Şimdi Ara

Teleservice ile Yaşadığım Problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Olaydan kısaca bahsedeceğim yardımlarınızı bekliyorum.

    23.09.2010 tarihinde Bursa Ringafon Vodafone bayiinden sony eric. W715 marka telefon aldım. Telefonu aldığım yer faturaya farklı bir IMEI numarası yazmış. Bunu telefonu garantiye gönderdiğimde benden faturayı istemeleri sonrasında farkettim. Hemen bayi ile iletişime geçerek faturayı düzeltmelerini söyledim. Oradaki sorumsuz kişilere bu işi anca 2 günde yaptırabildim ve teleservice mail ve faks yolu ile ulaştırmalarını söyledim yaptılar mı bilmiyorum, ben kendimde mail ve faks çektim. Vodafone bayi ile yaşadığım bu sorunun ardından işin içine teleservice dahil oldu.

    Teleservice telefonun üretim tarihinden garanti süresi dolduğu için telefonu garanti süresi dolmuş olarak kabul etmiş. Telefonla irtibata geçerek faturamın olduğunu ve telefonumun garantisinin bitmediğini belirttim, benden faturayı istediler bende vodafone'la olan sıkıntıyı giderdikten sonra faturayı onlara ulaştırdım. Buna rağmen telefon garanti kapsamı altına alınmadı ve son olarak telefonun yedek parçası bulunamadığı için geri göndereceklerini söylediler. Bende eğer telefon tamir olmuyorsa muadil telefonu istiyorum dedim. Ordakiler biz bu konuda birşey yapamıyoruz sony ile görüşmeniz lazım dediler. Yuh dedim birde sony mi girecek işin içine.

    Arkadaşlar birçok kişi garantiye gönderdiği telefonu yerine muadil telefon aldılar bende niye böyle bir sorun çıktı anlamıyorum. Telefon geri geldikten sonra fatura ile tekrar yollamayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım ?

    Not: Daha önce konu açmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbk167. -- 8 Eylül 2012; 17:30:43 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.