Şimdi Ara

Teleservice Tamir Süreci Hakkında (M7)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Öncelikle gerek daha önceki telefonum gerekse şikayetlerden Telerservice'in hizmet anlayışını az çok biliyorum.

    M7 cihazımı kamerasındaki kronik pembeleşme ve ahize/hoparlör problemi dolayısıyla servise vermeye karar verdim. Ürünü kutusuyla ve faturasıyla Yurtiçi Kargo'ya teslim etmem gerektiği belirtildi. Gün itibariyle cihazın teslim tarihinin beşinci günü. Buna rağmen Teleservice gönderi takibinde herhangi bir şekilde bilgi alamıyorum, kayda alınmadığını varsayıyorum.

    Gerek daha önceki cihazımda Teleservice'in beceremediği servis anlayışı gerekse cihazı gönderme sebeplerimin kronik oluşu ve belirli bir süre sonra tekrarlandığını varsayarak, eğer fırsatım olur ve 20 gün içinde geri dönüş alamazsam ücret iadesi talebinde bulunmayı düşünüyorum.

    Şimdi soruma gelirsek; 20 günün başlangıcı cihazın kargo tarafından teslim tarihi mi, Teleservice'in kayda alış tarihi mi acaba? Dediğim gibi, kargonun Teleservice'e ulaşımı beş gün önce gerçekleşti.







  • 20 iş günü ürünün servise giriş yaptığı tarihten başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @electro58 , teşekkürler.

    Bu arada cihaz sisteme gireli beş gün oldu, sadece kayda girilmişti yani. Kontrol ettiğimde cihaz şu an sistemde yok, aradığımda da kimse çıkmıyor. Az şey yaşamadım Teleservice'le ama bu nedir ki şimdi...
  • Khashoggi kullanıcısına yanıt
    Aradığında seri no veya iş emri üzerinden baglanabiliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.