Şimdi Ara

TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
3.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme:
    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU


    Buyrun. Son durum. Kopma sayısı 800'ü aştı. İnternet ip düşmesi sorunları daha buraya yansımıyor. Bi tık fazlası kadar da onlar var. Mükemmel hizmet devam ediyor. Teşekkürler türknet.


    Yeni sisteme mi geçtiler ne yaptılar, önceki kayıtlar da kayıp.
    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU





    Temmuz başında Superonline VDSL aboneliğinden Turknet VDSL aboneliğine geçtim. İki kurumun da bulunduğum yerde altyapısı yok. İkisi de TTNET altyapısı üzerinden hizmet veriyor. Buraya kadar bir sorun yok.


    Superonline kullanırken günde 3-5 kopma yaşadığım oluyordu. Bazen sapıtıp 10-15 olduğu da oluyordu, ama nadir. 24 mbps kullanıyordum. Turknete geçerken dedim ki, bakın böyle böyle bir kopma problemim var. Bunu sizde de yaşayacaksam geçmemin bir manası yok. Bana dediler ki, olur mu efendim gerekirse saha dolabına müdahale ettiririz, hallederiz, süperiz uçarız kaçarız dediler. Aynı şehirde 4 farklı arkadaşım daha kullanıyor Turknet, başka şehirlerde 5-6 arkadaşım daha kullanıyor, sorun yaşamıyorlar. Dedim demek ki bişiler yapıyor bu adamlar, peki.

    Temmuz başında geçişim yapıldı. Geçtim geçeli çok afedersiniz ama kıçı başı ayrı oynuyor internetin. Superonline'a modemi teslim ettikten sonra yeni modem aldım. Sadece Turknet bağlantısı ile kullandım. 23 Temmuz - 8 Ağustos arası modem tamamen kapalıydı, evde değildim. Evden ayrılırken 120-130 civarlarında bir yeniden bağlanma sayım vardı, yani temmuz başından 23 Temmuz'a kadar. Şu an ise, 8-10 Ağustos arası, 200 küsürü geçtim. Yani toplamda 90'dan fazla kopma yaşadım.

    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU

    Şöyle bir durum daha var. Eğer DSL sinyali kesilmezse, ne modeme ne de Turknet sistemlerine kopma olarak yansımıyor. Ama modemin ipsi düştüğü için DSL sinyalim olsa dahi internetim kopuyor.

    Saha dolabı evime aşırı yakın. Görseli bırakacağım.

    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU

    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU


    Şuradan şuraya ne oluyor da kopma yaşanıyor? Markette olsun sağda solda esnaf olsun kime sorsam internet kopmalarından şikayetçi. Herkes farklı bir internet sağlayıcısı kullanıyor.

    Şimdi bakın, bu olay Turknet ile alakalı değil, orası belli. AMA BANANE!? Sen bana hizmet sağlayacaksan sağlayacaksın. Ciddi söylüyorum azılı Türknet düşmanı olacağım az kaldı. Gidip kablolarını da keserim saha dolaplarını da yakarım, sizin yüzünüzden 2 gündür bir dosya upload edemedim. Daha bi de daha önceki destek talebimi, 8 saattir kopma yaşamıyorsunuz diyerek kapatmışsınız.

    Arkadaşım siz ciddi misiniz? Neyin amatörlüğü bu? 2-3 gün hatta 1 hafta denemeden, 8 saattir sorun yok diye destek talebini kapatmak nedir? Tekrar eve ekip falan mı göndereceksiniz şimdi?



    ------EDİT--------

    Evet tahmin ettiğim gibi diyorlar ki eve ekip gönderelim


    quote:

    09.08.2020 14:48
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 08-08-2020 19:01:19
    Görev : OTOMATİK ARIZA TESPİT
    Görev Bildirim Zamanı : 09-08-2020 11:36:00
    Arıza ID :2020080900074870625
    Ekip Tipi Açıklama : Sistem Kontrol(Arıza Tespit Uyg.)
    İş Emri ID : 2020080900170058510
    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom


    quote:

    10.08.2020 13:35
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 08-08-2020 19:01:19
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 09-08-2020 11:36:00
    Arıza ID :2020080900074870625
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020080900170057705
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
    İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok
    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom




    quote:

    12.08.2020 09:32
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı kapatıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 35M/32K.PRF|3M/32K.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 7.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 19503 kbps
    Download Kapasite Hızı : 62895 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 3070 kbps
    Download Mevcut Hızı : 35833 kbps
    Upload Noise Margin : 24.2 dB
    Upload Attenuation : 29.8 dB
    Download Noise Margin : 17.9 dB
    DownloadAttenuation : 17.1 dB






    quote:

    ben Barış S. Arızanız ile ilgili bilgi aktarmak adına sistemde kayıtlı numaranızdan aradım fakat yanıt alamadım. Arızanız ile ilgili Türk Telekom ekipleri hattınızı, ankastre kutusuna kadar sağlama aldıklarını ve sorunun iç tesisatınızdan kaynaklı olduğunu bana ilettiler. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını bir elektrikçi yardımı ile kontrol ettirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz biz bu kontrol için özel bir ekip yönlendirebiliriz. Göndereceğimiz ekip tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanızın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Bu hizmetimizin 99 TL’lik bir karşılığı bulunmaktadır. Bu ücret bir sonraki faturanıza tek seferde yansıyacaktır. Ayrıca iç tesisatta herhangi bir sorun tespit edilemezse size hiçbir ücret yansımaz. Cihaz arızası, ekstra kablo (metresi 4,5 TL) ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır. Ek olarak gelen ekiplerimiz sıva altı arızanız var ise buna müdahale edememektedir. Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz; kaydı tekrar açarak talebinizi içeren notu bizimle paylaşabilirsiniz. İyi günler diliyorum.
    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WesterLandX -- 17 Kasım 2020; 12:5:3 >







  • Dostum saha dolabı benim binamın yanında bende arada donma yaşıyorum ve CRC alıyorum.

    SNR değerim de düşük.

    Gayet normal bir durum. Saha dolabının yükü fazla.

    İkinci bir dolap olsa rahatlar.
  • QUINRY kullanıcısına yanıt
    hocam dolabın yükü fazlaysa ttnete söyleyecekler bunu halledecek. aman dolabın yükü fazla diye paramızla rezil mi olalım?
  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Müşterinin problemini çözmek için değil sadece oyalamak için uğraşmak gibi bir politika izliyorlar. Birlikteliği fazla uzatmadan başka issye geçmek gerek.
  • relling R kullanıcısına yanıt
    hocam dün ekran görüntülerini attığımdan bu yana modeme göre 19 kere dsl sinyalim kesilmiş. bi bunun kadar da ip düşmeleri yaşadım. numaram alındı sözde, ne numaradan yana dönüş var ne de sitelerinden açtığım destek talebine bir dönüş var.
  • Bakır durumu, saha dolabı durumu.... Kısaca yetersiz altyapı
  • Bulunduğunuz bölge çok kalabalık bir semt de değil aslında bu dolap nasıl kaldıramıyor anlamış değilim.
  • Bina içi tesisatta da sorun olabilir. O kadar kısa mesafede oturan kişilerin ulaşılabilir maksimum hız değerleri daha yüksek oluyor.
  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin yine iyi en azından sinyal geliyor mesela bana 16 günde sinyal verememişlerdi. Destek elemanlarıda aynı mesajı kopyala yapıştır yapıp duruyordu. En son iptal isteğinde bulununca baya ilgilenme istekleri gelmişti ama o zamanda benim isteğim yoktu. İptal isteğinde bulunun hocam. Yine çözmezlerse telekomun 50mbps interneti 108 tl. 10tl fazla verirsiniz ama en azından sıkıntısız internetiniz olur.
  • Lokal arıza gibi görünüyor, ankastreye giden kabloda sorun olabilir. Ancak problemin genel olduğundan da bahsetmişsiniz. Bu durumda detaylı çalışma yapılıp bölgedeki tüm sistemin incelenmesi gerekir. Türknet sizin durumunuzu TTnet tarafına iletecektir, oradan bir dönüş geldiğinde burada paylaşırsanız sevinirim.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam kendi ellerimle tek parça cat 6 çektim. türknet ekipleri de geldi bina içi tesisatı kontrol etti. ankastre ile alakam dahi yok zaten, kendi kablolamam var.
  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Saha dolabından ankastreye giden kablodan söz ediyorum hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ha evet pardon hocam, hızlıca okuyunca gözümden kaçmış.


    ve evet tahmin ettiğim gibi diyorlar ki ekip göndereceğiniz evinize. sanırım benim ev türknet ekiplerinin çay molası mekanı oldu

    sorun çözülmeden destek kaydını kapatıyorsunuz üstüne de tekrar ekip göndereceğiz muhabbeti yapıyorsunuz, cidden çıldırtırsınız insanı.
  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Önemli değil hocam:)
  • WesterLandX kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin geldiğini ancak soruun devam ettiği bilgisini teknik destek arkadaşımıza verdim. Kendisi tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • Telefon hattınıza modemden başka cihaz bağlı mı?
  • hocam bakın anlamadığınız nokta şu. ben temmuz başında size bu şikayetle geldim online işlemler üzerinden. evime ekip geldi, 3 farklı modemle olsun tesisat kontrolü olsun her kontrol yapıldı. bir sorun olmadığı size bildirildi, sonra da telekom ekipleri işin içine dahil edildi.

    bunun ardından siz tutup sorunumun çözülüp çözülmediğinden yana benden onay almadan destek talebini kapattınız. şimdi farklı bir destek talebi üzerinden iletişim kurmak zorunda kalıyoruz, sonuç ne mi peki? evime tekar ekip gelecek.

    niye yani? aynı şeyleri tekrar tekrar niye yapıyoruz? nedir hocam bunun mantığı bi söyler misiniz? aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuç beklemenin olayı nedir?

    quote:

    22.07.2020 19:43
    Hat değerlerinizi kontrol ettiğimde ekiplerimizin çalışmaları sonucu probleminizin giderilmiş durumda, altyapınızın sağladığı hızın tamamı modeminize sorunsuz ulaşmakta, aktif bağlantı süreniz 8 saat 16 dakika, keyifli kullanımlar.
    İyi günler dilerim.



    bu ne demek yani? 8 saattir internetiniz kopmamış demek ki sorun yok diye bir mantık mı var?


    @Lotus Ex.

    hayır hocam ne ek, ne splitter, ne başka bişi. tek parça kapı gibi cat6 kablo. üstüne de kablo dışardan geliyor diye makaron giydirmiştim. ki acaba diyerek kabloyu da kaç kere kontrol ettim. kablo sorunsuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WesterLandX -- 13 Ağustos 2020; 11:42:28 >




  • konu güncel sorun düzelmedi. ibreti alem olsun diye her kopma yaşandığında buraya bir mesaj daha atacağım. eğer bu sorun 1 hafta içerisinde çözülmez ise de her yerde türkneti kötüleyeceğim. hoş, kötülememe de gerek yok gibi.

  • ben yeni mesajı atamadan 2 kopma daha oldu TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU 

    TEMMUZDAN BERİDİR ÇÖZÜLEMEYEN KOPMA SORUNU
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.