Şimdi Ara

TELESERVİS'i Nasıl Bilirsiniz?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
10.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgutaydin1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    tüketici hakem heyetine şikayet edin 60günü görür onlar


    Sanmayınki Tüketici hakem Heyeti anında işlem yapıyor. HTC Desire 30 işgününde değişmediği için 25.05.2011'de Pendik Tüketici hakem heyetine başvurdum. 27.06.2011 tarihine toplantı günü verdi. 13.07.2011 toplantısında karar imzalanacak denildi. 15.08.2011 de kararı 08.09.2011'de de ücret iadesini ancak alabildim.

    tüketici haklarına/heyetine başvurduğum tarih ocağın son haftası, hala teleservice'den paramı almaya çalışıyorum. neredeyse bir yıl olacak, her seferinde bu eksik diyolar hallediyorum, fatura fotokopisi gönderdim orjinali değil diye uzattılar ama bunu fotokopisini aldıktan 2 hafta sonra dediler, orjinalini verdim şimdi de alınmamış gözüküyor. ama umrumda bile değil,vermezlerse genel müdürlük önünde gidip çin malı 1 kg'lik telefonlardan 4-5 tane alıp camlarını indircem, aman sakın bulaşmayın hayatımda gördüğüm en kötü servis kendileri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgutaydin1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    tüketici hakem heyetine şikayet edin 60günü görür onlar


    Sanmayınki Tüketici hakem Heyeti anında işlem yapıyor. HTC Desire 30 işgününde değişmediği için 25.05.2011'de Pendik Tüketici hakem heyetine başvurdum. 27.06.2011 tarihine toplantı günü verdi. 13.07.2011 toplantısında karar imzalanacak denildi. 15.08.2011 de kararı 08.09.2011'de de ücret iadesini ancak alabildim.

    tüketici haklarına/heyetine başvurduğum tarih ocağın son haftası, hala teleservice'den paramı almaya çalışıyorum. neredeyse bir yıl olacak, her seferinde bu eksik diyolar hallediyorum, fatura fotokopisi gönderdim orjinali değil diye uzattılar ama bunu fotokopisini aldıktan 2 hafta sonra dediler, orjinalini verdim şimdi de alınmamış gözüküyor. ama umrumda bile değil,vermezlerse genel müdürlük önünde gidip çin malı 1 kg'lik telefonlardan 4-5 tane alıp camlarını indircem, aman sakın bulaşmayın hayatımda gördüğüm en kötü servis kendileri.

    Gerçi bu Hakem Heyeti kararında yazar ama Ücret iadesini ürünü satan firma yapar. Eğer o olmazsa Distribitör firma yapar. Hakem heyetinde karar çıktı ise (en erken 2 en fazla 3 ay içinde çıkıyor) ücret iiadesinin yapılmamsı gibi bir durum söz konusu olamaz eğer firma ücret iadesi yapmıyorsa;
    1. ürünün değeri (tam emin değilim -unuttum- ama) 1030 TL'den aşağı ise icraya müracaat kanuni hakkınız hemen müracaat edin.
    2. Ürünün değeri 1030 TL'den yukarı ise tek yol Tüketici Mahkemesi o da sadece ücreti alabilmek için. Tazminat vb. hak kaybı hiçbirşey alma gibi bir durumunuz yok maalesef.

    Ben yaptığım işlemleri aşağıya yazayım.
    Ürünün arızalanması, servise verilmesi, yasal süresi içinde gelmemesi sonrasında Hakem Heyetine yaptığım müracaattan yaklaşık 3 ay sonra Hakem Heyeti Ücret iadesi kararı verdi. (Bu arada telefonun yenisi 1,5-2 ay sonra servise gelmişti. Doğal olarak.)

    Ücret iadesi kararından sonra; Karar firmalara (Satıcı, Distribitör) tebliğ ediliyor ve bunların 15 gün itiraz hakkı var. Eğer itiraz etmezlerse ki genel de edilmiyor(muş) Satıcı firma (bende Mediamarkt idi) ücret iadesini yapıyor. Yalnız Mediamarkt benden eski veya yeni telefonumu istedi o olmazsa iadeyi yapamayacağını söyledi. Bunun üzerine bende Teleservice'den yeni telefonu alarak Mediamarkt'a verdim. (Bu konuda telefonu almış işlemi bitirmiş durumuna düşmemek için Tüketici Derneği ile görüştüm teslim tutanağına şerh düşerek telefonu almamı söyledi ve bende teleservice'deki teslim tutanağına not yazdım. Bu durumu hiç yaşamamak ve belki de 30 gün içinde telefon gelmeyince ücret iadesi alabilmek daha kolay olabilir diye için ürünü direk servise götürmemenizi, ürünü aldığınız satcıya götürmenizi tavsiye ederim.)

    Mediamarkt tarafından alışverişi kartla ve taksitle yaptığım için kalan taksitlerin bitmesine müteakip ödediğim aylık taksitlerin her ay geri ödeneceği (karta yatacağı) söylendi. Ancak banka bir kaç gün içinde ödediğim taksit miktarını tek seferde kredi kartıma aide etti.

    Sonuç: Beni bu kadar uğraştıran, Ülkemizde ürün verdiği distribitörü denetlemeyen, sorunlarla ilgilenmeyen, kalitesiz firmalarla çalışan HTC'mi tövbe !!




  • Merhabalar,

    Bende nokia 5530 telefonumu teleservis e vermiştim. Karşı tarafın sesi az geliyordu ve ön panelde açılma vardı. 2 gün içinde işlemleri gerçekleştirdiler. Ön panel komple değiştirilmiş yeni ekranın üzerinde jelatini bile vardı. Kulaklık hoparlörünüde değiştirmişler. Ayrıca telefonun üzerine su dökülmüştü, su teması olduğunu ama telefona zarar vermediğini bu nedenle garanti dışı bırakılmadığınıda eklediler. KVK ya verdim 2 hafta içinde işlemlere bile başlamamışlardı ;) Zaten onlar su teması olmayan telefona bile su teması diyip garantiden çıkarıyorlar arkadaşımın daha 6 aylık telefonununda denk gelmiştik.
    Bende önce kvk ya verip hata yaptığımı düşünüp 2 hafta içinde kurtardım ordan, kısmet teleservis imiş. Çok teşekkür ediyorum teleservis çalışanlarına yakından ilgilendikleri için. Teleservis, genpa ve kvk dan daha kalitelidir diye de iddaa ediyorum.

    Blackberry ve iphone da durum biraz farklı heralde genelde bu marka kullanıcıları şikayet ediyor. Ürünlerde pahalı ürün değişimi oluyorsa garanti kapmasında yeniisyle değiştiriyorlar hemen bu nedenlede swap ürünü yurtdışından geliyormuş 2-3 ay sürebiliyormuş bazen. Yani kısacası cihazlarınızı servise verirken mutlaka ne kadar sürede yapılır, parça değiştirilicekse ellerinde mevcut mu bunları sorarak verirseniz kesin sonuç alırsınız ve içinizde rahat olur.

    İyi günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakoztrk -- 3 Aralık 2011; 1:46:24 >




  • Bildiklerini okurlar istediğin şeyi yapmazlar.Fw update yaparlar.Sorunu giderirler gönderirler bu kadar.
  • teleservice demeyin bana. tam bir rezillik kepazelik firması. tam bir belirsizlik yumağı. 50 gün oldu iphone 4 32 GB cihaz gelecek hala. Allah kahretsin onları da yaptıkları işi de. telefonla arasanız 30 dakika çoook rahat bekliyorsunuz sıra gelmesi için sıra size gelince de geçiştirip yüzünüze kapatıyorlar. bu nasıl bir ülkedir ki mağduriyetleri şikayetleri görmezden geliyorm. kvk ve genpa yla kıyaslanmayacak kadar seviyesizler.
  • rezalettir. eposta atarsınız cevap gelmez. kozmetik açıdan tertemiz sıfır fakat arızalı (ayıplı) ürünü gönderirsiniz, hem raporlarına "kapakta çizikler mevcuttur" yazarlar hem de sadece yazılım güncelleyip "tamir süreci başarıyla tamamlanmıştır" diyip ürünü size geri gönderirler ama halbuki düzelen hiçbir şey yoktur.


  • yazmayacaktım ama dayanamadım valla ne diyim...

    5800 telefonum soğukta ekran karışıyor diye gittim verdim resmen sağlam çalışan telefonu...
    20 gün sonra araya araya zorla telefonu getirttim. Yemin ediyorum telefonu aldım elime bi baktım ekranı kırmışlar dedim benim verdiğimde böyle bişey yoktu tamam biz bi görüşelim dediler aldılar telefonu..
    bi 20 gün daha bekledim üzgünüz servis kaynaklı bir sorun görünmüyor müşteri hatası diyip verdiler telefonu birde garanti kapsamı dışındaymış.. neyse dedim lanet olsun yapın şu telefonu parası neyse verecem dedim... adam aldı telefonu yazdı kağıda tekrar servis hatasından dolayı kırılmıştır diye müşteri ücretsiz değişim talep ediyor diye haberim yok...
    bi 20 gün daha geçti aradan ara ara zorla telefonu getirttim adam bana dedi ki servis değiştirmiyor ücretini ödemek istiyormusunuz.. şaka gibi dedim kardeşim ben zaten onun için verdim diye...
    neyse bir telefonun ekranı için 60 gün uğraştıktan sonra artık gözüm karardı kendimi kaybettim telefonu orda yere fırlatmışım bir telefonun ekranını değiştirmek bu kadar mı zor kardeşim 60 gün olmuş diyerek...
    daha önce genpa ya yaklaşık 4-5 kere telefon verdim hiçbirinde bir sorun yaşamamıştım ekran değişecekse değiştiriyorlar kasa değişecekse değiştiriyorlardı...
    akılsız başın ceremesini ayaklar çekermiş genpanın önünden geç nokia care e ver telefonu onlarda teleservice göndersinler...




  • sen sen ol bu lanet firmaya sakin bulasma. N8 telefonumun bulutooth problemi icin gonderdigimde telin vidalarini sokmedigim halde cihaza yetkisiz mudahale yapilmis tamir olmasini istiyorsasaniz 115 tl odeyeyin tamirini yapalim dedi eskog...es....ler...
    Yani uzun lafin kisasi tam bir rezalettir bu servis. Allah belalarini verir en kisa zaman da insallah :(
  • Konuyu hortlattım özür dilerim ama konu hakkında detaylı bilgileri bulabileceğiniz ve deneyimlerin paylaşıldığı bir konu açtım.Sorularınızı cevaplayıp bilgilendirebilirim sizleri

    TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..
  • Arkadaşlar kesinlikle teleservice denen dolandırıcı şirketten uzak durun. Ki şikayet var sitesine baksanız. Binlerce benim gibi mağdur var ve hala duyarsız pişkin iğrenç bi firma işine devam ediyor. Motorola milestone sahibinden ikinci el aldım. Satanda şerefsiz çıktı. Sorunlu mal gönderdi. Hemşeri hemşeriyi gurbette misali. Her neyse devam edeyim. Tuş takımı sıkıntılıydi ve garantiye verdim ve bundan sonrası skandal. Telefonu yaptık diyerek gönderdiler. Ki zaten bu yapılana kadar müşteri hizmetlerini arıyorum 12. Sıradayım ve 35 dakika sonra ulaştım. Hep böyle. Neyse telefon geldi kapağını tam kapatamamis ve anakart bölümü açıktı biraz yani. Geldikten 2 sonra telefon yine bozuldu yine müşteri hizmetlerini aradım yaklaşık 30 dakikada ulaştım. Bide hatlarda yoğunluk var bahaneleri var. Hep aynı. Palavra. Ve yine garantiye verdim. 4 günde ellerine ulaştı ve 2 günde yaptılar anakartı değiştirdiler. Ben bu kısmada inanmıyorum. Sonra yine müşteri hizmetlerini aradım ama sabah 8 de anca ulaşıyorsun. Müşteri hizmetlerine dedim hemen yollayın zaten kontrol ettiğiniz falan yok dedim. Ki kontrol etseler anakartın olduğu kapağı kapatırlardı. Ve adam aynı dakika telefon son test aşamasını başarıyla bitirmiştir ve kargo departmanına gönderdik diye sisteme girmiş . Ve 4 gündür kargo bekliyor. telefonu aldım anakartı değiştirmişler şimdide tuş takımı ışuğı yanmıyor. bunları yine aradım tekrar garantiye göndermeniz lazım diyor. alçaklar bir yerini yapıp bir yerini bozuyor. her gönderdiğimde en az 10 gün bekliyorum. çıldıracağım. Teleservice gerçekten şer.. Köp... Bi firma. Kesinlikle uzak durun. Ben bazı yerleri kısa kestim. Müşteri memnuniyeti sıfır pişkin köp...ler.




  • Son mesaj 6 mart tarihinde ama pek bir şey değişmemiş anlaşılan... Az önce yaklaşık 11 dk hatta bekledikten sonra hattan düştüm, tekrar aradım meşgul... Sanırım başımız ağrıyacak. Güzel ülkemde garantili telefon alırsın bir dert, garantisiz alırsın bir dert...
  • Asus marka dizüstü bilgisayarımın Blu-ray okuyucusu bozulmuştu servise bıraktım İzmir Teleservice den 6 gün içinde onarmışlardı.Şahsen benim bir problemim olmadı ben tavsiye ederim :) ama sadece sıra bekledim 1 saat kadar yoğun çalısıyolar bayağı
  • İzmir çankaya şubesi süper.nokia c6 01 telefonumun ekranını 2 günde onarıp teslim ettiler. Kurumların her şubesi aynı çalışmıyor maalesef.Ben gayet memnun kaldım
  • Teleservice kötüdür hem de çok kötü.
  • Şimdi anladım tertemiz telefonuma neden sıvı temaslı dendiğini.
  • Arkadaşlar ilginçtir ben Teleservis'ten -telefon ile kendilerine ulaşamama dışında- memnun kaldım. Benim hatam olmasına rağmen htc telefonumu 0 ile değiştirip verdiler. Ve 10 gün bile sürmedi bu süreç...

    Belki şans eseri böyle bir şey oldu ama madem olumsuz her şeyi yazıyoruz, olumluları da yazalım değil mi.
  • oraya verilen telefon, muhtemelen sıvı teması denilip, garantiden düşürülür, uğraştırılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veterinarius

    oraya verilen telefon, muhtemelen sıvı teması denilip, garantiden düşürülür, uğraştırılır.

    Ya da şarj konnektörünü zedelemişsiniz diyerek güzel bir miktar para karşılığında tamir etmeyi önerirler.
  • Tecrubesız arkadaşların canları yanmasın dıye konuyu hortlatmak durumunda kalıyorum ancak , kesınlıkle ve kesınlıkle teleservıs garantılı ( mobıltel ) cıhaz almayın , rezıllıklerın daha oncesıde var ama uzun uzadıya yazmayıp sadece son yaptıklarını yazayım , 2,5 aydır ıphone 4 cıhazım degısım bekliyor , ben kendı adıma bır daha teleservice mi TÖVBE...

    50-100 Fazla verin genpa dan sasmayın , basınız ağrımasın...
  • Allah insanı teleservice düşürmesin,
    müşteri temsilcileri artisttir, bir şey bilmezler ama herşeyi biliyorlar havasındadırlar, bir de sizi fırçalamaya kalkarlar üstelik.
    servis hizmeti ise rezalet, her yaptık diye gönderdikleri 2 gün sonra yine kendilerine göndermek zorunda kalıyorsunuz. eğer ki tek yetkili servis değilse göndermenizi kesinlikle tavsiye etmem. bugüne kadar en memnun olduğum servis şengüller idi. Eğer telefonunuz anlaşması varsa ilk tavsiye edeceğim servistir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.