Şimdi Ara

Teleservice İphone 5 Değişim (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.784
Cevap
13
Favori
113.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok ağır prosedürler sonucunda geçmiş zaman paraları ödeniyor. Ben artık telefonumun iadesini isteyip apple türkiye ye göndericem.1 haftada halledip yolluyorlarmış.Teleservice pişmanlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi applest -- 11 Kasım 2013; 11:13:58 >
  • Kargo Giriş Tarihi:
    2013-09-21
    Kayıt Tarihi:
    2013-09-23
    Tamir Bilgisi:
    Degisim cihazi beklemektedir
    Durum:
    Cihazınız servisimizde değişim cihazı için beklemektedir.



    Teleservice tabiki pişmanlık hala beklemedeyiz. Telefonla ulaşabilsem bende telefonumun iadesini isteyeceğim ama ulaşamıyorum. Yarın tüketici mahkemesine bireysel başvurumu yapıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: applest

    Çok ağır prosedürler sonucunda geçmiş zaman paraları ödeniyor. Ben artık telefonumun iadesini isteyip apple türkiye ye göndericem.1 haftada halledip yolluyorlarmış.Teleservice pişmanlıktır.

    Apple Türkiye'ye nasıl gönderiyorsunuz hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DesTRuctionS

    Ama arkadaşım bir yanlışın var ücret iadesi demişsin ama bayi yetkili servis rapor düzenlemeden kafasına göre nasıl sana ücret iadesi yapsın kii ? Bak 1 kere tüketici mahkemesine başvurup almışsın paranı evet mahkeme yetkili servisi veya disbirtör kimse ona dava açıp kazanıyorsun sonra da büyük firmadan almışsın boyner vatan vs.. gibi direk oradan para iadesi veya hediye çeki gibi şeyler sunup madur olmuyorsun.. Yani senin muhattabın bayi vs değil yetkili servis veya türkiye deki disbirtörü..

    Hocam konuyla ilgili yanlış bildiğiniz bazı hususlar var.

    Öncelikle şu an başlıkta tartıştığımız husus yasal tamir süresi 20 iş gününü geçen durumlarda ki ücret iadesi prosedürüyle ilgili. Hali hazırda arkadaşların cihazları zaten yetkili serviste. Ayıplı malın iadesi , kusurlu malın iadesi bunlar tamamen konu içerisinde tartıştığımız husustan bağımsız konular. Onlarında prosedürünü anlatırım size.

    Şimdi olayı şöyle özetleyim ki konu tam olarak idrak edilsin ;

    1- Cihazımızda herhangi bir arıza çıktı ve cihazı yetkili servise gönderdik.
    2- Yetkili servisin kargoyu teslim aldığı tarihten itibaren 20 iş günü geçti.
    3- Bu durumda kanun gereği ücret iadesi talep etme hakkınız var. Değişim kararı çıksın çıkmasın, söz konusu ürün incelensin , incelenmesin. Yasa diyor ki ücret iadesini talep edebilirsin.

    Bu 3. aşamadan sonraki süreçte şu şekilde işler ;

    a- Ücret iadesini bayiden talep edebilirsin.
    b- Ücret iadesini yetkili servisten talep edebilirsin

    Yani yasa gereği her ikisinden de talep edebilme hakkın sana aittir. Bayi veya yetkili servis karar veremez bu duruma.

    Toplumda şu şekilde bir algı mevcut. ''Bayi sadece aracı . Yetkili servis de biter olay'' Böyle bir durum yok arkadaşlar.Bu algıyı yaratanda bizzat bayilerin kendisidir. Hukuk karşısında Bayi>Yetkili Servistir. Yani olayı daha basite indirgersek Teleservice Vatan Bilgisayarın maaşlı elemanı gibidir. Vatan Teleservice'in değil. Ve parayı ödeyip malı teslim aldığınız kurum Vatan Bilgisayar'dır. Teleservice değil. Vatanla Teleservice arasında ki mal alım satım ilişkisi tüketiciyi ilgilendiren bir durum değildir.

    Ha şimdi diyeceksiniz ki ben bayiye gittim. Bayi topu yetkili servise sallıyor. İşte bu da Türkiye' de bilinçli tüketici sayısının az olmasından ve bayilerin tüketici haklarını sallamamasından kaynaklı bir durum. Yoksa bayinin bahsettiği gibi yetkili servisten para iadesi almak zorunda değilsiniz. Bayi tamamen kendi çıkarları doğrultusunda iade işine yanaşmıyor. Direkt yetkili servisten iade alınması için. Yetkili serviste tam tersi tabi ki...

    Yazdıklarımdan şüphesi olanlar sadece 2 dakikasını ayırarak şu numaralardan birisini arayıp teyid edebilirler

    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=hakemheyetibul_tr&open=1&il=34

    Yasal tamir süresi 20 iş gününü geçen arkadaşlar bayiyle ve yetkili servisle görüşsünler. Her iki şekilde de netice alamayanlar tüketici hakem heyetinden haklılığını teyid edip , tüketici mahkemesine gitsinler.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 11 Kasım 2013; 14:38:34 >




  • Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda

    Bence hakkını ara. Zaten insanları bu şekilde bıktırıp , lanet ettirip , hakkını aramayacak duruma getirdikleri için işler bu şekilde yürüyor bu ülkede. Tüketici haklarını felan sallayan yok. Biz de böyle , işine geliyorsa anlayışı hakim herkeste. Tüketici mahkemesine git. İcrayla al gerekiyorsa paranı.
  • edi1907 E kullanıcısına yanıt
    sayın vatan bilgisayar mağaza müdür yardımcısı bana ürünü satarken teleservice ile mi görüşüyorum o mu alıyor parayı benden siz alıyorsunuz neymiş güvenilir olsun neymiş muhattap bulabilecegin bir magazadan al neymiş orası vatanbilgisayarmış hani ne oldu size güvenip sizden aldık da ne oldu tam 3 ay telefonsuz geçirdim aldığımdan beri varya siz mağdur etmek için herseyi yapıyorsunuz ürünü satarken beyefendi ürünü aldık garantiye gitti ee bizlik bişey yok yazıklar olsun vatan bilgisayara da teleservice de... Magazayı nasıl düzeltebiliriz diye düşünün burada kendinizi haklı çıkarma çabasına gireceğinize...
  • Buradakilerin cidden bir sıkıntısı olduğu belli, ne kullanıyorsanız gereğinden fazla alıyorsunuz yukarıyı okusaydınız benim de 1 ayı aşkın süredir mağdur olduğumu görürdünüz. Bana ne vatandan, ben sahibi miyim oranın, derdin varsa git Hasan Vatan ile görüş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda

    Bence hakkını ara. Zaten insanları bu şekilde bıktırıp , lanet ettirip , hakkını aramayacak duruma getirdikleri için işler bu şekilde yürüyor bu ülkede. Tüketici haklarını felan sallayan yok. Biz de böyle , işine geliyorsa anlayışı hakim herkeste. Tüketici mahkemesine git. İcrayla al gerekiyorsa paranı.

    Hakkimizi mi arayalim ? 4 koca ay boyunca sinir stres yapicam. Ne icin? 2 bin tl icin. Birde firmaninda itiraz hakki var. Tamam mahkeme sonuclandi. Teleservice parayi hemen yatirmiyor. 1-2 ayda oyle geciyor. Bizim hakkimiz avucumuzu yalamak. Eger devletimiz halkini dusunuyorsa ilk basta bu bekleme surelerini duzeltsinler. Insanlar hakkini arayamiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba


    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda

    Bence hakkını ara. Zaten insanları bu şekilde bıktırıp , lanet ettirip , hakkını aramayacak duruma getirdikleri için işler bu şekilde yürüyor bu ülkede. Tüketici haklarını felan sallayan yok. Biz de böyle , işine geliyorsa anlayışı hakim herkeste. Tüketici mahkemesine git. İcrayla al gerekiyorsa paranı.

    Hakkimizi mi arayalim ? 4 koca ay boyunca sinir stres yapicam. Ne icin? 2 bin tl icin. Birde firmaninda itiraz hakki var. Tamam mahkeme sonuclandi. Teleservice parayi hemen yatirmiyor. 1-2 ayda oyle geciyor. Bizim hakkimiz avucumuzu yalamak. Eger devletimiz halkini dusunuyorsa ilk basta bu bekleme surelerini duzeltsinler. Insanlar hakkini arayamiyor.

    Tamamen haklısın. Sorun zaten bundan kaynaklanıyor. İnsanları öyle bir pozisyona sokuyorlar ki çaresizce kabullenmek durumunda kalıyorlar. Buna da hak veriyorum. Lakin yine de ben böyle bir durumda hakkımı ararım , nitekim arıyorumda. Teleservice parayı hemen yatırmıyor demişsiniz. Ücret iadesini tüketici mahkemesinde bayiden isterseniz böyle sorununuz olmaz. Gidersiniz gerekirse icrayla alırsınız parayı. Esasında devletin bu konuda koyduğu kurallar açık ve net. Bu kuralları uygulamayanlar bayi ve yetkili servisler. Uygulasalar zaten devletle , mahkemeyle muhattap olacağın bir durum olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 11 Kasım 2013; 20:36:12 >




  • Türkiyede adalet aramak samanlıkta iğne aramaktan dahi zor malesef. Apple iphone 5s teslimat sürelerini 2 hafta kısaltmış belki 2. parti ile bizim iphone 5 swap cihazlarıda ülkeye sokar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba


    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda

    Bence hakkını ara. Zaten insanları bu şekilde bıktırıp , lanet ettirip , hakkını aramayacak duruma getirdikleri için işler bu şekilde yürüyor bu ülkede. Tüketici haklarını felan sallayan yok. Biz de böyle , işine geliyorsa anlayışı hakim herkeste. Tüketici mahkemesine git. İcrayla al gerekiyorsa paranı.

    Hakkimizi mi arayalim ? 4 koca ay boyunca sinir stres yapicam. Ne icin? 2 bin tl icin. Birde firmaninda itiraz hakki var. Tamam mahkeme sonuclandi. Teleservice parayi hemen yatirmiyor. 1-2 ayda oyle geciyor. Bizim hakkimiz avucumuzu yalamak. Eger devletimiz halkini dusunuyorsa ilk basta bu bekleme surelerini duzeltsinler. Insanlar hakkini arayamiyor.

    Tamamen haklısın. Sorun zaten bundan kaynaklanıyor. İnsanları öyle bir pozisyona sokuyorlar ki çaresizce kabullenmek durumunda kalıyorlar. Buna da hak veriyorum. Lakin yine de ben böyle bir durumda hakkımı ararım , nitekim arıyorumda. Teleservice parayı hemen yatırmıyor demişsiniz. Ücret iadesini tüketici mahkemesinde bayiden isterseniz böyle sorununuz olmaz. Gidersiniz gerekirse icrayla alırsınız parayı. Esasında devletin bu konuda koyduğu kurallar açık ve net. Bu kuralları uygulamayanlar bayi ve yetkili servisler. Uygulasalar zaten devletle , mahkemeyle muhattap olacağın bir durum olmaz.

    Bende artik soyle dusunuyorum. 1 ay beklemisim az daha bekler telefonumu alirim ve ins bir daha bulasmam bunlara. Teleservice'in musteri hizmetlerindekilerle muhattap olmak kadar kotusu yok. Insani takmiyorlar ve robot gibi ayni seyi soyluyorlar. 1 ay oldu diyorum 20 is gunu diyor halen. Allah bu firmayla ugrasanlara sabir versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba


    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba


    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: raidon

    Bugün adliye ye tüketici mahkemesine başvurmak için gittim. Başvuru için 130 tl gerekiyormuş . Birde dilekçe yazdırmak lazımmış onun içinde 60 lira istediler bide dava minimum 4 ay sürüyomuş. Anladım ki türkiyede adalet diye birşey yok. Alsınlar telefonu bi yerlerine monte etsinler istemiyorum telefonlarınıda paralarınıda

    Bence hakkını ara. Zaten insanları bu şekilde bıktırıp , lanet ettirip , hakkını aramayacak duruma getirdikleri için işler bu şekilde yürüyor bu ülkede. Tüketici haklarını felan sallayan yok. Biz de böyle , işine geliyorsa anlayışı hakim herkeste. Tüketici mahkemesine git. İcrayla al gerekiyorsa paranı.

    Hakkimizi mi arayalim ? 4 koca ay boyunca sinir stres yapicam. Ne icin? 2 bin tl icin. Birde firmaninda itiraz hakki var. Tamam mahkeme sonuclandi. Teleservice parayi hemen yatirmiyor. 1-2 ayda oyle geciyor. Bizim hakkimiz avucumuzu yalamak. Eger devletimiz halkini dusunuyorsa ilk basta bu bekleme surelerini duzeltsinler. Insanlar hakkini arayamiyor.

    Tamamen haklısın. Sorun zaten bundan kaynaklanıyor. İnsanları öyle bir pozisyona sokuyorlar ki çaresizce kabullenmek durumunda kalıyorlar. Buna da hak veriyorum. Lakin yine de ben böyle bir durumda hakkımı ararım , nitekim arıyorumda. Teleservice parayı hemen yatırmıyor demişsiniz. Ücret iadesini tüketici mahkemesinde bayiden isterseniz böyle sorununuz olmaz. Gidersiniz gerekirse icrayla alırsınız parayı. Esasında devletin bu konuda koyduğu kurallar açık ve net. Bu kuralları uygulamayanlar bayi ve yetkili servisler. Uygulasalar zaten devletle , mahkemeyle muhattap olacağın bir durum olmaz.

    Bende artik soyle dusunuyorum. 1 ay beklemisim az daha bekler telefonumu alirim ve ins bir daha bulasmam bunlara. Teleservice'in musteri hizmetlerindekilerle muhattap olmak kadar kotusu yok. Insani takmiyorlar ve robot gibi ayni seyi soyluyorlar. 1 ay oldu diyorum 20 is gunu diyor halen. Allah bu firmayla ugrasanlara sabir versin.

    Teleservice 'in müşteri hizmetlerinde çalışanların o konuda yapabilecekleri birşey yok. Hangi kurumu ararsanız arayın çağrı merkezi temsilcileri öyle yetkili , işlem yapabilme yetkisi olan kişiler değillerdir. Çoğu asgari ücretle , hatta belki daha az ücretle çalışan , büyük çoğunluğu üniversite de okurken part time çalışan ya da üniversite bitirip bir iş bulamayan kişilerden oluşur. Ve yaptığı iş gereği kişisel görüşlerini aktaramazlar. İş akışında , önünde ki eğitim dökümanında ne yazıyorsa onu söylemek zorundalar. Konuşmaların robotik olması bundan kaynaklı , çünkü adamların hakikaten herhangi bir işlem yapabilme vasfı yok. Sorun Teleservice' in Türkiye ayağında ve yöneticilerinde. Sonrasında da bir tarafı tutuştuğunda tüketiciyi sanki malı yetkili servisten almışmış muamelesi yapmaya kalkan kofti kurnazı bayilerde. Söke söke alırım ben paramı. Gerekirse 4 ay değil 4 sene beklerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 11 Kasım 2013; 20:56:53 >




  • Mesajım bulunsun, servise gidecek iPhone 5 var ama Swap cihazları gelsin öyle vereyim bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kvk kapandığı için bütün telefonlar bunlara yönlendiriliyormuş. Servis personelleri aksam 9'a kadar çalışıyor. Yarın bir aksilik olmazsa ben size iPhone ların net geliş tarihini öğrenirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    Kvk kapandığı için bütün telefonlar bunlara yönlendiriliyormuş. Servis personelleri aksam 9'a kadar çalışıyor. Yarın bir aksilik olmazsa ben size iPhone ların net geliş tarihini öğrenirim

    Hocam cok iyi olur vallahi. Alinti yaparsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler iphone 5 kullanıyorum soyulma var ve kilit tuşu içine göçtü göçecek arada geç algılıyor home tuşu ve ses tuşları ses sallanıyor. Okuduktan sonra göndermeye cesaret edemedim açıkcası ne yapayım beyler şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Troodon

    Beyler iphone 5 kullanıyorum soyulma var ve kilit tuşu içine göçtü göçecek arada geç algılıyor home tuşu ve ses tuşları ses sallanıyor. Okuduktan sonra göndermeye cesaret edemedim açıkcası ne yapayım beyler şimdi

    2 ay beklemek senin için sorun olmazsa gönder.
  • Sorun o zaten :D ya kullanımda bi sorun yok ama rahatsız ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim cihazlar daha gelmedi 2 aydır bekliyorum ben mesela. Sende gönder bizim cihazlarla birlikte seninkinide gönderirler belki kısa sürede çözüm alırsın.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.