Bildirim
Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (115. sayfa)
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Haluk abi, emeğine sağlık güzel olmuş gerçekten.. Bir yerde bir hata gördüm sanki
Ayağınızı gazdan çekince ileri gitme isteği büyük pratiklik. demişsiniz de fren olacaktı sanırım
i30 gerçekten çok yakıyor. Ben özellikle motor sıcaklıklarına da baktım ve motor siz teste başlarken de sıcakmış ona rağmen 6.9 çok geldi bana. Kaldı ki o zaman kış günlerinde bu araca 8 litre ev-iş, iş-ev yapan biri için gayet normal bir değer olacaktır. Ki Elentranın Lpglisi çok daha uyguna ve ekonomiğe benziyor. Kaldı ki ben atmosferik motorları oldum olası sevmişimdir
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI'lardan beridir GDI'lara LPG takılamıyor, o yüzden sanırım bu GDI'lar için de pek umutlu olmamak gerekli.
ekleme: Haluk Abi, yalıtım olarak nasıllar? İyi demişsin ama yani golf'e yakın mı? Golf kadar mı? Ve en çok rahatsız eden gerçekten lastik sesleri miydi? Sessizlik konusunda çok iyi olan Nokian adında bir lastik firması var duymuşsunuzdur illa ki. Bir de Ziebart'ın bir yalıtımı vardı. İkisi birlikte uygulansa sanırım oldukça başarılı olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 7 Haziran 2012; 10:39:02 >
-
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar. -
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar.
İncelendi hocam. Bi önceki sayfada detaylar yazıyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar.
İncelendi hocam. Bi önceki sayfada detaylar yazıyor.
Gözümden kaçmış demekki hemen bakayım, teşekkürler. -
maşallah otohaber testlerı geçmişsiniz.ne kadar cok arac testı var... -
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar.
Inceledik hepimiz cok begendik.
Kesinlikle elegant extra donanim ile alinacak bir araba.
Alcantara koltuklar, zengin donanim, guzel mekanik, toyota standartlari ustunde ses yaliti vs.
Kesinlikle guzel bir otomobil olmus.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Johnnn...
Ayağınızı gazdan çekince ileri gitme isteği büyük pratiklik. demişsiniz de fren olacaktı sanırım
...
Önce kim farkedecek diyordum ben de.
Diğer konuları da yazacağım sevgili Can. :) -
quote:
Orijinalden alıntı: arabasevdasi
CRUISE kontrol var mı CRUZE'da?
Test ettiğim LT düz vites 2.0 dizelde cruise control vardı. Direksiyonun üzerinde solda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 7 Haziran 2012; 17:38:38 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar.
Inceledik hepimiz cok begendik.
Kesinlikle elegant extra donanim ile alinacak bir araba.
Alcantara koltuklar, zengin donanim, guzel mekanik, toyota standartlari ustunde ses yaliti vs.
Kesinlikle guzel bir otomobil olmus.
Fazla uçlarda olmayan, otomobil konusunda gerçekten yeterli bilgiye sahip kişilerin çoğu genel olarak veya f/p olarak bu aracı beğeniyor zaten.
Tekrar teşekkürler..
-
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: h_öztuna06
Emeğinize sağlık, ne kadar tşk etsek azdır, sağolun varolun.
Sn. forumdaşlar Toyota bayilerine yolunuz düşerse makyajlı avensisi de bir zahmet incelerseniz makbule geçer.
Saygı ve selamlar.
Inceledik hepimiz cok begendik.
Kesinlikle elegant extra donanim ile alinacak bir araba.
Alcantara koltuklar, zengin donanim, guzel mekanik, toyota standartlari ustunde ses yaliti vs.
Kesinlikle guzel bir otomobil olmus.
Fazla uçlarda olmayan, otomobil konusunda gerçekten yeterli bilgiye sahip kişilerin çoğu genel olarak veya f/p olarak bu aracı beğeniyor zaten.
Tekrar teşekkürler..
O otomobil o fiyatlara BEDAVA Gerekli iyileştirmeler yapılmış iç mekan kalitesinde hatta özenilip bezenilmiş. Gözünüz kapalı alabilirsiniz motor performanssız hissettiriyor ama aslında piyasadaki en baba atmosferiklerden biri.
-
Toyota neden 1.6 Avensis'e otomatik vites seçeneği koymaz?! Hoş koysa onu da MMT yapar, o da güzelim arabayı mahvederdi.
2 yıl Toyota'da çalıştım, o zaman da Japonları anlamamıştım, şimdi de anlamıyorum. Bu kadar kaliteli araç üretip saçma donanım ve ekipmanlarla(MMT tek başına yeter) o emeği çöpe atabiliyorlar. Avrupa pazarını bilmiyorlar, Türkiye pazarını hiç anlayamadılar. Ama kuzey Amerika ve Japonya pazarında bir numaralar. Hay Allah yanlış olan bizmişiz, Japonlar değil
Soru: 2.0L Avensisteki otomatik CVT midir? -
Audi A4 2.0 TDI test etme fikri olan beni dürtsün yoksa tek başıma gideceğim bir gün -
quote:
Orijinalden alıntı: BiyikliJedi
Soru: 2.0L Avensisteki otomatik CVT midir?
Dizel 6 ileri tam otomatik vites, benzinli olan CVT dir. -
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Audi A4 2.0 TDI test etme fikri olan beni dürtsün yoksa tek başıma gideceğim bir gün
Hafta ici konya dogusa gideriz.
Uygar bey ile guzel bir inceleme yapariz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haluk abi listeye bakdım göremedim, gözümden kaçtıysa kusura bakma.
Duy bu sesi, superb incelemesi bekliyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Audi A4 2.0 TDI test etme fikri olan beni dürtsün yoksa tek başıma gideceğim bir gün
Hafta ici konya dogusa gideriz.
Uygar bey ile guzel bir inceleme yapariz.
Pazartesinden itibaren boşum dürt beni kozum düşsün. -
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Audi A4 2.0 TDI test etme fikri olan beni dürtsün yoksa tek başıma gideceğim bir gün
Hafta ici konya dogusa gideriz.
Uygar bey ile guzel bir inceleme yapariz.
Pazartesinden itibaren boşum dürt beni kozum düşsün.
senin maca papazini alirim.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
quote:
Orijinalden alıntı: Phantoka
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Audi A4 2.0 TDI test etme fikri olan beni dürtsün yoksa tek başıma gideceğim bir gün
Hafta ici konya dogusa gideriz.
Uygar bey ile guzel bir inceleme yapariz.
Pazartesinden itibaren boşum dürt beni kozum düşsün.
senin maca papazini alirim.
kızın iş yapmasına bayılırım ya da bacağın şey olmasına
-
Görkem Test No: 19
Audi A4 2.0 TDI 177 hp Multitronik
Bugün bu 1134 derecelik öğlen sıcağına rağmen bir A4 testi yapalım dedik. Benim de 48. testim olmuş oldu böylece
A4'ün kapılarının ağırlığı sesi, açılırken ve kapanırken verdiği hissiyat çok etkileyici. Aynı şekilde aracın malzeme kalitesi ve işçiliği de öyle. Çok fazla orasına burasına dokunamadık ama çıtırtı pıtırdı duyamadım ben. Vites topuzundan, kolçak oradaki kısma, kapı içlerinden havalandırma ızgaralarına kadar elime hiç bir şekilde ucuz plastik hissyatı veren bir yer denk gelmedi.
Vites topuzu ve havalandırma ızgaraları dışında dizayn konusunda göze batan ve hoş gelmeyen bir kısım bulamadım.
Koltukları ilk oturduğum andan itibaren rahatsızlık vermedi ki 3-4 defa çok sert viraja girmeme rağmen sağa sola kaydırmadı beni. Yani yanal destekler ve özellikle sırt kısmı çok güzeldi.
4 Kollu direksiyon niyeyse gözüme çok büyük gözüktü. Silecek vs. kollarına ulaşırken sıkıntı çıkarabilir. Ama 300 Euro ymuş ki ilk alınacak donanım bu olsa gerek.
Aracın sürüş pozisyonu konusunda da söylenecek bir şey yok yani o da güzeldiSizi saran bir konsol yapısı var ve ekstra olarak güvende hissettiriyor. Aynaları nedense hem Mercedes hem de Audi de çok küçük buluyorum.
Çalıştırırken çok hafif marş motorunun sesini duyuyorsunuz.
Frenden ayağınızı çektiğiniz zaman hareket etmeye başlıyor, gaza basmaya gerek kalmadan. ( Sıkışık trafiklerde candır can.)
Araçta 2.0 litrelik TDI motor bulunuyor ki Q5 testimde pek tat alamamıştım bu motordan. Fakat bu sefer atikliği ve canlılığı insanı memnun ediyor. Trafikten dolayı max 140 km/h hıza ulaştık
Şanzıman motor uyumu abartmadan söylüyorum benzinli tam otomatik kadar başarılı. Neredeyse "0" turbo lag ve aynı şekilde benzinli otomatik kadar gaz pedalına tepki veren bir kombine olmuş. Hiç bir devir ve durumda kick down da kararsızlık, gecikme, güçten düşme vs. yaşatmadı. Açıkçası bu akdar başarılı olacağını düşünmüyordum. CVT vites hem konfor hem de ivmelenme işini eksiksiz yapıyor.
Aracın yine aynı şekilde bu uyumu sayesinde silkme-sarsma yaşamadan testi tamamladık.
Yakıt tüketimi konusunda ben pek iyi değerler yakalayamadım.
Aracın yol tutuşu tek kelimeyle berbat. Nedeni çok büyük ihtimalle yumuşacık süspansiyonlar ama bilmem kaç bin lira verilen otomobilde daha iyi sürüş dinamikleri bekliyorsunuz haliyle. Test güzergahımızı özel istek üzerine Oran köprüsüne kadar uzattık ve oradaki 2 adet yoncayı olabilecek max hızla dönmeye çalıştım. Her seferinde aracın farklı bir kısmı kaymaya başladı hatta 65-70 ten sonra gaza basmaya korkar hale geldim çünkü hiç kendimi güvende hissedemedim.
İlk denememde aracın ön tarafı kaymaya başladı ve tekerlekler patinaja düştü daha sonra tekrar gaza yüklendiğimde komple otomobil kendini şeridin dışına atmaya başladı. ESP nin devreye girmesi için biraz fazla bekledik.
Diğer denemelerimde ise yine aynı sonuçla karşılaştım kesinlikle virajlarda güven vermeyen bir araç.
A4 'ün yalıtımı EFSANE. O kadar gürültülü bir motora rağmen hiç bir hızda hiç bir devirde kaputun altından rahatsız edici bir ses almıyorsunuz. Aynı şekilde rüzgar sesi de özellikle C serisi ve F30 kasaya göre çok çok başarılı. Yol sesi yalıtımında arabanın hiç bir tarafından lastik yuvarlanma sesini duymuyorsunuz fakat otobana çıktığınız zaman belki daha da fark eder ve bu kadar mükemmel olmayabilir.
Süspansiyonlar bahsettiğim gibi yumuşacık ve inanılmaz sessiz çalışıyor. Konfor açısından daha iyi hissiyat verilemezdi herhalde. Hiç bir çukuru hissetmedik ve aynı şekilde kabin içinde gürültüsünü de duymadık.
Direksiyon son derece hissiyatsız çok yumuşak geldi bana. Aslında şehir içinde cezbeden bir özellik gibi görünse de yüksek hızlarda tepkisi ve sertlik hissini başarısız buldum. Niyeyse yol tutuş denemelerinden sonra aracın ani manevralarda başarısız olacağı olgusu yerleşti içime.
Genel bir değerlendirme yaparsak gençlere göre değil bu araba10 üzerinden 6.5 veriyorum (kendi klasmanındaki araçlarla kıyaslarsak.)
Neden insanlar Passat 2.0 TDI alır da aynı paraya bu aracı almazlar merak etmeden de duramadım. Şu an aynı dolulukta A4 ü 120.000 liraya alabiliyormuşuz.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X