Bildirim
Telefonun şarjı 6-7 saatte bitiyor.(K810i)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
servise götürsen iyi olur cihaz kafasına göre takılıyor. bi yerinde kaçak olabilir buda pili bitiriyor. -
MAŞALLAH BENIM PİL SAĞLAM BAYA..3 GÜNE YAKLAŞIYORUM NORMAL KONUŞMAYLA.ÇOK KONUŞURSAM 2 GÜNÜ BULMUYOR.AMA BENIMDE ŞARJ ALETİ 2.ŞARJDA ŞARJ ETMEMEYE BAŞLADI.GEÇMİŞ OLSUN..ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ KESİNLİKLE KAÇAKTIR -
Normalde 4 gün gidiyor.
Pil boşalması sırasında aşırı derece de ısınıyor.Ayrıca pilin sol yanında bir boşluk var.Orada pil boşalması sırasında kırmızı bir ışık yanıp sönüyor.Şaşırdım.Ne arar orada kırmızı ışık diye..Çok da seviyorum bu telefoumu.Zaten neyi sevdiysek bir sorun çıkıyor.
Servise de vermek istemiyorum mecbur kalmadıkça..2 aydan önce çıkmıyor.Eğer daha önce başına gelen varsa ümitsiz bir vaka ise uğraşmak istemiyorum.Yakınım bana ver diyor akşama kadar büroda çalışıyorum bende sorun olmaz gerekirse sürekli şarja koyarım diyor.
Cihaz 10 aylık..
Servise götürsem yapacakları tamir işlemi basit birşey mi?
Var mı daha önce bu durumla karşılaşan?? -
Anladığım kadarıyla donanımsal bir sorun. Yazılımsal bir sorun olsa yardım edebilirdik ama donanımsal sorunlar için forumda yapılabilecek pek bir şey yok.
Garantiniz devam ediyorsa verin yapsınlar. Ancak garantiye vermeden önce derdinizi iyi anlatın. Yoksa 'batarya akımları normal' der hiçbir şey yapmadan geri gönderirler. Bu önerimi dikkate alın -
benim eski k700i'yi hatırlattı bana.
en iyisi servise ver 2 ay falanda sürmez abartma ya :S -
quote:
Orjinalden alıntı: Figure
'batarya akımları normal' der hiçbir şey yapmadan geri gönderirler.
Benimde en çok canımı sıkan nokta bu..
Derdimi iyi anlatsam bile pil bazen normale dönüyor.Serviste de normal vaziyette çalışırsa nasıl olacak hiç bilmiyorum.Cihazın birşeyi yok diye teslim edecekler.
quote:
Orjinalden alıntı: Chucky_Horror
benim eski k700i'yi hatırlattı bana.
en iyisi servise ver 2 ay falanda sürmez abartma ya :S
30 iş gününde cihaz yapıldı diye teslim edip,ertesi gün servise yeniden giden cihazlar var.Sırf 30 iş günü dolunca para iadesi veya aynısı ile değiştirmemek için yapıyorlar.
-
quote:
Orjinalden alıntı: rouge34
quote:
Orjinalden alıntı: Figure
'batarya akımları normal' der hiçbir şey yapmadan geri gönderirler.
Benimde en çok canımı sıkan nokta bu..
Derdimi iyi anlatsam bile pil bazen normale dönüyor.Serviste de normal vaziyette çalışırsa nasıl olacak hiç bilmiyorum.Cihazın birşeyi yok diye teslim edecekler.
Bence kendi yazdığınız küçük bir not iliştirin yanına, şansınızı deneyin
-
anladığım kadarı ile kırmızı lamba devamlı yanıp sönüyor ise yapabilceğein tek şey var o da yeni yazılımının yeni sürümü var ise onu yüklemek yok ise servise yol gözüküyor çünkü o lambanın yanıp sönmesi pek hayra alamet olmuyor -
servise götür bencede -
büyük ihtimal kaçak akım var telde yoksa münkün değil pil de değişmişsin -
w610i almıştım ilk cıktında şarjı böyle 7-8 saat bile gitmiyordu.Garantiye götürdüm sarj aleti değişti.SOrun yine tekrar etti.Kvk ana merkeze götürdüm.Ters akımmı ne varmıs 3 Hafta bekledikten sonra Cihazın sıfırını verdiler...Kesinlikle garantiye götürmelisin...
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X