapatıp 3 dk bekleyıp actıktan sonra gelıryor bilgi verirseniz cok sevınırım saygılar.







  • Sorunun ev içi tesisattan olduğunu sanmıyorum, çünkü IP, DNS sunucusundan otomatik atanır. Eğer DNS kullanıyorsanız, otomatiğe alın. Hala geç alıyorsa santral ya da saha dolabında bir sorun olabilir. TTNet'te geç IP almayı da ilk kez duydum.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    dns kullanmıyorum hersey otomatık pekı degerlerım nasıl mesela noise margin downstream: 9 db dusuk geldı bana sızce nasıl
  • Hat değeriniz baya iyi görünüyor. Hat ile bir problem yok bence.. Sorun DSLAM port da olabilir..
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Hat zayıflamanızın bu düşüklüğüne bu SNR biraz kötü. Özellikle downstream kısmında bir sorun olduğu bariz belli, Cat6 çekerken bir yerde sorun olmuş olmasın.

    Ama IP almama sorunu size ait değil, TTNet'e ait.
  • sen telekom kutusundan mı çektin binadan, yoksa eve gelen tel kutucuğundanmı? cat6 yla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 16 Mayıs 2014; 21:17:25 >
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    telekomun bınanın girişi koydugu kutudan eve cektım cekımı ben yaptım dısardan burkulme ve kırılma olmasın dıye dıkkat ettım. ama sorun cat6 degıl zaten evın ıcındekı tesısattan da aynı degerlerı almaktaydım cat 6 kablo ceıldı dıye bır degısıklık olmadı. sorun santralde sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    telekomun bınanın girişi koydugu kutudan eve cektım cekımı ben yaptım dısardan burkulme ve kırılma olmasın dıye dıkkat ettım. ama sorun cat6 degıl zaten evın ıcındekı tesısattan da aynı degerlerı almaktaydım cat 6 kablo ceıldı dıye bır degısıklık olmadı. sorun santralde sanırım.

    port değişikliği iste..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    telekomun bınanın girişi koydugu kutudan eve cektım cekımı ben yaptım dısardan burkulme ve kırılma olmasın dıye dıkkat ettım. ama sorun cat6 degıl zaten evın ıcındekı tesısattan da aynı degerlerı almaktaydım cat 6 kablo ceıldı dıye bır degısıklık olmadı. sorun santralde sanırım.

    port değişikliği iste..

    port değişikligide istedim değistirdiler yıne sonuc aynı malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    telekomun bınanın girişi koydugu kutudan eve cektım cekımı ben yaptım dısardan burkulme ve kırılma olmasın dıye dıkkat ettım. ama sorun cat6 degıl zaten evın ıcındekı tesısattan da aynı degerlerı almaktaydım cat 6 kablo ceıldı dıye bır degısıklık olmadı. sorun santralde sanırım.

    port değişikliği iste..

    port değişikligide istedim değistirdiler yıne sonuc aynı malesef

    komşularında sorun varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    telekomun bınanın girişi koydugu kutudan eve cektım cekımı ben yaptım dısardan burkulme ve kırılma olmasın dıye dıkkat ettım. ama sorun cat6 degıl zaten evın ıcındekı tesısattan da aynı degerlerı almaktaydım cat 6 kablo ceıldı dıye bır degısıklık olmadı. sorun santralde sanırım.

    port değişikliği iste..

    port değişikligide istedim değistirdiler yıne sonuc aynı malesef

    komşularında sorun varmı?

    bizim binada 3 katlı zaten ve onlarda ınternet yok yaşlı insanlar yanı telekomdan gelen kişiyle görüştüm hat degerlerım kotu dıye sikayet kaydı ac hat degerlerini bakan baska bir birim varmış onlar yardımcı olur dıyo cunku port değişikligide yaptım sorun aynıysa bizim yapcak bıseyımız yok dedi.




  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    analdım umarım modemlere fabrika reseti atmışındır daha once başka biyerde kullanıyosan bazen cache den sapıtıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    analdım umarım modemlere fabrika reseti atmışındır daha once başka biyerde kullanıyosan bazen cache den sapıtıyor.

    2 adet modemde aynı sorun var fabrika ayarlarına reset attım tekrar yazılım attım sorun hala aynı simdi tekrar aradılar noise margin downstream: 9 db bunun en az 14db olması gerekıyor dedı durumu anladılar 48 saat ıcınde cozume kavusturulcak dendı hadı hayırlısı bakalım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.