Şimdi Ara

The Spirit of the Samurai Çıkış Tarihi Açıklandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
21
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Yayıncılığını Kwalee ve geliştiriciliğini Digital Mind stüdyosunun üstlendiği Metroidvania tarzı yandan görünümlü kamera bakış açısına sahip aksiyon macera oyunu The Spirit of the Samurai'ın çıkış tarihi açıklandı. Ortaya çıkan bilgilere bakacak olursak oyun 12 Aralık tarihinde piyasaya sürülecek.
     
    Karanlık bir samuray deneyimi 
     
     
     
    Belirttiğimiz tarihte oyun Steam ve Epic Games Store üzerinden PC için satışa sunulacak. Konsol sürümleri daha sonraki bir tarihte çıkacak. Bununla beraber Steam Next Fest'in bir parçası olarak ücretsiz bir demo sürümü sunacak. Bu demo sürümü sayesinde oyunun nasıl bir yapıya sahip olduğunu görebilecek ve istek listenize alıp almayacağınıza bu sayede karar verebileceksiniz. Bu demoya 14 Ekim'den itibaren ulaşabileceksiniz. 
     
    Samuray tarzı bir platform aksiyon macera deneyimini sunmaya hazırlanan yapım içerisinde daha çok karanlık ve gizemli bir atmosfer bulunuyor. Köyümüzü ölümsüz ordularının bastığı bir arka plan hikayesinin bulunduğu oyunda, Japon mitolojisinden esinlenen türlü düşmanlar yer alıyor.
     
    Stop-motion sinematik tarzının yer aldığı yapımda düşmanların def etmeye çalışan Japon samuray Takeshi'nin kontrolünü eline alabiliyorsunuz. Bununla beraber savaşçı kedi arkadaş Chisai’nin ve küçük ama alıngan Kodama'nın rolünü de üstlenebiliyorsunuz.
     
     
     
    Oyun bizlere neler vadediyor?
     
    Yandan görünümlü kamera bakış açısıyla beraber ilerleyebileceğimiz ve Samuray deneyimi ile karşı karşıya kalabileceğimiz yapım içerisinde elimizdeki güçleri en iyi şekilde kullanabiliyor ve kılıcımızı alarak düşmanları ortadan kaldırmak temel hedefimiz olarak karşımıza çıkıyor. Japon mitolojisi ve kültüründen esinlenen yapım içerisinde bu kültürde yer alan düşmanların, ortamların ve çok daha fazlasının karşımıza çıktığını görebiliyoruz. Tehlikede olan bir köyde yer aldığımız süre boyunca elbette burada yeniden dirilen bir Samuray ile karşı karşıya kalıyor ve yaklaşmakta olan bir Oni düşmanının olduğundan bahsedebiliyoruz.
     
    Bunları ortadan kaldırmak, yanan köyümüzü kurtarmak ve halkı en iyi şekilde buradan çıkarmak tamamen bizim işimiz oluyor. Temel arka plan hikayesi bundan ibaret olarak bizlere sunuluyor ve aynı zamanda oyun içerisinde iki boyutlu yakın çekim aksiyon sistemi bizlere sunuluyor. Samuray sistemi ile beraber oyun içerisinde elimizdeki kalıcı güçleri en iyi şekilde kullanabiliyor, düşmanlara karşı gelebileceğimiz esnada düşmanların saldırılarını kesebiliyor ve daha fazla detay ile beraber hayatta kalmanın yollarını arayabiliyoruz. Bununla beraber oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca Japon mitolojisinden ilham almış çeşitli sinematik macera sisteminin olduğundan bahsedebiliyor ve arka planında yer alan türlü hortlakların, korkutucu orduların ve çok daha fazlasının olduğundan bahsedebiliyoruz.
     
    Tüm bu detaylarla beraber oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerleyebiliyor, kendi yolumuza bakabiliyor ve düşmanların farklı şekildeki saldırılarını ortadan kaldırmaya çalışabiliyoruz. Hızlı bir şekilde ilerlemeye çalıştığımız ancak bir yandan karanlık ve gerilim dolu atmosferlerle karşı karşıya kaldığımız yapım içerisinde sadece biz değil, aynı zamanda yanımızda bir kedi ve diğer bir yol arkadaşımız bulunuyor. Bu yol arkadaşı ile beraber istediğimiz şekilde ilerleyebiliyor, onlardan yardımlar alabiliyor, çeşitli zorlukları aşmak için türlü yardımlarını kullanabiliyor ve çok daha fazla detay ile beraber yerimizi alabiliyoruz. Bununla beraber oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda dikkat çekici unsurlarla karşı karşıya kalıyor ve bu unsurları aşmak ve aynı zamanda hızlı bir şekilde ilerlemek tamamen bizim işimiz oluyor. Oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca dikkat çekici ortamlarda kendimizi bulabiliyor ve bu ortamları keşfetmek tamamen bizim işimiz oluyor.
     
    '' 

    Oyunda farklı bölgelere doğru atılabiliyor, bu bölgelerde neler olup bittiğini görebiliyor ve daha fazla detay ile beraber hızlı bir şekilde ilerleyebiliyoruz. Oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda buralarda neler olup bittiğini görebiliyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca her ortamda farklı düşmanlar, atmosferler, manzaralar, etkileşime girebileceğimiz unsurlar ve çok daha fazlası bizleri bekliyor. Tüm bu unsurlarla beraber kendi yolumuza bakabiliyor, elimizdeki kılıcı en iyi şekilde sallayabiliyor ve daha fazla detayın sahibi olabiliyoruz. Oyun içerisinde yukarıda bahsettiğimiz gibi yasaklı köyümüze en iyi şekilde savunmak durumunda kalıyor ve buralarda çıkan yangını durdurmak tamamen bizim işimiz oluyor. Ek olarak oyunda hortlaklar, korkutucu unsurlar, yaratıklar, canavarlar ve çok daha fazlası bizlere sunuluyor ve bu tüm düşmanlar Japon kültüründen esinlenmiş bir şekilde karşımıza çıkıyor. Acımasız sistemin olduğundan bahsettiğimiz yapım içerisinde elbette tüm bunları ortadan kaldırmak ve daha fazla detay ile beraber yolumuza bakmak tamamen bizim işimiz oluyor.
     
    Oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda hayatta kalmanın yollarını arayabiliyor ve yandan görünümlü bir kamera bakış açısı olduğundan dolayı elbette sinematik macera sisteminin olduğundan bahsedebiliyoruz. Arka planda yer alan hikaye hem ara sahnelerle hem de karakterler arası diyaloglarla bizlere aktarılıyor ve Japon mitolojisinin oldukça ön plana çıktığı esnada yapacağımız hamlelerin detaylarının neler olduğunu görebiliyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca farklı bölgelere doğru ilerlerken aynı zamanda buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyor ve düşman ordularına karşı savaşırken elbette tüm bu düşmanların haricinde bir de patron savaşları bulunuyor. Bu patron savaşları gerçekten de oyun içerisinde oldukça zorlu bir yapıyı bünyesinde barındırıyor ve biz de bu patronları ortadan kaldırmak için türlü hamleler gerçekleştirebiliyoruz. Öncelikle patronları ortadan kaldırmak için oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerleyebiliyor, onları ortadan kaldırmak zorlu bir yapıyı beraberinde getiriyor ve öncelikle onların saldırılarını öğrenmek tamamen bizim işimiz oluyor. Saldırıları öğrendikten sonra kendimize ait bir savunma sistemi ortaya çıkarabiliyor ve bununla beraber düşmanları ortadan kaldırabiliyoruz. Aynı zamanda zorlu patronları ortadan kaldırmak için kendi taktiklerimizi ön plana çıkarabiliyor ve taktiklerimizle beraber her bir oyuncu farklı stratejiler benimseyebiliyor ve kendi aksiyon sistemimizi oyuna dahil edebiliyoruz.

    Acımasız düşmanlara karşı gelmeye hazırlandığımız ve düşmanları ortadan kaldırırken türlü hamleler gerçekleştirebildiğimiz yapımda buradaki yaratıkların gerçekten de üst seviye olduğunu görebiliyoruz. Oyunda farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyor ve yukarıda bahsettiğimiz gibi her bölge içerisinde farklı düşmanlar ve manzaralar bizleri bekliyor. Oyunda ilerlerken bir yandan ön planda düşmanları ortadan kaldırmaya çalışıyor, diğer yandan ise arka planda canlı ortamların bizlere sunulduğunu görebiliyoruz. Japon mitolojisi ve folklöründen ilham alan yapısı ile beraber özenle oluşturulmuş bir dünyayı keşfetmeye hazırlanıyor ve buralarda harap köylere doğru ilerlerken aynı zamanda dağ manzaralarının olduğu dikkat çekici bölgelerde kendimizi bulabiliyoruz.
     
    '' 
     
    Oyunda yer aldığımız süre boyunca ıssız mezarlıklara doğru ilerlemeye çalışıyor ve aynı zamanda türlü terk edilmiş kısımlarda kendimizi bulabiliyoruz. Her ortam içerisinde gerçekten de tüylerimizi diken diken edecek düşmanların, manzaraların, seslerin, efektlerin, korkutucu unsurların ve çok daha fazlasının olduğundan bahsedebiliyoruz. Oyun aslında bir platform aksiyon macera deneyimi sunarken aynı zamanda arka planda gerilim dolu bir sistemi de bizlere aktarıyor. Durum böyle olunca oyun içerisinde yer aldığım süre boyunca hızlı bir şekilde ilerlemeye çalışıyor, düşmanları ortadan kaldırmaya çalışıyor ve daha fazla detay ile beraber hayatta kalmanın yollarını arayabiliyoruz. Oyunu ilk gördüğünüz zaman elbette manzaraların, ortamların, grafiklerin ve aksiyon sisteminin ne kadar dikkat çekici olduğunu görebiliyorsunuz.
     
    Zaten oyun hem manzara anlamında hem de grafik anlamında gerçekten de dikkat çekici bir detayı bizlere sunmayı hedefliyor. Durum böyle olunca oyun içerisinde istediğim şekilde ilerlemeye çalışıyor, kendimizi oyuna kaptırırken aynı zamanda manzaralar boyunca dikkat çekici yollara başvurabiliyor ve canavarlar ve şeytanların olduğu bir dünyada kendi yolumuza bakmaya hazırlanabiliyoruz. Her birinin farklı şekillerde ustalıkla hazırlanmış bir yapıya sahip olduğunu aktarabildiğimiz düşmanların farklı saldırıları, ani atakları ve çok daha fazlası yer alıyor. Bununla beraber onları ortadan kaldırmak için kılıcımızı onlara kaldırabiliyor ve akabinde ise onların saldırılarını kendi kılıcımızla beraber savurabiliyoruz. Durum böyle olunca oyun içerisinde elbette kendimize ait saldırı ve savunma stilimizi ortaya koyabiliyor ve doğru zamanda doğru tuşlamalarla beraber hamle yapmak oldukça önem arz ediyor.

    Tehlikede olan bir köyü kurtarmaya çalıştığımız ve özenle oluşturulmuş bir dünyayı keşfetmeye başladığımız yapımda kaderlerle bağlanmış 3 farklı ruhun olduğundan bahsedebiliyoruz. Yukarıda bahsettiğimiz gibi bu ruhlarla beraber istediğim şekilde ilerleyebiliyor ve kendi yolumuza bakabiliyoruz. Düşmanlara karşı hızlı bir şekilde gelebileceğimiz ve 3 farklı karakter olarak hortlak ordularıyla savaşabileceğimiz yapımda becerikli bir Samuray olarak ilerlemeye çalışıyor, diğer taraftan cesur ama minik bir ruha sahip olan Kodama’yı kontrol edebiliyor ve diğer taraftan savaşçı bir kedi karakteri ön plana çıkarabiliyoruz. Dolayısıyla 3 farklı karakterin 3 farklı özelliği ile beraber ilerlemek durumunda kalıyor ve şiddet dolu kılıç sahnelerinin bulunduğu bir yapıyla kendi yolumuza bakabiliyoruz. Bu oyun içerisinde yer aldığımız yere bence efsane ve bir gücü kullanmaya çalışıyorum. Bu gücümüzü elbette en iyi şekilde kullanmak için öncelikle bazı önceliklerden taviz vermemiz gerekiyor.
     
    '' 
     
    Durum böyle olunca oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda keskin platform unsurlarından keşif detaylarına kadar oldukça farklı içeriklerle kendi yolumuza bakabiliyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca dikkat çekici ortamlarda kendimizi bulabiliyor, buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyor, aynı zamanda oyunda arka planda daha çok karanlık bir atmosferin olduğundan bahsedebiliyoruz. Bununla beraber antik Japonya'nın silahlarının olduğundan bahsedebilir ve burada katana, kılıcı, çok yönlü mızrak, yay ve çok daha fazlası yer alıyor. Bununla beraber hem yakın dövüş hem de menzilli dövüş silahları ile beraber düşmanları ortadan kaldırabiliyor ve bazı düşmanları uzaktan saldırmak gerçekten de oldukça avantajlı bir şekilde karşımıza çıkıyor. Dolayısıyla oyunda kullanabileceğimiz her bir unsurun farklı şekillerde kullanım detayları bulunuyor ve düşmanları ortadan kaldırmak için türlü hamleler gerçekleştirebiliyoruz.
     
    Yine yukarıda bahsettiğimiz gibi oyunda her bir oyuncu farklı bir deneyim elde edebiliyor ve kendi deneyiminizi ortaya koyarak hangi saldırı stilleri üzerinde usta olmak istiyorsanız ona göre kendi seçiminizi yapabiliyorsunuz. Dikkat çekici ortamlarda yer alabileceğiniz ve bu ortamları keşfedebileceğiniz yapımda Japon kültüründen esinlenen ortamların, düşmanların, silahların ve çok daha fazlasının olduğundan bahsedebiliyoruz. Oyunda elbette hızlı bir şekilde ilerlemeye çalışarak ve savaşarak önümüzü açmaya çalıştığımız esnada her karakterin kendine özgü güçleri, yetenekleri, saldırıları, komboları ve çok daha fazlası yer alıyor ve kendimizi bu sayede oyuna kaptırabiliyoruz. Bununla beraber her bir karakteri kullanırken üst düzey bir yapı elde edebiliyor ve kendi yolumuza bakabiliyoruz.

    Önümüze atıldığımız her bir hamleyle beraber düşmanları ortadan kaldırmak tamamen bizim işimiz oluyor ve aynı zamanda bizlere deneyim puanı kazandırıyor. İçimizdeki gerçek potansiyeli ortaya çıkarmak ve aynı zamanda bunlardan faydalanarak yeteneklerimizi geliştirmek oyun içerisinde yer alan diğer detaylardan bir tanesi. Bununla beraber büyüleyici hareketler üzerinde ustalaşabiliyor, kendi kombolarımızı ortaya çıkarabiliyor, bu kombolarla beraber elbette yeni yeteneklerin kilidini açabiliyor ve oyunda hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda kendi yolumuza bakabiliyoruz. Ne kadar çok hızlı bir şekilde ilerlersek o kadar çok oyun içerisinde ustalaşabiliyor ve kendi sistemlerimizi oyuna dökebiliyoruz. Bu tarz detaylarla beraber oyun içerisinde neler olup bittiğini öğrenebiliyor ve farklı tarzda bir animasyon ve sinematik bir aksiyonla karşı karşıya kalabiliyoruz.
     
    '' 
     
    Çeşitli sinematiklerin bulunduğu ve iki boyutlu aksiyon-macera oynanış dinamikleriyle beraber sürekli olarak bir şeyler deneyebileceğimiz yok. Bunun içerisinde keşfedilecek sırlarla dolu ortamların olduğundan bahsedebiliyoruz ve her ortamda farklı atmosferler ve manzaralar yer alıyor. Kombo temelli savaş sistemi ile beraber oyunda başarılı saldırı yaparsak o kadar çok hızlı bir şekilde düşmanı ortadan kaldırabilir ve yerle bir edebiliyoruz. Hızlı ve akıcı çeşitli kontroller arasında geçiş yapabileceğimiz yapım gerçekten de oynanması gereken projeler arasında bulunuyor.

    Bu tarz oyunlardan hoşlanıyorsanız oyuna göz atmanıza ve bir şans vermenizde fayda var. Bununla beraber oyunda dinamik düşman yapay zeka sistemi bulunuyor ve her karşılaşma bu sayede zorlu bir şekilde karşımıza çıkıyor. Dolayısıyla benzersiz hamlelerle kendi yolumuza bakabiliyoruz.








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.