Şimdi Ara

Teleservice İphone 5 Değişim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.784
Cevap
13
Favori
113.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazıklar olsun bu teleservice e abi resmen paramızla rezil oluyoruz sen 2000 lira ver ve 1 ayı geçkin süredir mağdur kal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz turkiyeden alinma mi hocam?
  • emrekaa kullanıcısına yanıt
    Hocam cihaz turkiyeden alinmami

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Motorola Atrix cep telefonu için ücreti iadesi kararı çıktıktan 50 gün sonra para hesaba yatırıldı.Üstelik ne maillere cevap verdiler ne telefondan yardımcı oldular.Telefon açıyorsun mail atın diyorlar mail atıyorsun sallayan yok.Neyse ki kurtulduk bir daha Teleservice garantili cihaz mı asla..

    merhaba ücret iadesi için nasıl bir yol izlediniz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: applest

    Bu forum sitesinde 2 eylülde verip 23 eylül de telefonunu aldığı bilgisini paylaşanlar var ve sizi mağdur etmişler.Gerçekten çok saçma.30 iş gününüz dolmuştur ve tüketici hakları hakem heyetine başvurup 3 hafta içinde para iadesi alabilirsiniz. Böyle giderse ben de öyle yapmayı planlıyorum.

    merhaba granti belgesinde okuduğum kadarıyla tamiri mümkün olmadığında cihazın yenisini ya da ücret iadesi istemek size kalmış.ikisinden birini isteyebilrsiniz.tabiki servis buna yanaşmıyor ama şuan bana sormadan cihazı yenisiyle değiştirmek istiyorlar bende ücret iadesi istiyorum.attığım maillere düzgün cevap vermeyip konuyu değiştiriyorlar.20 iş günü dolmamasına rağmen para iadesi istiyorum ben pazartesi hakem heyetine gideceğim.sanırım alıcam da ücreti iadesini.

    ama teleservice diyor ki ücret iadesi onayını biz vermiyoruz.e kim verecek ?




  • Ben onu da araştırdım. Tüketici hakem heyetine gitmek için 30 iş gününün dolması gerekiyor ve bir dilekçeyle başvuruyorsun.Daha sonra tüketici mahkemesinde ifade verdikten sonra uygun görülürse! ücret iadesine karar veriliyor ve hesabınıza para yatırılıyor.tıpkı teleservice in değişimi gerçekleştirmesi gibi süre farklılıkları yaşanıyor.Yani paranızı 1 aya da 1 yıla da alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: applest

    Ben onu da araştırdım. Tüketici hakem heyetine gitmek için 30 iş gününün dolması gerekiyor ve bir dilekçeyle başvuruyorsun.Daha sonra tüketici mahkemesinde ifade verdikten sonra uygun görülürse! ücret iadesine karar veriliyor ve hesabınıza para yatırılıyor.tıpkı teleservice in değişimi gerçekleştirmesi gibi süre farklılıkları yaşanıyor.Yani paranızı 1 aya da 1 yıla da alabilirsiniz.

    dostum garanti belgesi diyor ki tamiri münkün olmayan cihazlarda tüketiciye yeni cihaz verilir veya ücret iadesi yapılır.tamiri mümkün değilse 20 iş günü seni de beni de bağlamaz.30 değil 20 iş günü bu arada.servis,istenirse ücret iadesi yapmak zorunda ama yapmıyorlar uğraştırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devilghost

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Motorola Atrix cep telefonu için ücreti iadesi kararı çıktıktan 50 gün sonra para hesaba yatırıldı.Üstelik ne maillere cevap verdiler ne telefondan yardımcı oldular.Telefon açıyorsun mail atın diyorlar mail atıyorsun sallayan yok.Neyse ki kurtulduk bir daha Teleservice garantili cihaz mı asla..

    merhaba ücret iadesi için nasıl bir yol izlediniz acaba?

    3 kere aynı şikayetten garantiye yolladık.Ücret iadesi kararı çıkmış ama bize bildiren olmadı 2 hafta böyle geçti.Bize verilen takip kodu vardı oradan öğrendik.Sonra bir şekilde telefon ile ulaştık ücret nereye iade edilecek diye bize mail adresi verdiler buraya fatura sahibinin hesap numarasını gönderin diye.Gönderdik dönen olmadı 3 defa mail yazdım en sonunda cevap verdiler sıraya alındı falan diye.Bir gün bir baktım hesaba yatmış ücret.Toplamda 2 ayı buldu..




  • devilghost kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyeti 30 iş günü dolmamış hiçbir işlemi ciddiye almıyor.Para iadesi ya da değişimin olacağına da teleservice karar veriyor ve meçhul bir tarihe kadar telefonun gelmesini oyalıyor. Ben açıkçası bu süreçlerin sağlıklı sonuçlanacağını düşünmüyorum.AKtif hayatları olan insanlarız,peşlerinden de koşamayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugra4242

    Yazıklar olsun bu teleservice e abi resmen paramızla rezil oluyoruz sen 2000 lira ver ve 1 ayı geçkin süredir mağdur kal

    aynen öyle kardeşim insanı mağdur etmekten utanmıyorlar bende nerdeyse hergün arıyorum ama laflar hep aynı 20 iş günü ee 20 iş güne kadar gelicek mi diyorum cevap yok.. bunların suratına tükürsen de bişey olmaz suratlarını eşşek derisi kaplamış okadar rahatlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: applest

    Tüketici hakem heyeti 30 iş günü dolmamış hiçbir işlemi ciddiye almıyor.Para iadesi ya da değişimin olacağına da teleservice karar veriyor ve meçhul bir tarihe kadar telefonun gelmesini oyalıyor. Ben açıkçası bu süreçlerin sağlıklı sonuçlanacağını düşünmüyorum.AKtif hayatları olan insanlarız,peşlerinden de koşamayız.

    artık 20 iş günü. buna dikkat edin!!!
  • İş emri:
    I2840576
    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-11-01
    Kayıt Tarihi:
    2013-11-05
    Tamir Bilgisi:
    Degisim cihazi beklemektedir
    Durum:
    Cihazınız servisimizde değişim cihazı için beklemektedir.



    Ben daha yeniyim gerçi ama forumda okuduklarımdan sonra pek ümidim yok. Olur da değişim cihazı eline ulaşan arkadaşlar olursa buradan bizi bilgilendirirse güzel olur.
  • Bu ücret iadesi konusunda bence birşeyi yanlış düşünüyoruz arkadaşlar. Böyle durumlarda cihazı satın aldığımız bayiler topu yetkili servise atıyor. Yetkili servis ' de ücret iadesine yanaşmıyor ancak burada es geçilen nokta şu.

    Biz cihazı yetkili servisten satın almadık. Bayi'den satın aldık. Dolayısıyla ücret iadesi yapması gereken firma bayidir. Yani bayi bize ücret iadesini yaptıktan sonra yetkili servisten ilgili iadeyi talep edebilir , orası bizi ilgilendirmez. Dolayısıyla tüketici mahkemesine vs. gidecek arkadaşlar ücret iadesini bayiden istesinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 10 Kasım 2013; 11:52:05 >
  • thejollyjoker kullanıcısına yanıt
    Bir de benim gibi saçma salak bir ufak telefon bayisinden alan kişiyseniz vay halinize desene :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaghra

    Bir de benim gibi saçma salak bir ufak telefon bayisinden alan kişiyseniz vay halinize desene :))

    Hocam büyük , küçük farketmez. Sonuçta siz parayı verip o bayiden aldınız telefonu. Yetkili servisten almadınız. Siz ücret iadesini bayiden talep edeceksiniz , bayi de size ücretinizi ödedikten sonra , yetkili servisten talep edecek. Hukuk tabiriyle rücu ettirecek. Normal' de olması gereken bence budur.

    Bayiler şöyle bir çakallığa gidiyorlar. Siz ücret iadesi istediğinizde yetkili servise durumu bildiriyorlar, yetkili serviste bu duruma yanaşmadığı için ortada mağdur olan siz oluyorsunuz. Bayi direkt vermek istemiyor çünkü ücreti. Burada yetkili servisle muhattap olması gereken biz değiliz , bayi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 10 Kasım 2013; 12:45:13 >
  • Ne alakası var arkadaşım; bayinin hiçbir sorumluluğu yok bu işte.Alan bayi dükkânı kapatirsa müşteri iade alamayacak mı?
    Burada bütün sorumluluk servisindir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    Ne alakası var arkadaşım; bayinin hiçbir sorumluluğu yok bu işte.Alan bayi dükkânı kapatirsa müşteri iade alamayacak mı?
    Burada bütün sorumluluk servisindir...

    Daha önce hiç tüketici hakem heyetiyle veya tüketici mahkemesi üzerinden herhangi bir ürünle ilgili hak talep ettiniz mi ? Ben talep ettim.

    Bir ayakkabı için fabrika tarafından kusurlu bulunmayan Puma marka bir ayakkabı için tüketici hakem heyettine gittim. Ve 3 ay sonra ücret iadesini bayiden ( Boyner ) aldım. Puma dan değil. Demek ki çok da peşin hükümlü olup '' ne alakası var arkadaşım '' diye haybeden konuşmamak gerekiyor.

    Sizin aldığınız ürünün parası bayinin cebine gider. Servisle bayi arasındaki mal alım satım ilişkisi nihai tüketiciyi ilgilendiren bir durum değildir. Bayi cihazın mal bedelini ödedikten sonra servise rücu ettirir. Ve servisten talep eder ilgili ürün bedelini. Benim durumumda örneğin Boyner bana parayı verdikten sonra Puma'dan talep eder ürünün ücretini.

    Bayiler ücreti ödememek için genellikle topu servise sallarlar. Çünkü bayi daha sonra servisle uğraşmak istemez ücret iadesi,görüşmeler için vs. Dolayısıyla servisten iade kararı çıkarsa bayi için de bir kayıp söz konusu olmayacaktır. İadeyi direkt servis yaparsa... Bu sebeple de tüketici bir ücret iadesi için kendilerine geldiklerinde ve haklı sebep ortaya çıktığında( örneğin 20 iş gününü aşan tamir süresi gibi ) servisle görüşelim. Biz aracıyız onlar iade edecek gibi bir gerekçenin arkasına sığınılır. Çünkü böyle olursa bayi de diğer operasyonel teferrüatla ,yazışmayla ve servisin iadeye yanaşmama ihtimaliyle karşı karşıya kalmaz.

    Alan bayinin dükkanı kapatması vs. bunlar tamamen konu dışı şeyler. Servis kapatırsa ne olacak dükkanı ? O konunun bu konuyla bir ilgisi yok.




  • Vatan bilgisayarda mağaza müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Şu zamana kadar 1 ayı geçmiş hiçbir ürünün tarafımızdan iadesi alınıp; müşteriye parası iade edilmemiştir. 1 aydan sonra tüketicinin bayi ile işi biter. Çünkü o zaman hiçbir tekno market genpa, teleservice veya ithalat garantici firma diye ayırt etmeden en ucuz ürünü getirip satışını yapar. Müşteri madem bayiden iadeyi alacaksa ne diye gidip fazladan para verip distribütör ürünü almayı tercih ediyor. O garanti taahhüdünü bayi değil, ürünün içindeki garanti belgesinde yazan servis veriyor.
    Ayriyeten siz kaç tane servisin kapandığını gördünüz? Zaten ürünü o ülkeye o servis getiriyor...

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1649399/teleservice-para-iadesi
    http://www.teleservice.com.tr/tr/legal-issues-info.html

    Demek ki neymiş; bazı şeyleri araştırmak gerekiyormuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    Vatan bilgisayarda mağaza müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Şu zamana kadar 1 ayı geçmiş hiçbir ürünün tarafımızdan iadesi alınıp; müşteriye parası iade edilmemiştir. 1 aydan sonra tüketicinin bayi ile işi biter. Çünkü o zaman hiçbir tekno market genpa, teleservice veya ithalat garantici firma diye ayırt etmeden en ucuz ürünü getirip satışını yapar. Müşteri madem bayiden iadeyi alacaksa ne diye gidip fazladan para verip distribütör ürünü almayı tercih ediyor. O garanti taahhüdünü bayi değil, ürünün içindeki garanti belgesinde yazan servis veriyor.
    Ayriyeten siz kaç tane servisin kapandığını gördünüz? Zaten ürünü o ülkeye o servis getiriyor...

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1649399/teleservice-para-iadesi
    http://www.teleservice.com.tr/tr/legal-issues-info.html

    Demek ki neymiş; bazı şeyleri araştırmak gerekiyormuş...

    Demek ki eve bir Türkçe kitabı alıp , bol bol parağraf okumak , okuduğunu anlamak da gerekiyormuş. Çünkü okuduğunuzu anlama noktasında ciddi sıkıntılarınız var.

    quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    Vatan bilgisayarda mağaza müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Şu zamana kadar 1 ayı geçmiş hiçbir ürünün tarafımızdan iadesi alınıp; müşteriye parası iade edilmemiştir. 1 aydan sonra tüketicinin bayi ile işi biter.


    Bayi ile işi bitmez. Sizin bahsettiğiniz ürünün yasal iade süresi. Bunun zaten aksini belirtmedim. Biz elmadan bahsediyoruz , siz armut. Kaldı ki o süre içerisinde de iade vs. alıyoruz demeyin adama gülerler. Vatan bilgisayarıda bilmesek neyse. Bahsettiğiniz iade süreci her ürün için değil. Cep telefonu o bahsettiğiniz iade prosedürü içerisine dahil ürünlerden değil. Hani müdür yardımcısısınız ya o yüzden belirtiyorum..


    quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    Çünkü o zaman hiçbir tekno market genpa, teleservice veya ithalat garantici firma diye ayırt etmeden en ucuz ürünü getirip satışını yapar. Müşteri madem bayiden iadeyi alacaksa ne diye gidip fazladan para verip distribütör ürünü almayı tercih ediyor.


    Yetkili servis desteği , servisin verdiği hizmet kalitesi , bayi güvencesi gibi sebeplerden ötürü. Bir müşteri Vatan Bilgisayar' dan Teleservice garantili telefon alıyorsa bu Vatan Bilgisayar'a olan yani bayiye olan firma imajı , itibarı , lokasyon ağı gibi sebeplerden ötürü tercih ediyor. Yoksa maharet sadece Teleservice garantili cihaz almak olsa herhangi bir alelade dükkandan da alır cihazı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    O garanti taahhüdünü bayi değil, ürünün içindeki garanti belgesinde yazan servis veriyor.
    Ayriyeten siz kaç tane servisin kapandığını gördünüz? Zaten ürünü o ülkeye o servis getiriyor...

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1649399/teleservice-para-iadesi
    http://www.teleservice.com.tr/tr/legal-issues-info.html


    Hala garanti taahhüdünden bahsediyorsunuz. Size yasal garanti süresi boyunca kimin hizmet verdiğinden bahseden yok. Herhalde yetkili servis verecek hizmeti. Bizim burada bahsettiğimiz husus olası bir durumda ücret iadesini kimin yapacağı. Normal prosedürde ücret iadesini yapması gereken firma bayidir. Eğer ortada ücret iadesini gerektiren haklı sebep varsa bayi ücret iadesini yapar ve yaptıktan sonra da yetkili servise rücu ettirip ödetir ilgili borcu. Bayinin cebinden bir para vs. çıkmaz. Bayilerin buna yanaşmaması ve direkt olarak iade kararını yetkili servisten almasının sebebi az önce bahsettiğim yetkili servisle sürecek operasyonel faaliyetler , yetkili servisin iade kararına yanaşmaması , geç iadesi gibi sebeplerdir. Veya bayiyle arasında ki ikili anlaşmalar da buna dahil edilebilir.

    Tabi siz müdür yardımcısı olduğunuz için olaylara bir hayli uzaksınız. Ya da eğitimlerde size öğretilen tüketiciyi nasıl mağdur ederiz konseptinden başka birşey bilmiyor da olabilirsiniz. Lakin yine de ben iyi niyetli düşünerek hala okuduğunuzu anlama noktasında sıkıntılarınız olduğunu düşünüyorum. Belki iş akışınızı da bu sebeple yanlış okuyup , anlamamışsınızdır.

    Size çok açık bir olay anlattım. Tüketici mahkemesi veya hakem heyeti kararıyla size gelen müşteriye parasını ödedikten sonra yetkili servisten tanzim etmiyor musunuz ilgili ücreti ? Veya tüketici gelip sizden almıyor mu ücreti ? Sorduğum soruya cevap dahi veremediniz çünkü konu hakkında zerre kadar bilginiz yok.

    Demek ki neymiş; bazı şeyleri sizin de araştırmanız gerekiyormuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 11 Kasım 2013; 8:10:52 >




  • thejollyjoker kullanıcısına yanıt
    Ama arkadaşım bir yanlışın var ücret iadesi demişsin ama bayi yetkili servis rapor düzenlemeden kafasına göre nasıl sana ücret iadesi yapsın kii ? Bak 1 kere tüketici mahkemesine başvurup almışsın paranı evet mahkeme yetkili servisi veya disbirtör kimse ona dava açıp kazanıyorsun sonra da büyük firmadan almışsın boyner vatan vs.. gibi direk oradan para iadesi veya hediye çeki gibi şeyler sunup madur olmuyorsun.. Yani senin muhattabın bayi vs değil yetkili servis veya türkiye deki disbirtörü..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.