Sağolun ama ben her şart altında almaya devam edeceğim. Sizler de misal olur da bir gün geri iadesiz bir hizmet/ürün alıp (bilet veya hotel rezervasyonu) onu gerçekleştiremeyecek durumda olduğunuzda adamlara laf anlatmayı deneyin aman ha kredi kartı sağlayıcınıza sakın başvurmayın. |
Telefonu iade ettim paramı vermiyorlar yardım edin ( N11 ) (9. sayfa)
-
-
Dostum tüketici hakem heyeti ile hiç uğraşma boşa kürek çekmiş olursun,direk elindeki satış sözleşmesini iyice inceleyerek hem n11 hem satıcıya savcılık davası aç.
Satıcı ne kadar suçlu durum da ise n11 rin çalışma prensiblerine göre n11 de o kadar suçlu durumda,satıcı telefonuna yani malına el koyacak n11 de durum böyle böyle diyerek aradan sıyrılmaya bakacak.
Satış sözleşmesini incelersen olay taze iken haklı olarak bulunağın kesin maddeler vardır maddeler ışığında davanı açabilirsin tüketici hakem heyeti ile olan süreç sana sadece zaman kaybettirir.
Buna benzer olay başka bir e-ticaret sitesinde başıma gelmişti daha önce ......
-
Hocam satıcı sözleşmesine nereden ulaşabilirim ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 kuruş ucuza alıcam diye n11 gibi sitelerden telefon alınmaz kulağınıza küpe olsun. geçmiş olsun
-
mail kutusunda olur yada sipariş geçmişinden de bulabilirsin
-
Chargeback dediğiniz harcama itirazı sanırım. Onu da yaptım hocam. Sonuç çıkmasını bekliyorum şu an.
-
Konu başlığında n11 i gördükten sonra yardımcı olabileceğimizi düşünmüyorum. Son senelerde zaten iyice bitmeye başladı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
tamam o zaman boşa telaş yapmana gerek yok, her türlü alırsın paranı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayenizde n11 diye bir sitenin olduğunu hatırlamış oldum. Bu sitenin hala nasıl kapanamadığına şaşıyorum.
Uzun uzadıya analiz kasmaya gerek yok. Dolandırılmışsınız hocam. Chargeback ten bir şey çıkmaz. Firma onay vermeden banka parayı yatırmıyor çünkü. He n11' onay verecekse bir ihtimal. Elinizdeki tüm belgelerle tüketici hakem heyetine başvurun. Firmayı incelemedim ama bazı firmalar var sürekli firma ismi değişiyor. Aynı adreste daha önce faaliyet gösteren firma var mı bakmak lazım vs.
Benimde başıma benzeri geldi zamanında. Aldığım ürün gönderilmedi. Normalde 3 gün içinde onay vermezsen 4. gün satıcının hesabına parayı gönderiyorlarmış. Anca ondan sonra itiraz edebiliyormuşsun. Hala öylemi bilmiyorum. Tabi ürün gelmedi, para da gitti. O zaman tüketici hakem heyeti falan çok bilinmiyordu. Siteden müşteri temsilcisi ve satıcı ile bir kaç görüşmeden sonra şikayet var ve ekşi gibi sitelere yazdım. Yine de bir şey çıkmadı. Firma dükkanı kapattı. Çok büyük bir miktar olmadığı için de daha fazla üstüne düşmedim. Bİr daha da bu siteden alışveriş yapmadım.
-
buradaki en hızlı çözüm chaegeback , harcama itirazı olacaktır. Çoğu banka direk parayı geri iade eder, inceleme sonunda sizi haksız bulursa tekrar sizden parayı alır.Ürün hiç kargolanmasa daha kolay, karşı tarafın size mal veya hizmeti gönderdiğini kanıtlaması gerekli, ürün gönderilmedikçe kanıtlanamıyor. Bankanın internet kanalında bile çoğu banka destekleyici döküman yükletiyor.
Banka hevesli değilse direk mastercard veya visa ya itirazda bulunun.
-
N11, Hepsiburada ve Trendyol da garantili diye satılan çoğu ürünün ne garantisi ne de faturası var. Ürün satın aldıktan sonra 2 yıl içinde hiçbir muhattap bulamayabilirsiniz.
Hepsiburada da aynı sorun var özellikle satıcı hepsiburada yazmayan hiçbir ürüne destek sağlamıyor, aradan çekiliyor. İade ve değişim talebi oluşturamıyorsunuz satıcı ortadan kaybolmuş oluyor çoktan.
-
oha olaya bak. dolandırıcılık gibi geldi bana. tüketici hakem heyetine başvurun hemen.
-
Bu markailetişim daha önceden "Popüler İletişim" olsa, satıcı adı ve kaçak IMEI sorunları aynı:
https://www.sikayetvar.com/populer-iletisim
Şikayetler iç karartıyor, çözülenler de var ama anlamadğım bu kadar olaya şikayete rağmen, bu satıcı şahıs yeniden Mağaza mı açtı veya Rebranding mi yaptı? N11 dedikleri kadar sıkıntılı bir yer olmuş, asla izin vermemeliydi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_Y_B_H_P_T -- 4 Ocak 2023; 17:59:34 > -
Ben tür sitelerden 100 200 tllik alışveriş yapınca bile tedirgin olurken millet bir dünya paraya tel vs alıyor akıl alır gibi degil…teli gönder demeleri zaten kafadan ofsayt … bildigin malzemeyi elinizden geri almışlar …
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunun her türlü yaptırımı olmalı n11 aracı kurum ödemeler vsler. oranın havuzu üzerinden gerçekleşiyor sonuçta. Satıcının dükkanı kapatmasına niye onay verirler bekleyen, iade edilen işlemlere neden bakmazlar satıcının? Geçmiş olsun hocam. Ben sizin yerinizde olsam Tüketici Hakem Heyetine ekran görüntüleri, yazışmaları, ödeme evraklarını, mesafeli satış sözleşmeleri ile başvururdum. Sonuçta ayıplı mal satılmış bir nevi yada o bazda bir ürün yani seçimlilik hakkı devreye girerek ya ürün bedeli ya ürünün varsa ayıpsız olanı ya ürünün üst versiyonu vs gibi seçenekler var ama bunları iyi araştırmak gerekli en son çare de Savcılığa yukarıdaki arkadaşlarında dediği gibi aracı firma ve satıcı hakkında suç duyurusunda bulunulabilir.Geçmiş olsun umarım bir zararınız olmaz. Not: Hakem heyeti süreci biraz yavaş işler çünkü yoğunluk mevcuttur. Ben 90 gün filan uğraşmıştım bir telefonun ücret iadesi talebi için ama yardımcı oldular sağolsunlar.
-
N11 ne ya. Ben oradan alisverisi keseli uzun zaman oldu. Mis gibi amazon trendyolve hepsiburada varken diğerleri tras.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kator -- 4 Ocak 2023; 20:9:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 den iplik almam kardeşim. Dolandırıcı dolu bir site. Çoğu öyle zaten de iyi araştırmak lazım. Ayrıca sıfır telefonu asla internetten almayın. Sıfır telefon mağazadan alınır. Başınız belaya girer çok fazla çakal var. Bu işlerle uğraşıp para kazanmaya çalışanlar var. Dikkatli olun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun hocam konuyu öne çıkardım son durum nedir umarım sorununuz hızlıca çözülür
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
satıcının profilinde tc numarası var arkadaşımızın attığı resimde bana ulaşır iseniz size mernis adresini vereyim, istanbul / fatih gözüküyor
-
Amazon yada hepsiburada kendisi satıcısı olduğu hiç bir cihazda sıkıntı yaşamadım kaç kere telefon aldım iade ettim sıkıntı yaşamadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X