Şimdi Ara

teleservice garantili cihazlara dikkat (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
22.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler cıhazları kargodan aldınız mı ?
  • ben teslim aldım gayet iyi her hangi bir problem yok
  • ben ancak pazartesi alabileceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10ly_10ur

    ben teslim aldım gayet iyi her hangi bir problem yok

    hocam yeni cihazı kutusu ve akseurıylamı göndermişler yoksa sadece cihaz mı var
  • sadece cihaz var aksesuarlarını teslim etmediğin için sadece cihaz verirler.
  • 05 Nisan 2011 tarihinden beri HTC Desire değişim cihazı bekliyorum. 25 Mayısta Hakem Heyetine başvurdum. Artık telefonu istemiyorum. Ücret iadesi istedim. Zannedersen HTC Desire üretilmediği için sorun var. Arızalı cihazları tamir edip değiştirip veriyor olabilirler. 1 ayı geçen olursa hiç beklemeden Fatura, Garanti Belgesi (Kaşeli), Servis fişi ve varsa başka evrak ve dilekçeyle (internette bulabilirsiniz) Hakem heyetine gitmenizi tavsiye ederim. Karar kesin ve İcra niteliği var.
  • aldığım telefonda arızalı çıktı geri tekrar servise verdim.Bakalım ne olacak
  • bende dün aldım şimdilik bi sorun yok gayet iyi inşallah bişe çıkmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10ly_10ur

    aldığım telefonda arızalı çıktı geri tekrar servise verdim.Bakalım ne olacak

    geçmiş olsun kardeş arızası nedir merak ettim
  • saolasın.Marketplace ve myphone a bağlanamıyorum telefonla pc ile eşitleyemiyorum ve msj yazarken sürekli hata verip duruyor.Formatla falanda düzelmiyo telefon. verdik bakalım bu sefer ne kadar bekletcekler
  • Benim telefonda bozulmuştu teleservise verdim 8. gün aldım. Birde elimde 18 ay garantisi bulunan 5800 telefonum arzalan dı GENPAYA verdim. Kesinlike sıvı teması olmadı.
    BANA ÇIKARDIKLARI RAPOR. cihazda sıvı teması görülmüştür 120 tl ücret taleb ediyoruz dediler dedim kalsın Peki bu sıvı teması nasıl olmus ola bilir ben kesinlikle sıvı teması olmadı diyorum ve bana ıslak elle cihazı tutmuş veya yamur damlası tuştakımı içerisinden kaçmış olabilir diyerekten saçma sapan bilgiveriyorlar.
    Cihazı aldım dışardaki eşantiyon firmalara 40 tl e yaptırdım vede içinde sıvı teması görmediklerini söylediler. Anlıyacan teknik servislerde kolpa olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalosi -- 1 Haziran 2011; 15:37:46 >
  • 05 Nisandan beri değişim cihazı bekliyorum. Son durumu gösterir ekran görüntüsü ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmenin video görüntüsünün linki şağıdadır. HTC alacaklar firmanın ne kadar duyarlı !!!! olduğuna bi baksınlar.
    Resim ekte. video linki:http://www.youtube.com/watch?v=wlqvPpBCVU4

    Ve HTC ile ilgili diğer şikayetler:http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=htc&x=0&x=0&y=0

    Son durum: Hakem heyetinde

     teleservice garantili cihazlara dikkat


     teleservice garantili cihazlara dikkat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgutaydin1 -- 8 Haziran 2011; 14:44:31 >




  • beyler benımde cıhazında servisteki gun sayısı 23 gun oldu.30 gune az kaldı.tüketici heyetine basvurup parayı almaya nıyetlıyım.
  • hepinıze gecmıs olsun arkadaslar. bende nokıa da olmustu bu olay genpaydı benımkı bende ugrasmıstım kac kere bende cektım garantıden. şuan htc desire almayı dusunuyorum yurtsişından garantısız oluyor. şuan tam kararsızım garantılı alınca cekıyoruz garantısız alınca da ınsan tedırgın oluyor bişey olursa o kadar para verdık. genellıkle sorunlu galiba
  • ben hem kendime ait hemde arkadaşıma ait farklı markalarda cihazları defalarca teleservice gönderdim ve en fazla 1 hafta bekledim , üstüne kargo bedeli bile ödemedim üstüne arkadaşım cihazı kendisi bozduğu halde hiçbir ücret alamdılar üstüne gayet iyi bir işçilik çıkardılar ve mutlaka telefonla ulaştım ,derdimi anlattığım şekilde onarımı yaptılar üstüne gayet iyö bir şekilde paktleyip taraıma geri gönderdiler beş kuruş talep etmeden .
  • 25 Mayıs 2011 tarihi itibari ile Azami tamir süresi 20 güne indi.

    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın, Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği, Resmi Gazete'de yayımlandı.

    Buna göre Yönetmeliğe "iş günü" ibaresi eklendi ve iş günü; "ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günleri" olarak tanımlandı.

    Yönetmelik hükümlerine ve Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nce onaylanmış belgeye uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmek ve ayrıca, bu yükümlülüğün yerine getirildiğini ispat etmekle satıcı, bayii veya acenteler sorumlu olacak.

    Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmeyecek. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine kullanılabilecek.

    Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

    Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

    Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.

    İmalatçı-üretici veya ithalatçı firmalar, ürettikleri veya ithal ettikleri, yönetmelikte belirtilen kullanılmamış mallar için Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne garanti belgesi onaylatmak zorunda olacak. Genel Müdürlük onayı bulunmayan garanti belgeleri geçersiz sayılacak.

    Herkes bu konuyu paylaşsın ve mağdur olan insanlara ulaşsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue_brownie

    25 Mayıs 2011 tarihi itibari ile Azami tamir süresi 20 güne indi.

    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın, Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği, Resmi Gazete'de yayımlandı.

    Buna göre Yönetmeliğe "iş günü" ibaresi eklendi ve iş günü; "ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günleri" olarak tanımlandı.

    Yönetmelik hükümlerine ve Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nce onaylanmış belgeye uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmek ve ayrıca, bu yükümlülüğün yerine getirildiğini ispat etmekle satıcı, bayii veya acenteler sorumlu olacak.

    Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmeyecek. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine kullanılabilecek.

    Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

    Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

    Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.

    İmalatçı-üretici veya ithalatçı firmalar, ürettikleri veya ithal ettikleri, yönetmelikte belirtilen kullanılmamış mallar için Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne garanti belgesi onaylatmak zorunda olacak. Genel Müdürlük onayı bulunmayan garanti belgeleri geçersiz sayılacak.

    Herkes bu konuyu paylaşsın ve mağdur olan insanlara ulaşsın.





    yerinde bir karar olmuş.




  • Bi sonuca ulaşan varmı?
  • valla arkadaşlar bende desire hd vardı 5 günlükken içinde tozlanma oldu aldığım teknosaya götürdüm ve onlarda servise gönderdi aşa yukarı 20 gün sonra cihaza değişim kararı verdi kvk 36 gün geçmesine rağmen cihazım gelmedi bende teknosaya gittim anlattım yarın gelin paranızı iade edelim dediler ve ertesi gün paramı iade ettiler. ne hakem heyeti ne başka bişey teknosada sattığı malın arkasında duruyor.şimdi htc sensation çıkmasını bekliyorum.saygılar...
  • Zannedersem HTC Desire marka cihazların ya üretimi durdu yada stokta olmadığı için değişimleri uzun sürüyor. (Veya Komplo teorisi: Arızalı cihazları tamir edip herbirini bir başkasına yolluyorlar) 05 Nisanda verdiğim cihaz 30 işgününü aştıktan sonra Hakem Heyetine başvurdum ve ücret iadesi istedim şimdi sonucu bekliyorum.

    Bu arada 16/06/2011 tarihinde yani 2,5 ay sonra cihaz değişimi yapılmış teslim aşamasında ancak Hakem Heyetine başvurup ücret iadesi istediğim için almayacağım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.