Şimdi Ara

Teleservice sayesinde 2 senedir gözüm gibi baktığım 920 yi kıracağım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 eylül 2014 den beri ben gönderiyorum onlar yaptık diye geri gönderiyor deli olcağım format atmakla telefon düzelse ben kendimde yaparım onu evde yeter artık dalgamı geçiyorsunuz insanlarla



  • sorun nedir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun nedir hocam ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekran otomatik ayarda kararmaya başladı telefonla konuşurken ekran kapanmamaya başladı pusula ve konumlama sıkıntısı çıktı bunlardan dolayı fotoğraf çekerken takılma bazı programlarda sorunlar çıktı ve güç tuşu tepki vermemeye başladı . 29 eylülde gönderdim üst seviye onarım parça bekliyor diye 40 gün bekledim anakart değişti dediler gönderdiler cumartesi elime geçti açtığım gibi hataların hiç birinin giderilmediğini gördüm pazartesi geri gönderdim bu arada Nokia ile temasa geçip şikayetçi oldum teleservicede bana ulaştı ilgilenicez dedi bugün ayın 22 si yine bir cumartesi açar açmaz hiç bir arızanın giderilmediğini gördüm paketledim pazartesi yolcu .. enson göndermemde bunun sensorlerinde sıkıntı var diye tüm hataları yazıp gönderdim sadece data düzeltmesi gibi garip programlamar yapmışlar değişen bir parça yok . format atmakla düzelseydi bende sıfırladım ama bir saat geçmeden yine aynı arızaları yapıyor .. bu ayın 29 da 2 ay olacak ben delirmeyimde kim delirsin hocam




  • ksk_shadow kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam.

    Herşeyi geçtim Nokia Türkiye çok ilgisiz davranıyor. Ben 4-6 ay süreyle bekledim telefonu aynen elimde kaldı. Size kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ksk_shadow kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine gidin hocam
  • Tüketici hakem heyeti aralık sonuna doğru toplanır zannedersem.
    birkaç defa daha telefonu gönder kendilerine... sıkılma! gönder..

    En sonunda bir ücret iadesi iste olur biter.
    Heyet ilgisiz şirketin tarafında mı olacak yoksa mağdur olan telefonunu kullanamamış kişilerden mi taraf olcak görürsün o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badtrip -- 23 Kasım 2014; 13:11:08 >
  • benim de lumia 620 mi 4 kere aynı sebepten yollamama rağmen gerisin geri yolladılar üstüne şarj aletinde de aşırı uğultu vardı o da yok ortralıklarda, sırf bu lanet servis yüzünden nokiadan soğudum yeni bir telefon alsam kesinlikle düşünmem. tüketici hakem heyetine gittim belgeleri verdim 6 aya belli olur dediler bu 3 ay değil miydi en fazla? hakkımızı arasak bile saçma işler yapıyorlar bir daha yapmazlarsa telefonu aldığım yerde kıracağım sonunda, zaten yapmıyorlar kaç aydır kullanamıyorum telefonu
  • uğraşmaya niyetliyim zaten gidicem HB dan bir 1520 alcam 1400 tl ye onu kullanayım bari ama 920 mim için elimden geleni yapcam sosyal medyada dahil
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.