Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
291.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gorkem'cim selamlari unutmussun.
    Bence selami ve adlarinin gecmesini hak ediyorlar. :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.
  • cidden super b testi super b alma arifesindeyken hiç fena olmazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgolo

    cidden super b testi super b alma arifesindeyken hiç fena olmazdı

    Haluk abiden önde ben düzelteyim istedim aracın adı Super B değil Superb.. ingilizcedeki karşılığı da super,muhteşem,zengin gibi anlamları var madem sahibi de olmak istiyormuşsunuz, benim de içim razı gelmedi her gün bineceğiniz aracın adını hep yanlış telaffuz etmenize. Umarım alırsınız ve güle güle kullanırsınız bir Elegance Gerçekten güzel geniş kullanışlı bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.

    Biraz da sürüş modları seçilebilecek donanımları satmak için ticari bir amaç da vardır bu işte

    Ve S-Line paketi ile oldukça değişecektir yol tutuşu. Bir de ses izolasyonlu camları vardı opsiyon onlarla ses durumu baya baya değişiyor diyorlar ben de onu merak ettim aslında ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.

    Biraz da sürüş modları seçilebilecek donanımları satmak için ticari bir amaç da vardır bu işte

    Ve S-Line paketi ile oldukça değişecektir yol tutuşu. Bir de ses izolasyonlu camları vardı opsiyon onlarla ses durumu baya baya değişiyor diyorlar ben de onu merak ettim aslında ama.

    valla standart halinin yalıtımı en iyi premiumlar içinde.

    ne 3 ne de C gibi rüzgar sesi var. yol sesi de az onlardan. motor sesi zaten 3500 devirde duyuluyor.

    A4 ün yalıtımı çok iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Paylaşım için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.

    Biraz da sürüş modları seçilebilecek donanımları satmak için ticari bir amaç da vardır bu işte

    Ve S-Line paketi ile oldukça değişecektir yol tutuşu. Bir de ses izolasyonlu camları vardı opsiyon onlarla ses durumu baya baya değişiyor diyorlar ben de onu merak ettim aslında ama.

    valla standart halinin yalıtımı en iyi premiumlar içinde.

    ne 3 ne de C gibi rüzgar sesi var. yol sesi de az onlardan. motor sesi zaten 3500 devirde duyuluyor.

    A4 ün yalıtımı çok iyi.

    merak ettim acaba testteki aracın yol tutuşu zayıfmış ya, baya böyle tosun gibi tombul tombul yanaklı lastikli bi versiyonu var acaba onunla mı test ettiniz :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-yeni-kasa-ilk-sahibinden-acil-satilik-2012-modeldir-90685687/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2012-model-audi-a4-m-90717681/detay

    bu da normalde görüdğümüz a4'lere göre biraz ince yanaklı. S-Line ile gelen sürüş modları ile falan direksiyon ve yol tutuşu baya değişecektir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 20 Haziran 2012; 19:48:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.

    Biraz da sürüş modları seçilebilecek donanımları satmak için ticari bir amaç da vardır bu işte

    Ve S-Line paketi ile oldukça değişecektir yol tutuşu. Bir de ses izolasyonlu camları vardı opsiyon onlarla ses durumu baya baya değişiyor diyorlar ben de onu merak ettim aslında ama.

    valla standart halinin yalıtımı en iyi premiumlar içinde.

    ne 3 ne de C gibi rüzgar sesi var. yol sesi de az onlardan. motor sesi zaten 3500 devirde duyuluyor.

    A4 ün yalıtımı çok iyi.

    merak ettim acaba testteki aracın yol tutuşu zayıfmış ya, baya böyle tosun gibi tombul tombul yanaklı lastikli bi versiyonu var acaba onunla mı test ettiniz :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-yeni-kasa-ilk-sahibinden-acil-satilik-2012-modeldir-90685687/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2012-model-audi-a4-m-90717681/detay

    bu da normalde görüdğümüz a4'lere göre biraz ince yanaklı. S-Line ile gelen sürüş modları ile falan direksiyon ve yol tutuşu baya değişecektir diye düşünüyorum.

    olcusunden emın degılım ama primacy hp vardı.

    bu haftaıcı uygun vaktımde audı ye ugrarsam bır daha ben denerım. merak ettım :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    @ gorkemuse

    A4 2.0 TDI 177 hp incelemesi için teşekkürler. Aracın yol tutuşundaki yetersizliği bence de süspansiyon sisteminden kaynaklanıyor. Çok yumuşak süspansiyonlara sahip olduğu için virajlarda, viraj içi tekerleğinin yol tutuşu minimum seviyeye iniyor. Patinaja düşmesinin sebebi de o zaten. Ama ESP'nin niye devreye geç girdiğine anlam veremedim. Bu sorunun biraz alçaltmayla ve sert süspansiyonla biraz da olsa giderilebileceğini düşünüyorum.

    Biraz da sürüş modları seçilebilecek donanımları satmak için ticari bir amaç da vardır bu işte

    Ve S-Line paketi ile oldukça değişecektir yol tutuşu. Bir de ses izolasyonlu camları vardı opsiyon onlarla ses durumu baya baya değişiyor diyorlar ben de onu merak ettim aslında ama.

    valla standart halinin yalıtımı en iyi premiumlar içinde.

    ne 3 ne de C gibi rüzgar sesi var. yol sesi de az onlardan. motor sesi zaten 3500 devirde duyuluyor.

    A4 ün yalıtımı çok iyi.

    merak ettim acaba testteki aracın yol tutuşu zayıfmış ya, baya böyle tosun gibi tombul tombul yanaklı lastikli bi versiyonu var acaba onunla mı test ettiniz :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-yeni-kasa-ilk-sahibinden-acil-satilik-2012-modeldir-90685687/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2012-model-audi-a4-m-90717681/detay

    bu da normalde görüdğümüz a4'lere göre biraz ince yanaklı. S-Line ile gelen sürüş modları ile falan direksiyon ve yol tutuşu baya değişecektir diye düşünüyorum.

    olcusunden emın degılım ama primacy hp vardı.

    bu haftaıcı uygun vaktımde audı ye ugrarsam bır daha ben denerım. merak ettım :)

    Şöyle bi aban bakalım yoncada, haftaya ankaradayim gitmemiş olursan gelirim. Primacy hp çok yumuşak hamurlu. Bizim borada da ondan var 205/55 r16. Bi s-line a4 olsa keşke. 10 mm alçak zaten.baya bi farkeder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Renault Megane
    - 1,6 dci 130 hp 16V
    - 320 tork
    - Tüketim --> 4 lt/100km
    - 0-100 km --> 9,8 sn

    Bide tam otomatik versiyonu çıktımı tadından yenmez :)
  • Hala aveo testi beklemekteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    Hala aveo testi beklemekteyim.

    Cruze (40 km kadar) testi sonunda Chevrolet'ten soğuyan birisi olarak Aveo'nun ortalamanın altında kalacağını tahmin etmek benim için zor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitchiker

    Yeni Renault Megane
    - 1,6 dci 130 hp 16V
    - 320 tork
    - Tüketim --> 4 lt/100km
    - 0-100 km --> 9,8 sn

    Bide tam otomatik versiyonu çıktımı tadından yenmez :)


    Yakıt tasarrufuna en fazla önem veren markalardan renaultun yakıt tüketimini ciddi anlamda artıran ama konfor konusunda en iyisi olan tam otomatik şanzımanı dizel motorunda kullanması bana göre hayal. EDCden şaşacağını hiç sanmamBenzinli megane ve fluenceta yaptığı gibi tam otomatik şanzımanı dizelde de kullansa hiç fena olmaz ama dizel alan yakıt tasarrufunu önceliyor düşüncesiyle buna yanaşmıyorlar maalesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATAKSEVER -- 13 Temmuz 2012; 10:14:51 >




  • Sn. Görkem merhaba. Burada bahsi geçen araba Avensiz Elegant Extra mı yoksa Yeni Avensis Elegant Extra mı?
  • Ağustos başı gibi yeni test sürüşleri geliyor arkadaşlar.

    Aveo ilk sırada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.

    Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.

    Saygı ve selamlar.

    Inceledik hepimiz cok begendik.

    Kesinlikle elegant extra donanim ile alinacak bir araba.

    Alcantara koltuklar, zengin donanim, guzel mekanik, toyota standartlari ustunde ses yaliti vs.


    Kesinlikle guzel bir otomobil olmus.

    Fazla uçlarda olmayan, otomobil konusunda gerçekten yeterli bilgiye sahip kişilerin çoğu genel olarak veya f/p olarak bu aracı beğeniyor zaten.

    Tekrar teşekkürler..

    O otomobil o fiyatlara BEDAVA Gerekli iyileştirmeler yapılmış iç mekan kalitesinde hatta özenilip bezenilmiş. Gözünüz kapalı alabilirsiniz motor performanssız hissettiriyor ama aslında piyasadaki en baba atmosferiklerden biri.

    Sn. Görkem, burada bahsedilen araç, Avensis Elegant Extra mı , Yeni Avensis Elegant Extra mı?

    Demin alıntı yapmadan sormuşum. Tekrar yazmış oldum. Cevabınız için, Peşin Teşekkürlerimle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ağustos başı gibi yeni test sürüşleri geliyor arkadaşlar.

    Aveo ilk sırada.

    ooo
  • Haluk Test Sürüşü 39. 2012 Renault Fluence Z.E.

    Arkadaşlar merhaba,

    Arda, Anıl, Görkem ve ben Armada yanındaki Mais'te buluşup elektrikli Fluence Z.E.'yi test ettik.



    Kısaca izlenimlerim:

    - Aracın gaza tepkileri çoook başarılı.

    - Gaza bastığınızda anlık tüketim kw olarak görünüyor.

    - Ayağınızı gazdan çeker çekmez standart bir motordan çok daha fazla bir oranda kompresyon mevcut.

    Yani neredeyse hafiften frene dokunuyormuşsunuz gibi yavaşlama eğilimine giriyor alet.

    Bu sırada piller şarj oluyor(muş) işte.

    Tek şarjda fabrika verisi olarak 185 km menzili var aracın.

    Tam şarj süresi de 8 saat civarıymış.

    Günde şehiriçinde kısa mesafeler gidip gelenler için tüketim ve şarj süresi açısından ideal bir alet olmuş.

    Aracın maksimum hızı 135 km ve 0-100 süresi de 13.7 sn.

    Ama sabit ve tüm devir bandında mevcut olan yüksek tork nedeniyle hızlanma sırasında aldığınız his bunun ötesinde.

    Gazı köklediğinizde ön tekerleklerin hafiflediğini, neredeyse torque steering denilen olaya düştüğünü düşünüyorsunuz.

    Turbo dizeller kısacık tork bandından dolayı bir anda bitiveren bir ivmeye sahip.

    Küçük hacimli atmosferik benzinliler lineer ama vurucu olmayan bir ivmelenmeye sahip.

    Bu alet ikisinin bir karması gibi.

    Ve motor gürültüsü yok.

    Diğerlerinde performans almak için gazı köklemek gerekiyor ve kökleyince de bundan daha performanslı oluyor, orası ayrı ama bunda az basmayla bile performans mevcut demek istemişimdir herhalde.

    Menzil konusunda da bilinçli kullanımla (frene basılmayacak (doğru yazdım, frene basılmayacak )) şarj uzatılabilir.

    Ayağı gazdan kaldırdığınızda alet bataryaları şarj etmeye başlıyor ve aracın mevcut sürati çoook hızlı bir şekilde düşüyor.

    Öndeki araçlarla mesafenizi ayarlayarak frene basmadan aracı durdurmak teoride ve hatta pratikte mümkün yani.

    Bunlar da fotolar:

    Aracın kaput içi görünümü:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Yakın çekim:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın ön koltukları:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Bunlar da arka koltuklar:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu da normalde gayet geniş olan bagajın bataryalar tarafından doldurulmuş hali:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Test aracımız:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Şarj istasyonu:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın ön kapılarının ön kısmında, her iki tarafta da da şarj girişi mevcut:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Araç şarj olurken:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu da aracın göstergelerini çektiğimiz video:




    Aracı ben kullanırken Arda göstergeleri çekti burada da:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 6 Ağustos 2012; 15:48:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Haluk Test Sürüşü 39. 2012 Renault Fluence Z.E.

    Arkadaşlar merhaba,

    Arda, Anıl, Görkem ve ben Armada yanındaki Mais'te buluşup elektrikli Fluence Z.E.'yi test ettik.



    Kısaca izlenimlerim:

    - Aracın gaza tepkileri çoook başarılı.

    - Gaza bastığınızda anlık tüketim kw olarak görünüyor.

    - Ayağınızı gazdan çeker çekmez standart bir motordan çok daha fazla bir oranda kompresyon mevcut.

    Yani neredeyse hafiften frene dokunuyormuşsunuz gibi yavaşlama eğilimine giriyor alet.

    Bu sırada piller şarj oluyor(muş) işte.

    Tek şarjda fabrika verisi olarak 185 km menzili var aracın.

    Tam şarj süresi de 8 saat civarıymış.

    Günde şehiriçinde kısa mesafeler gidip gelenler için tüketim ve şarj süresi açısından ideal bir alet olmuş.

    Aracın maksimum hızı 135 km ve 0-100 süresi de 13.7 sn.

    Ama sabit ve tüm devir bandında mevcut olan yüksek tork nedeniyle hızlanma sırasında aldığınız his bunun ötesinde.

    Gazı köklediğinizde ön tekerleklerin hafiflediğini, neredeyse torque steering denilen olaya düştüğünü düşünüyorsunuz.

    Turbo dizeller kısacık tork bandından dolayı bir anda bitiveren bir ivmeye sahip.

    Küçük hacimli atmosferik benzinliler lineer ama vurucu olmayan bir ivmelenmeye sahip.

    Bu alet ikisinin bir karması gibi.

    Ve motor gürültüsü yok.

    Diğerlerinde performans almak için gazı köklemek gerekiyor ve kökleyince de bundan daha performanslı oluyor, orası ayrı ama bunda az basmayla bile performans mevcut demek istemişimdir herhalde.

    Menzil konusunda da bilinçli kullanımla (frene basılmayacak (doğru yazdım, frene basılmayacak )) şarj uzatılabilir.

    Ayağı gazdan kaldırdığınızda alet bataryaları şarj etmeye başlıyor ve aracın mevcut sürati çoook hızlı bir şekilde düşüyor.

    Öndeki araçlarla mesafenizi ayarlayarak frene basmadan aracı durdurmak teoride ve hatta pratikte mümkün yani.

    Bunlar da fotolar:

    Aracın kaput içi görünümü:


    Yakın çekim:



    Aracın ön koltukları:


    Bunlar da arka koltuklar:



    Bu da normalde gayet geniş olan bagajın bataryalar tarafından doldurulmuş hali:



    Test aracımız:




    Şarj istasyonu:




    Aracın ön kapılarının ön kısmında, her iki tarafta da da şarj girişi mevcut:






    Araç şarj olurken:




    Bu da aracın göstergelerini çektiğimiz video:




    Aracı ben kullanırken Arda göstergeleri çekti burada da:

    Haluk Test Sürüşü 40. 2012 Hyundai i20 1.4 A/T Tune.

    Arkadaşlar merhaba,


    19 Mayıs 2012 tarihinde Arda ile Eskişehir yolu Neziroğlunda yeni Hyundai i20 testi yaptık.

    Aslında niyetim dizel versiyondu ama bayiide benzinli versiyon olduğu için benzinli otomatik testi yaptık.

    - Araç donanım paketleri olarak çok zengin. Test aracı Tune paketindeydi ve bir üstteki Elite gerçekten bu sınıf için bir sürü özelliği standart barındırıyor.

    Jump-Sense-Tune-Elite donanım paketlerinin son ikisinde ESP standart.

    Hız sabitleme giriş dışındaki paketlerde standart.

    - Çizgileri de diğer yeni Hyundailere benzemiş.

    - Ebatlarıyla tam bir şehiriçi aracı.

    - İçi gayet ferah sayılabilecek bir araç. Sunrooflu elite versiyonda araç içi daha da aydınlık olur muhtemelen.

    - Yol sesi düşündüğümden daha fazla idi ama dayanılmayacak kadar kötü değil.

    Ama i30'un aksine araçta Hankook değil continental vardı diye hatırlıyorum.

    - Benzinli versiyonların rakibi daha fazla olduğundan fiyatlandırma daha da önemli hale geliyor.

    Test ettiğimiz 1.4 benzinli Tune otomatik versiyonun liste fiyatı 40.290 TL

    Diğer fiyatlar linkte mevcut:

    http://hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=fiyatlistesi&menu_id=241


    Aracın fotoları:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Hep merak ettiğim bir poz:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Alet 100'le giderken yaklaşık 2500 devir çeviriyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
    4 ileri tam otomatik vites olduğunu hatırlatayım.

    Arda kullanırken:
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bunlar da test sırasında çektiğimiz videolar:





    Sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırız.

    İyi seyirler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 6 Ağustos 2012; 15:55:18 >




  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.