Şimdi Ara

!!!!!!!!!!!!!!----------------Telefonda Anakart Değişimi-----------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
48.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 5 ay önce Samsıng Wave aldım... Telefonu kullandıktan 2 ay sonra aniden hoparlörü bozuldu (ses gelmez oldu).. Telefonu Ankara Başarı servisine verdim ve tamir ettik diye geri verdiler bana.. Ancak eve gittiğimde müzik dinlerken hoparlör aniden kendiliğinden bozuldu yine. Tekrar servise götürdüm aynı yere. Kısa kesiyim bu olay tam olarak 5 kere yaşandı(3-4 aydır).

    Telefonun değişimini talep ediyorum reddediyorlar çünkü Başarı, servis raporlarında "hata bulunamadı", "kullanıcı menüden sesi kısmış" gibi saçma sapann yorumlar yazılmış. Samsung'un bana dediği aynen şudur: "Eğer telefon 6 ay içinde aynı arızayı 2'den fazla vermişse ve arıza veren parça 2 kere değiştirilmiş ve yine arıza vermişse değişim talebiniz olabilir." Telefonu istanbul Beşiktaş'taki Samsung servis merkezine götürdüm en son.. Orada telefonun hoparlörü değiştirilmiş ve anakart değişimi için parça sipariş edilmiş.

    Bu kadar yeni bi ürünün anakartının değişmesi demek bu ürün "ayıplı" demek değil midir? Bir telefonun anakartı değişmesi demek ne demektir ? Bunun sıkıntısı olur mu? Telefon ilk hali gibi olur mu?

    Telefonumu tamir ettirmeden aldım.. eğer anakart değişimi gerçekten "başarılı" bir çözümse yaptırtacağım eğer 1000 lira vererek aldığım bu ürün 2 ay sonra bu denli ciddi bir arıza verdiyse ve anakart değişimi denen şey bu telefonun dengesini bozacaksa kaymakamlığın Tüketici haklarını koruma birimine şikayette bulunacağım. Sabrınız için teşekkürler.

    (Bu arada forumu inceledim ve benzer bi konunun açılmış olduğunu gördüm.. Fakat konuda yorumlar hep kişisel görüşlere yer verilmiş (bence al, bence yenisini iste gibi). Ben biraz teknik bir bilgilendirme istiyorum. Yapacak arkadaşa şimdiden teşekkür ediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muguroz -- 30 Aralık 2010; 12:14:03 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Telefonda Anakart Değişimi: Bilmeniz Gerekenler

    Telefonun anakartı, cihazınızın kalbidir ve tüm temel işlevlerini kontrol eder. Telefonunuzun anakartı hasar görürse, cihazınızın düzgün çalışmasını engelleyebilir ve hatta kullanılamaz hale getirebilir.

    Telefon Anakartı Değişimi Sonrası

    Telefonunuzun anakartı değiştirildiyse, aşağıdaki değişiklikleri görebilirsiniz:

    • Gelişmiş Performans: Yeni anakart, eski anakarttan daha yeni ve gelişmiş olabilir, bu da cihazınızın daha hızlı ve verimli çalışmasını sağlayabilir.
    • Yeni Özellikler: Yeni anakart, eski anakartta bulunmayan yeni özellikler sunabilir, örneğin daha iyi kamera yetenekleri veya daha uzun pil ömrü.
    • Veri Kaybı: Çoğu durumda, anakart değişimi verilerinizi etkilemez. Ancak, anakart ciddi şekilde hasar görmüşse, bazı veriler kaybolabilir. Verilerinizi kaybetme riskini azaltmak için düzenli olarak yedekleme yapmanız önerilir.

    Telefonun Anakartı Değişirse Ne Olur?

    Telefonunuzun anakartı değişirse, aşağıdaki etkileri görebilirsiniz:

    • Cihazınız Yeniden Başlatılabilir: Anakart hasar görürse, telefonunuz düzensiz bir şekilde yeniden başlatılabilir veya hiç açılmayabilir.
    • İşletim Sistemi Sorunları: Hasarlı bir anakart, işletim sisteminizin düzgün çalışmamasına neden olabilir ve uygulamalarınızın çökmesine veya yanıt vermemesine neden olabilir.
    • Şarj Sorunları: Anakart hasar görürse, telefonunuz düzgün şarj olmayabilir veya hiç şarj olmayabilir.

    Anakartı Değişen Telefon

    Anakartı değişen bir telefon, genellikle orijinal durumuna geri dönecektir. Ancak, bazı durumlarda, yeni anakartın telefonunuzdaki diğer bileşenlerle uyumlu olmaması gibi sorunlar yaşanabilir. Bu sorunları önlemek için, anakart değiştirme işleminin yetkili bir teknisyen tarafından yapılması önerilir.

    Telefonun Anakartı Yanarsa Fotoğraflar Gider mi?

    Anakartın hasar görme nedenine bağlı olarak, fotoğraflarınız kaybolabilir. Anakartın fiziksel olarak hasar görmesi veya sıvı hasar görmesi durumunda, fotoğraflarınız kaybolabilir. Ancak, anakartın yalnızca yazılımla ilgili bir sorunu varsa, fotoğraflarınız muhtemelen güvende olacaktır.

    Sonuç

    Telefonunuzun anakartı değiştirildiyse veya anakartta sorun yaşıyorsanız, cihazınızı yetkili bir teknisyene götürmeniz önemlidir. Anakart değişimi, telefonunuzun performansını ve işlevselliğini önemli ölçüde etkileyebilir, bu nedenle doğru bir şekilde yapılmasını sağlamak çok önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muguroz

    herkese selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 5 ay önce Samsıng Wave aldım... Telefonu kullandıktan 2 ay sonra aniden hoparlörü bozuldu (ses gelmez oldu).. Telefonu Ankara Başarı servisine verdim ve tamir ettik diye geri verdiler bana.. Ancak eve gittiğimde müzik dinlerken hoparlör aniden kendiliğinden bozuldu yine. Tekrar servise götürdüm aynı yere. Kısa kesiyim bu olay tam olarak 5 kere yaşandı(3-4 aydır).

    Telefonun değişimini talep ediyorum reddediyorlar çünkü Başarı, servis raporlarında "hata bulunamadı", "kullanıcı menüden sesi kısmış" gibi saçma sapann yorumlar yazılmış. Samsung'un bana dediği aynen şudur: "Eğer telefon 6 ay içinde aynı arızayı 2'den fazla vermişse ve arıza veren parça 2 kere değiştirilmiş ve yine arıza vermişse değişim talebiniz olabilir." Telefonu istanbul Beşiktaş'taki Samsung servis merkezine götürdüm en son.. Orada telefonun hoparlörü değiştirilmiş ve anakart değişimi için parça sipariş edilmiş.

    Bu kadar yeni bi ürünün anakartının değişmesi demek bu ürün "ayıplı" demek değil midir? Bir telefonun anakartı değişmesi demek ne demektir ? Bunun sıkıntısı olur mu? Telefon ilk hali gibi olur mu?

    Telefonumu tamir ettirmeden aldım.. eğer anakart değişimi gerçekten "başarılı" bir çözümse yaptırtacağım eğer 1000 lira vererek aldığım bu ürün 2 ay sonra bu denli ciddi bir arıza verdiyse ve anakart değişimi denen şey bu telefonun dengesini bozacaksa kaymakamlığın Tüketici haklarını koruma birimine şikayette bulunacağım. Sabrınız için teşekkürler.

    (Bu arada forumu inceledim ve benzer bi konunun açılmış olduğunu gördüm.. Fakat konuda yorumlar hep kişisel görüşlere yer verilmiş (bence al, bence yenisini iste gibi). Ben biraz teknik bir bilgilendirme istiyorum. Yapacak arkadaşa şimdiden teşekkür ediyorum..


    anakartın değişmesinin bir sıkıntısı olmaz.wawe hakkında bir bilgim olmadığı için sorunun hakkında detaylı bilgi veremeyeceğim ama dediğim gibi anakart değişiminin bir sıkıntısı olmaz. tüketici hakları koruma birimine başarıyı şikayet edebilirsin. saçma sapan yorumlarına karşılık samsungun aynı sorun için anakart değişimi yaptığını felan kanıt olarak sunarsın. böyle bi durumda eline ne geçer bilmiyorum açıkçası :)




  • Elime geçecek en fazla şey yeni bir samsung wave.. Benim elimdeki telefonu pahasına bakmadan atmayı bile düşündüğümü göze alırsan bu işten kazanacağım bişey yok.. Ama bu sıkıntıyı ben çekiyosam binlerce insanda yaşıyordur umarım.. Bunu bana ve diğer herkese yapmaya hakları yok. Tek derdim bu işten paçayı sıyıramasınlar.. Bu işten karlı çıkmasınlar yaptıkları yanına kalmasın.. Suçlu kimse cezası verilsin başarıysa başarıya. Ki samsung da başarıya yetki vererek bu işte %50 suçludur kanaatimde.

    evde bir bosch kettle var yaklaşık 2 yıldır kullanıyoruz ve bizim hatamız yüzünden bozuldu. Buna rağmen adamlar eve teknik eleman gönderip garanti kapsamında olup olmadığını bilmememize ve bunu belirtmemize rağmen yeni parça getirdiler. Bu dünyada böyle markalarda hizmet verirken neden daha azıyla veya kötüsüyle yetinmek zorunda kalalım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muguroz -- 30 Aralık 2010; 10:01:35 >
  • başka yorum var mı arkadaşlar???
  • bende benzer sorunla karışılaştım. telefonumun klavyesi bozuldu garantisine gönderdim (samsung b3410) geri geldiğinde klavyesi yapılmış bluetooth radyo bozuktu aramalarda ses gelmiyordu normalde 2 günde bir şarja koyuyodum geldiğinde günde 3 defa şarj etmk zorunda kaldım.s telefonu garantisine geri gönderdim yanlışlıkla bakırköy telpaya yollamışlar telefon geri gönderildi tekrar yolladık bu seferde anakartını değiştirdiklerini sölediler. şuanda telefonu kullanıyorum sorun yok gibi. anakart değişmesinde sorun yaşadınız mı? ilerde sorun olucaksa şikayet etmeyi düşünüyorum
  • kardeş sorun çözüldü mü bilmiyorum ama benim bir önerim var...bu gibi bir durumda firmaya mail atıp onları sizi avrupa insan hakları mahkemesine veririm, bu olayı anlatan video çeker youtube a koyarım vs gibi tehditlerde bulunabilirsin...bunun gibi vodafone dan basıma 420 liralık bi fatura cıkardılar...böyle yaptım ki haklıydım, 2 gün sonra 150 liraymış sizin fatura bir yanlışlık oldu dediler...demek istediğim bunlar dünyaca tanınan firmalar, firma isimlerine zarar gelmesini istemez hiçbiri...bu yolu kullanırsan sorun eminim çözülür
  • anakartı değiştirdiğin de içindeki bilgilerin silindi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • pisicik41 P kullanıcısına yanıt
    6 yil önceki olay :) Hatirlamiyorum dogrusu, cünkü tamire vermeden önce bilgilerimi kaydetmistim. BU sebeple o noktayla fazla ilgilenmedim...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.