Merhaba arkadaşlar. Konuyu arkadaşımın hesabı olmadığından kendi hesabımla yazıyorum. 3 ay önce markasını söylemeyeceğim. Telefon aldık cihaz şebeke ve wifi az çekiyor. Aldığımız malum büyük mağazalardan birisi. Gittik mağazaya teknik servise gitmesi gerekli dendi. Hadi gitti değişim çıktı. Forumda gördüğümüz kadarıyla kronik bir sorun bu şebeke problemi değişen cihazda da olucak. Bizde hiç teknik servise gitmeden e devlet üzerinden arızasını yazarak mağazayı thh ye şikayette bulunduk. Sorum şu bu karar %90 aleyhimize çıkıcak. Bu şikayet için ücret ödüyor muyuz? Yada diyelim olumlu ücret iadesi olarak karar çıktı. Telefonu 2.el zararına satsak bu karar çıktığı için thh ye ücret ödeme gibi bir olay var mı? Diğer sorumda karar çıkmadan cihazı satsa sorun olur mu? |
Bildirim