Şimdi Ara

THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Öncelikle geçmiş olsun. Ne Turkcell çalışanıyım ne apple ne de bu sektör içindeyim bunu belirtmek isterim. Telefonunu almış 11 ay kullanmışsınız. Sonrasinda telefonun anakartında problem olmus ve telefonunuz çalışmıyor. Bu konuda sizin muhatabınız Turkcell değil; APPLE. Apple size boş yere 2 yıl garanti vermiyor. Garantinin amacı da tam olarak budur. Yapılacak olay basit. Apple aranacak, randevu alınacak ve telefon iade edilip size yenisi verilecek. Tabi sizin için sorun da burada burada başlıyor :) Başka bir telefon almışsınız ve haliyle bir telefon boşta kalacak size ekonomik zarar oluşturacak. Bu da apple’ın veya turkcell’in Problemi degil. Ayıplı mal ile arızalanmış mal arasındaki farkı iyi idrak etmek gerekir.



    Ayrica 6 ay kullanım sonrasi bir ürünün ayıplı oldugunu kanıtlamak sizin göreviniz. Nasil kanıtlayacaksınız bu ürünün ayıplı oldugunu ? Mesela elektrik ve ısınmaya bağlı bir kullanıcı hatası vs olamaz mı ?



    Dedigim gibi, sizin muhatabınız apple. Randevu alın gidip garanti kapsamında size yeni telefon verilsin. Belki apple başka bir çözüm daha önerir. Bilinmez ama bu kadar çığırtkanlık fazla sanki.

    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.

    Dostum cihaz çalışıyor. Telefon, telefon özelliğini kaybetti. Konuyu güncelledim sizinde söylediğiniz gibi apple ile konuştum. Verdikleri cevabı konuya ekledim durum sizin sandığınız gibi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdikleri cevap nedir peki ? Konuyu açarken kullanmış olduğunuz dil de kapalıydı; şuan da böyle. Mesajınızı yazıyorsunuz ancak detaylı bilgi vermiyorsunuz. Ortada bilgi karışıklığı oluyor.

    Daha önce de değişimden gelen bazı telefonların kayıtlı olmaması sebebiyle kapandığı olaylarını forumda okuduk. Bu da buna benzer bir durum gibi. Eger siz anakart değiştirmediyseniz. He boyle bir sey yapmadıysanız zaten iciniz rahat olmali.

    Sürecin en fazla 1,5 ay süreceğini söylemişsiniz. Peki bu 1,5 süre içinde ne yapılacak ? Çevremde apple’ın garantisi ile değişimi yapılan çok insan oldu. Kimi gittiği gün aldı, kimi 2-3 gün sonra kimine de 1 hafta sonraya gün verip telefonunu o gün verdiler. Heee siz eger telefonu apple yerine anlaşmalı servislere verirseniz süreç uzar elbette. Ancak apple’a Randevu ile gidince böyle uzun bir süreç yaşayan olmadı çevremde.

    Kaldi ki koskoca apple, anakartın değişip değişmediğini 1,5’da mi inceleyecek ? Bu işlem bu kadar mı sürüyor ?????? Mantıklı gelmiyor bazi seyler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 29 Ocak 2018; 14:45:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Verdikleri cevap nedir peki ? Konuyu açarken kullanmış olduğunuz dil de kapalıydı; şuan da böyle. Mesajınızı yazıyorsunuz ancak detaylı bilgi vermiyorsunuz. Ortada bilgi karışıklığı oluyor.

    Daha önce de değişimden gelen bazı telefonların kayıtlı olmaması sebebiyle kapandığı olaylarını forumda okuduk. Bu da buna benzer bir durum gibi. Eger siz anakart değiştirmediyseniz. He boyle bir sey yapmadıysanız zaten iciniz rahat olmali.

    Sürecin en fazla 1,5 ay süreceğini söylemişsiniz. Peki bu 1,5 süre içinde ne yapılacak ? Çevremde apple’ın garantisi ile değişimi yapılan çok insan oldu. Kimi gittiği gün aldı, kimi 2-3 gün sonra kimine de 1 hafta sonraya gün verip telefonunu o gün verdiler. Heee siz eger telefonu apple yerine anlaşmalı servislere verirseniz süreç uzar elbette. Ancak apple’a Randevu ile gidince böyle uzun bir süreç yaşayan olmadı çevremde.

    Kaldi ki koskoca apple, anakartın değişip değişmediğini 1,5’da mi inceleyecek ? Bu işlem bu kadar mı sürüyor ?????? Mantıklı gelmiyor bazi seyler...

    Bu 1.5 aylık süreçte ben yani müşteri mağdur ediliyor. Aradım ve kendilerine cihazımın kapandığını söyledim benden cihazda bazı işlemler yapmamı istediler. Kendi cihazımın uzerinden onlara bir rapor gonderildi. Daha sonra bir ust departmana bağlandım. Bana durumu anlattı olayın btk ve apple arasında yaşanan uyumsuzluk sebebiyle ortaya çıktığını soyledi. Bana önce bi dosya oluşturacağını, evime kurye geliceğini kuryenin benden cihazı alıcağını söyledi daha sonra cihazın bazi işlemlerden geçerek irlandaya gönderileceğini, irlandadan onay geldiği zaman benim evime tekrar kuryeyle cihaz gönderileceğini söyledi. Apple çalışanı bunlari anlattiktan sonra ben kendisine istanbulda olduğumu cihazı randevu alıp kendiminde zorluya götürebileceğimi söyledim. Malesef bu tarz bir sorun o şekilde hallolmuyor ancak size anlattığım sekilde bu sorunu cozebiliyoruz dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A.M.K kullanıcısına yanıt
    İyide onunla seninki bir değil ki. İmei kaydı düşmüş iki dkda sistemden yenisi yapıcaklar yeni telefona ne hacet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük şanssızlık olmuş hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkcelin yada cihazları btk ya kaydeden kişinin gözünden kaçmıştır.ancak direk para iadesi değilde yenisiyle değiştirilmesini ve bu durum mağduriyete yol açtığını tatlı sert dille anlatman belki verimli olur.yalnız anlamadığım olayın çözümü konusunda hiç yardımcı olmamalı aksine başından savmaları ileride onları da sıkıntı sokar.sonuçta elinde faturası ile alınmış mal var.
  • Apple ve btk arasındaki uyuşmazlık ile İrlanda’nın ne alakası var ?

    İnsanlarla dalga geçmeye çalışıyorsunuz belli ki.

    Troll bi konu. Bu kadar mi bos zamanın var bunları uyduruyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 29 Ocak 2018; 19:39:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Apple ve btk arasındaki uyuşmazlık ile İrlanda’nın ne alakası var ?

    İnsanlarla dalga geçmeye çalışıyorsunuz belli ki.

    Troll bi konu. Bu kadar mi bos zamanın var bunları uyduruyorsun

    2006 dan beri bu foruma uyeyim troll konularla hic isim olmaz. Burda bilgi paylasimi yapiyoruz gelmis parazit yapiyorsun bir daha konuya ugramazsan sevinirim :)

    Tuketici hakem heyetine dilekcemi bugun verdim arkadaslar gelismeleri bekliyoruz.



    THH PARA İADESİNİ ONAYLADİ. REZALET! Turkcellden sıfır aldığım telefon kayıt dışı çıktı.




  • Diğer sosyal mecraları da kullanın, hakkınızı arayın. Dingo'nun ahırı mı burası? Hepimiz böyle durumlarda sesimizi duyurdukça yetkililerinde dikkatini çeker.

    Firmalar markalar biz onlara değer yüklediğimiz kadar var arkadaşlar. Onlar bize değer vermiyor ise sadece cebimizde gözü var ise fanboyluk yapıp kul köle olmaya gerek yok. Cep bizim para bizim !! En iyi hizmet en iyi müşteri memnuniyeti Apple'da bilirdim.

    Umarım yetkili birisi görür de mağduriyetiniz giderilir. Az paralar mı memleket şartlarında bu cihazlara verilen rakamlar ?

    Hakkınızı arayın tekrar geçmiş olsun takipteyiz.
  • lütfen özellikle de 17scorpion gibi konu hakkında hiç bilgisi olmayıp apple avukatlığına bürünenlere kanmayın sinirinizi de heba etmeyin. bu sorununuzun çözümü en erken 1.5 ay deniyor ama çevremden öğrendiğim kadarıyla tahmini olarak size yeni telefonun gelmesi 3 ayı bulacaktır...
    ben de apple kullanıcısıyım. bu tür sorunlar olduğunda apple kaplumbağa hızında hareket ediyor. o eski güzel apple servisi çok uzaklarda kaldı.
    burdaki olay apple’ın yanlış kayıt düşmesi sonucu yaşanmış ve imei ile de alakası yokki. bir müşteri olarak ister 10 gün kullanırım istersem 2 sene bu firmanın yaptığı hata sonucu cihazım kapanınca değiştirilmesi için 3-5 ay bekletmelerini haklı çıkarmaz. benim iphone 5im var yarın aynı sorun benim başıma gelse ve 3-5 ay bekle sana bir üst modelini vereceğiz deseler bile çıldırırım. gider iphone X alırım bir önceki cihaz için de tüketici mahkemesine giderim. bu bal gibi apple’ın sorunu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • yusufd84 Y kullanıcısına yanıt
    Apple avukatı



    Bu site üzerinden apple hakkında açılmış olan bir konu hakkında his ve düşüncelerimi paylaşmak ne zaman avukatlık oldu ? Kaldi ki, konu sahibi arkadaşa en başında problemin Turkcell kaynaklı degil, apple kaynaklı olduğunu, apple ile iletişime geçmesi gerektiğini söyledim. Bu nasıl avukatlık ? Eğer olay avukatlık olmuş olsaydı müvekkilim (!) olan apple için bu ibareyi kullanır mıydım ? Hatta ve hatta daha önce apple’ın vermiş olduğu değişim telefonlarında da kayıt problemlerinin yaşandığını belirttim. Ben kimin avukatlığını yapiyorum acaba ???



    Herkesin tecrübesi ve deneyimi farklıdır. Ben yine çevremdeki insanların apple ile ilgili problemlerinde karşılaşmış oldukları durum ile ilgili bilgi de verdim. Benim yakinen takip etmiş olduğum süreçlerim hangi zaman zarfı içinde çözüldüğünü belirtmişim; bu mudur avukatlık ? Mesajları oku ama boş boş okuma; anlayarak oku.


    Evet, hala bana saçma geliyor. Apple ile btk arasında yaşanan anlaşmazlığın İrlanda üzerinden çözülebileceği son derece saçma bir durum. Benim aklıma yatmıyor. Seninkine yatar, başkasına mantıklı gelir, bana gelmedi. Bunda garipsenecek ne var ? Kaldi ki, forum genelinde aslı astarı bulunmayan konular da açılmakta. ( Daha 1 ay önce apple’dan alınan bir drone değişim konusu vardı. Eleman drone’nu almis yerine baska pil ile bir süre kullanıp, orjinal pili yakıp iade etmek ve parasini geri almak istiyordu )



    Konu açılmış, yorumumu yapmışım. Arkadas gelmis tüketici hakem heyeti raporunu koymus. Kendince bir şeylerin peşine düşüyor. Düşsün de zaten. Nitekim daha fazla da yorum yapmadım. Sen de daha fazla konu içinde beni etiketleme, bu şekilde hususi, asılsız ithamların ile. Avukatmış :) Konu sahibi arkadaş, konu içeriğinde paylaşımda bulunsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 29 Ocak 2018; 23:50:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • burada suçlu btk değil ki. btk suçlu olsaydı apple çözüm için uğraşmazdı. mesela klonlu cihaza sahip olan bir arkadaşımı btka yönlendirmişlerdi bizlik birşey yok diye. apple bir yanlış yapmış burdaki arkadaş derdini anlatıyor ama sen trol diyorsun bu konuya. irlanda üzerinden çözülmesine gelince ise apple’ın merkezi irlandada mesela icloud kilidini de irlanda kaldırıyor. o yüzden de irlandaya yönlendiriyorlar. bu kişi elbette beklememeli çünkü size zor gelse de en az 2 ay oyalayacaklar. irlandadan cevap gelmedi yarın döneriz kargo firmasının sitemi çöktü vb.
    en çok zoruma giden firmalar hata yapınca sanki onların kararını beklememiz gerekiyormuş gibi savunanların olmasıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cedric... C kullanıcısına yanıt
    İkisi de aynı kapıya çıkar, ayıplı mal. İade hakkı var sonuçta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun. Konunun takibindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı başıma geldi. 1,5 ay sürdüğü yok bazen onlune olarak imei kaydı düzeltiyorlar bazen de kurye sizden alıyor telefonu, aynı model aynı renk başka bir telefonu garantisi başlamamış halde sıfır olarak size teslim ediyor.

    Benim telefonum değişti 1 hafta ya sürdü ya sürmedi. TNT kargo geliyor kutusu faturasını size mail attıkları formu eksiksiz vaziyette teslim ediyorsunuz bir hafta sonra TNT elinde sıfır açılmamış aynı model aynı renk telefonla geri geliyor.


    Hatta aynı model stokta yoksa üst modeli yolluyolar ki bana öyle oldu. 6s 64 gönderdim 128 gb geri gönderdiler garantisi de sıfırdan başladı.

    Tek yapmanız gereken şey sabretmek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TIM'ler artık kazancı olmayan hiç bir durum için ilgili davranmıyor. Turkcell de bunu biliyor ve aldırmıyor. Bu yönde bir şikayet oluşturup şikayetvar gibi bir siteye atarsanız bir nevi vatandaşlık görevi gibi olur.

    Apple de eskisi gibi değil. Türk sistemine göre çalışmaya başladılar.

    Sizin cihaz belki de daha önce satıldı, arızalandı ve tamir görüp yeniden satışa çıktı. İnsanın aklına her türlü şey geliyor.
  • Ulan adam mağduriyetini burada evraklarla sunmuş ama apple avukatları burada yine savunma peşinde böyle bişey varmı arkadaş ya. Bu adam madur olmuş ister 2 ay sora ürün değişimi olsun ister para iadesi olsun kimsenin kimseyi bir gün madur etmeye hakkı yoktur. Başkalarının hatasını kullanıcı çekecek sorada apple avukatlığına soyunanlar da burada kem küm edecek yok öyle bi dünya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendindenvazgeçenadam

    konuda anakart değişikliği sebebi ile kapandı demişsin yorumlarda tamir görmedi diyorsun. Daha açık bir şekilde yazabilirmisin. Cihaz servise gitti mi değişim mi oldu ne oldu

    Arkadas urunu sifir aliyor. Kullaniyor. Sonra imei olmadigi icin telefon sinyalini kapatiyor.

    Ilk ihtimal bu biraz dusuk. Telefon gumrukten gectikten sonra imei kayitlari yapilirken imei yanlis girildi.

    Ikinci ihtimal ise. Bu telefon daha once satin alinmis. Ariza vermis. Arizadan dolayi servise gitmis. Serviste anakarti degismis. Telefonu tekrar satisa koymuslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler açıkladığınız için. O zaman arkadaş fatura tarihi ile telefonun ilk aktivasyon işlemi yapıldığı tarihi kontrol etsin. Ayrıca appleda anakart değişmesi hiç karşılaşmadığım bir durum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendindenvazgeçenadam

    teşekkürler açıkladığınız için. O zaman arkadaş fatura tarihi ile telefonun ilk aktivasyon işlemi yapıldığı tarihi kontrol etsin. Ayrıca appleda anakart değişmesi hiç karşılaşmadığım bir durum

    Bende gormedim anakart degisimi.

    Aynen sistemden kontrol etsin.



    Valla kaurisik bir durum var ortada. Degisim cihazi vs. Farkli seyler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.